Ηλίας Λεοντάρης: μάθετε «ΤΙ» και «ΠΟΥ» είναι αυτό που διοικείτε

Print Friendly, PDF & Email
- Advertisement -

του Ηλία Λεοντάρη*

Μετά από καιρό ένοιωσα την ανάγκη να γράψω σήμερα και αφορμή μια ευχάριστη εμπειρία που έζησα!!!!

Επισκέφθηκα Δημόσια Υπηρεσία για την τακτοποίηση οικογενειακής υπόθεσης. Συγκεκριμένα επισκέφθηκα τις Υπηρεσίες Υποθηκοφυλακείου και Κτηματολογίου Σερρών.

Σχεδόν όλοι έχουμε μια αρνητική, κατά κανόνα, αντίληψη για το προσωπικό των Δημόσιων υπηρεσιών. Ασφαλώς και θα υπάρχουν υπάλληλοι που είτε λόγω χαρακτήρα, παιδείας-νοοτροπίας, γνώσης μόρφωσης και τρόπου επικοινωνίας με το κοινό εκπέμπουν μια αρνητική εικόνα. Δεν πρέπει να παραλείπουμε όμως και τη δική μας συμπεριφορά, των πολιτών και κυρίως εκείνων των οποίων οι απαιτήσεις είναι παράλογες και αστήρικτες είτε λόγω έλλειψης παραστατικών στοιχείων ή δικαιολογητικών, που απαιτούνται για κάθε αίτημά τους, είτε λόγω του δικού μας χαρακτήρα.

Προσωπικά συνάντησα υπαλλήλους έμπειρους και με γνώση του αντικειμένου τους, φιλικούς, συνεργάσιμους, υποβοηθητικούς στη διαπεραίωση της υπόθεσής μου. Την οποία βεβαίως και ολοκλήρωσα.

Είχα ασφαλώς και την κατάλληλη προετοιμασία. Είδα όμως κάτι που κάνει αυτούς τους εργαζόμενους «ήρωες». Και αναφέρομαι στις συνθήκες εργασίας τους. Χώροι εγκαταλελειμμένοι, χωρίς συντήρηση και χωρίς τη στοιχειώδη υποδομή από την άποψη του εξοπλισμού και της υγιεινής.

Σε μια εποχή που όλοι αναφέρονται στις συνθήκες και στο περιβάλλον εργασίας που υποστηρίζουν την παραγωγικότητα και την αποτελεσματικότητα των εργαζομένων, η εικόνα του συγκεκριμένου χώρου αλλά και πολλών άλλων κτιρίων της δημόσιας υπηρεσίας έχουν εγκαταλειφθεί στην τύχη ή στη μοίρα τους.

Η φθορά του χρόνου είναι αμείλικτη και η διαπίστωση ότι «χτίζουμε» χωρίς να σχεδιάζουμε τη συντήρηση των εγκαταστάσεων αυτών είναι εμφανής. Το κράτος σχεδιάζει, ανακοινώνει και υλοποιεί «μεγάλα» έργα, έργα δισεκατομμυρίων και τον παράγοντα εκείνο που θα κάνει αυτά τα έργα αποδοτικά και αποτελεσματικά τον έχει εγκαταλείψει.

Και εννοώ τον άνθρωπο, τον εργαζόμενο. Για τον οποίο πέραν της εκπαίδευσης και της επαγγελματικής του κατάρτισης θα πρέπει να μεριμνήσουμε και για τις συνθήκες εργασίας του.

Κυρίες και Κύριοι που κυβερνάτε (αναφέρομαι στο πολιτικό προσωπικό της διοίκησης του κράτους), κάθε αλλαγή «κυβερνητικού» προσώπου συνοδεύεται από την ανακαίνιση του γραφείου, την αλλαγή της επίπλωσης και της διακόσμησης του χώρου σας. Καιρός είναι να ασχοληθείτε και με το αντικείμενό σας. Να μάθετε «ΤΙ» και «ΠΟΥ» είναι αυτό που διοικείτε! Να μάθετε που εργάζονται αυτοί που διασφαλίζουν τη συνέχεια του κράτους! Έχετε υπόψη σας ότι είστε προσωρινοί! Οι δημόσιες υπηρεσίες όμως αποτελούν τη Θεσμική Μνήμη της χώρας και αυτή τη διάσταση την έχετε εγκαταλείψει! Δείχνετε ότι σας ενδιαφέρει η τρέχουσα και πιθανόν η επόμενη τετραετία!!!! Περιορίζομαι σ’ αυτά.

*Ο Ηλίας Λεοντάρης είναι Αντιστράτηγος ε.α.. Διετέλεσε Αρχηγός της Εθνικής Φρουράς Κύπρου.

spot_img

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πως μου φαίνεται ότι αρμόδιες για την ανακαίνιση κτιρίων ,στα οποία στεγάζονται Δημοτικές και Δημόσιες Υπηρεσίες είναι οι Διευθύνσεις Τεχνικών Υπηρεσιών αντιστοίχως των Δήμων και των (13) Περιφερειών ή των (7) Αποκεντρωμένων Περιφερειών , οπότε η τελευταία παράγραφος του άρθρου του στρατηγού πρέπει να αφορά αυτούς και σαυτούς -και όχι στις ”απάνθρωπες” ελληνικές κυβερνήσεις- πρέπει να απευθυνθεί.
    ΚΑΝΟΝΑΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΚΛΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΘΑ ”ΨΑΛΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΞΑΨΑΛΜΟ”.
    Υ.Γ Αμφιβάλλω αν ο προϊστάμενος της Υπηρεσίας των Σερρών -που δεν είναι ο μόνος- είχεν απευθυνθεί στην αρμοδία για το πρόβλημα αυτό Δημοτική, Περιφερειακή , ή Κρατική Υπηρεσία.
    Οι περισσότεροι αρκούνται σε καταγγελίες ακόμη και στον ”Θεό” ,ή παραπονούνται ακόμη και στις ”σκούπες ”, όπως θα έλεγαν οι αγράμματοι ,αλλά σοφοί γονείς μας .
    Δεν γνωρίζουν ,αλλά ”βρίζουν”.
    Θέλουμε μια γενιά για να τελειώσουν αυτά.
    Σταύρος Αθαν.Ναλμπάντης.

  2. Το περιστατικό που περιγράφεται αποτελεί 10-20% των περιπτώσεων. Συνήθως οι δημόσιοι υπάλληλοι δηλώνουν μη γνώστες του αντικειμένου παραπέμποντας σε άλλον υπάλληλο η υπηρεσία, αναρμόδιοι προς επίλυση, μη φιλικοί, δύσκολα συνεργάσιμοι και αδιάφοροι για τη διεκπεραίωση.
    Ειδικά οι υπηρεσίες του ΕΦΚΑ και των εφοριών είναι ότι χειρότερο εκφράζει το Ελληνικό δημόσιο και τον Έλληνα εργαζόμενο. Νομίζουν ότι είναι υπεράνω των πολιτών και συμπεριφέρονται με απαράδεκτο τρόπο στους πολίτες.
    Ας ανοίξουν μία πλατφόρμα ικανοποίησης να δουν οι υπουργοί τα πλασματικά και μυωπικά νούμερα που τους παρουσιάζουν .

    • Οπότε απαλλάσσονται οι κυβερνήσεις για τις οποίες ο ”Φιλιππικός” του στρατηγού.
      Το ξαναγράφω ,αυτό που έγραψα για το δυστύχημα των Τεμπών.
      Δεν αναζητούμε ευθύνες από την αρχή από το ”ταβάνι” της κρατικής εξουσίας. Εκεί φθάνουν οι αρμόδιες δικαστικές αρχές με ένορκες καταθέσεις ,ή γραπτά ντοκουμέντα στο τέλος .
      Φταίει πρώτα ο στρατηγός γιατί ένας στρατιώτης είναι αξύριστος;;;.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,767ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
30,200ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisement -

Τελευταία Άρθρα