ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Print Friendly, PDF & Email
- Advertisement -
DAILY MAIL
Το πολυτελές παραθαλάσσιο συγκρότημα αξίας 6,8 δισεκατομμυρίων λιρών που μετατρέπει την αρχαία Αθήνα σε «μίνι-Ντουμπάι»: Οι ντόπιοι φοβούνται ότι η τεράστια ανάπτυξη με πύργους 650 μέτρων, μαρίνα για μεγάλα γιοτ και καζίνο θα κάνει την πόλη «παιδική χαρά για πλούσιους» με «εξάλειψη όλης της ελληνικότητας».
The £6.8bn luxury seaside complex turning ancient Athens into a ‘mini-Dubai’: Locals fear huge development featuring 650ft-towers, marina for mega yachts and casino will make city a ‘playground for uber-rich’ with ‘all Greekness wiped out’.
ΣΧΟΛΙΟ: Εμείς γιατί πρέπει να πληρώνουμε για την μεγαλομανία των ανθρώπων αυτού του εκτρώματος-πόλης; Μας συμπεριφέρονται σαν να είμαστε δουλοπάροικοί τους.
Ήρθε η ώρα της Μακεδονίας να σώσει τον ελληνισμό. (Όπως και τότε).
Η αθηναϊκή παρακμή “μας” και “σας” τελειώνει.
Όταν το συνειδητοποιήσετε θα είναι αργά.
Αν είχε να επιδείξει κάτι ο ελληνισμός ήταν το πολιτισμικό αποτύπωμα που άφησε.
Έβγαλε γεναίους ανθρώπους. Αλλά έβγαλε και προδότες, ουκ ολίγους. Η αυλή των Περσών βασιλέων έβριθε απο αυτούς.
Κυρίως, έβγαλε αναταγωνισμό. Πολεμούσαν μεταξύ τους με το καλημέρα.
Όταν την σκυτάλη της ένωσης όλων των Ελλήνων πήρε ο Φίλιππος και δημιούργησε το πρώτο εθνικό κράτος στον κόσμο, Αθηναίοι, Σπαρτιάτες και άλλα καλώπαιδα της μικρής Ελλάδας, άρχισαν τις ερωτοτροπίες με τους Πέρσες, ακόμη και με τους Ρωμαίους αργότερα. Ή αυτοί ή ας τελειώσει ο ελληνισμός. Αυτό είναι το δόγμα τους και σήμερα. Η Ελλάδα τελειώνει στα αθηναϊκά σύνορα.
Δεν τους ενδιέφερε ο ελληνισμός. Το τομαράκι τους ήθελαν να σώσουν. Και μισούσαν τους Μακεδόνες. Διότι κατάφεραν να δημιουργήσουν έναν οικουμενικό κράτος και να διαδόσουν έναν πολιτισμό με οικουμενικά χαρακτηριστικά.
Τον ελληνικό πολιτισμό αν δεν τον διέδιδαν, στον τότε γνωστό κόσμο, οι Μακεδόνες θα τον γνώριζαν στα στενά μικροελλαδικά όρια του περιορισμένου κόσμου τους.
Όταν είπαν στον Δαρείο (της Μάχης του Μαραθώνα) και στον Ξέρξη αργότερα για τους Αθηναίους τους οποίους πρέπει να πολεμήσει, ρωτούσε ποιοί είναι αυτοί οι Αθηναίοι. τόσο γνωστοί ήταν. Και του έκαναν μήνες φροντιστήριο να το καταλάβει.
Έμαθε καλά, όμως, τους Έλληνες όταν την αυτοκρατορία του κατέλαβε ο Αλέξανδρος.
Αυτό το αθηναϊκό μίσος κατά των Μακεδόνων-και κατά συνέπεια και του μεγαλύτερου μέρους του ελληνικού κόσμου- διατρέχει το υποσυνείδητο της μικροελλαδικού χώρου (αθηναϊκού και λοιπού) απο την αρχαία εποχή μέχρι σήμερα.
Ο ελληνικός πολιτισμός δεν ήταν αθηναϊκός. Τα πρώτα επιστημονικά, καλλιτεχνικά και φιλοσοφικά σκιρτήματα αναπτύχθηκαν στις ακτές της Μικράς Ασίας. Στην Ιωνία. Η Αθήνα αποτέλεσε-με κάθε είδους εκβιασμό- τον τόπο όπου ανατύχθηκε το πνεύμα όλων των Ελλήνων.
Η Αθήνα εγκατέλειψε και σήμερα τον ελληνισμό (ελλαδικό, κυπριακό και ομογενειακό). Η φωτογραφία αψευδής μάρτυς. Κάποιος πρέπει να αναλάβει την σωτηρία του.
Αναθεωρήστε τις απόψεις σας για το αθηναϊκό κέντρο.
Οι πρώτοι που θα πουλήσει στα σύγχρονα σκλαβοπάζαρα Ανατολής και Δύσης θα είστε εσείς.
Κάτι πρέπει να κάνουμε για να σώσουμε την διαχρονική ύπαρξή μας.
Δεν ενδιαφέρονται για εμάς. Θέλουν να δημιουργήσουν μια πόλη κράτος, αυτήν που λέμε Αθήνα με αποικίες στην ελλαδική επικράτεια (πέραν αυτής δεν μπορούν να κάνουν τίποτε. Ούτε και στην Κύπρο που εγκατέλειψαν στην Τουρκία).
Θέλουν μια πόλη-κράτος που δεν θα θυμίζει τίποτε απο Ελλάδα αλλά θα διοικεί καταναγκαστικά τον ελλαδικό χώρο και όσους Έλληνες μείνουν σ αυτόν.
Έχουμε να κάνουμε με την πλέον επικίνδυνη κυβέρνηση απο δημιουργίας του νεοελληνικού κράτους.
Διαλέξτε πλευρά: ή με τον ελληνισμό ή με τον αθηναϊσμό.
https://www.anixneuseis.gr/the-6-8bn-luxury-seaside-complex-turning-ancient-athens-into-a-mini-dubai-locals-fear-huge-development-featuring-650ft-towers-marina-for-mega-yachts-and-casino-will-make-city-a-playground-for/
spot_img

16 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Και αν αυτό που περιγράφεται συμβαίνει -ή θα συμβεί-ΚΑΙ η Μακεδονία με όλη την Βόρεια Ελλάδα ”αθηνοποιήθηκε” ΚΑΙ μετά το 2009 δεν έχει Μακεδόνες στην ηγεσία του ελληνικού κράτους ΚΑΙ μετά το 2018 και πολλοί Μακεδόνες είναι υπερήφανοι για την Συμφωνία των Πρεσπών , ο δε κ. Μπουτάρης – ο φίλος του ”Βορειομακεδόνα” πια κ. Ζάεφ – ξαναήρθε στο προσκήνιο με την εκλογή του ως δημοτικός σύμβουλος με το ψηφοδέλτιο του νέου Δημάρχου της Θεσσαλονίκης , ο οποίος ουδέποτε εμπνεόταν από τα Μακεδονικά ιδεώδη του τέως Δημάρχου κ. Παπαγεωργοπούλου.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΓΑΠΗΤΕΣ ΑΝΙΧΝΕΥΣΕΙΣ ”ΑΠΕΣΒΕΤΟ ΤΟ ΛΑΛΟΝ ΥΔΩΡ” ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΜΑΣ .
    Υ.Γ Μόνη ελπίδα είναι να συνετισθούμε και να αναδείξουμε ”μακεδονόπληκτο” ηγέτη , στον οποίον θα πρέπει να δώσουμε ”Ουρμπανικά ποσοστά σε εκλογές” για να ξαναενώσει τον ελληνισμό -όσοι φυσικά θέλουμε να ξαναενωθεί ο ελληνισμός- ,χωρίς τις τελευταίες ”Αμερικανιές” .
    Φυσικά και δεν μπορεί να συνεχισθεί για πολύ η παρακμή . Βαρεθήκαμε πια .
    Σταύρος Αθαν,Ναλμπάντης

  2. Στη φωτογραφία γράφει “ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ”. Υποθέτω ότι είναι το παλιό αεροδρόμιο τής Αθήνας, το οποίο θα γινόταν χώρος πρασίνου, όπως είχε επανειλημμένως διαβεβαιώσει η κυβέρνηση Σημίτη.

    Το μεγαλύτερο παραλιακό πάρκο – The Ellinikon

    Πάρκο Ελληνικού: Χώροι πρασίνου στο 80% της έκτασης που ήταν άσφαλτος

    Το έκτρωμα τής φωτογραφίας πού ακριβώς θα γίνει;

  3. Δέν λειτουργεῖ ὁ ῾Ελληνισμός σέ ἕνα κομμάτι του. Πρέπει νά διαβασθεῖ σέ ὅλη τήν συνέχειά του καί «Οταν λες το “Αξιον εστί” πρέπει να “τρίζουν” τα φωνήεντα», ὅπως εἶπε ὁ Γ. Νταλάρας.

    «Ούτε η δάφνη “εμαράνθη” ούτε το “λάλον ύδωρ” απέσβετο» ὅπως ἔγραψε ὁ Νικηφόρος Βρεττάκος.

    https://tetradia.blogspot.com/2015/05/vrettakos-leitourgia-kato-apo-ton.html

      • ῾Υπάρχουν πολλοί Ἕλληνες πού σέ ὅλη τή χώρα παρακολουθοῦν ξεναγήσεις, πολιτιστικά δρώμενα, μορφώνονται, ἀναβιώνουν ἔθιμα σέ χωριά, μαθαίνουν καί ἐμπνέονται ἀπό τόν πολιτισμό. Ποτέ μετά τό 1821 δέν ὑπῆρχε τόση γνώση καί πληροφόρηση γιά τόν πολιτισμό μας. Διάφορες τάσεις ὑπάρχουν καί ὑπῆρχαν πάντα. Βρίσκουμε καί φωτεινά παραδείγματα.

        https://www.lifo.gr/tropos-zois/travel/pos-mporei-na-anabiosei-stis-meres-mas-ena-oreino-horio

          • Ναί, μπορεῖ νά ἰσχύει καί αὐτό, γιατί συμβαίνει νά ὡριμάζει ἡ ἀνθρωπότητα καί νά ὑπάρχει πολιτισμός γύρω μας πού τόν ἀνασαίνουμε. ᾿Αλλά κάποιοι κόπιασαν γι αὐτό, κάποιοι ἐκφράσθηκαν μέ ποίηση, ἄλλοι κατέγραψαν τήν πορεία τῆς σκέψης τους ἤ ἀποτύπωσαν μέ τά καλλιτεχνήματά τους τά ταλέντα τους, κι ἐμεῖς ἐκεῖ δίπλα τους συγκρίνουμε τίς σκέψεις μας, τά σκαλίσματά μας, ζυγιζόμαστε. Γιατί ὑπάρχει ἡ πορεία τοῦ καθενός. Ἄκουσα ἕναν δάσκαλό μου νά λέει ´ Θεέ μου, τί ὡραῖο πού εἶναι πού ἔρχεσαι μέσα ἀπό τήν τέχνη καί μᾶς συναντᾶς ´.

          • δεν θεωρώ την συνάντηση ισοδύναμη με την βιωματική εμπειρία. Εδώ δεν θα πρέπει να μας διαφεύγει, ότι τον πολιτισμό τον ζείς κυρίως μέσα από την πολιτική. Η πραγμάτωση της επαφής με τον πολιτισμό δεν μπορεί συνεπώς να είναι μια προσωπική υπόθεση. Ειδικά στην ελληνική περίπτωση, είναι κρίσιμο να δούμε την παράμετρο της εκκλησίας. Ο ατομικός συλλογισμός χωρίς τον κοινό βίο (κοιν-ων-ία) καταλήγει προτεσταντική, αυθαίρετη σκέψη.

          • ῾Ο πολιτισμός ἔχει νά κάνει μέ τίς Τέχνες καί στήν ἀρχαία ᾿Αθήνα, γιά νά εἶναι σέ θέση νά συμμετέχουν οἱ πολίτες στά κοινά, στήν πολιτική, μορφώνονταν μέ τόν πολιτισμό. Τό ´τίς ἀγορεύειν βούλεται ´ εἶναι προσωπικό, δέν εἶναι κοινή γνώμη. Ὅμως ἀφοροῦσε τούς πολίτες τῆς συγκεκριμένης ὁμάδας, μέ τήν ἴδια ρίζα. Σέ ὅλες τίς ἀρχαῖες πόλεις ἔχουν μείνει τά ἀποτελέσματα τοῦ πολιτισμοῦ, ναοί, κτίρια, ἀγάλματα, θέατρα, ἐνδυμασίες, θρησκευτικές τελετές. Μέσα σέ ὅλα αὐτά ζοῦσαν. ῾Ο πολιτισμός εἶναι ἔκφραση τῆς κοινωνίας σέ κάθε ἐποχή, ἀλλά δέν μπορεῖ νά σοῦ μεταβιβάσει τήν προσωπική του ἐμπειρία μέ τήν τέχνη κάποιος ἄλλος, σάν νά πίνεις ἕνα χάπι δηλαδή.

  4. Ποιός να αντιδράσει σε μια χώρα που την κυβερνάνε οι κάστες και οι δυναστείες; Αυτοί βλέπουν τον κόσμο απ’ την κορυφή αυτού του Πύργου στη φωτογραφία, και συνομιλούν με τις αντίστοιχες αόρατες αλλά παντοδύναμες κάστες του πλανήτη που ορίζουν ή τουλάχιστον επιδιώκουν, και το έχουν πετύχει σε μεγάλο βαθμό, να ορίσουν τις τύχες του κόσμου. Λίγο πιο κάτω είναι οι παρατρεχάμενοι και οι παντός είδους ωφελούμενοι από κονδύλια, προγράμματα, έργα, επιδοτήσεις κλ.π. Ακολουθούν-σχηματικά μιλώντας και όχι εξισώνοντας τα πάντα- οι δημόσιοι υπάλληλοι με τα λιγότερα ή περισσότερα σίγουρα όμως, που εντάξει, ακρίβεια, αλλά δεν θα πεθάνουμε κιόλας, και στον πάτο, στη βάση του πύργου, οι εξαθλιωμένοι, αυτοί που δεν έχουν καν φωνή αλλά ψιλοβολεύονται με τα επιδόματα κι ας αγκομαχούν στα επείγοντα των νοσοκομείων με τις ώρες αν τους τύχει κάτι, κι ας περιμένουν σε ουρές να ρυθμίσουν δόσεις κι όλα τα άλλα μαρτύρια στα οποία μπορεί να σε υποβάλλει αυτό το κράτος. Χωρίς όραμα συλλογικό, ίσως ούτε και προσωπικό, μοιραίοι κι άβουλοι εδώ στη χώρα χωρίς ψυχή πλέον, υποθηκευμένη για εκατό χρόνια, το εξοχικό των συνταξιούχων Ευρωπαίων που σε λίγο γιατί όχι, θα έχει και πινελιές χλιδής Ντουμπάι.

  5. Το παρακράτος των Αθηνών, αφού κατήργησε το ίδιο του το νόμισμα, τη δραχμη, καταργεί και τη ιδια του τη γλωσσα, η οποια αττική διάλεκτος ηταν η ‘επισημη’ γλωσσα των Ελληνων λογίων. Σωστή και η παρατηρηση οτι τα επιτευγματα των Αθηναίων εινα κυριώς επιτέγματα της Ιωνίας και Αιολίας κυριως της Λεσβου. Δυστυχώς το κράτος των Αθηνών εχει απλώσει τα πλοκάμια του μεχρι το τελευταίο χωριο. Επιβάλεται ομως πολιτιστική και οχι μόνο αυτονόμηση με πολιστικές επαρχίες (Μακεδονιά, Επτανησα, Κρητη κοκ) ολες με τις σημαίες τους. Ειναι οι βάρκες που ισως καταφέρουν και σώσουν τον ελληνισμό αφου ο Αθηνα’ι'(Τιτανι)κός ηθελημένα και ανθελληνικά πάει κατευθειαν στο παγόβουνο.

  6. Τέλος πάντων γιατί είμαστε τόσο αφηρημένοι στις γραφές μας .
    Η Αθήνα -το χταπόδι της Ελλάδος κατά τον μεγάλο δημοσιογραφικό δάσκαλο Νίκο Μέρτζο από το Νυμφαίο της Φλώρινας – εκπροσωπείται από πρόσωπα , πολιτικά, επιχειρηματικά πολιτιστικά και κοινωνικά .
    Γιατί δεν τους αποκαλύπτουμε ,αφού δεν καλύπτονται από την προστασία του νόμου για τα προσωπικά τους δεδομένα και εμείς δεν έχουμε ιδεολογικές συγγένειες ή αλισβερίσι μαζί τους ;;;.
    ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΕΧΟΥΜΕ , ΟΠΟΤΕ ΚΡΕΤΤΟΝ ΤΟ ΣΙΓΑΝ .
    Να το ξαναγράψω .Συλλογική ευθύνη δεν υπάρχει και όταν υποστηρίζεται απαλλάσσει τους υπεύθυνους.
    ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ;;;.

  7. Αν η ελληνική πολυκατοικία μαζί με την ελληνική πολεοδομική αναρχία είναι ο ελληνισμός που θέλουμε να διαφυλάξουμε τότε ίσως είναι καλύτερα να ξεκινήσουν αμέσως τα έργα.

    • Ποιος αντιστάθηκε σαυτόν τον ελληνισμό της πολυκατοικίας και της πολεοδομικής αναρχίας , που άρχισε δειλά-δειλά ελλείψει χρημάτων στην μεταπολεμική 10ετία-αν και ο νόμος για τις πολυκατοικίες έγινε το 1929 επί Ελευθερίου Βενιζέλου- και οργίασε στις 10ετίες 1960-1970 και από τον οποίον επωφελήθηκαν κυρίως ο λαός-που στέγασε τα παιδιά του και εξασφάλισε και το εξοχικό του για τις διακοπές του-αλλά και το ”ΚΟΛΩΝΑΚΙ” με τους κτηματίες του;;;.
      Σε μια από τις δύο κατηγορίες ανήκουν οι περισσότεροι Έλληνες και αντί ”να ανάβουν κεριά” ευγνωμοσύνης στον Βενιζέλο ,Καραμανλή και όλους τους Παπανδρέου θυμούνται ”τα γιούλια και τα γιασεμιά” -χωρίς ζεστό νερό και τις τουαλέτες έξω από το σπίτι- .
      ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ”ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΟΥΜΕ” ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ -ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΧΩΝΕΨΑΝ ΠΟΛΛΟΙ .

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,767ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
33,100ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisement -

Τελευταία Άρθρα