Στα απώτατα όρια του πολιτικού αμοραλισμού το ΠΑΣΟΚ με τη δήλωση Διαμαντοπούλου

του Παντελή Σαββίδη

«Η κυρία Καρυστιανού δεν είναι πολιτική ταμπέλα, είναι αρχετυπική μάνα που πενθεί. Όταν τη χρησιμοποιείς σαν παραδειγματική απειλή, δείχνεις πόσο βαθιά έχεις χάσει την επαφή με το συλλογικό ασυνείδητο του λαού που υποτίθεται εκπροσωπείς».

Είναι η πρώτη παράγραφος μιας ενδιαφέρουσας απάντησης που έδωσε ο ψυχολόγος Αντώνης Ανδρουλιδάκης στην κ. Διαμαντοπούλου σε ανάρτησή του στο διαδίκτυο.

Η κ. Διαμαντοπούλου, δυστυχώς για το ΠΑΣΟΚ, είπε το εξής τραγικό: «Να μη γίνουμε ούτε Καρυστιανού, ούτε Κωνσταντοπούλου.

Στο εξαιρετικό του σχόλιο ο κ. Ανδρουλιδάκης αποδομεί εύστοχα την ταύτιση Καρυστιανού με Κωνσταντοπούλου. Αλλά το θέμα για το ΠΑΣΟΚ είναι ευρύτερο.

Οι μετακινήσεις και οι τοποθετήσεις των στελεχών του δείχνουν πως εκείνο που κράτησε το κόμμα από την πορεία του είναι, μόνο, το όνομα.

Το ΠΑΣΟΚ δείχνει πως ένα ριζοσπαστικό κίνημα που έφερε ελπίδες στην ελληνική κοινωνία εκφυλίσθηκε σε ένα απεχθές καθεστωτικό μόρφωμα στην πορεία του χρόνου.

Δεν γνωρίζω αν ο πρόεδρός του και η ομάδα που τον περιβάλλει συμμερίζονται την θέση της κ. Διαμαντοπούλου. Αλλά η πολιτική τους καθημερινότητα δείχνει να μην έχει ιδιαίτερη σημασία.

Ο κ. Ανδρουλιδάκης έχει μια εξαιρετική κατάληξη στο σχόλιό του που αξίζει να αναφερθεί: «η πολιτική εξουσία, όχι μόνο αδιαφορεί, αλλά θέλει να καταλύσει την ιερότητα του πόνου επειδή την τρέμει σαν απειλή».

Δυστυχώς, εδώ είμαστε.

Επειδή το πρώτιστο πολιτικό ζητούμενο είναι η απομάκρυνση μιας επικίνδυνης ομάδας γύρω από τον Μητσοτάκη, το ΠΑΣΟΚ και με την θέση που κατέχει στο πολιτικό φάσμα και με την κυβερνητική του εμπειρία ως θεσμική μνήμη, θα μπορούσε να είναι ο φορέας που θα συσπείρωνε και θα εξέφραζε μια πολιτική αλλαγή. Ματαίως το περιμέναμε. Το ΠΑΣΟΚ στις θέσεις του δεν διαφέρει σε τίποτε από τη Νέα Δημοκρατία. Είναι και τα δύο κόμματα κατεστημένα και αμοραλιστικά. Η εξουσία για την εξουσία.

Δεν είναι αυτό, όμως, εκείνο που έχει ανάγκη ο τόπος. Ο τόπος χρειάζεται μια βαθιά αλλαγή. Στο επίπεδο της πολιτικής ηθικής, πρώτα, της αξιοπρέπειας στην εξωτερική πολιτική και της διασφάλισης της ακεραιότητας της χώρας και του ενδιαφέροντος για την επιβίωση της κοινωνίας.

Η Νέα Δημοκρατία τα έχει ξευτελίσει όλα αυτά αλλά και το ΠΑΣΟΚ δεν εγγυάται τίποτε ως αλλαγή. Η δήλωση της κ Διαμαντοπούλου δείχνει πόσο πολιτικά ανήθικο είναι το ανθρώπινο αποτύπωμά του.

Βεβαίως, το ΠΑΣΟΚ δεν ήταν έτσι. Ούτε ως πολιτική πρόταση ούτε, κυρίως, ο κόσμος του. Έγινε με την παραμονή και την κατάχρηση της εξουσίας. Εκφυλίστηκε. Δυστυχώς, μεταλλάχτηκε. Δεν διορθώνεται.

Και δεν διορθώνεται διότι αυτό που βγάζει καθημερινά, ο καθεστωτισμός, και αυτό που εξέφρασε η κ. Διαμαντοπούλου είναι το σημερινό εκφυλιστικό στίγμα του. Βρίσκεται μακριά από τον ανθρωπισμό. Εκείνο, όμως, που αναζητούσε το πολιτικό υποκείμενο που το συγκρότησε ήταν ο ανθρωπισμός ως φιλοσοφική βάση της πολιτικής του. Η κ. Διαμαντοπούλου τον αποκαθήλωσε από τις αρχές του.

Ο τόπος δεν έχει ανάγκη από κάτι τέτοιο. Ο τόπος χρειάζεται μια ριζοσπαστική αλλαγή. Και η πολιτική τραγωδία είναι ποιος θα την κάνει.

Τέτοιος φορέας δεν διακρίνεται. Και δεν είναι σίγουρο ότι θα προκύψει. Αλλά το πολιτικό πρόταγμα σήμερα είναι ο εξοβελισμός των ιδεολογικών και πολιτικών στοιχείων που έφερε ο Μητσοτάκης και διέφθειρε σε απώτατα όρια την κοινωνία και η διαμόρφωση των προϋποθέσεων για μια ελπίδα. Σ αυτό κάτι γίνεται. Και, ίσως, θα πρέπει να στηριχθεί.

Η ελληνική ιστορία έχει δείξει πως υπάρχει ελληνικός Θεός. Δυστυχώς, φθάσαμε στο σημείο να τον παρακαλέσουμε να βοηθήσει.

Διαφορετικά απέχουμε ελάχιστα από τον γκρεμό. Αν δεν έχουμε πέσει.

 

spot_img

30 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Καταπληκτική ανάλυση κ.Σαββιδη….θλιψη και απογοήτευση. Τελικά το χρήμα κ εξουσία είναι πάνω από κάθε ηθική …..Εάν έχετε το άρθρο του κ.Ανδρουλιδακη καλό είναι να το βάζατε ως παραπομπή να το διαβάσουμε ολόκληρο, ευχαριστω

    • Η κυρία Καρυστιανού δεν είναι πολιτική ταμπέλα, είναι αρχετυπική μάνα που πενθεί. Όταν τη χρησιμοποιείς σαν παραδειγματική απειλή, δείχνεις πόσο βαθιά έχεις χάσει την επαφή με το συλλογικό ασυνείδητο του λαού που υποτίθεται εκπροσωπείς.
      Από την άλλη, η εξίσωση Καρυστιανού–Κωνσταντοπούλου δείχνει μια συγκεκριμένη πολιτική στρατηγική: να βάλει στο ίδιο «καλάθι» δύο εντελώς διαφορετικές φιγούρες, ώστε να ακυρώσει και τις δύο. Το ότι αναφέρονται στην ίδια φράση δεν είναι τυχαίο. Είναι μια “ψυχολογική μηχανική” απαξίωσης.
      Όταν βάζεις στην ίδια πρόταση την Καρυστιανού και την Κωνσταντοπούλου, δεν τις σχολιάζεις και τις δύο. Στην πραγματικότητα, προσπαθείς να μικρύνεις τη μάνα που πενθεί, σπρώχνοντάς την στο ίδιο ράφι με την πολιτική διαμάχη.
      Κι εκεί φαίνεται πόσο κυνικά η πολιτική εξουσία, όχι μόνο αδιαφορεί, αλλά θέλει να καταλύσει την ιερότητα του πόνου επειδή την τρέμει σαν απειλή.
      Αντώνης Ανδρουλιδάκης

      • Ευχαριστώ, κ. Σαββίδη. Όταν έγραφα το σχόλιό μου 10:07 am, δεν είχα δει ότι είχατε αναρτήσει το κείμενο.

        Παρά τα 50 χρόνια που πέρασαν μετά την μεταπολίτευση, παρά την χρεοκοπία τής περασμένης δεκαετίας και τής καταρρακώσεως τής χώρας, στην πολιτική σκηνή εξακολουθούν να παραμένουν οι ίδιοι και οι ίδιοι, ανθρωποειδή σαν την Διαμαντοπούλου, για να μάς θυμίζουν ότι “οι λαοί έχουν τούς κυβερνήτες που τούς αξίζουν”. Εμείς εκθρέψαμε, εμείς στηρίξαμε και στηρίζομε όλο αυτό το σκυλολόι, διότι ενδιαφερόμαστε για το τομάρι μας μόνο.

  2. ότι σκατά, και το φτυάρι, τυχαία δεν έχουν παραμείνει στην “πολιτική” όλοι αυτοί που μας κουνάνε το δάχτυλο, από κάποιους στηρίζονται, και παίρνουν νομιμοποίηση στις εκλογές που δεν αλλάζουν τίποτα

    • Αν δεν ανταποκρίνονταν τα κανάλια και δεν εμφανίζονταν ποτέ στην τηλεόραση, θα έβλεπες τότε τι γίνεται.

      Για παράδειγμα, αν με κάποιο μυστήριο τρόπο κανένα κανάλι δεν καλούσε τη Γιαννακοπούλου ή τον Χρηστίδη από σήμερα μέχρι τις εκλογές, θα έμπαιναν στην επόμενη Βουλή;

  3. Συγχαρητήρια κ. Σαββίδη.
    Τί να περιμένουμε από επαγγελματίες πολιτικούς όπως η κα Διαμαντοπούλου που:
    – Ζήτησε την καθιέρωση των Αγγλικών ως δεύτερης επίσημης γλώσσας:
    https://www.in.gr/2001/11/18/greece/kathierwsi-twn-agglikwn-ws-deyteris-episimis-glwssas-zita-i-anna-diamantopoyloy/
    – Συμμετείχε στη λέσχη Μπίλντερμπεργκ.
    https://www.youtube.com/watch?v=KZI9Ko6w4Go
    – Συζητούσε με Πρεσβεία των ΗΠΑ για την ανωτατοποίηση των Αμερικανικών
    κολεγίων στην Ελλάδα.
    https://web.archive.org/web/20111015221520/http://www.thepressproject.gr/headline.php?id=5814
    https://web.archive.org/web/20111117050224/http://www.thepressproject.gr/searchlabdetails.php?ref=09ATHENS1723
    – Τάχθηκε υπέρ του γάμου ομόφυλων
    https://gegonota.news/2024/01/21/gamos-omofylon-i-anagki-sevasmou-tou-allou-kathe-allou/

    • Φερώνυμε, σωστά αυτά που γράφεις και μάλλον γνωστά, αλλά η συμμετοχή στη λέσχη Μπίλντερμπεργκ δεν μού λέει τίποτε. Καλό θα ήταν να αποφεύγονται τα συνωμοσιολογικά, όταν υπάρχουν τα πραγματικά.

      • Αγαπητέ Επισκέπτη,
        θεωρώ άστοχο τον χαρακτηρισμό «συνομωσιολογικά». Η λέσχη Μπιλτερμπεργκ
        είναι υπαρκτή και έχει και επίσημη ιστοσελίδα:
        https://bilderbergmeetings.org/
        από την οποία μπορεί κανείς να δεί και τους συμμετέχοντες τουλάχιστον
        από το 2017 και μετά:
        Π.χ.
        https://bilderbergmeetings.org/meetings/meeting-2017/participants-2017
        Βρήκα μιά καλή αναφορά για τη λέσχη στα Ελληνικά:
        Νίκος Ταυρής 2024-06-24
        Η Λέσχη Μπίλντερμπεργκ δεν κρύβεται
        Πραγματοποιήθηκε η ετήσια συνάντηση της «Λέσχης»
        όπου εκπρόσωποι των ελίτ «ζυμώνουν» κατευθυντήριες γραμμές
        για τα κρίσιμα παγκόσμια ζητήματα
        Πηγή:
        https://edromos.gr/i-leschi-mpilntermpergk-den-kryvetai/

        Υ.Γ. Καλό είναι να δούμε ποιοί συμμετείχαν και τι ρόλο έπαιξαν στη
        πολιτική σκηνή του τόπου μας.

        • Είπα συνωμοσιολογικά, διότι έχουν αφήσει να πλανάται ένα πέπλο μυστηρίου πάνω απ’ αυτήν την λέσχη, λες και είναι μασσονική στοά, ενώ κάθε φορά καλούνται καινούριοι και γνωστοί πολιτικοί και επιχειρηματίες.

          “Στην 70ή συνάντηση, όπως κάθε χρόνο, οι συμμετέχοντες ορκίστηκαν εχεμύθεια…”, ενώ αυτοί που καλούνται είναι άνθρωποι γνωστοί, όπως αναφέρονται στην παραπάνω παράγραφο. Και παρακάτω, το ίδιο άρθρο γράφει τι θέματα συζητήθηκαν. Ανοησίες δηλαδή τα περί μυστικότητας.

          • Παραθέτω μηχανική μετάφραση από τα Αγγλικά του κειμένου της κεντρικής
            ιστοσελίδας τη λέσχης:
            ===
            Σχετικά με τις συναντήσεις της Μπίλντερμπεργκ

            Από την εναρκτήρια συνάντησή της το 1954,
            η ετήσια συνάντηση της Μπίλντερμπεργκ
            υπήρξε ένα φόρουμ για ανεπίσημες
            συζητήσεις για την προώθηση του
            διαλόγου μεταξύ Ευρώπης και Βόρειας
            Αμερικής. Κάθε χρόνο, περίπου. 130
            πολιτικοί ηγέτες και εμπειρογνώμονες
            από τη βιομηχανία, τη χρηματοδότηση, την
            εργασία, τον ακαδημαϊκό χώρο και τα μέσα
            ενημέρωσης καλούνται να συμμετάσχουν
            στη συνάντηση. Περίπου τα δύο τρίτα
            των συμμετεχόντων προέρχονται από την
            Ευρώπη και οι υπόλοιποι από τη Βόρεια
            Αμερική.το ένα τρίτο από την πολιτική
            και την κυβέρνηση και το υπόλοιπο από
            άλλους τομείς. Η συνάντηση είναι ένα
            φόρουμ για ανεπίσημες συζητήσεις για
            σημαντικά θέματα. Οι συνεδριάσεις
            πραγματοποιούνται σύμφωνα με τον
            κανόνα του Chatham House, ο οποίος ορίζει ότι
            οι συμμετέχοντες είναι ελεύθεροι να
            χρησιμοποιούν τις πληροφορίες που
            λαμβάνουν, αλλά ούτε η ταυτότητα
            ούτε η σύνδεση του ομιλητή ούτε
            οποιουδήποτε άλλου συμμετέχοντος
            μπορούν να αποκαλυφθούν. Χάρη στον
            ιδιωτικό χαρακτήρα της συνάντησης, οι
            συμμετέχοντες συμμετέχουν ως άτομα και
            όχι σε οποιαδήποτε επίσημη ιδιότητα
            και, ως εκ τούτου, δεν δεσμεύονται από
            τις συμβάσεις του αξιώματός τους ή από
            προσυμφωνημένες θέσεις. Ως εκ τούτου,
            μπορούν να πάρουν χρόνο για να ακούσουν,
            να προβληματιστούν και να συγκεντρώσουν
            ιδέες. Δεν υπάρχει λεπτομερής ημερήσια
            διάταξη, δεν προτείνονται ψηφίσματα, δεν
            λαμβάνονται ψήφοι και δεν εκδίδονται
            δηλώσεις πολιτικής.

            ===
            Πηγή:
            https://bilderbergmeetings.org/

          • Ευχαριστώ για την μετάφραση, που δεν χρειαζόταν, διότι μιλώ αγγλικά και τα έχω διαβάσει αυτά και άλλα. Γι’ αυτό είπα ότι, το ότι η καρακάξα η Διαμαντοπούλου συμμετείχε στην εν λόγω λέσχη, δεν σημαίνει απολύτως τίποτε.-

  4. Κι όμως υπάρχουν ακόμη “στραβοί”, που δεν βλέπουν ότι χάθηκαν οι ιδεολογικές διαφορές των κομμάτων, αν υπήρξαν και ποτέ(*) και θεωρούν ότι υπάρχει πατριωτικκή δεξιά σ’ ένα εθνομηδενιστικό κι εντελώς διεφθαρμένο κόμμα, που είναι η συνέχεια τού αμοραλστικού, σημιτικού ΠαΣοΚ. Δεν βλέπουν, διότι δεν θέλουν να δουν, διότι δεν είναι, ίσως, πια σε θέση να δουν. Εκτός κι αν αμείβονται, για να κάνουν προπαγάνδα, πράγμα μάλλον απίθανο, διότι καμμία συμμορία δεν πληρώνει τόσο χοντροκομμένους κι αδέξιους-“δεξιούς” προπαγανδιτές.

    Όντως, κ. Σαββίδη, θα ήθελα κι εγώ, αν υπάρχει τρόπος να μάς υποδέιξετε τον σύνδεσμο, ολόκληρο το άρθρο τού κ. Ανρουλιδάκη.

    (*) Προ ημερών είχα αναρτήσει ένα κείμενο τού Ροΐδη, για τα κόμματα στην Ελλάδα, που είναι διαχρονικό. Κάποιοι και πάλι δεν κατάλαβαν κι έσπευσαν να αναλύουν ανύπαρκτες διαφορές τού τότε με το σήμερα, παραβλέποντας την ουσία τού κειμένου.

  5. Ας ξεκινήσω από το τέλος του σχολίου μου.
    Τι κρίμα που πολιτικοί- δεξιοί και αριστεροί, κυρίως-βάζουν στην ίδια ζυγαριά τον θάνατο και τις ψήφους.
    Και συνεχίζω με τα του ”ένδοξου” ΠΑΣΟΚ, που κυβέρνησε με τρεις Αρχηγούς του ,τους αείμνηστους -εξωστρεφή και δοτικό προς όλους τους πικραμένους Ανδρέα ,
    -τον χωρίς συναισθήματα και ”ορθολογιστή, με μπλοκάκι ” Σημίτη και
    -τον πρωτότοκο κληρονόμο του Ανδρέα Γιώργο ,καρδιακό φίλο του Τούρκου ΥΠΕΞ Ισμαήλ Τζεμ ,που μας χρεωκόπησε και έφυγε από το ΠΑΣΟΚ, το οποίο έκτοτε έμεινε ”φτωχούλη και αποπαίδι από την κοινωνία και
    όντας τώρα Αξιωματική Αντιπολίτευση ”ψάχνεται” πως να κερδίσει τις επόμενες εκλογές και να ξανακυβερνήσει.
    Να διερωτηθούμε όλοι οι Έλληνες .
    Όταν ένα αστικό κόμμα εξουσίας -ο Σύριζα δεν έχει πια τέτοια ιδιότητα-(το ΠΑΣΟΚ) του συνιστούν μετά τις 28 Φεβρουαρίου 2023 να επιτίθεται -μερικές φορές σκαιότατα-εναντίον φορέων της τρίτης συνταγματικής εξουσίας του κράτους μας ,της Δικαιοσύνης , που πάντοτε απαλλαγμένοι από συναισθήματα εφαρμόζουν νόμους που ψηφίζουν κυβερνήσεις και Βουλή , που θα βρει άλλους δικαστές ,που είναι ισόβιοι , για να κυβερνήσει διαφορετικά και καταπώς ορίζει το αόριστο ”περί δικαίου κοινό αίσθημα ”, παρακάμπτοντας τόμους νόμων του ελληνικού και του δικαίου της Ευρωπαϊκής Ενώσεως;;;.
    Αυτή στο βάθος ήταν η χθεσινή στο Κιλκίς κραυγή αγωνίας της κυρίας Διαμαντοπούλου , που ξεκίνησε ακτιβίστρια και μέλος της ΕΓΕ από τα 24 της χρόνια ,αλλά αφυπηρέτησε από υπηρεσίες της Ε.Ε ”και πολλών ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνω”.
    Υ.Γ Σήμερα μια αντισυστημική πολιτική έχει να αντιπαλέψει
    α) με ένα πανίσχυρο χρηματοπιστωτικό σύστημα που δεν προσωποποιείται , δεν ελέγχεται και δεν εκλέγεται και
    β) την -μετά τον Σοβιετισμό του 20ου αιώνος που έγινε κομμάτια και θρύψαλα και παράδειγμα προς αποφυγήν -βαθιά κρίση των ανατρεπτικών ιδεολογιών ,την επικράτηση της τεχνητής νοημοσύνης και την έλλειψη ελπίδας για ένα καλύτερο μέλλον.
    ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΜΟΝΙΜΩΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ,ΑΔΥΝΑΤΩΝΤΑΣ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΠΟΛΤΙΚΟ ΠΡΟΤΑΓΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΓΕΝΝΑ ΕΛΠΙΔΕΣ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΛΗΘΥΣΜΩΝ;;;

  6. Και φυσικά στα σινιέ κοστούμια που αντικατέστησαν τα ζιβάγκο δεν χωράνε πια εκείνες οι έρημες οι αρχές της 3ης Σεπτέμβρη του τότε κινήματος 1. Η Εθνική Ανεξαρτησία, 2. Η Λαϊκή κυριαρχία, 3. Η Κοινωνική Απελευθέρωση και 4. Η Δημοκρατική Διαδικασία. Δεν τις θυμήθηκε ούτε καν το “θείον βρέφος” σε πρόσφατο άρθρο για τους εορτασμούς του κόμματος γιατί άραγε; και τι ακριβώς γιορτάζουν την 3η Σεπτέμβρη κάθε χρόνο; Μείνανε οι ζεμπεκιές και η ταμπέλα αλλά και ο διαγκωνισμός σε ποια θέση θα γράφεται το όνομά τους στη μαρκίζα όπως στα νυχτερινά “ευαγή ιδρύματα”.

  7. Έχετε δίκιο τρεις έχουν επικρατήσει απλώς ήθελα να αναφέρω ότι υπήρξε και η τέταρτη. Εξαρχής είχανε αρχίσει τις εκπτώσεις δυστυχώς!

  8. Τελικά έγραψε ο κ. Σαββίδης ,έγραψα και γράψατε ,αλλά δεν φάνηκε τι ΠΑΣΟΚ θέλετε .
    Θεσμικό και ευρωπαϊκό , ή Κίνημα ανατρεπτικό με συλλογικότητες και συγγενικό προς τις άλλες ”Δημοκρατικές”υνάμεις ,όπως στην 10ετία του 1980 , με τις οποίες ”μας άλλαξε τα φώτα” από το Σύνταγμα ,την Παιδεία και κυρίως την διάλυση του κράτους , της κοινωνίας με την αδράνεια των πολιτών , που από τότε θεωρούν κανονικότητα την κατάληψη πεζοδρομίων ,οδών και πλατειών, την διακοπή των συγκοινωνιών και το αδιάκοπο ξενύχτι στα ”κέντρα πολιτισμού”, με όχι οχήματα ”σαραβαλάκια”, αλλά με πολυτελείας ,που επαυξάνουν την ακρίβεια μαζί με τα υπόλοιπα είδη ,που παύσαμε να παράγουμε. Εντάξει ”μια ζωή την έχουμε ,αλλά όχι και να κλαιγόμαστε.
    Αναζητήσαμε ποτέ πόσοι ”επιδοματούχοι” ξοδεύουν ασταμάτητα και ”δίνουν τον επιούσιο” στα οικόσιτα και αδέσποτε ζώα και ύστερα κάνουν πορείες για την ακρίβεια , που θα αυξάνεται όσο ”απλώνουμε τα πόδια μας πέραν του παπλώματος” ;;;.
    Ελάχιστοι είναι φτωχοί για τον επιούσιο .Οι περισσότεροι είναι ”φτωχοί πολυτελείας ” .
    ΟΛΟΙ τους γνωρίζουμε στις πολυκατοικίες , τις γειτονιές και τα χωριά μας.
    Υ.Γ Στην Ευρώπη μας το κοινωνικό κράτος πρωτεύει όλων των λεγομένων μεγάλων κρατών, γιαυτό και μας προτιμούν και θα συνεχίσουν να μας προτιμούν όλες οι φυλές .
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

  9. Διαμαντοπούλου, Λοβέρδος, Βενιζέλος, Παπαντωνίου και όχι μόνο, πολιτικά παχύδερμα, παντελώς άχρηστοι και ως υπουργοί, ( Βενιζέλος και Λοβέρδος με πρόσθετο χαρακτηριστικό ένα ακατάσχετο δικηγορίστικο μπλά μπλά κενό περιεχομένου που απευθύνεται στο αγράμματο πόπολο προς φθηνό εντυπωσιασμό). Αυτοί οι τύποι και αμέτρητοι άλλοι πολιτικάντηδες του ΠΑΣΟΚ θα βρίσκονταν στην αφάνεια και οφείλουν τα πάντα στον Ανδρέα Παπανδρέου, πολιτικό που με όσες διαφωνίες και άν έχει κανείς δέν μπορεί παρά να του αναγνωρίσει ότι διέθετε ηγετική ικανότητα αλλά και εθνικό φρόνημα.

    • Θα συμφωνείτε πως ο μόνος που διέθετε γνήσιο πατριωτικό φρόνημα ήταν ο αείμνηστος Μιχάλης Χαραλαμπίδης , που ούτε Ανδρέας τον αξιοποίησε ή τον άκουσε ,ενώ ο Σημίτης -και όλοι στο δικό του ΠΑΣΟΚ- τον ”έδιωξαν” μετά τα Ίμια.
      Ας μη γυρνάμε στα παλιά, που είναι θλιβερά .ΤΩΡΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ;;;.

  10. «Το ΠΑΣΟΚ δείχνει πως ένα ριζοσπαστικό κίνημα που έφερε ελπίδες στην ελληνική κοινωνία εκφυλίσθηκε σε ένα απεχθές καθεστωτικό μόρφωμα στην πορεία του χρόνου.»
    Ἡ δήλωση τῆς Ἄννας Διαμαντοπούλου ὅπως ἀκούσθηκε ἀπὸ τὰ μέσα ἔκανε πολὺ ἄσχημη ἐντύπωση, δήλωση ποὺ ἔγινε ὅμως κάποιες μέρες πρὶν καὶ ἀφοροῦσε τὸν τρόπο δράσης τοῦ ΠΑΣΟΚ ὡς κόμμα ἀρχῶν καὶ ὄχι ὡς ξέσπασμα τοῦ λαοῦ στοὺς δρόμους ἀπὸ κάποιο συμβάν.
    Ἔχει ξεχασθεῖ ἢ καὶ ἀγνοεῖται ἢ καὶ θέλουν κάποιοι νὰ ἀγνοεῖται τὸ ἔργο τοῦ ΠΑΣΟΚ στὰ βάθη τῆς Ἑλληνικῆς κοινωνίας, τότε ποὺ ἔγινε καὶ γιὰ τοὺς λόγους ποὺ ἔγινε, ἐκτὸς ἀπὸ τὴν ἰδεολογία ποὺ τὸ χαρακτηρίζει. Σὰν νὰ μὴν ἔγιναν τὰ προηγηθέντα γεγονότα ὅπως ὁ ἐμφύλιος ἢ σὰν νὰ ἔγιναν ἀπὸ λάθος καὶ μπορεῖ τώρα νὰ γίνουμε κάποιοι ἄλλοι καὶ νὰ σβήσουν ὅλα αὐτά. Οὔτε τὰ γεγονότα ἔσβησαν, οὔτε τὰ βιώματα τῶν ἀνθρώπων. Καὶ τώρα νὰ συζητήσουμε γιά το ποῦ εἴμαστε ὡς κοινωνία, τώρα ποὺ ἐπουλώθηκαν ἀρκετὰ οἱ πληγές, τί πρέπει νὰ γίνει ἀκόμα.
    Ἡ Καρυστιανοῦ ξεσήκωσε τὸν κόσμο στοὺς δρόμους, ἕναν κόσμο ποὺ θέλησε νὰ βγεῖ νὰ βροντοφωνάξει ὅτι ὑπάρχουν προβλήματα καὶ ὅτι θέλει τοὺς πολιτικοὺς νὰ γνωρίζουν αὐτὰ τὰ προβλήματα καὶ νὰ τρέχουν γι αὐτά. Ἡ Κωνσταντοπούλου βροντοφωνάζει σὲ μία ἄδεια σχεδὸν Βουλή, γιατί ἀπαξιοῦν οἱ ἄλλοι πολιτικοὶ μὲ τὴν ἀπουσία τους νὰ σηκώσουν τὴν πολιτικὴ ἐκεῖ ποὺ τῆς ἀξίζει; Ὁ Καραμανλῆς καὶ ὁ Παπανδρέου καθήλωναν τὸν λαὸ μὲ τὶς ἀντιπαραθέσεις τους ἐκεῖ μέσα.
    Ὁ Μάνος Δανέζης περιγράφει καλὰ αὐτὸ ποὺ ζοῦμε.
    «Στις ημέρες μας αποτελεί έναν ακραίο ηρωϊσμό το να εκφράζεις ελεύθερα το λογικά και ηθικά «αυτονόητο». Ζούμε σε ένα καταρρέον πολιτιστικό ρεύμα και το «νόμιμο» δεν είναι πάντα και «ηθικό», το πολίτευμά μας είναι κάτι «σαν Δημοκρατία» και όχι Δημοκρατία, η θρησκεία μας κάτι «σαν Χριστιανισμός» και όχι πάντα Χριστιανισμός.».

    • “Ἡ Καρυστιανοῦ ξεσήκωσε τὸν κόσμο στοὺς δρόμους, ἕναν κόσμο ποὺ θέλησε νὰ βγεῖ νὰ βροντοφωνάξει ὅτι ὑπάρχουν προβλήματα καὶ ὅτι θέλει τοὺς πολιτικοὺς νὰ γνωρίζουν αὐτὰ τὰ προβλήματα καὶ νὰ τρέχουν γι αὐτά.”

      Η Κυρία Καρυστιανού θέλησε και θέλει να λειτοπυργήσει ελεύθερα, ανεξάρτητα και σωστά η Δικαιοσύνη, χωρίς να παρεμβάλλεται σ’ αυτήν ούτε η νομοθετική εξουσία (Βουλή, που πρέπει να άρει ασυλίες), ούτε η εκτελεστική, η οποία διορίζει τούς δικαστές, που τώρα απαγορεύουν π.χ. την εκταφή των αδικοχαμένων των Τεμπών, όπως ζητούν οι συγγενείς των.

      Ἡ δήλωση της Άννας Διαμαντοπούλου δείχνει την κατάντια ενός άλλοτε (υποτίθεται) σοβαρού κόμματος. Και λέω υποτίθεται, γιατί ποτέ δεν υπήρξε τέτοιο.

      • Ἐπισημαίνω ὅτι τὰ κόμματα δὲν βλέπουν τὴν δυσαρέσκεια τοῦ κόσμου ποὺ βγαίνει στοὺς δρόμους γιὰ νὰ διαμαρτυρηθεῖ γι αὐτὰ ποὺ γράφεις καὶ γιὰ πολλὰ ἀκόμα καὶ δὲν φταίει ἡ Μαρία Καρυστιανοῦ ποὺ ξεσηκώνει ἕναν κόσμο ποὺ δὲν αἰσθάνεται τοὺς πολιτικοὺς μαζί του. Γιατί κοντεύουν νὰ ποῦν ὅτι χαλάει ἡ Μ. Κ. τὸ ἤπιο κλίμα. Οὔτε ἐπιτυγχάνεται τὸ ἤπιο κλίμα ξεχνώντας τὰ προβλήματα. Νομίζω ὅμως ὅτι χρησιμοποιήθηκε ἡ δήλωση τῆς Ἄννας Διαμαντοπούλου ἀπὸ τὰ μέσα παραφράζοντας τὸ συνολικὸ νόημα ποὺ ἀφοροῦσε τά ἐσωκομματικά τοῦ ΠΑΣΟΚ.

        • “Ἐπισημαίνω ὅτι τὰ κόμματα δὲν βλέπουν τὴν δυσαρέσκεια τοῦ κόσμου ποὺ βγαίνει στοὺς δρόμους γιὰ νὰ διαμαρτυρηθεῖ γι αὐτὰ ποὺ γράφεις”

          Δεν ξέρω από πού βγάζεις αυτό το συμπέρασμα κι αν είναι έτσι, τότε τι πρέπει να κάνει ο κόσμος; Πώς θα δείξει ότι και βλέπει και αντιδρά στο αίσχος τής ανισότητας στην Δικαιοσύνη;
          Κλαλώς πράττει, κατά την γνώμη μου η Μ.Κ. Έτσι κάνουν σε όλα τα πολιτικά προηγμένα κράτη, που έχουν πολίτες και όχι βουβά πρόβατα/κομματόσκυλα.

      • Ἐπισημαίνω ὅτι τὰ κόμματα δὲν βλέπουν τὴν δυσαρέσκεια τοῦ κόσμου ποὺ βγαίνει στοὺς δρόμους γιὰ νὰ διαμαρτυρηθεῖ γι αὐτὰ ποὺ γράφεις καὶ γιὰ πολλὰ ἀκόμα καὶ δὲν φταίει ἡ Μαρία Καρυστιανοῦ ποὺ ξεσηκώνει ἕναν κόσμο ποὺ δὲν αἰσθάνεται τοὺς πολιτικοὺς μαζί του. Γιατί κοντεύουν νὰ ποῦν ὅτι χαλάει ἡ Μ. Κ. τὸ ἤπιο κλίμα. Οὔτε ἐπιτυγχάνεται τὸ ἤπιο κλίμα ξεχνώντας τὰ προβλήματα. Νομίζω ὅμως ὅτι χρησιμοποιήθηκε ἡ δήλωση τῆς Ἄννας Διαμαντοπούλου ἀπὸ τὰ μέσα παραφράζοντας τὸ συνολικὸ νόημα ποὺ ἀφοροῦσε τά ἐσωκομματικά τοῦ ΠΑΣΟΚ.

    • “Υ.Γ. Η απόλυτη συμφωνία των κομματιών εκμεταλλευτών του διαχρονικά κλεπτοκρατικού συστήματος τεκμαίρεται και από την ύπαρξη του πανάθλιου άρθρου 86 του Συντάγματος (που παρέχει ασυλία στους επαγγελματίες πολίτικούς, αποτελώντας την πιο κραυγαλέα απόδειξη ότι η διαφθορά είναι εγγεγραμμένη στο DNA τους). Γι’ αυτό και κανένα κόμμα δεν σκέφτηκε ποτέ να το καταργήσει” (απ’ εδώ).

      Νομίζω ότι ο Γρίβας είναι σωστός την φορά αυτή. Δεν συμφωνώ πάντα μαζί του, αλλά εδώ έχει δίκιο. Η Διαμαντοπούλου, αυτή η γριά καρακάξα, ασφαλώς και δεν ντρέπεται καθόλου. Με νύχια και δόντια (όσα τής έχουν μείνει) παλεύει να μην καταργηθεί η διάκριση των Ελλήνων μεταξύ πολιτικών και κοινών θνητών.

  11. Περίμενα την απάντηση του κ.Grantaire ,αλλά επανέρχομαι να καταθέσω μια άλλη άποψη για την εν συντομογραφία κυρία Μ.Κ.
    Από την τραγωδία στην πολιτική επέλεξε εδώ και ένα 6μηνο .
    Τι περιμένει από τους βουλευτές-πολιτευτές των κομμάτων της Αντιπολιτεύσεως ;.
    Να της στείλουν ανθοδέσμη και να της χαρίσουν και ψηφοφόρους τους;.
    ”Θα φάει η μύγα σίδερο” αν κατέβει στις εκλογές με το ”ΟΞΥΓΟΝΟ ”της.
    Η μόνη που δεν θα ανησυχεί θα είναι η Ν.Δ.

  12. Είναι αλήθεια ότι τα παιδιά αυτά ήταν τα θύματα ενός πολέμου που κήρυξε ο Μητσοτάκης χωρίς να ρωτήσει κανέναν;
    Είναι αλήθεια ότι ο δικός του, ο Ι. Χ. πόλεμος, με κυνισμό και ψύχωση που πρέπει να εξετάσουν οι διεθνολόγοι, οι πολιτικοί επιστήμονες και οι ψυχίατροι, γίνεται με μεταφορά υλικού σε βαγόνια αμαξοστοιχιών; Χωρίς προδιαγραφές ασφαλείας; Στα κρυφά; Με μπαζώματα; Με ατάκες… “ε, αυτά του ΝΑΤΟ δεν τα σταματάμε” ;
    Είναι αλήθεια ότι το ΚΚΕ, προς τιμήν του, έχει σταματήσει πολλά τέτοια δολοφονικά βαγόνια εδω και 3 χρόνια;
    Είναι αλήθεια ότι τα σώματα των νεκρών είναι κάτι σαν το μαύρο κουτί των αεροπλάνων και οι τοξικολογικές θα τα δείξουν όλα;
    Είναι αλήθεια ότι έχουν σκυλιάσει να μην επιτρέψουν ακριβώς αυτές τις εξετάσεις, μολονότι οι γονείς το έχουν ζητήσει 5 φορές;
    Είναι αλήθεια ότι ο αρχηγός της Πολεμικής Αεροπορίας και άλλοι ανώτατοι αξιωματικοί του στρατού, μαζί με ΝΑΤΟϊκούς, πήγαν στον τόπο του εγκλήματος, μπάζωσαν τον χώρο, σκόρπισαν τα ακρωτηριασμένα μέλη των παιδιών σε χωματερές, επέβαλαν σιωπή νεκροταφείου, έκαναν περιφρούρηση τύπου ΝΑΤΟ; Γιατί όλα αυτά; Επειδή ήταν ένα… σιδηροδρομικό δυστύχημα; Πότε έχει ξαναπάει ο στρατός και το ΝΑΤΟ να μπαζώσουν έναν… τόπο ατυχήματος; Τι συζητάμε;
    Είναι αλήθεια ότι εκεί κοντά υπάρχει ΝΑΤΟϊκή βάση και στέλνει αεροπλάνα στη Μαύρη Θάλασσα;
    Είναι αλήθεια ότι τα σώματα των παιδιών μπορούν να δείξουν αν οι χημικές ουσίες στο τραίνο είναι οι ουσίες που χρησιμοποιούν αυτά τα αεροπλάνα;
    Είναι αλήθεια ότι οι 57 νεκροί σκοτώθηκαν στον βωμό της σωστής πλευράς της Ιστορίας;
    Είναι αλήθεια ότι όχι μόνο θα φύγουν νύχτα, αλλά θα τους πάρουν με τις πέτρες, ΕΑΝ τα παιδιά αυτά σκοτώθηκαν για το ΝΑΤΟ, για τους Αμερικάνους, για τον ακήρυκτο πόλεμο, για την Ελλάδα-οικόπεδο και Ψωροκώσταινα, για την Ι. Χ. κυβερνητική πολιτική, για τα καθίκια που βρίζουν τους συγγενείς στο ίντερνετ με κυβερνητικό χρήμα;
    Κι εάν είναι αλήθεια…
    Πόσο πιο ξετσίπωτα παλιοτόμαρα μπορούν να είναι οι άνθρωποι στην εποχή μας;

Leave a Reply to Σ.Α.Ν. Ακύρωση απάντησης

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,767ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
47,500ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής

Τελευταία Άρθρα