Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση ολλανδικής εταιρείας που έκανε τους πάντες να κλαίνε – Η καλύτερη όλων 

17/12/20 | 1 | 0 | 217 εμφανίσεις

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ

Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βρήκαν την «καλύτερη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση» του 2020 -και δεν είναι κάποιας μεγάλης εταιρείας καταστημάτων, αλλά μιας ολλανδικής φαρμακοβιομηχανίας.

Το δίλεπτο διαφημιστικό σποτ δείχνει έναν ηλικιωμένο άνδρα, φαινομενικά απομονωμένο από την πανδημία του κορωνοϊού, να εκπαιδεύεται κάθε μέρα μόνος του με ένα kettlebell για να ενισχύσει τη δύναμή του. Και παρόλο που παλεύει να σηκώσει τη βαριά μπάλα για αρκετές ημέρες, ο άντρας παρακινείται από μια φωτογραφία, την οποία αργότερα οι θεατές ανακαλύπτουν ότι είναι της εγγονής του. Οι γείτονες και όλοι οι περαστικοί νομίζουν ότι ο παππούς δεν είναι καλά, αδυνατώντας να εξηγήσουν γιατί προσπαθεί να σηκώσει τη βαριά, μεταλλική μπάλα. Ακόμη και η κόρη του δεν μπορεί να καταλάβει τι συμβαίνει.

Ο παππούς γυμνάζεται καθημερινά με μία βαριά μεταλλική μπάλα

Ο παππούς γυμνάζεται καθημερινά με μία βαρά μεταλλική μπάλα
Καθώς, τελικά, συναντά την οικογένειά του για τα Χριστούγεννα, ο παππούς φαίνεται να παίρνει την εγγονή του και να καταφέρνει τελικά να τη σηκώσει ψηλά στην αγκαλιά του για να τη βοηθήσει να βάλει το αστέρι στην κορυφή του χριστουγεννιάτικου δέντρου τους.

Το μήνυμα της φαρμακοβιομηχανίας
Η διαφήμιση άφησε τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε όλο τον κόσμο με δάκρυα στα μάτια, με κάποιον να γράφει: «Ω Θεέ μου. Κλαίω. Πάρε τα λεφτά μου DocMorris. Δεν ξέρω καν τι πουλάς».

Η προσπάθεια τον δικαιώνει: Τα Χριστούγεννα καταφέρνει να σηκώσει ψηλά την εγγονή του

Η προσπάθεια τον δικαιώνει: Τα Χριστούγεννα καταφέρνει να σηκώσει ψηλά την εγγονή του

Η διαφήμιση κλείνει με το μήνυμα: «Για να μπορέσετε να φροντίσετε αυτό που πραγματικά έχει αξία στη ζωή». Το βίντεο δημιουργήθηκε από το γερμανικό πρακτορείο Jung von Matt και είναι μέρος της εκστρατείας «Take care» της ολλανδικής εταιρείας. Μια περιγραφή της διαφήμισης στη σελίδα στο YouTube της εταιρείας αναφέρει: «Αυτή τη χρονιά, το καλύτερο δώρο απ’ όλα είναι να είμαστε καλά και υγιείς. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η υγεία σας είναι ένα θέμα πολύ κοντά στην καρδιά μας. Γι’ αυτό, ειδικά τα Χριστούγεννα, μπορείτε να φροντίσετε αυτό που πραγματικά έχει σημασία στη ζωή: Να περάσετε ξέγνοιαστο χρόνο με την οικογένεια και τους αγαπημένους σας. Η DocMorris εύχεται σε εσάς και σε όλους τους συγγενείς σας ευτυχείς και αξέχαστες γιορτές. Μείνετε υγιείς!».

Πολύ κλάμα από τους χρήστες των social media
Μέχρι στιγμής, η διαφήμιση έχει συγκεντρώσει πάνω από 7,9 εκατομμύρια προβολές στο YouTube και οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν επαινέσει την παραγωγή. «Μαγική! Είναι απαραίτητα τα χαρτομάντιλα», έγραψε κάποιος, με έναν άλλον να προσθέτει: «Η καλύτερη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση φέτος». Ένας τρίτος πρόσθεσε: «Δεν ήξερα τι ήθελε να πει, αλλά τώρα… κλαίω», ενώ ένας ακόμη ανέφερε: «Αυτή η διαφήμιση με συνεπήρε και με έκανε να κλαίω στο γραφείο μου σήμερα».

Πηγή: iefimerida.gr – https://www.iefimerida.gr/zoi/ollandia-hristoygenniatiki-diafimisi-dakrya

Category: Ειδησεις

( 1 )

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. 1
    Ch. Lefkatis says:

    Χαρτομάντιλα και κλάμα. Βλακείες. Είναι τουλάχιστον η τέταρτη παραλλαγή με το ίδιο θέμα.
    Η πρώτη, πριν 10-15 χρόνια μάρκα διάσημων ουίσκι, των οποίων οι διαφημίσεις και είναι πάντοτε φαντασικές και πολυαντιγραμμένες.

Back to Top

Leave a Reply

 characters available

 


Το σχόλιο της ημέρας

    15/1/21 | (0 σχόλια)
    Αλέξης Παπαχελάς Οι διερευνητικές συνομιλίες θα αρχίσουν σε μερικές ημέρες. Η Αγκυρα έχει ξεκαθαρίσει, με όσο μεγαλύτερη σαφήνεια μπορεί, πως θα θελήσει να βάλει στην ατζέντα τα ζητήματα της αποστρατιωτικοποίησης των νησιών και της ιδιοκτησίας ορισμένων νησίδων και βραχονησίδων. ...

Ροή Ειδήσεων


Εορτολόγιο

Φωτογραφία της ημέρας