Διαδικτυακά από σήμερα το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης -Πώς μπορούμε να δούμε τις ταινίες

7/11/20 | 1 | 3 | 253 εμφανίσεις

ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ 177 ΦΙΛΜ
Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, φωτογραφία ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
Σινεμά με κάθε τρόπο, φεστιβάλ με κάθε τρόπο και αυτό είναι και το σύνθημα του 61ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης επιστρέφει online από τις 5 έως τις 15 Νοεμβρίου με ανεξάρτητο σινεμά από όλο τον κόσμο, με την πρόσφατη ελληνική παραγωγή, με συναρπαστικά αφιερώματα, με ανατρεπτικές ταινίες που θα μας ταξιδέψουν στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα σε αυτές τις απρόβλεπτες και πρωτόγνωρες ημέρες που ζούμε.

Στο filmfestival.gr μπορούμε να παρακολουθήσουμε 177 ταινίες. Κάθε ταινία θα είναι διαθέσιμη για περιορισμένες θεάσεις σε χρήστες αποκλειστικά από την Ελλάδα. Τα εισιτήρια για τις online προβολές δεν επιστρέφονται και δεν ακυρώνονται.

Πώς βλέπουμε τις ταινίες του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Μπείτε στο www.filmfestival.gr και ακολουθήστε το σύνδεσμο TIFF61 ONLINE.
Δημιουργείτε έναν λογαριασμό, αν δεν έχετε ήδη, επιλέγοντας “Create account” στο επάνω δεξιά μέρος της οθόνης. Συμπληρώνετε το όνομα, το email και τον κωδικό που επιθυμείτε.
Βρείτε την ταινία που σας ενδιαφέρει είτε μέσω αναζήτησης είτε από τις λίστες ανά τμήμα που θα βρείτε στο κεντρικό μενού. Κάθε ταινία θα είναι διαθέσιμη για περιορισμένο αριθμό θεάσεων.
Επιλέγοντας να δείτε μία ταινία, εμφανίζεται η τιμή του εισιτηρίου (3€) και μπορείτε να εισάγετε τα στοιχεία της κάρτας σας προκειμένου να ολοκληρωθεί η πληρωμή. Επιβεβαίωση της συναλλαγής λαμβάνετε και μέσω email. Μπορείτε τώρα να παρακολουθήσετε την ταινία που επιλέξατε!
Μπορείτε να αγοράσετε το εισιτήριό σας για όλες τις προβολές ανεξαρτήτως ημέρας, όμως μπορείτε να δείτε κάθε ταινία μόνο την ημέρα ηλεκτρονικής προβολής της.
Την ημέρα της προβολής της, η ταινία είναι διαθέσιμη από τις 10:00 το πρωί και για 24 ώρες.
Θα πρέπει να ολοκληρώσετε την προβολή μέχρι τις 10:00 το πρωί της επόμενης ημέρας.
Μείνετε συντονισμένοι καθημερινά για τη διαθεσιμότητα των ταινιών.
Θα είμαστε στη διάθεσή σας κάθε μέρα 10.00 με 24.00 μέσω live chat για να απαντήσουμε σε ερωτήσεις και απορίες.
Η αυλαία του 61ου ΦΚΘ άνοιξε την Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2020 με το συγκινητικό «Ταξίδι της Φάλαινας» του Φίλιπ Γιούργιεφ. Η αυλαία της διοργάνωσης θα πέσει την Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2020, με την προβολή της ταινίας «Δεν θα ξαναχιονίσει» των Μαουγκοζάτα Σιμόφσκα και Μίχαου Ένγκλερτ.

Category: Ειδησεις, Πολιτισμός

( 1 )

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. 1
    «Τα πάντα για φεστιβάλ»* says:

    Φεστιβάλ = αποκεφαλισμός(ό τέλειος, είναι αυτοχειριαστικός = κόφ’ τό λαιμό σου, έ;!)

    γιά μιάν αποκεφαλισμένη Θεσ//σαλονίκη κι αποκεφαλισμένο Θεσ//σαλονικιό[1],
    γιά μιάν αποκεφαλισμένη Ελλάδα, χωρίς Μακεδονία…

    φεστιβαλίσου, λοιπόν, Αθήνα
    φεστιβαλίσου, λοιπόν, Επίδαυρος
    φεστιβαλίσου, λοιπόν, Δράμα
    φεστιβαλίσου, λοιπόν, Καλαμάτα
    φεστιβαλίσου, λοιπόν, Πιερία…
    (go, παίζουν, πάνω στό ίδιο τό σώμα τής Πατρίδας μας, τεμαχίζοντάς το, πού νά σού εξηγώ…)

    γιατί έτσι έχει προστάξει η μισόθεη/μισάνθρωπη/μισελληνική καί παγκόσμια συμμορία
    τών εβραίων[2] σταυρωτήδων τής Ζωής,
    όπως οί έν Ελλάδι επιβολείς Βεντούρα, Κοέν, Αρντίττι, Πινχάς, Μπεναρόγια, Σουλάμ…
    τού φεστιβαλιζόμενου από κνιτονεότητος αποσχιστικού ΚΚΕ τού εμφυλίου
    πού μάς επέβαλαν καί τού παιδομαζώματος[3](παιδομάζωμα μέ Ματαρόα στήν Αθήνα καί χωρίς, στή Μακεδονία)

    *
    https://festivalmouson.gr/

    [1]
    μέ εντολή τού εβραίου
    -“σαλονικάϊ”, παρακαλώ, έξ εβραίων εισβολέων τού 1492 πού μάς σκότωσαν καί…, έ;!-
    αλμπερτο ναρ, πού
    μάς άφησε στό πόδι του τόν leo nar τού
    anatolia college μέ τό michael stanley dukakis/dukakis center
    κι εντολέα[4] τού τζιτζιέτσι, γιά νά ‘ναι πρωθυπουργήσιμος…

    [2]
    «Στο συνέδριο,
    είχε τοποθετηθεί ο ιστορικός κ. Σκορδύλης, ο οποίος
    ανέφερε τις παρασκηνιακές προσπάθειες τις οποίες κατέβαλλαν οι εβραίοι
    για τη διεθνοποίηση της Μακεδονίας υπό ιουδαϊκή διοίκηση, ενώ επίσης
    τόνισε τη συγκρότηση μικτής τουρκο-βλαχο(λέγε τους Μέρτζο… σσ)-εβραϊκής επιτροπής,
    με έδρα την Κωνσταντινούπολη,
    έργο της οποίας υπήρξε η προώθηση της αυτονόμησης της Μακεδονίας.»
    όρα: https://thesecretrealtruth.blogspot.com/2014/06/blog-post_3589.html?m=1

    [3]
    «Από το παιδομάζωμα εξαιρούνταν οι Εβραίοι…»,
    όρα: https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CE%B6%CF%89%CE%BC%CE%B1

    Συνέχεια από κάτω

    • 1.1
      «Τα πάντα για φεστιβάλ»* says:

      συνέχεια

      [4]
      Με μεγάλη επιτυχία παρουσιάστηκε η παράσταση του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος
      «Δε σε ξέχασα ποτέ» του Λέοντα Α. Ναρ,
      σε σκηνοθεσία Μιχάλη Σιώνα,
      στο κατάμεστο Θέατρο Habima (Εθνικό Θέατρο του Ισραήλ) στο Τελ Αβίβ,
      την Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2018.

      Σε κλίμα μεγάλης συγκίνησης και νοσταλγίας
      παρακολούθησαν οι θεατές την παράσταση, που ταξίδεψε στο Ισραήλ,
      μετά από έναν ιδιαίτερα επιτυχημένο κύκλο παραστάσεων στην Ελλάδα.
      Η παρουσίαση στο Τελ Αβίβ πραγματοποιήθηκε

      με την υποστήριξη και τη χρηματοδότηση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

      και τη συνεργασία της Ελληνικής Πρεσβείας στο Ισραήλ,
      με στόχο την ενίσχυση των δεσμών των δύο χωρών και
      τη δημιουργία ενός αμφίδρομου ρεύματος πολιτιστικών εκδηλώσεων.

      Στο Ισραήλ ταξίδεψαν
      ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του ΚΘΒΕ Γιάννης Αναστασάκης,
      ο συγγραφέας του έργου Λέων Α. Ναρ,
      ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας,
      η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης
      και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου,
      ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Αλέξανδρος Θάνος και
      ο Δήμαρχος Ιωαννίνων Θωμάς Μπέγκας.
      όρα:
      http://www.zougla.gr/politismos/8eatro-politismos/article/siginise-to-de-se-ksexasa-pote-sto-katamesto-8eatro-habima-sto-tel-aviv

      Πάμε λοιπόν σέ δείγμα από 7η Τέχνη πού δέν θά μάς δείξουν ποτέ:

      • 1.1.1
        Μίλτος says:

        καταναλώνοντας τέχνη στά πλαίσια τού ανόητου “σημασία έχει νά περνάς καλά”
        -«καλάθια καί κοφίνια», θά έλεγαν οί παλιοί στό σημείο αυτό-
        πού χαντακώνει τούς χαζοβιόληδες,
        βρισκόμαστε ακόμη στήν ξενόφερτη καί μή ανθρώπινη κατάσταση τού
        «κουλτούρα νά φύγουμε», όταν

        ωφέλεια από τήν Τέχνη έχουμε
        εφ’ όσον δι’ αυτής έρχονται στό φώς καί στήν αντίληψή μας πράγματα πού χρειαζόμαστε
        γιά μιά ζωή στό αληθώς ανθρώπινο επίπεδο,
        γιά βίο μέ νόημα καί ομορφιά…
        π.χ.:

        «Έλεος καί αλήθεια πάνε μαζί.
        Ορθοφροσύνη καί ευδαιμονία αλληλοεξοντώνονται.
        Ό άνθρωπος, αδύναμος καί κοντόφθαλμος…
        πιστεύει πώς πρέπει νά κάνει επιλογές στή ζωή του.
        Τρέμει μπροστά στά ρίσκα πού αναλαμβάνει.
        Δέ φοβόμαστε… Όμως, όχι.
        Η επιλογή μας δέν έχει σημασία.
        Έρχεται μιά στιγμή πού τά μάτια σου ανοίγουν.
        Καί αντιλαμβανόμαστε…
        ότι τό έλεος είναι απέραντο.
        Πρέπει νά τό περιμένουμε μέ εμπιστοσύνη…
        καί νά τό δεχτούμε μέ ευγνωμοσύνη.
        Τό έλεος δέν επιβάλλει όρους.

        Καί ιδού! Ό,τι επιλέξαμε…
        μάς δόθηκε.

        Κι ό,τι… απορρίψαμε…
        επίσης μάς δόθηκε.

        Ναί, θά πάρουμε πίσω
        ό,τι απορρίψαμε.

        Έλεος καί αλήθεια
        πάνε μαζί.

        Ορθοφροσύνη καί ευδαιμονία…
        αλληλοεξοντώνονται.»,

        λέγει «ό στρατηγός»,
        στό έργο περιωπής -Όσκαρ ξένης ταινίας, έ;!- πού είναι
        «Η Γιορτή τής Μπαμπέτ»,
        από 31:46 έως 33:36, στό Babette’s Feast.(1987).Part 3.(GREEK SUBS),
        εδώ: https://www.dailymotion.com/video/x3m1gir

        • 1.1.1.1
          Μίλτος says:

          Σύντομη καί ταπεινή(χωρίς Όσκαρ…)
          κι ακόμη καλά γνωστή στούς περισσότερους εδώ μέσα,

          «Η τρίτη πράξη της Λευκορωσικής ταινίας “Παροιμίες και παραβολές 2”.
          Μετάφραση από τα ρωσικά: Ευγενία Τελιζένκο.
          Επεξεργασία: Ενορία Ιερού Ναού Κοιμήσεως της Θεοτόκου 40 Εκκλησιών,
          Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης.»,

          ανήκει μέ τά όλα της στίς καλύτερες στιγμές τής 7ης Τέχνης, λέω, νά:

Back to Top

Leave a Reply

 characters available

 


Το σχόλιο της ημέρας

    1/12/20 | (2 σχόλια)
    Νίκος Χ. Βαρσακέλης Καθηγητής Βιομηχανικής Πολιτικής Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης barsak@econ.auth.gr Μετα το καλοκαίρι, και ειδικά μετά τον Οκτώβριο, η δημόσια συζήτηση και η συμπεριφορά πολιτών, πολιτικών και κομμάτων μου έφερε στον νου το ποίημα του αείμνηστου συνάδελφου Μελέτη Θεοφίλου: Λέω να ...

Ροή Ειδήσεων


Εορτολόγιο

Φωτογραφία της ημέρας