Η νέο-ελληνική παραδοξότητα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Print Friendly, PDF & Email
spot_img

Του Αλκη Καλλιαντζίδη, Οικονομολόγου, alkis@kalkis.eu  www.kalkis.eu

Προφανώς το ελληνικό Υπουργείο Τουρισμού κάνει (και ορθώς) μια διεθνή διαφημιστική καμπάνια προσέλκυσης αλλοδαπών τουριστών στην Ελλάδα που τόσο τους έχει ανάγκη η ελληνική τουριστική βιομηχανία και που αντιπροσωπεύει το 20,4% του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος (ΑΕΠ) της χώρας μας.

Η εν λόγω καμπάνια γίνεται, μεταξύ άλλων, και στα  Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Τη βλέπουν οι Εμιρετιανοί που συνήθως έχουν και γεμάτο πορτοφόλι. Ελκύονται και πάνε στην εκεί ελληνική πρεσβεία για να βγάλουν βίζα για να έρθουν στην Ελλάδα. Και τότε διαπιστώνουν την νέο-ελληνική παραδοξότητα : βλέπουν κλειστή (!!!) την αρμόδια υπηρεσία έκδοσης βίζας. Αυτό μου παραπονέθηκε φιλικά, πριν δυο μέρες, μια γειτόνισσά μου της οποίας η μητέρα και τα αδέλφια είναι έτοιμα να έρθουν στη χώρα μας.

Και μου έθεσε το εξής αμείλικτο ερώτημα : τότε προς τι η ωραία τουριστική καμπάνια στα ΗΑΕ ;

Για να μας χλευάζουν οι δυνητικοί τουρίστες και να δεινοπαθεί η πιο βαριά μας βιομηχανία, ο τουρισμός ;

Κύριοι αρμόδιοι ακούτε ;

‘Η ξοδεύετε μόνο τα λιγοστά λεφτά μας για ακριβές διαφημιστικές καμπάνιες για να βλέπουμε το ΚΛΕΙΣΤΟΝ στα ΗΑΕ και το αίσχος των ατελείωτων ουρών στον Προμαχώνα και το κλειστό τελωνείο στους Ευζώνους το βράδυ ;

spot_img

1 ΣΧΟΛΙΟ

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,699ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
19,400ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisement -spot_img

Τελευταία Άρθρα