Η νέα τάση θέλει το χάος σε βίντεο μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως αντίδραση στα τακτοποιημένα σκηνικά
Την ακαταστασία των δωματίων τους έχουν αρχίσει να δημοσιοποιούν στους λογαριασμούς τους σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης «ινφλουένσερς» (επιδραστικά άτομα στο Διαδίκτυο) στις ΗΠΑ, που εγκαταλείπουν τα τακτοποιημένα διαμερίσματα ως σκηνικά των ποστ τους.
Ακόμη και η παρουσιάστρια εκπομπής οικιακού καλλωπισμού και «πάπισσα της τάξης» Μαρί Κόντο παραδέχθηκε ότι το σπίτι της έγινε πιο ακατάστατο μετά τη γέννηση του τρίτου παιδιού της. Οταν η 31χρονη Αλίσα Αμούρ απέκτησε λογαριασμό στο TikTok το 2021, αγόρασε μαξιλάρι, φυτό εσωτερικού χώρου και κουρτίνα, προκειμένου να καλύψει το φόντο του ακατάστατου δωματίου της. Λέει σήμερα ότι ένιωθε ντροπή για το φθαρμένο χαλί της και ζήλευε όσους είχαν καλογυαλισμένα ξύλινα πατώματα στα βίντεό τους.
Το τέχνασμα της Αμούρ δεν κράτησε πολύ. «Το μακιγιάζ, τα καλά ρούχα και οι αγορές για να γεμίσω το διαμέρισμά μου με πράγματα, δεν είναι η πραγματική ζωή», τονίζει σήμερα. Τον Αύγουστο, η Αμούρ άρχισε να δημοσιεύει βίντεο του σπιτιού της στην πραγματική του κατάσταση. Οι χρήστες της εφαρμογής δημοσίευσης βίντεο TikTok αντέδρασαν αμέσως θετικά. «Συνέχισε να κάνεις αυτό που κάνεις, μας αρέσει πολύ», ήταν ένα από τα μηνύματα.
Η Σότο εκτιμά πως η δημοτικότητα των βίντεο αυτών αποδεικνύει ότι το Διαδίκτυο έχει ολοκληρώσει κύκλο την τελευταία 20ετία, όταν οι πρώτες κάμερες υπολογιστών προσέφεραν εικόνα του ιδιωτικού χώρου πολλών χρηστών. «Πήγαμε από το στάδιο της αδιαφορίας, όταν ανοίγαμε την κάμερα χωρίς να το σκεφτούμε, στο στάδιο της τακτοποίησης του δωματίου για τη βιντεοσύσκεψη, για να επιστρέψουμε στην ακαταστασία, αφού ο κόσμος βαρέθηκε τα προσεκτικά διακοσμημένα σπίτια-σκηνικά», λέει η Σότο.
Καθημερινή