Ν. Κεραμέως: Αδιανόητο μια μειοψηφία μαθητών να εμποδίζει την εκπαίδευση

13/10/20 | 0 | 0 | 121 εμφανίσεις

«Ναι, στον διάλογο αλλά με ανοικτά σχολεία και στη βάση των δημοκρατικών μας θεσμών» ανέφερε στη Βουλή η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, σχετικά με την απόφαση για «αποκλεισμό από την τηλεκπαίδευση των μαθητών που συμμετέχουν στις καταλήψεις σχολικών μονάδων».

Απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του ΜέΡΑ25 η κ. Κεραμέως ανέφερε ότι «η τηλεκπαίδευση είναι υποχρεωτική. Αλίμονο εάν όμως σ’ αυτήν έχουν πρόσβαση εκείνοι που κλείνουν μια σχολική μονάδα» και θα ήταν «αδιανόητο αυτοί που παρεμποδίζουν την λειτουργία του σχολείου, που έχουν θέσει τους εαυτούς τους εκτός του σχολείου προβαίνοντας σε μια έκνομη ενέργεια, αυτοί να μπορούν να πηγαίνουν δίπλα για να αξιοποιήσουν τα οφέλη αυτής της τηλεκπαίδευσης, αυτό αγγίζει τη σφαίρα του παρανοϊκού».

Η υπουργός Παιδείας ανέφερε πως αυτή «η ετήσια πρακτική των καταλήψεων θα πρέπει να φτάσει στο τέλος της» και επέκρινε τις πολιτικές εκείνες παρατάξεις που, όπως είπε, στηρίζουν τις καταλήψεις.

Αναφορικά με το επιχείρημα ότι οι μαθητές προβαίνουν σε καταλήψεις γιατί ζητούν να πηγαίνουν σε ένα ασφαλές από τον Covid-19 σχολείο, η κ. Κεραμέως ανέφερε πως, σε αντίθεση με τα ανοικτά σχολεία, «σε πολλές καταλήψεις ήταν εκεί που είδαμε να μην τηρούνται τα μέτρα των αποστάσεων και τους μαθητές να μην φοράνε μάσκα».

Τα σχολεία με μαθητές πάνω από 25 ανά τάξη αποτελούν μόλις το 3% του συνόλου των τμημάτων όλης της χώρας, σημείωσε η υπουργός και υπογράμμισε πως «τα σχολεία δεν αποτελούν εστίες διασποράς». Χαρακτηριστικά ανέφερε πως αυτό αποδεικνύεται και από τα στοιχεία καθώς σήμερα «σε 14.000 σχολικές μονάδες που διαθέτει η χώρα μας, έχουμε μόλις 27 σχολεία κλειστά, ήτοι το 0,19%. Και στα περισσότερα από τα 80.000 σχολικά τμήματα έχουμε μόλις 186 κλειστά τμήματα, ήτοι 0,22%».

Στην κριτική γιατί το υπουργείο αρνείται να προχωρήσει στην λύση της διπλής βάρδιας, πρωί- απόγευμα, των σχολικών μονάδων, ώστε να υπάρξουν ολιγομελή τμήματα, η κ. Κεραμέως απάντησε πως η πρόταση αυτή μελετήθηκε αλλά τα προβλήματα που θα υπήρχαν είναι ότι θα είχαν πρόβλημα οι εργαζόμενοι γονείς, θα έπρεπε να σταματήσει η λειτουργία του ολοήμερου σχολείου εάν οι βάρδιες γίνουν, η πρώτη 8 το πρωί με 12 το μεσημέρι και η δεύτερη 12 το μεσημέρι με 4 το απόγευμα, ύστερα τι θα γίνει με τους μαθητές της Γ’ Λυκείου που έχουν επτάωρο και προετοιμάζονται για τις πανελλήνιες και τέλος θα υπάρξει πρόβλημα με τους εκπαιδευτικούς που πηγαίνουν σε πάνω από ένα σχολεία.

Σχετικά με τις επικρίσεις του βουλευτή ότι η υπουργός δεν δέχεται τους μαθητές να κάνει διάλογο ούτε και καμία από τις 9 προτάσεις που έχει κάνει η ΟΛΜΕ, η υπουργός Παιδείας απάντησε: «Έχω καλέσει τα παιδιά σε διάλογο, τους έχω ζητήσει να έρθουν να μιλήσουμε και θα το κάνουμε με πολύ μεγάλη χαρά, αλλά ο διάλογος αυτός πρέπει να γίνεται στη βάση των δημοκρατικών μας θεσμών».

Με πληροφορίες από ΑΠΕ – ΜΠΕ

Category: Ειδησεις

Leave a Reply

 characters available

 


Το σχόλιο της ημέρας

    29/10/20 | (1 σχόλια)
    Υπάρχει ένας σημαντικός αριθμός ανθρώπων που έχουν πλάσει ολόκληρη θεωρία σχετικά με τον covid και την χρησιμοποίησή του, όπως λένε. Γενικώς, πιστεύουν πως ο covid εφευρέθηκε ως μέσον από τους διαμορφωτές της παγκοσμιοποίησης (λες και είχαν ανάγκη τον covid ...

Ροή Ειδήσεων


Εορτολόγιο

Φωτογραφία της ημέρας