Συνέχεια στα σχόλια που προκάλεσε το βαρύ ζεϊμπέκικο του Παύλου Πολάκη στο νυχτερινό κέντρο Γραμμές, με ένα άκρως προκλητικό τρόπο, έδωσε ο μεγάλος θαυμαστής του αναπληρωτή υπουργού Υγείας, συνθέτης Σταμάτης Κραουνάκης.
Στην εκπομπή που παρουσιάζει στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΣΥΡΙΖΑ «Στο Κόκκινο», θέλησε να διηγηθεί, με τον δικό του τρόπο την βραδιά στις «Γραμμές».
Οπως αφηγήθηκε, όλα ξεκίνησαν μ’ ένα νεύμα δικό του κι ένα δικό μου, λέει ο μουσικοσυνθέτης και ο Παύλος Πολάκης ανέβηκε στην πίστα. Και συνέχισε αποκαλώντας «λούγκρες» όσους σχολίασαν το γεγονός, σημειώνοντας πως ο,τι κάνουν και λένε, οφείλεται στο γεγονός οτι…«τον θέλουν τον ψηλό τον Κρητίκαρο»!
Επί λέξει όσα είπε ο Σταμάτης Κραουνάκης: «Και πάμε στο Βρέχει φωτιά στη στράτα μου. Που με ένα νεύμα δικό του Ν’ ανέβω; και με ένα νεύμα δικό μου Έλα, αυτό το βουνό- δηλαδή ο Παύλος Πολάκης- ήρθε πάνω και χόρεψε μπροστά στα μάτια μου ένα από τα ωραιότερα ζεϊμπέκικα που έχω δει στη ζωή μου. Και απ’ ό,τι με πληροφορεί ένας συνεργάτης μου που παρακολουθεί όλη αυτή τη λαίλαπα των viral […], ακόμα και οι εχθρές παραδέχτηκαν ότι είναι ναι, βεβαίως, διότι όλοι τον θέλετε, λούγκρες, κατάλαβες; Τον θέλετε, τον ψηλό τον Κρητίκαρο»!
Το βαρύ ζεϊμπέκικο του Παύλου Πολάκη στο νυχτερινό κέντρο Γραμμές.
Πηγή: iefimerida.gr
Κριμα για τις δηλωσεις του κ. Κραουνακη . Αδικουν το σπινθηροβολο πνευμα του . Μονη ”κατανοηση” ειναι οτι ειναι συντεκνος του κ Πολακη .
Και οσο για το ωραιοτερο ζειμπεκικο ,που χορεψε ο κ.Πολακης φαινεται οτι δεν παρακολουθησε ζεμπεκικα στις πιστες που τραγουδουσαν οι αειμνηστοι Βαμβακαρης, Παπαιωσαννου , Τσιτσανης , Καζαντζιδης και πολλοι αλλοι ,αλλα’ουτε και το ζειμπεκικο, που χορευαν ο μακαριτης Βαγγελης Γιαννοπουλος στα ”κεντρα πολιτισμου” και ο κ. Ακης Τσοχατζοπουλος και αλλα παιδια του ΑνδρεοΠασοκ στην 10ετια του 1980.
Αραγε συμφωνει μαζι του η καλη του φιλη ποιητρια κ. Λινα Νικολακοπουλου;;;.
Υ.Γ Οπου ζειμπεικικο ο μοναχικος χορος του Τουρκου ζειμπεκη , που μαζι με το τσιφτετελι ειναι οι πιο διαδεδομενοι τουρκικοι χοροι στους Ελληνες κατοχους διδακτορικων πτυχιων και ανωτερων ακομη , ιδιαιτερα στις γυναικες καλλιτεχνιδες πασης ειδικευσεως.