|
Χάρτης Μπάιντεν. Πηγή: mcclatchydc.com |
Πανηγυρίζει ο Γ. Γεραπετρίτης για τη συμμετοχή της Ελλάδας στον IMEC (ΕΔΩ) μετά την επίσημη επίσκεψη του Κ. Μητσοτάκη στην Ινδία (21-22/02/24). Οι γεωπολιτικοί και γεωοικονομικοί λόγοι που οδήγησαν στη δημιουργία του “Οικονομικού Διάδρομου Ινδίας – Μέσης Ανατολής – Ευρώπης”, εξηγήθηκαν σε σχόλιό μας (05/02/24) (ΕΔΩ) όπου αναφέρεται ότι επιτυγχάνεται η “παράκαμψη της Ερυθράς Θάλασσας”, γεγονός που όμως “προμηνύει την κατάρρευση της οικονομίας Αιγύπτου και την μετατόπιση της βαρύτητας στα λιμάνια του Ισραήλ”.
![](https://fl-i.thgim.com/public/incoming/n1jvo3/article67722503.ece/alternates/LANDSCAPE_1200/IMEC-final.jpg) |
IMEC: Οικονομικός Διάδρομος Ινδίας – Μέσης Ανατολής – Ευρώπης |
Υπό αυτό το πρίσμα οφείλουμε να “διαβάζουμε” την νέα προσέγγιση Αιγύπτου-Τουρκίας, και την άμβλυνση της μακροχρόνιας έντονης αντιπαλότητας Ερντογάν-Σίσι (
ΕΔΩ και
ΕΔΩ). Γεγονός που θα έχει άμεσες συνέπειες για την Ελλάδα στην Αν. Μεσόγειο (
ΕΔΩ) και επιβεβαιώνουν ακόμη και «ΤΑ ΝΕΑ», τα οποία αναφέρουν: “Ξέρουν κάτι στην Τουρκία… που δεν ξέρουμε; Τί συμβαίνει στην Αν. Μεσόγειο;” (
ΕΔΩ)!
Όλες οι εξελίξεις συντείνουν στο ότι η είσοδος της Τουρκίας στο East Med Gas Forum σε πρώτη φάση -κατ’ απαίτηση του Τζ. Πάιατ (
ΕΔΩ και
ΕΔΩ και
ΕΔΩ) γεγονός που θα εξασφαλίσει την αναγνώριση των ανύπαρκτων δικαιωμάτων της Τουρκίας στην Αν. Μεσόγειο- είναι θέμα χρόνου, και εν συνεχεία θα ακολουθήσει η πλήρη εφαρμογή του γνωστού χάρτη Μπάιντεν, με απώλεια της ελληνικής δυνάμει ΑΟΖ ανατολικά του 28ου Μεσημβρινού που τέμνει την Ρόδο καθώς και του κοινού θαλάσσιου συνόρου με την Κύπρο (
ΕΔΩ και
ΕΔΩ και
ΕΔΩ).
Οι πληροφορίες μάλιστα λένε ότι κατά την επίσκεψη Μπλίνκεν στα Χανιά (06/01/24), μας ζητήθηκε ακριβώς αυτό: Να προσφέρουμε τη μισή ΑΟΖ μας στην Αν. Μεσόγειο (
ΕΔΩ).
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi8WCKJo0ysyPR7qPePRhqx8rCDH_-F1ytKdKDFlkD8fNRJVHFjWJKtpsi227G2JSncDcvMuGEpxAm69XZrK-G4FdGyX-i3MrmcUkYbEusCyn_invWkhJo8q5Ybm73XC_ewv5UfEr0W0gmGXmTppDykigJazsxf5zhMbNZHHgbP6prZn3FQRIn3YF_KoSUN/w640-h332/Middle-Corridor-2-860x446.jpg) |
Ο Νότιος Θαλάσσιος Διάδρομος Εμπορίου (Ocean Route). O Μεσαίος Διάδρομος Εμπορίου (Middle Corridor). Ο Βόρειος Διάδρομος Εμπορίου (Northern Corridor). Πλέον ανοίγει και ο Αρκτικός Θαλάσσιος Διάδρομος Εμπορίου που δεν αναπαρίσταται εδώ. |
Εν κατακλείδι, η προσπάθεια ελέγχου του “Νοτίου Διαδρόμου Εμπορίου” από τη Δύση (
ΕΔΩ), έφερε στο προσκήνιο τον IMEC (
ΕΔΩ) ο οποίος με τη σειρά του αναδιαμορφώνει τους συσχετισμούς στην Αν. Μεσόγειο και οδηγεί στην εφαρμογή του χάρτη Μπάιντεν.
![](https://i.ibb.co/PTZfM3g/2022-08-29-17-25-01-Atlas-Strategique-Interactif-Low-V5-pdf-Adobe-Acrobat-Reader-DC-64-bit.webp) |
Η Υψηλή Στρατηγική της Αμερικής (FMES). Με την μωβ γραμμή αναπαρίστανται τα όρια της αμερικανικής “επιρροής” (commandement), ή αλλιώς τα όρια υπεράσπισης των κρίσιμων συμφερόντων τους. Προσπελάστηκε: diploweb.com |
Όλες αυτές οι επιμέρους εξελίξεις συναποτελούν ψηφίδες του παζλ της νέας παγκόσμιας “Υψηλής Στρατηγικής των ΗΠΑ” ή οποία βρίσκεται ήδη σε εφαρμογή (
ΕΔΩ και
ΕΔΩ)!