ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΜΑΣ ΧΩΡΑΣ

Print Friendly, PDF & Email
- Advertisement -

 

του Παντελή Σαββίδη

Η ρύθμιση που έφερε η κυβέρνηση στη βουλή για τους εργάτες γης προκάλεσε αντιδράσεις στον πολιτικό χώρο, ιδιαιτέρως, της ΝΔ και ανησυχία στην κοινή γνώμη. Η κυβέρνηση καθησυχάζει υποστηρίζοντας πως δεν παρέχει ιθαγένεια αλλά νομιμοποίηση εργασίας, κάτι που το έχει ανάγκη η οικονομία της χώρας.

Ορισμένες παρατηρήσεις:

1.-Η οικονομία της χώρας έχει ανάγκη ξένα εργατικά χέρια για τρείς λόγους. Λόγω υπογεννητικότητας, λόγω εγκατάλειψης των αγροτικών ενασχολήσεων από τους Έλληνες και λόγω ακραίου αθηναϊκού συγκεντρωτισμού που οδήγησε στην εγκατάλειψη της υπαίθρου και την συσσώρευση του πληθυσμού στην Αθήνα για να βρει εργασία. Και οι τρείς παράμετροι αποτελούν συνειδητή καταστρεπτική πολιτική επιλογή του πολιτικού συστήματος που αποτελεί παραποίηση της πραγματικότητας η ονομασία του ως ελληνικού.

Δεν είναι ελληνικό το πολιτικό σύστημα. Είναι αθηναϊκό και αντιμετωπίζει την ελληνική επικράτεια ως υπο κατοχήν αποικία.

Όταν το πρωτοέγραψα οι αντιδράσεις ήταν έντονες. Όσο περνά ο καιρός και συνειδητοποιείται η αλήθειά του, οι αντιδράσεις όχι, μόνο, υποχωρούν αλλά μεταβάλλονται σε υποστηρικτές της θέσης περί κράτους αθηναϊκής αποικίας.

2.-Το αθηναϊκό πολιτικό σύστημα έχει αντιληφθεί που οδηγείται η ανθρωπότητα επειδή συμμετέχει στα διεθνή φόρα που λαμβάνονται αποφάσεις. Η διεθνής τάση όπως καθοδηγείται από τα κέντρα αυτά είναι: υπέρβαση των εθνικών συνόρων, πληθυσμιακή ανάμειξη ανθρώπων από διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές λόγω του φαινομένου της μετανάστευσης και σύγκλιση ανθρώπου-μηχανής.

3.-Το ότι τα εθνικά σύνορα έχουν διαρραγεί δεν είναι δύσκολο να γίνει αντιληπτό, αν και πολλοί επιστήμονες και διεθνολόγοι πιστεύουν πως η έννοια του έθνους είναι διαχρονική και αναλλοίωτη. Δεν ξέρω αν θα παραμείνει ως τέτοια αλλά τα έθνη και τα κράτη είναι διαφορετικές έννοιες και ουσίες. Τα έθνη έχουν ζήσει σε διαφορετικά κρατικά μορφώματα. Το εθνικό κράτος ό,τι ήταν να δώσει το έδωσε. Ήταν αναγκαίο όσο η αστική τάξη με τις βιομηχανίες της, στα πρώτα στάδιά της, ήθελε έναν εργατικό και οικονομικό χώρο για τα προϊόντα της. Όταν πέρασε στη φάση του ιμπεριαλισμού και της αποικιοκρατίας η ανάγκη αυτή άρχισε να περιορίζεται μέχρι που εξέλιπε σήμερα με τις δυνατότητες που παρέχουν οι νέες τεχνολογίες. Εκλείπει, ακόμη, και η έννοια του παραδοσιακού αστού. Ο σύγχρονος οικονομικός παράγων δεν έχει αστικά χαρακτηριστικά. Ούτε και την αστική ιδεολογία. Είναι κάτι διαφορετικό. Είναι ένας πολίτης του κόσμου που προσπαθεί και επηρεάζει τις παγκόσμιες εξελίξεις. Τα εθνικά κράτη δεν μπορούν να του αντισταθούν. Και αν το κάνουν θα απομονωθούν. Η απομόνωση σημαίνει αυτοκτονία.

 4.-Η ιδεολογία της νέας τάξης έχει ξεπεράσει τις εθνικές αγκυλώσεις περί μιας ομάδας ανθρώπων που κυριαρχεί πληθυσμιακά και πολιτισμικά σε μια περιοχή (το εθνικό κράτος). Και ενθαρρύνει την μίξη ανθρώπων και πολιτισμών χωρίς την αγωνία να κρατηθεί κυρίαρχο κάποιο μοντέλο τρόπου ζωής. Η έγνοια της είναι η κινητικότητα και η κατανάλωση αγαθών που προσφέρονται σε παγκόσμια εμβέλεια. Αδυνατεί να ελέγξει-αλλά και δεν την ενδιαφέρει- τις παγκόσμιες μετακινήσεις, γνωστές στην ιστορία ως μεταναστεύσεις των λαών, διότι θεωρεί πως είναι αναγκαίες. Η πλέον προφανής αναγκαιότητα που τις προκαλεί είναι η οικονομία αλλά στο άμεσο μέλλον θα είναι και η κλιματική κρίση. Δεν είναι δυνατόν να σταματήσουν αυτές οι ροές. Πολλές, δε, από τις καινοτομίες στις νέες τεχνολογίες, έχουν επιτευχθεί από επιστήμονες και τεχνικούς των λαών αυτών.

5.-Η επόμενη αναγκαιότητα που εμφανίζεται ως ιδεολογία της νέας τάξης είναι η σύγκλιση ανθρώπου μηχανής. Η υπέρβαση της φυσικής οντότητας του ανθρώπου και η σταδιακή μετατροπή του σε μια μεταναθρώπινη μορφή που θα είναι κάτι σαν άνθρωπος με ιστούς αλλά και με ψηφιακά χαρακτηριστικά. Το πρώτο στάδιο αυτής της μετατροπής είναι η υπέρβαση της αίσθησης του φύλου. Ο υπερτονισμός του μη φύλου ή των πολλαπλών φύλων κατατείνει στην διαμόρφωση μιας συνείδησης ότι είμαστε τα πάντα. Ακόμη και προστάδιο μηχανής. Και έχουν βρεθεί πρόθυμοι προωθητές της ιδέας στο όνομα των δικαιωμάτων. Η αντίσταση και σε αυτήν την τάση είναι αδύνατη. Κανένα θρησκευτικό δόγμα ή ανθρώπινη ομάδα δεν μπορεί να σταματήσει την σχετική έρευνα. Σύμφωνα με την θεωρία δικτύων η έρευνα αυτή θα αποκτήσει εκθετικές δυνατότητες παραγωγής και η αυτονόμηση της Τεχνητής Νοημοσύνης από την ανθρώπινη παρέμβαση θα εμφανισθεί, ξαφνικά, μια ημέρα, όχι όπως ο Ερντογάν. Πραγματικά ξαφνικά.

6.-Η ελληνική άρχουσα τάξη (οι Αθηναίοι κοτζαμπάσηδες, δηλαδή) δεν μπορούν να πρωταγωνιστήσουν σε αυτές τις αλλαγές. Μπορούν να διαδραματίσουν, κυρίως η πόλη τους, έναν μεταπρατικό ρόλο. Και η πολιτική τάξη που στηρίζουν εφαρμόζει κατά γράμμα αυτές τις πολιτικές. Ο Μητσοτάκης κάνει απεγνωσμένες προσπάθειες να συγκεντρώσει στην Αθήνα ό,τι διεθνές βρίσκεται στην τεχνολογική πρωτοπορία και ενδιαφέρεται να εγκατασταθεί στην Ελλάδα. Δεν λειτουργεί ως πρωθυπουργός χώρας. Αλλά ως αθηναίος ντήλερ.

7.-Στην Ελλάδα το πολιτικό σύστημα δεν είναι, μόνο εκλόγιμη μοναρχία, όπως λέει ο Γιώργος Κοντογιώργης αλλά είναι και μονοκομματικό. Ο μονοκομματισμός επιδιώχθηκε σε έναν λαό που κατά τους διεθνείς διαμορφωτές της νέας τάξης δεν αξίζει τίποτε περισσότερο. Την περιφρόνηση του δυτικού ανθρώπου προς τον Έλληνα την συνειδητοποιεί όποιος την βιώνει στο εξωτερικό. Στο μονοκομματικό, λοιπόν, ελληνικό πολιτικό σύστημα η αντιπολίτευση, αν υπάρξει, θα είναι εσωκομματική. Και εκεί διαφαίνεται. Ο μόνος που εξέφρασε αντίθετη άποψη στην επιχειρούμενη πολιτική είναι ο πρώην πρωθυπουργός, προερχόμενος από την κυβερνώσα παράταξη, Αντώνης Σαμαράς. Και σε άλλα θέματα, εκείνος που αντιτίθεται είναι ο ανιψιός του ιδρυτή του κόμματος, Κ.  Καραμανλής. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη, όμως, έχει τέτοια αίσθηση διεθνούς υποστήριξης σε αυτό που κάνει που αντιμετωπίζει με περιφρόνηση αυτές τις αντιδράσεις. Διότι γνωρίζει ο κ. Μητσοτάκης πως η πολιτική του τυγχάνει αναγνώρισης από τα διεθνή κέντρα. Τα οποία, δεν έχουν εντοπίσει κανέναν άλλον στην Ελλάδα που να θέλει- και να μπορεί- να επιβάλλει τέτοια πολιτική. Αν ο κ. Σαμαράς και ο κ. Καραμανλής έχουν κατά νου κάτι περισσότερο από μια εσωκομματική απόκλιση θα αποτύχουν.

Εν κατακλείδι: το παιχνίδι είναι χαμένο. Διότι δεν υπάρχει η κρίσιμη μάζα στην Ελλάδα που ξεκινώντας από την επιθυμία να διατηρήσει τον τρόπο ζωής της, να μετατρέψει το πολιτιστικό παράδειγμα σε πολιτική πρόταση και να διεκδικήσει αποτελεσματικά την εξουσία. Οι φωνές διαφοροποίησης που ακούγονται, αν δεν κινούνται στη σφαίρα του γραφικού, αναζητούν προστασία και έκφραση στον άλλο πόλο που επιδιώκει τα ίδια με τον δικό του- πιο καθυστερημένο-τρόπο. Τη Ρωσία.

Ακόμη και η λεγόμενη αριστερά, σε όλες της τις μορφές είναι μέρος αυτού του παιχνιδιού. Το προωθούσε πριν γίνει αποδεκτό απο την άρχουσα, παγκοσμίως, τάξη. Η ιδεολογία της, πράγματι, κυριάρχησε με κάποια διαφοροποίηση στα κέντρα που την καθοδηγούν. Δεν είναι το κόμμα αλλά η διεθνής των αγορών που έχει τον πρώτο λόγο. 

Αυτός ο τόπος-η Ελλάδα και οι Έλληνες- δεν έχει προοπτική. Είναι και θα παραμείνει ουραγός. Αν υπήρχε κάποια δυναμική θα εμφανιζόταν.

Μπορεί η Θεσαλονίκη να βγει πρωτοποριακά μπροστά;

 

 

 

 

spot_img

26 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ίσως το θέμα τής νομιμοποιήσεως 300.000 λαθρομεταναστών, να μην είναι απλώς θέμα αθηναϊκού, αλλά μητσοτακικού κράτους:

    Νομιμοποιεῖ 300.000 μετανάστες γιά νά κερδίσει εὐρωπαϊκό ἀξίωμα

    Το ίδιο θέμα θίγει και το παρακάτω άρθρο:

    Ὁ γάμος τῶν ὁμοφύλων κρίνει τήν πρωθυπουργία Μητσοτάκη

  2. Ο απαξιωτικός έως προκλητικά ειρωνικός χαρακτηρισμός του πρωθυπουργού Τσίπρα “ΕΤΕΡΟΚΛΗΤΟΣ ΟΧΛΟΣ” για τους ενάμισι εκατομμύριο ΕΛΛΗΝΕΣ που αντιτίθονταν και αντιδρούσαν – κόσμια…- στην εξωφρενικά ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ Συμφωνία – ΠΡΟΔΟΣΙΑ – των Πρεσπών (Αθήνα, Φεβρουάριο 2018) δείχνει την Υποτακτική/υποταγμένα δουλοπρεπή αντίληψη Ανθελληνικών επιλογών του…Αθηναϊκού μεταπρατικού κράτους των νεοκοτζαμπάσηδων αριστεροδεξιούληδων και επαγγελματικά/ιδιοτελώς ανθρωπιστικά …”ευαισθητούληδων” και δεν φαντάζονται – ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ από – την οδυνηρή κατάληξη του αλαζονικής δεσποτικής νοοτροπίας ΑΝΤΙΝΟΟΥ/Μνηστήρων…

  3. 1) Όσοι λαθρομετανάστες και να έρθουν στην Ελλάδα, δεν θα εργαστούν ποτέ, επειδή σκοπός τους δεν είναι η εργασία αλλά τα ευρωπαϊκά επιδόματα. Έχουμε ήδη στη χώρα εκατοντάδες χιλιάδες λαθρομετανάστες νομινοποιημένους που δεν εργάζονται ή εργάζονται μερικώς. Οι υπάρχοντες θα έπρεπε να επιστρατευτούν για τις εργασίες της υπαίθρου και όχι νεοεισερχόμενοι.
    2) “Ο υπερτονισμός του μη φύλου ή των πολλαπλών φύλων κατατείνει στην διαμόρφωση μιας συνείδησης ότι είμαστε τα πάντα”: Κατά την επιστήμη της βιολογίας είναι απολύτως προσδιορισμένο τί είναι φύλο: αν το εικοστό τρίτο ζεύγος χρωμοσωμάτων είναι ΧΧ τότε το φύλο του ανθρώπου είναι θηλυκό, ειδάλλως αν είναι ΧΥ είναι αρσενικό. Στην εξαιρετική σπάνια περίπτωση τριπλού χρωμοσώματος, κατά βιολογία θεωρείται γενετική ανωμαλία.

  4. Παντελώς ανεξακρίβωτα τα όσα γράφετε στη πλειονότητά τους πλην της κλιματικής κρίσης.Κυρίως αυτό που κάνει την παγκοσμιοποίηση είναι η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας.Τα έθνη-κράτη θα εξακολουθούν να υπάρχουν γιατί εδράζονται σε βιωματικές διαχρονικές ανάγκες.Η κλιματική κρίση, κατά τη γνώμη μου,θα επηρεάσει τις συνθήκες και τα περιβάλλοντα όχι όμως με τον εμμονικό τρόπο που παρουσιάζεται.
    Αυτά τα ολίγα.

      • Τα…δικά μου βασίζονται στην επιστήμη,την κοινή λογική και πάντως ισχύουν στο σήμερα.Τα δικά σας έχουν μελλοντολογική προβολή και με τόση υφέρπουσα συνωμοσιολογία ΔΕΝ πάτε μακρυά.

    • On hens, eggs, temperatures and CO₂: Causal links in Earth’s atmosphere
      Πηγή:
      https://www.itia.ntua.gr/en/docinfo/2342/
      ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ:
      – Η βασική θέση της δημοσίευσης είναι ότι η αύξηση της θερμοκρασίας
      της ατμόσφαιρας του πλανήτη είναι το αίτιο που προκαλεί την αύξηση του
      διοξειδίου του άνθρακα. Επομένως η υπόθεση ότι υφίσταται αύξηση της
      θερμοκρασίας λόγω των ανθρωπογενών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα
      (που αποτελεί τη βάση της «κλιματικής αλλαγής/κρίσης») δέν ευσταθεί.

      • εξήγησε μας την έννοια: κλιματική κρίση; κλιματική αλλαγή; Αγνοείς ότι εδώ και χιλιάδες χρόνια το κλίμα μεταβάλλεται κυκλικά; από θερμότερο σε ψυχρότερο κλπ. .. από παγετώνες σε θερμότερες ζώνες και τούμπαλιν; … μήπως να σοβαρευτείτε όσοι αγνοείτε τα απλά πράγματα;

    • εξήγησε μας την έννοια: κλιματική κρίση; Αγνοείς ότι εδώ και χιλιάδες χρόνια το κλίμα μεταβάλλεται κυκλικά; από θερμότερο σε ψυχρότερο κλπ. .. από παγετώνες σε θερμότερες ζώνες και τούμπαλιν; … μήπως να σοβαρευτείτε όσοι αγνοείτε τα απλά πράγματα;

  5. Ακριβώς όπως τα λέτε έχουν τα πράγματα στην Αποικία μας. Και είναι σπουδαίο που υπογραμμίζετε το δεύτερο σκέλος της Ιδεολογίας του 21ου αιώνα, τη σύγκλιση ανθρώπου-μηχανής: την από-ανθρωποποίηση σύμφωνα με τον νέο «ανθρωπισμό». Ο οποίος αντικατέστησε τον θετικισμό του Διαφωτισμού με τον σχετικισμό του μεταμοντέρνου μηδενισμού.
    Στα μεσαιωνικά κελεύσματα της Διεθνούς των Αγορών ανήκει η «αποεδαφοποιήση» των χωρών ώστε οι υπηρέτες ΌΛΩΝ των παρατάξεων να λειτουργούν σαν φεουδάρχες με «πρωτεύουσες» μόνο.

    Ας βγει μπροστά η «συμπρωτεύουσα» με το αξίωμα της Δεύτερης βυζαντινής Πόλης (αφού είμαστε το μόνο έθνος χωρίς αληθινή πρωτεύουσα, όπως λεει η Αρβελερ) για να ορθώσει το ανάστημα του ελληνικού τρόπου ζωής μαζί με τον (ή μήπως απέναντι στον)«ευρωπαϊκό» τρόπο του Μαργαρίτη Σχοινά, που είναι υποτίθεται η δημοκρατία κλπ. Ας εκμεταλλευτούμε ένα τέτοιο ‘όχημα’ για να ακουστεί ότι υπάρχει παράδειγμα πολιτισμού Ανθρωπιάς.
    Επίσης, να αξιοποιήσει κανείς την υπάρχουσα αντιπολίτευση στα δεξιά του Μητσοτάκη, η οποία είναι ξένη προς τη δυτικο-ευρωπαϊκή ακροδεξιά και παραμένει φορέας του σοφού Τρόπου των Ελλήνων.

  6. ΕΚΤΙΜΩ ότι από τίποτε από όλα αυτά που προβάλλονται στο άρθρο δεν κινδυνεύουμε θανασίμως ως κράτος , -το οποίο στην Μεταπολίτευση έγινε και έδειχνε και δείχνει δυνατό ,όταν είχαμε πατριωτικές κυβερνήσεις -, γιατί απλούστατα -τα ζούμε από το 1991 συνεχώς. Έγιναν από τότε κοντά ένα εκατομμύριο ελληνοποιήσεις -και με δικαίωμα ψήφου φυσικά- και δεν χάσαμε την κοινωνική μας συνοχή.
    Στην δε 10ετία του 2010 με τους νόμους 3838/2010 και 4332/2015 ελληνοποιήθηκαν άλλοι 81.383 αλλοδαποί .
    Φόβοι δικαιολογημένα εκφράζοντα για την εθνική μας συνοχή και επιβίωση ως ελληνορθοδόξου γένους-προτιμότερο του έθνους- , που επιβιώνει από το 313 μ. Χ συνεχώς μέχρι τώρα .
    Οι δύο προκλήσεις – η μία με τις αναγκαίες αλλά προβληματικές ”οιονεί ελληνοποιήσεις” του νέου νόμου (υπάρχουν και μικτοί πολιτικοί γάμοι και συμβιώσεις πέραν της ανάγκης για εργασία ) ΚΑΙ η άλλη με την ”εισπήδηση” στον Σύριζα του κ. Κασσελάκη ,που έγινε με τον ομόφυλο γάμο του καταλύτης για την επίσπευση της ψήφισης του γάμου των ομοφύλων- ΕΛΠΙΖΕΤΑΙ ότι δεν θα μας συνταράξουν ως Ελλάδα αν οι Έλληνες το γένος και οι βαπτισμένοι Χριστιανοί δεν θα τους ακολουθήσουμε .
    Έχουμε την ”τεχνογνωσία” επιβιώσεως ως Ελληνορθόδοξοι από την τεσσάρων και πλέον αιώνων Τουρκοκρατία ,με νεομάρτυρες και πρότυπα Ελλήνων πατριωτών.
    Να όμως ο μεγάλος κίνδυνος , ο οποίος όχι μόνο δεν αντιμετωπίσθηκε ομοφρόνως από κόμματα ,βουλευτές και δημοσιογράφους ,αλλά λοιδορήθηκε κιόλας.
    Τοποθετήθηκε είπαν και έγραψαν (και επιβεβαιώθηκε) μια Σημαία μας με ρίγες κόκκινες ”αιματοβαμμένες” (που ως Εθνικό μας σύμβολο έχει γαλάζιες και λευκές ρίγες ) -έργο μιας Ελληνίδας καλλιτέχνιδος, που ήθελε και θέλει να δείξει -ΕΙΠΕ-την βάρβαρη στάση των Ελλήνων κατά των γυναικών τους που τις σκοτώνουν- όχι σε ιδιωτική γκαλερί για να κριθεί ως έργο τέχνης- ,αλλά στο Ελληνικό Γενικό Προξενείο της Νέας Υόρκης.
    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ-ΛΟΙΠΟΝ -ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΕΛΛΗΝΙΔΑ, ΤΟ ΔΕΧΘΗΚΕ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ Ο ΕΛΛΗΝ ΓΕΝΙΚΟΣ ΠΡΟΞΕΝΟΣ-ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΑ ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΞ – ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ -Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΗΛΑΔΗ- ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΟ ΟΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ -ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗΣ( ΤΕΤΟΙΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ) ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ-ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΟΝ ”ΠΕΤΡΟΠΟΛΕΜΟ” ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΝΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ,ΠΟΥ ”ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΙΝΈΛΟ ΤΟΥΣ, Η ΟΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ” ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΝΑ ΕΚΘΕΤΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ .
    Παράλογες ή αντεθνικές αυτές οι θελήσεις τους ;;;.
    Καλά ο Γενικός Πρόξενος θα έχει σίγουρη την προαγωγή του από την πρώτη ”προοδευτική” κυβέρνηση ,έστω και την επόμενη 10ετία.
    Υ.Γ
    1.-Γιατί να μην αντιδράσουν κατά αυτής της -ας πούμε αταξίας- οι εν ενεργεία και επί τιμή πρέσβεις και οι εκλεγμένοι Άρχοντες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης-με πρώτο τον Μακεδόνα Δήμαρχο της Θεσσαλονίκης κ. Αγγελούδη, για να μας δείξει και το άλλο ήθος που θα εισφέρει στην Θεσσαλονίκη από την Πρωτοχρονιά ;;; .
    ΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΑΤΛΑΝΤΕΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ”ΔΕΞΙΟΙ ΚΑΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ” ΕΛΛΗΝΕΣ ,ΟΠΩΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑ ΣΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ ΤΗΣ ΤΗΝ ΓΗ ,ΚΑΘΩΣ ΜΕΛΟΠΟΙΗΣΕ Ο ΕΞΑΙΡΕΤΟΣ Κ. ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗΣ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΣ ΣΤΕΛΊΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ (Ελλάδα στους ώμους την γη κουβαλάς εσύ που χάραξες του δρόμους τη φωνή σου να βρεις ζητάς…);;;;;;;;; .
    2.-Στην τελευταία σας ερώτηση κύριε Σαββίδη προσήκει η απάντηση ότι η Θεσσαλονίκη εξακολουθεί να παίζει με την δεύτερης κατηγορίας εκπροσώπησή της σέ όλα τα εθνικά και κρατικά ”τερέν.
    Θα το διαπιστώσατε με τις εισηγήσεις και αποφάσεις των ”προοδευτικών” φορέων και της Κινήσεως Πολιτών(ο λαός-έστω δείγμα του- στην εξουσία πάλι ) που ας ενδιαφέρονται και για το πράσινο της πόλης ,αλλά δεν τους άγγιξε η Θεσσαλονίκη και οι Θεσσαλονικείς που έχασαν τους ελληνορθόδοξους οδοδείκτες τους στην προηγούμενη 10ετία, ιδιαίτερα μετά την αχαρακτήριστη εθνικά Συμφωνία των Πρεσπών.

  7. Δυστυχώς αυτά που αναδεικνύει ο κ. Σαββίδης είναι τα σημαντικά και δεν συζητιούνται στη δημόσια πολιτική σκηνή. Αντί αυτού τα μικροπολιτικά και τα ασήμαντα. Δημογραφία, περιφερειακή ανάπτυξη, παραγωγικό μοντέλο, παιδεία, περιβάλλον, γεωπολιτικές απειλές είναι άμεσα σημαντικό να συζητηθούν ουσιαστικά και να γίνουν συγκλίσεις. Δεν θέλουν γιατί απλώς θέλουν να νέμονται την εξουσία και να βολεύονται με τα εύκολα – το ξεκοκάλλισμα των ΕΣΠΑ. Αποτέλεσμα αυτού να γιγανώνεται η παραίτηση και ο ατομισμός στην ελληνική κοινωνία αλλά και οι ψυχικές οδύνες. Αντί για άρθρωση οραματος στηριγμένο σε πολιτισμικές αξίες, θέλουν να μας πείσουν ότι η κοινωνία είναι το άθροισμα της οικονομίας με τον δικαιωματισμό

  8. Πολύ απαισιοδοξία βλέπω!!… Τό θέμα δεν είναι τί θά κάνουν οι μετανάστες… αλλά τί θά κάνουμε εμείς… Τό κράτος δικό μας είναι!!…Αν εμείς οργανωθούμε σάν κράτος καί όι μετανάστες θά “σεβαστούν”!!…πχ γιατί ή Γερμανία δεν τούς φοβάτε; γιατί τούς εκμεταλλεύεται – καί με τήν καλή καί με τήν κακή έννοια – αλλά ως εκεί…
    Υπάρχει περίπτωση να “φάνε” τήν Γερμανία όι μετανάστες; όχι βέβαια… Άρα σοβαρότητα καί ανάταση τού Έλληνα!!.. μόνο αυτό θά μας σώσει!!…
    Γιατί αλλιώς υπάρχει καί τό χειρότερο σενάριο: νά γίνουν οι μετανάστες αφεντικά και οι Έλληνες εργάτες!!…Λοιπόν ας αποδείξουμε ότι όντως είμαστε έθνος με χαρίσματα έναντι άλλων λαών, όχι όμως στα λόγια αλλά στις πράξεις!!…

    • “Αν εμείς οργανωθούμε ΣΑΝ κράτος” Πόση πιθανοτητα δίνεις σε αυτό το αν;. Άσε που μια χαρά είμαστε οργανωμένοι ως αθηναϊκό κράτος με σκοπό τον ανθελληνισμο, και μάς αρέσει, γιατί να αλλάξουμε; Σύνθημά μας είναι” Μένουμε Ευρώπη και μιλάμε Αγγλικα”. Με πλημμυρισμενους βαλκανοτοπους και βαλκανοπολιτισμους θα ασχολούμεθα;

      • Δεν θα αυξάνονταν οι ελπίδες όλων μας ,για την επανίδρυση του κράτους μας μετά από την 40χρονη ανομία, αν -ας πούμε για τα δύο θέματα της επικαιρότητος (βία κατά αστυνομικών και ρόζ σημαία στο Γενικό Προξενείο της Ν. Υόρκης )-συμφωνούσαμε να ΜΗΝ υποστηρίξουμε και με διαδηλώσεις ακόμη το θράσος της ελεύθερης καλλιτέχνιδος να τοποθετήσει (με έγκριση φυσικά και του Γενικού Προξένου ) το ”έργο της τέχνης της” σε γραφείο του κράτους μας ,καθώς και να διαδηλώναμε ΟΛΟΙ υπέρ της Αστυνομίας , την οποίαν 45 χρόνια τώρα την καταντήσαμε πτυελοδοχείο και συχνά νεκροταφείο ;;;.
        ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ”ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΩΝ ” ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΜΕ.

  9. Μοιραίοι πολιτικοί, μοιραία χώρα. “Μοιραίοι κι άβουλοι” κι εμείς. Είχατε πει κάτι πολύ σωστό κ.Σαββίδη σε παλιότερο άρθρο σας ότι “για να σωθεί κάποιος πρέπει να το θέλει”. Ο woke καπιταλισμός, που προσβλέπει σε ένα τεχνοφασισιστικό καθεστώς υπερσυγκέντρωσης πλούτου, είναι ήδη εδώ. Τον υπηρετεί πιστά σχεδόν το σύνολο του πολιτικού κόσμου. Για να εδραιωθεί στα βαθύτερα στρώματα της συνείδησης στην κοινωνία όμως χρειάζεται η απώλεια της σημασίας. Του νοήματος. Η πατρίδα ως υπαρξιακό σημείο αναφοράς είναι θεμελιακό στοιχείο δόμησης της προσωπικότητας. Αποτελεί, δε, συνεκτικό στοιχείο των πολιτών για οποιαδήποτε κοινωνική και πολιτική δράση. Ως τέτοιο λοιπόν, συνιστά τροχοπέδη για την μετάβαση προς τον cyborg μετα-άνθρωπο της νέας μετα-κοινωνίας, μετα-δημοκρατίας. Μεθοδικά και ανεπαίσθητα για τους πολλούς, συντελείται ήδη αυτή η μετάβαση. Και τι πιο εύκολο αυτή η χώρα, που σε λίγο θα είναι απλώς χώρος, να πρωτοστατεί ως δεδομένη και ανυπόληπτη. Ας το πάρουμε απόφαση λοιπόν, το “τέλος της μικρής μας χώρας”.

  10. Σωστότατο άρθρο που ουσιαστικά λέει απολύτως αυτονόητα πράγματα για όποιον διαβάζει έστω τα βασικά από όσα συμβαίνουν παγκοσμίως τα τελευταία χρόνια, και όμως η τεράστια πλειοψηφία ακόμη να τα αποδεχτεί.

    Έχουν απομείνει ακόμα και οι πολέμιοι του συστήματος εξουσίας να διαχωρίζουν στο μυαλό τους ακόμη αριστερά και δεξιά και να νομίζουν ότι όλα γίνονται για κάποιο “κέρδος” και “μίζες”, που φυσικά είναι παράπλευρο ευτύχημα για τα παράσιτα της εξουσίας, όμως το θέμα πλέον έχει ξεφύγει από αυτά τα πλαίσια.

    • Κύριε Ανώνυμε το ιδεοληπτικό ,αλλά επωφελές -μεταπολεμικά- κατασκεύασμα της δεξιάς και αριστεράς θα παύσει να υπάρχει από τότε που όλοι -οι αντιδεξιοί κυρίως -παύσουν να εξαγγέλλουν προοδευτική κατεύθυνση επιλύσεως προβλημάτων επιβίωσης των δέκα περίπου δισεκατομμυρίων της γης .
      Το πρόβλημα το διέβλεψε πρώτος ο κομμουνιστής ΜΑΟ το 1979 με την φράση του ”άσπρη γάτα ,μαύρη γάτα εμείς θέλουμε να πιάνει ποντίκια” ,ο Γκορμπατσώφ που συνέβαλε στην κατάρρευση της κομμουνιστικής Σοβιετικής Ενώσεωςτο 1989 και για την Δυτική Ευρώπη το επέλυσε η Συνθήκη του Μάστριχτ το 1993, που επέβαλε την ελεύθερη οικονομία σε όλα τα κράτη μέλη της Ενώσεως, Συνθήκη που επικυρώθηκε από την Ελληνική Βουλή με ψήφους όλων των ”προοδευτικών” πλην του ΚΚΕ -το οποίον ”δικαιούται και να ομιλεί ” και να ονειρεύεται την κομμουνιστική του κοινωνία ,αλλά δεν θέλει ούτε να κυβερνήσει ,ούτε και να συγκυβερνήσει .
      Απλώς απολαμβάνει τα αγαθά -που δεν είναι και λίγα- της φιλελεύθερης και πολυκομματικής Δημοκρατίας μας .
      Ξέρεις τι είναι να σε πληρώνουν αδρά και εσύ να τους βρίζεις μέρα και νύχτα;;;.
      Οι άλλοι ταχαριστεροί ,που θέλουν να κυβερνήσουν δεν προσαρμόζονται στη σημερινή και την αυριανή πραγματικότητα και γιαυτό θα εξαφανιστούν -ίσως και σαυτήν την 10ετία -όπως τα απροσάρμοστα είδη του -όπως το λέμε -ζωϊκού βασιλείου .
      ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΛΟΓΙΚΟ ΚΕΡΔΟΣ -ποιος το κρίνει λογικό ;-δεν απαγορεύεται και ΦΥΣΙΚΑ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ (ελεύθερους μας έπλασε ο Θεός) ,γιατί πέραν των άλλων Η ΑΝΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟΥΣ .
      Φυσικά και δεν ξεχνάμε και τον παππού μας Ηράκλειτο που ”έγραψε σε γρανίτη το ”πόλεμος πάντων πατήρ”.

  11. Τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται.
    Τα φαινόμενα από τη φύση τους είναι απατηλά και ουδέποτε θα γίνουν αληθινά.
    Όλοι οι σοφοί και φιλόσοφοι και πνευματικοί μίλησαν για την ανάπτυξη της συνείδησης και την απεξάρτηση από τα φαινόμενα.
    Αλλά οι πολλοί είναι γοητευμένοι από τα απατηλά φαινόμενα.Κι αυτή είναι η μεγαλύτερη δουλεία ή σκλαβιά του ανθρώπου.

  12. Τα απατηλά φαινόμενα γίνονται αποδεκτά από ανθρώπους που θέλουν να εξαπατώνται γιατί και οι ίδιοι δεν αναζητούν την αλήθεια των γεγονότων και γιατί δέχονται ως αλήθεια τις ατάκες των πολιτικών και των ΜΜΕ -και τώρα και του διαδικτύου- τα οποία και τους ”χειρίζονται”.
    Ίσως και γιατί τόσο μπορούν. Εξ’ άλλου δεν υπάρχει iso των δυνατοτήτων τους .
    ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΝΑ ”ΔΟΥΛΕΥΟΜΑΣΤΕ” -ΟΣΟΙ ΔΟΥΛΕΥΟΜΑΣΤΕ-ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ -ΟΣΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ -ΤΑ ”ΚΟΚΟΡΑΚΙΑ” ;;;.

  13. ΚΡΙΣΙΜΗ ΜΑΖΑ ΥΠΑΡΧΕΙ δεν μπορεί να λέμε ότι δεν υπάρχει κρίσιμη μάζα. το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορεί να συντονιστεί ή είναι κατακερματισμένη. αυτό μπορούμε να το δούμε εύκολα από τα αποτελέσματα των πρόσφατων εθνικών εκλογών. τα παρακάτω κόμματα που επιθυμούν να διατηρήσουν τον τρόπο ζωής των Ελλήνων και συγκεκριμένα : ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ, ΝΙΚΗ, ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΣ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ, ΦΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗΣ και ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ συγκεντρώνουν αθροιστικά 719.707 ψήφους δηλαδή το 13,65% σε ποσοστό επί της συμμετοχής (η συμμετοχή στις εκλογές Ιουνίου 2023 ήταν 5.273.699). φανταστείτε να ήταν σε ένα πόλο συγκεντρωμένο αυτά τα κόμματα θα μπορούσαν να ήταν και αξιωματική αντιπολίτευση! το πρόβλημα είναι ότι δεν κάνουν το βήμα για την ενοποίηση αυτού του χώρου σε έναν πόλο. αυτό είναι το πρόβλημα.

    το δεύτερο βήμα / πρόβλημα είναι να κοινωνήσουν τις απόψεις τους αυτά τα κόμματα ή αυτός ο πόλος, (πράγμα που δεν γίνεται)δηλαδή να πουν τα αυτονόητα και φυσιολογικά πράγματα που μας καθορίζει το πολιτιστικό παράδειγμα των Ελλήνων. αλλά αυτό για να επιτευχθεί πρέπει να αλωθούν τα κανάλια.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,767ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
28,400ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisement -

Τελευταία Άρθρα