Δ. Μακροδημόπουλος: Δεν ήσαν όλοι Γαλάτες, ήσαν όμως όλοι τους Γάλλοι

Print Friendly, PDF & Email
spot_img

του Δημήτρη Μακροδημόπουλου

Όταν στην παράταση του τελικού ποδοσφαιρικού αγώνα για το Παγκόσμιο Κύπελλο αντικαταστάθηκε ο Ραμπιό, και μάλιστα λίγο αργότερα και ο Βαράν, μιγαδικής καταγωγής, όλοι οι παίκτες της εθνικής Γαλλίας, πλην του τερματοφύλακα Γιορίς ήσαν μαύροι, με εκείνο το βαθύ αφρικανικό μαύρο χρώμα που δεν αφήνει αμφιβολία για τον τόπο της καταγωγής. Σε σημείο  που αν κάποιος άνοιγε εκείνη την ώρα την τηλεόραση θα διερωτάτο αν αντίπαλος της Αργεντινής ήταν η Σενεγάλη, ή η Γκάνα. Όμως ούτως ή άλλως η πλειοψηφία των ποδοσφαιριστών της Γαλλίας τα τελευταία χρόνια, πάντα προέρχεται από τις χώρες της Αφρικής. Γιαυτό ο Μπαράκ Ομπάμα επισκεπτόμενος πριν τέσσερα χρόνια, μετά το τέλος της οκταετούς θητείας του, τη Νότια Αφρική με το τεράστιο φυλετικό πρόβλημα, αξιοποίησε στην ομιλία του στο Γιοχάνεσμπουργκ με αφορμή  τη συμπλήρωση 100 ετών από τη γέννηση του Νέλσον Μαντέλα, ως παράδειγμα συνύπαρξης λευκών και μαύρων, την πρόσφατη – τότε – κατάκτηση του Παγκοσμίου πολέμου από τη Γαλλία στη Ρωσία, και την αριθμητική πλειοψηφία των μαύρων ποδοσφαιριστών της εθνικής της ομάδας, λέγοντας: “Είδατε; Δεν ήσαν όλοι οι ποδοσφαιριστές Γαλάτες, ήσαν όμως όλοι τους Γάλλοι”! Όμως δεν ήσαν μόνον Γάλλοι πολίτες, οι μαύροι ήσαν και μουσουλμάνοι. Πώς μπορεί λοιπόν η Γαλλία από τη μια να πανηγυρίζει, με πρώτο μάλιστα τον πρόεδρο Μακρόν, την κατάκτηση του τροπαίου το 2018 και χθες να είναι περήφανη για τη συμμετοχή της στο μεγάλο τελικό, όπου έχασε το τρόπαιο στις λεπτομέρειες, και από την άλλη να αναπτύσσεται η αντισλαμική ρητορική που περιθωριοποιεί τους μετανάστες, που “κουβάλησε” στη χώρα για να καλύψουν τις ελλείψεις του εργατικού δυναμικού στην ανασυγκρότηση της χώρας μετά τον πόλεμο, αλλά και τους απογόνους τους; Διότι η κατάσταση των μετααποικιακών μεταναστών είναι τέτοια ώστε, σύμφωνα με έρευνα του Εθνικού Ινστιτούτου Δημογραφικών Μελετών της Γαλλίας, η δεύτερη γενιά νιώθει λιγότερο ενσωματωμένη από την πρώτη, πράγμα που αποτελεί αντιστροφή μιας ιστορικής τάσης, κάτι το πρωτοφανές. Διότι η πρώτη γενιά είχε εργασία αφού γιαυτό τους μετέφεραν στη Γαλλία ενώ η δεύτερη γενιά βουλιάζει στην ανεργία. Γιαυτό αν οι ποδοσφαιριστές της εθνικής Γαλλίας δεν διέθεταν τις ποδοσφαιρικές δεξιότητες που τους επιτρέπουν να “κολυμπάνε” στο χρήμα, θα ζούσαν σε κάποιο από τα εθνοτικά και θρησκευτικά γκέτο συγκρουόμενοι κατά καιρούς με τη γαλλική αστυνομία, ώστε και χαμηλό ημερομίσθιο να εξασφαλίζουν στη γαλλική παραγωγή αλλά και να επανδρώνουν τον εφεδρικό στρατό ανέργων συμπιέζοντας τις διεκδικήσεις των Γάλλων εργαζομένων.

Πού θα πρέπει να αποδώσουμε αυτή την αντισλαμική και αντιμεταναστευτική ρητορική και αντιμετώπιση; Στη Γαλλία, η προσπάθεια της εκκοσμίκευσης, δηλαδή της χειραφέτησης έναντι της ηγεμονίας της θρησκείας, μπλέκεται με την ιστορία της αποικιοκρατίας, καθώς η Τρίτη Δημοκρατία (1870 – 1940) μαχόταν υπέρ της εκκοσμίκευσης την ίδια στιγμή που οικοδομούσε την αποικιακή της αυτοκρατορία. Αυτό σημαίνει ότι, επί Τρίτης Δημοκρατίας, ο πολίτης αντιπαρατίθεται στον ιθαγενή, που δεν διαθέτει τα ίδια δικαιώματα. Με άλλα λόγια, η Δημοκρατία γεννήθηκε όχι μόνο πολεμώντας ενάντια σε εσωτερικούς εχθρούς αλλά και καθορίζοντας νομικά σύνορα και πολιτικές ιεραρχίες απέναντι στους αποικισμένους υπηκόους της. Στις αρχές του 20ου αιώνα, η Τρίτη Δημοκρατία υποστήριζε την εκκοσμίκευση για να κατανικήσει μια σειρά από αντιδραστικές απειλές, ενώ σήμερα τη χρησιμοποιεί σαν όπλο αποκλεισμού απέναντι σε μειονότητες, τα δικαιώματα των οποίων αρνείται. Γιαυτό η αποικιακή μήτρα προσφέρει την πολιτισμική βάση πάνω στην οποία μπολιάζεται η νέα ισλαμοφοβία και η αντιμεταναστευτική ρητορική.

Όμως, όπως μας λέει ο Ενζο Τραβέρσο, “η Γαλλία, διαπλάστηκε μέσα από εκατό και πάνω χρόνια μεταναστεύσεων, να γιατί αυτός ο βίαιος αντιμεταναστευτικός λόγος είναι ουτοπικός στην κυριολεξία! Είναι αδύνατο να γυρίσουμε πίσω και η αντιδραστική αγόρευση υπέρ των “γνήσιων” γάλλων με τη δυσπιστία της απέναντι στους απογόνους των μεταναστών, προϋποθέτει και εξιδανικεύει μια Γαλλία που δεν υπάρχει, που έχει πάψει να υπάρχει εδώ και ενάμισι αιώνα και στην οποία, την εποχή της παγκοσμιοποίησης, θα ήταν αδύνατο να επιστρέψουμε. Όχι μόνο είναι αδύνατο να επιστρέψουμε πίσω αλλά, έστω ότι ήταν εφικτό, θα αποτελούσε τότε καταστροφή για τη χώρα, πηγή οπισθοδρόμησης, απομόνωσης και γενικής πτώχευσης. Αυτό ισχύει και για την Ευρώπη ολόκληρη, η οποία εδώ και χρόνια δείχνει μια αυτοκτονική τύφλωση…..Εκείνο που αποτελεί τον πλούτο της Γαλλίας και της Ευρώπης, συνεχίζει, είναι ακριβώς η πολλαπλότητα των ταυτοτήτων τους. Στην περίπτωση της Γαλλίας το γεγονός ότι ήταν αποικιακή αυτοκρατορία περιλαμβάνει τουλάχιστον μια θετική πλευρά, δηλαδή ακριβώς τον πλούτο των ταυτοτήτων και της κουλτούρας που την κατοικούν, πλούτος που σε άλλα μέρη δεν βρίσκεται πάντα”. Αυτό το συμπέρασμα θα πρέπει να κρατήσουμε από τον τελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου στο Κατάρ.

Μακροδημόπουλος Δημήτρης

Αλεξ/πολη – κιν. 6947-771412

19/12/2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

spot_img

28 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Να δείτε-δούμε ότι ,όπως άρχισε το ”ξήλωμα” του Σοβιετικού κομμουνισμού από της διενεργείας των Ολυμπιακών αγώνων στην Μόσχα το 1980 , όταν οι Μοσχοβίτες και οι υπόλοιποι Σοβιετικοί είδαν τις χιλιάδες των”πάπτωχων ” (όπως τους έλεγε το καθεστώς τους) επισκεπτών από την Δύση , έτσι και από τα υπερθεάματα των αγώνων του παγκοσμίου ποδοσφαίρου στο ΚΑΤΑΡ θα αρχίσει και το ”ξήλωμα” του Ισλαμισμού στην Μέση Ανατολή, που μας απειλεί .
    Θα φύγουν οι μαντήλες, θα ντυθούν με τζηνς και οι γυναίκες τους και θα λιγοστέψουν οι προσευχές τους καταμεσής του δρόμου στην επόμενη 10ετία.
    ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΜΙΑ ΠΡΑΞΗ ΒΙΑΣ ΚΑΘ’ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΕΚΡΑΤΗΣΕ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ;;;

  2. Μήπως όσα συνέβησαν με τις επεμβάσεις σε Ιράκ, Λιβύη ή με την αποικιοκρατία παλαιότερα δεν ήσαν πράξεις τρομοκρατίας σε βάρος των αμάχων; Απλά ήταν μακριά από εμάς. Απλές ειδήσεις.

  3. Ο Ένζο Τραβέρσο την δουλειά του κάνει. Είναι οργανικός διανοούμενος της παγκοσμιοποίησης.
    Αν οι δυτικοευρωπαίοι αποφάσισαν να αυτοκτονήσουν εθνικώς, αν και δεν το πολυπιστεύω, με γεια τους με χαρά τους. Εμείς είμαστε Έλληνες -τελεία.

    Παγκοσμιοποίηση με ενδεχόμενο αντάλλαγμα το τρόπαιο ενός αποβλακωτικού σπορ; Όχι ευχαριστώ.

  4. Μετά από δύο καταιγιστικά άρθρα, που αναρτήθηκαν στις ΑΝΙΧΝΕΥΣΕΙΣ, ΚΑΤΑΡ: ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ισλαμοποίησης της Ευρώπης και https://www.anixneuseis.gr/%ce%bf-%cf%80%ce%bf%ce%bb%cf%85%cf%80%ce%bf%ce%bb%ce%b9%cf%84%ce%b9%cf%83%ce%bc%cf%8c%cf%82-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%b1%cf%83%cf%84%cf%81%ce%ad%cf%86%ce%b5%ce%b9-%ce%ad%ce%b8%ce%bd%ce%b7-%ce%ba%ce%b1/, σκέφτηκε ο αριστερόστροφος διεθνιστής Μακροδημόπουλος, “ε, ας γράψω κι εγώ το κάτι τι μου, έστω για την τιμή των όπλων”. Άσε, μάς τα έχουν πει κι άλλοι αυτά και μάλιστα … “πειστικότερα”.

  5. Ο “πολυπολιτισμός” καταστρέφει έθνη και εθνικές ταυτότητες

    ΚΑΤΑΡ: ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ισλαμοποίησης της Ευρώπης

    Ας μάς επιτραπεί ημών των υπολοίπων, να επιμείνομε ελληνικά και να απέχομε των “ευεργετημάτων” τού διεθνισμού, τής ισλαμοποίησης και τού πολυπολιτισμού.

    ΥΓ: Βγήκε κάπως περίεργα το παραπάνω σχόλιό μου, αλλά ελπίζω να είναι αναγνώσιμο. Δια παν ενδεχόμενο, έδωσα ξανά τα άρθρα, στα οποία αναφέρθηκα.

  6. Όχι Επισκέπτη χωρίς όνομα, δεν είναι αυτό. Παρακολουθώντας τον αγώνα διαπίστωσα ξαφνικά ότι όλοι οι ποδοσφαιριστές της εθνικής Γαλλίας από ένα σημείο και πέρα, πλην του τερματοφύλακα, ήσαν όχι απλά μελαψοί, πχ μιγάδες, αλλά κατάμαυροι και έμεινα άναυδος. Ξαφνικά το συνειδητοποίησα!!! Δεν είναι ντροπή να διατείνονται οι Γάλλοι για την καθαρότητα της φυλής τους και να περηφανεύονται για την ευρωπαϊκή τους ταυτότητα και να αντλούν τη δόξα τους από αυτούς που βλέπουν απαξιωτικά;;;

    • Να δώσομε ένα τέλος σ’ αυτήν την βλακεία για το όνομα; Έχω πλειστάκις εξηγήσει ότι σημασία δεν έχει ποιος γράφει, αλλά ΤΙ γράφει.

      Δεν είναι “αυτό”, ποιο … “αυτό”; Δεν γεννήθηκα χθες, που λένε οι φίλοι μας οι Άγγλοι. Γιατί, δεν το ήξερες ότι η Γαλλία, η Αγγλία, αλλά και άλλες χώρες, για να μην μιλήσω για τις ΗΠΑ, έχουν μαύρους αθλητές σε όλα τα σπορ και μάλιστα πολλούς; Τώρα το …. διεπίστωσες; Οι μαύροι είναι καλοί αθλητές, όπως έχουν και επιδεξιότητα στον χορό και κάποια είδη μουσικής. Άλλο αυτό και άλλες οι επιδεξιότητες των Γάλλων. Καλά κάνουν και υπερηφανεύονται για την ευρωπαϊκή των ταυτότητα, διότι αυτή ασφαλώς δεν είναι το ποδόσφαιρο. Μην μπερδεύεις τα πράγματα, προσπαθώντας να πλασάρεις λαβράκι. Αν τούς έβλεπαν απαξιωτικά, δεν θα είχαν δύο μαύρους στρατηγούς ήδη από τον 18ο αιώνα. Ο ένας ήταν μιγάς, για την ακρίβεια, αλλά τέλος πάντων.

  7. ῾Ο μύθος ἀναφέρει ὅτι ὁ ἕνας ἀδελφός ἔδωσε στόν δίδυμό του κάτι πού εἶχε αὐτός, τήν ἀθανασία.

    https://www.greek-language.gr/digitalResources/ancient_greek/mythology/lexicon/metamorfoseis/page_081.html

    ῾Ο Εὐρωπαϊκός πολιτισμός χαρακτηρίζεται ἀπό τόν πολιτισμό καί τόν Χριστιανισμό, ἀλληλένδετα, πολιτισμός τοῦ πνεύματος κυρίως, γιατί ἡ τεχνολογία εἶναι ἀποτέλεσμα καί μέσον, δέν εἶναι ὅμως τό κύριο χαρακτηριστικό αὐτοῦ πού ἐννοοῦμε Εὐρωπαϊκό πολιτισμό, μέ τούς διανοούμενους, τούς ποιητές, τούς συγγραφεῖς, τούς φιλοσόφους, τήν παιδεία, τήν ἰσότητα. Αὐτά εἶναι νομίζω ἐπιτεύγματα τοῦ πνεύματος, ἐπιρροών πού ἦρθαν ἀπό ἀρχαία ῾Ελλάδα, καί ὄχι ἀποικιοκρατικοῦ πλούτου. Τί μένει ἀπό αὐτά στήν σύγχρονη Δύση; Καί τί θέλουν ἀπό αὐτά ὅσοι μεταναστεύουν ἀπό ἄλλες θρησκεῖες, κυρίως Μουσουλμάνοι, στή Δύση; Στήν πρώτη γενιά ὁ πολιτισμός ἦταν φρέσκος, οἱ μετανάστες λίγοι, τώρα ὁ πολιτισμός ἔχει ΄μπαγιατέψει ΄ καί συκοφαντηθεῖ, οἱ δέ μετανάστες πολλοί ἀριθμητικά καί μέ θρησκεία ἐνεργή.

  8. Συμπέρασμα από ανώνυμο σχόλιο: Οι μαύροι είναι μόνον αθλητές. Δεν είναι άνθρωποι όπως οι λευκοί.

    • Δεν υπάρχει ανώνυμο σχόλιο εδώ μέσα. Προφανώς αναφέρεσαι σε μένα και το σχόλιό μου, που κακόπιστα κι εντελώς βλακωδώς παραποιείς, έχει όνομα: ΕΠΙΚΈΠΤΗΣ. Αν δεν σού φτάνει γράψε Μικροδημόπουλος. Δεν θα επανέλθω σ’ αυτήν την γελοιότητα, διότι δεν αποτελεί επιχείρημα.

  9. “Σε σημείο που αν κάποιος άνοιγε εκείνη την ώρα την τηλεόραση θα διερωτάτο αν αντίπαλος της Αργεντινής ήταν η Σενεγάλη, ή η Γκάνα”

    με αυτή την φράση αδιάσατε όλο το υπόλοιπο περιεχόμενο του άρθρου σας και φυσικά είναι εντελώς γελοίο να λέτε μετά “Δεν είναι άνθρωποι όπως οι λευκοί.” Μα εσείς κάματε την αρχή με την σχετική διαφοροποίηση και σας ενοχλεί επειδή την αποδέχονται άλλοι συνσχολιαστές;

  10. Με ενοχλει το γεγονος οτι πιστευετε οτι ανηκετε σε ανωτερη φυλη. Αυτο ειναι το προβλημα μαζι σας

  11. Το χρωμα δεν υποδηλωνει το επιπεδο ενος ανθρωπου. Ακομη και ο χριστιανισμος απο δεχεται τη μονογενηση.

  12. Αυτό το οποίο σας ενοχλεί πραγματικά είναι ότι πιστεύω γενικότερα ότι ανήκω σε μια φυλή και δεν είμαι απλά και αόριστα “άνθρωπος”.

  13. το χρώμα υποδηλώνει οπωσδήποτε αυτό το οποίο παραδέχεστε και ο ίδιος, ότι υπάρχει φυλετική διαφορά.

  14. Φυλετικη διαφορα δεν σημαινει και ανωτεροτητα. Αυτη τη στιγμη συνομιλουμε ενας ανωνυμος με εναν επωνυμο!

  15. Ακριβώς. Τώρα για ποιό λόγο αποφασίσατε για τον εαυτό σας ότι μίλησα για ανωτερότητα δεν γνωρίζω.

  16. Αντί παρατηρήσεών μου επί του παρόντος κειμένου, επιτρέψτε μου να παραπέμψω σε ένα άλλο άρθρο, του Νοεμβρίου 2019, από την εφημερίδα “Μακεδονία” και τις “Ανιχνεύσεις”, με τίτλο “Η άλλη όψη του μεταναστευτικού”.
    https://www.anixneuseis.gr/η-άλλη-όψη-του-μεταναστευτικού/

    Κάποιες ειδικότερες ενστάσεις:

    (α) Γιατί ακριβώς θεωρείται δόκιμος ο όρος “ισλαμοφοβία” (όπως και ο εντελώς ανελλήνιστος “ομοφοβία”, κλπ); Αν δεν απατώμαι, το συνθετικό “-φοβία” υποδηλοί αδικαιολόγητο φόβο (π.χ. υψοφοβία, αγοραφοβία, κλπ). Είναι αβάσιμος ο προβληματισμός και οι επιφυλάξεις για την εξάπλωση του Ισλάμ στην Ευρώπη; Το οποίο δεν είναι μια τυπική θρησκεία που ασχολείται απλώς με μεταφυσικές αναζητήσεις, αλλά ένα ολοκληρωμένο σύστημα υποχρεωτικής κοινωνικής συμπεριφοράς. Είναι δυνατόν να παρουσιάζεται ένα ατύχημα (ο πρόσφατος θάνατος του Φραγκούλη) ως επαρκής λόγος διαμαρτυρίας κατά… της αστυνομοκρατίας, αλλά η δολοφονία του Γάλλου δασκάλου Samuel Paty να μην συνιστά αιτία ανησυχίας;

    (β1) Είναι όλοι οι πολιτισμοί συμβατοί (με δυνατότητα αρμονικής συνυπάρξεως) μεταξύ τους; Για παράδειγμα, όταν στην “Δύση” το κάλυμμα γυναικείας κεφαλής θεωρείται καταπίεση, αλλά στο Ισλάμ έκφραση και εκδήλωση ιδιαιτερότητος, ποιά μπορεί να είναι η κοινώς αποδεκτή λύση; Για να μην μιλήσουμε για κλειτοριδεκτομές… Δεν οδηγούμαστε αναποδράστως σε γκετοποίηση;

    (β2) Μια που έγινε προηγουμένως λόγος για… “φοβικούς” όρους, πώς γίνεται να καταδικάζεται ταυτοχρόνως η “ισλαμοφοβία” και η “ομοφοβία”, όταν το Ισλάμ εξ ορισμού διώκει την ομοφυλοφιλία; Η συσχέτιση δεν είναι αυθαίρετη (και αυτό είναι το οξύμωρον της υποθέσεως) διότι όλη αυτή η διαρκής παραγωγή “φοβικής” ορολογίας πηγάζει από τα ίδια (ιδεολογικοπολιτικά) κέντρα!
    https://www.liberal.gr/apopsi/soti-triantafylloy-islam-kai-islamoaristera-dialyoyn-siga-siga-tin-eyropi
    https://www.kathimerini.gr/opinion/561180295/islamofilia-kai-aristera/

    (γ) Κακώς εστιάζουμε στις φυλετικές διαστάσεις και όχι στις πολιτισμικές. Για να το θέσω όσο πιο ωμά μπορώ, κατά την δική μου οπτική, ο Antetokounmpo είναι χαρακτηριστικότερο δείγμα Έλληνα από τον Τσίπρα, όπως και ο Sam Chekwas από τον Κουτσούμπα! Έχω υπάρξει, επίσης, αυτήκοος μάρτυς διαμαρτυριών παλαιών (από την δεκαετία του ’90) μεταναστών στην Ελλάδα (ενός Αλβανού και ενός Ρώσου) για την τρέχουσα αθρόα εισβολή Αφρικανών και Πακιστανών. Κι αυτοί “ρατσιστές”;

  17. Μακροδημόπουλε,

    Το ότι δεν βρέθηκε ούτε ένας να συμφωνεί μαζί σου, δεν μπορεί να σημαίνει ότι όλοι έχουν άδικό κι εσύ μόνο δίκιο. Το άρθρο σου απλώς απέτυχε οικτρά.

    Εντούτοις, αυτό δεν σού δίνει το δικαίωμα να παραποιείς τα σχόλια των άλλων (εκτός κι αν δεν καταλαβαίνεις τι γράφουν), χρησιμοποιώντας την γνωστή γκαιμπελική μέθοδο, που πάντα αγαπούσαν όλοι οι αριστεροί.

    Γράφεις στο σχόλιό σου December 20, 2022 At 10:20 pm “Συμπέρασμα από ανώνυμο σχόλιο: Οι μαύροι είναι μόνον αθλητές. Δεν είναι άνθρωποι όπως οι λευκοί”, χωρίς να αναφέρεις σε ποιο “ανώνυμο” σχόλιο αναφέρεσαι. Ιδού, όμως, τι έγραψα εγώ στο σχόλιό μου December 20, 2022 At 5:50 pm: “Οι μαύροι είναι καλοί αθλητές, όπως έχουν και επιδεξιότητα στον χορό και κάποια είδη μουσικής. Άλλο αυτό και άλλες οι επιδεξιότητες των Γάλλων. Καλά κάνουν και υπερηφανεύονται για την ευρωπαϊκή των ταυτότητα, διότι αυτή ασφαλώς δεν είναι το ποδόσφαιρο. Μην μπερδεύεις τα πράγματα, προσπαθώντας να πλασάρεις λαβράκι. Αν τούς έβλεπαν απαξιωτικά, δεν θα είχαν δύο μαύρους στρατηγούς ήδη από τον 18ο αιώνα. Ο ένας ήταν μιγάς, για την ακρίβεια, αλλά τέλος πάντων.”

    Δεν κατάλαβες από βλακεία, ή παραποιείς τα γραφόμενά μου από σκέτη παλιανθρωπιά; Ας κρίνουν οι αναγνώστες.

    __________________________________________________

    @ ΑΝΙΧΝΕΥΣΕΙΣ (κ. Σαββίδη)

    Θα παρακαλούσα να κάμετε σύσταση στον αρθρογράφο και φίλο σας να “παίζει” τίμια. Το άρθρο του, το οποίο κι εσείς προσπαθήσατε να προμοτάρετε, όπως βλέπετε, δεν τού βγήκε. Τού βγήκε, όμως, η μέθοδος τού γκαίμπελς (παραοίηση λεγομένων άλλου), στην οποία επιδίδονται συχνά-πυκνά οι αριστεροί.

  18. Γιατί πρέπει τα σχόλια να είναι επώνυμα;; Για προφανή λόγο!!! Διότι αξιοποιείται η ανωνυμία και ο ανώνυμος σχολιαστής επιδίδεται σε ύβρεις παραμένοντας στο απυρόβλητο. Το να ισχυρίζεται κανείς όπως παλαιότερα ότι δεν μπορεί ν αποκαλύψει το επώνυμό του επειδή δήθεν είναι επώνυμος, αυτό ξεπερνάει τα όρια κάθε λογικής. Το χειρότερο όλων; Το να υπερηφανεύεσαι για τη φυλή σου, να δηλώνεις περήφανος Έλληνας και ταυτόχρονα να μην έχεις κότσια να αποκαλύψεις το όνομά σου για να τεθείς στην κρίση της δικαιοσύνης για τις βρισιές και τις προσβολές σου τώρα και παλαιότερα, τον χαρακτηρισμό για όλα αυτά τον αφήνω στην κρίση των συνομιλητών. Πάντως αποτελεί ασυμβίβαστη συμπεριφορά για έναν Έλληνα. Έχεις κότσια Επισκέπτη;;;;;

  19. Και εμένα με λένε Νίκο Χατζηνικολάου. Γράφω και θα γράφω αυτό που θεωρώ σωστό κατά την άποψή μου και θα την υπερασπίζομαι. Μπορεί ο καθένας να διατυπώσει τη γνώμη του και εγώ να αντιτείνω τη δική μου, λογική ή παράλογη κατά την άποψη του συνομιλητή. Ποτέ δεν έβρισα κανένα ούτε χρησιμοποίηση χυδαία γλώσσα. Γιαυτό και δεν θα επιτρέψω βρισιές σε βάρος μου λόγω των απόψεών μου. Αυτή είναι η τελευταία φορά από σεβασμό στο χώρο που μας φιλοξενεί, και αυτό θα το τηρήσω απαρέγκλιτα. Όμως απο πού αντλείς το δικαίωμα να βρίζεις και να προσβάλλεις. Τί δουλειά έκανες πριν;;;

    • Μπλα-μπλά-μπλα … και από νόημα μηδέν. Σού είπε κανείς να μην γράφεις αυτά που θέλεις; Πήρες τις απαντήσεις και είδες την επιτυχία σου. Όλα τα άλλα είναι ιστορίες για αγρίους. Και να σού μάθω κάτι, που δεν το ξέρεις. Ενώπιον τής Δικαιοσύνης μπορείς να φέρεις κι έναν που υπογράφει με ψευδώνυμο. Υπάρχει η πρόβλεψη αυτή και γι αυτό επιτρέπεται να χρησιμοποιεί κανείς ψευδώνυμο. Χρειάζεται μία ορισμένη διαδικασία για να το κάμεις αυτό, αλλά δεν θα σού κάμω μάθημα. Φρόντισε να πληροφορηθείς. Και τον Γκαίμπελς με μέτρο, ε;

  20. Νομίζω ότι είναι δικός σου ο Γκαίμπελς. Και αυτός πίστευε στην ανωτερότητα της φυλής του αλλά αυτός καθάριζε τους αλλόφυλους Εσύ βρίζεις και προσβάλλεις, όποιον έχει διαφορετική άποψη, χώρια τα άλλα!
    Να μάθεις να σέβεσαι τον άλλο!!! Θα μου πεις ο άνθρωπος δεν αλλάζει.
    Ξέρω ότι μπορείς να φέρεις στο δικαστήριο κάποιον με ψευδώνυμο. Αλλά δεν θα ήθελα να αποκαλυφθείς χωρίς τη θέλησή σου!!!

    • Δεν έκαμα χρήση γκαιμπελικών μεθόδων εγώ και αντί σαν άντρας να ζητήσεις συγγνώμη, κάθεσαι και παραπονιέσαι σαν γυναικούλα. Ντροπή σου! Μήπως σού κάνει ιδιαίτερα ο ΣΑΝ; Διότι η ευτράπελη συμπεριφορά σου αυτόν μού θυμίζει.

      Φέρε με στο … δικαστήριο! Σε προκαλώ, αν είσαι άντρας κάμε το. Αλλά με ποια κατηγορία. Το πράγμα έχει ξεφύγει προς παιδική γελοιότητα και δεν θα συνεχίσω. Αν έχεις τα νεύρα σου, επειδή το άρθρο σου δεν πέτυχε, δεν φταίω εγώ. Ξυδάκι! 🙂

      Όλοι γράφουν με ψευδώνυμο εδώ μέσα, γιατί τα βάζεις μαζί μου; Αν κάποιος είναι ιερέας και θέλει να γράψει τα κακώς κείμενα στην εκκλησία, ή στρατιωτικός και θέλει να γράψει τα κακώς κείμενα στον στρατό, μπορεί να το κάμει επωνύμως; Προφανώς όχι.

      ΤΕΛΟΣ!

  21. Το άρθρο αυτό που απέτυχε κατά τη γνώμη σου δημοσιεύεται σήμερα και στην Εφημερίδα των Συντακτών. Για να καταλάβεις πόσο οι απόψεις που διατυπώνονται στο κείμενο είναι γενικής αποδοχής ή τουλάχιστον πεδίο γενικότερου προβληματισμού. Αυτοί που γράφουν με ψευδώνυμο στις Ανιχνεύσεις διατυπώνουν τις απόψεις τους με ευπρέπεια. Δεν βρίζουν. Δεν προσβάλλουν. Θέλεις και συγνώμη!!! Τόσο θράσος!!! Όσον αφορά τον ΣΑΝ παρόλο που διαφωνώ με τις τις απόψεις του, θα πρέπει να ομολογήσω ότι είναι κύριος με όλη τη σημασία της λέξης. Ποτέ δεν προσέβαλε κανένα. Σχολιάζει όλα τα κείμενα αλλά με περισσή ευγένεια. Ποια δικαιοσύνη; Να μπω σε μια διαδικασία και να χάσω τον χρόνο μου για εσένα; Νομίζεις ότι πίστεψα έστω για μια στιγμή ‘επώνυμε’ της Κρήτης ότι σε λένε Γιώργο Παπαδάκη; Μήπως έχει σημασία πώς σε λένε;

    • “Νομίζεις ότι πίστεψα έστω για μια στιγμή ‘επώνυμε’ της Κρήτης ότι σε λένε Γιώργο Παπαδάκη; Μήπως έχει σημασία πώς σε λένε;”

      Το ότι δεν κατάλαβες από την αρχή ότι το έγραψα επίτηδες, για να σού δείξω ότι δεν έχει σημασία, δείχνει το τι σαΐνι είσαι. Και τώρα λες το ίδιο από πάνω. Δεν ξέρω τι διάολο έχεις μαζί μου και νομίζεις ότι σε βρίζω, ενώ ούτε ένας σχολιαστής, μα ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ(!), δεν συμφώνησε μαζί σου. Όσο για την ΕΦΣΥΝ, όλοι ξέρομε τι είναι.

      Δεν ασχολούμαι με τα “άρθρα” σου, όπως έχεις διαπιστώσει, άρθρα που κανείς δεν σχολιάζει, πλην τού ΣΑΝ, αλλά εδώ έπρεπε να πάρεις απάντηση στις ασυναρτησίες που γράφεις, μετά από δύο σχετικά άρθρα, που αναρτήθηκαν εδώ μέσα και που έδωσα παραπάνω. Προσπάθησε και ο Σαββίδης να δώσει κάποια “βαρύτητα” στο “άρθρο” σου (την είδες αρθρογράφος και τού λόγου σου!), αλλά ούτε αυτός το πέτυχε.

      Άντε, αρκετά ασχολήθηκα και μού έφαγες πολύτιμο χρόνο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,750ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
23,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisement -spot_img

Τελευταία Άρθρα