Το ενδοτικό πολιτικό σύστημα και οι εναλλακτικές που υπάρχουν

Print Friendly, PDF & Email
- Advertisement -
1.-Το πολιτικό σύστημα στο σύνολό του, είναι έτοιμο για παραχωρήσεις στη λογική του αδιεξόδου και της καλλιέργειας ενός φοβικού συνδρόμου στην κοινωνία.
Η κοινωνία δεν το ακολουθεί. Δεν έχει, όμως, εναλλακτική πολιτική λύση.
Πολιτική λύση δεν έχουμε να προτείνουμε και εμείς αλλά λύσεις στα προβλήματα που το σύστημα παρουσιάζει ως ανυπέρβλητα υπάρχουν.
Στην πρόταση Ερντογάν για δύο κράτη στην Κύπρο υπάρχει η αντιπρόταση επεξεργασμένων απόψεων στρατιωτικών για επιθετική διάταξη των Ενόπλων Δυνάμεων στην Κύπρο και σχέδια για ανακατάληψη των κατεχομένων.
Οι Ανιχνεύσεις web tv ετοιμάζει μια τέτοια εκπομπή.
2.-Δεν δόθηκε η δέουσα σημασία στην προσπάθεια του καταχραστή τίτλου της μειονότητας στην Ξάνθη, του ψευτομουφτή Αχμέτ Μετέ να “καπελώσει” εκδήλωση του Συριζα για την υπεράσπιση των Παλαιστινίων.
Με την εκδήλωση συμφωνούμε αλλά δεν είμαστε καθόλου σίγουροι πως ο Σύριζα δεν επεδίωξε το “καπέλωμα”. Πάντα κάτι αφήνουν τέτοιου είδους συνεργασίες στην τυφλή προσπάθεια ανακατάληψης της εξουσίας. Το συνολικό συμφέρον έρχεται, πάντα, για τους πολιτικούς σε δεύτερη μοίρα.
3.-Μαθαίνω ότι στην Ξάνθη το τελευταίο διάστημα τα επιδόματα ορισμένων φανατικών καθοδηγούμενων από το Προξενείο κόπηκαν. Αιτία, οι υποψίες του Προξενείου ότι πρόκειται για γκιουλενιστές.
Οι αποδέκτες του ωφελήματος προκειμένου να το κρατήσουν έχουν γίνει φανατικότεροι.
Το να απευθυνθεί κανείς στο πολιτικό σύστημα της Αθήνας είναι μάλλον ανώφελο.
4.-Στην εκπομπή “Γνώση και Εμπειρία” της διαδικτυακής τηλεόρασης “Ανιχνεύσεις web tv” την οποία επιμελείται και συντονίζει ο Επίτιμος Διοικητής Στρατιάς και τ. Αρχηγός της Εθνικής Φρουράς Ηλίας Λεοντάρης, δείτε αύριο Τρίτη 9+15μμ ένα αφιέρωμα στη συμβολή των Ενόπλων Δυνάμεων στις διεθνείς ειρηνευτικές αποστολές. Μια σημαντική συμβολή η οποία δεν έτυχε ανάλογης προβολής και αναγνώρισης στην Ελλάδα.
Στο πάνελ θα συμμετάσχουν στρατιωτικοί που διοίκησαν τις μονάδες αυτές.
spot_img

6 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κύριε Σαββίδη,

    “Η κοινωνία δεν το ακολουθεί”

    Εδώ είναι ακριβώς το πρόβλημα, που προκάλεσε τόσων χρόνων ενδοτισμός. Η κοινωνία το ακολουθεί, όπως αποδείχτηκε και στην κρίση των Ιμίων το 1996. Οκτώ μήνες μετά η κοινωνία επιβράβευσε την “σώφρονα” πολιτική Σημίτη, ψηφίζοντάς τον για πρωθυπουργό, ώστε να πάει και να ολοκληρώσει την προδοσία στην Μαδρίτη (1997) και το Ελσίνκι (1999). Κατόπιν αυτών, που είναι ζήτημα αν απασχόλησαν καθόλου την κοινωνία, η τελευταία τον ψήφισε ξανά στις 9/4/2000.

    Θυμούμαι το 1996, που χαρακτήριζαν πολεμοκάπηλους, πατριδοκάπηλους κλπ., όσους εξ ημών τόλμησαν να μιλήσουν για ενδοτισμό, που θα έφερνε τα χειρότερα.

  2. 1. Επειδή η κοινωνία θέλει τα σχέδια για ανακατάληψη των κατεχομένων, μήπως δεν είναι σκόπιμο να συζητηθούν δημοσίως; Για τέτοια πράγματα προέχει ο αιφνιδιασμός. Από το στόμα σας και στου θεού του αφτί!

    2. Επίσης, για την κοινωνία είναι αυτονόητο πως, σε απάντηση των επισκέψεων των Τούρκων πολιτικών στην Θράκη, οι δικοί μας οφείλουν να επισκέπτονται τουρκικές περιοχές με ελληνικό πληθυσμό. Και να αρχίσουν από τον Πόντο! Και να δραστηριοποιηθούν μάλιστα για τα ανθρώπινα δικαιώματα των δικών μας εκεί!

    • Ποια κοινωνία θέλει τα σχέδια για ανακατάληψη των κατεχομένων; Η ελλαδική; Αν εννοείς αυτήν, πολύ φοβούμαι ότι δεν την απασχολεί καθόλου το θέμα.

      Για τις επισκέψεις των Τούρκών στην Θράκη, που καθιερώθηκαν από το 2007 και μετά, έχω γράψει (και όχι μόνον εγώ) κατ’ επανάληψη ότι είναι μέγιστο λάθος, αλλά ο “Π” φρονεί ότι είμαστε ελεύθερο και δημοκρατικό κράτος κι ο καθένας μπορεί να πάει όπου θέλει.

    • Για να μην ξεχνιόμαστε, τούτη θα είναι η δεύτερη επίσκεψη Τούρκου επισήμου στην Θράκη μέσα σ’ έναν μήνα. Κακά τα ψέμματα, η Θράκη θεωρείται πλέον τουρκικό έδαφος στην Άγκυρα, με υπαιτιότητα των ελληνοφώνων κυβερνήσεων.

      Πόσοι Έλληνες έχουν μείνει στον Πόντο, την Ίμβρο και την Τένεδο; Να επισκεφθούν οι δικοί μας ποιον; Άσε που οι Τούρκοι δεν τους το επιτρέπουν.

  3. Η ελληνική κοινωνία δεν ακολουθεί το φοβικό σύνδρομο γιατί ο ελληνικός λαός, σε απρόσωπο επίπεδο, δεν είναι σαν τους άλλους. Ακόμα και με χαλασμένα στην πλειονότητά τους τα επί μέρους ατομάκια, διατηρεί τη Μνήμη/Μνημοσύνη του (τη μητέρα των Μουσών= της Δημιουργίας). Διατηρείται δηλαδή ο ανθρωπολογικός τύπος τον οποίο διαμορφώνει η ελληνική γλώσσα-σκέψη, σύμφωνα με το μοναδικό της οντολογικό υπόβαθρο.

    Σε πείσμα της σκληρής προπαγάνδας περί ανυπαρξίας των εθνών, ο Έλληνας διαθέτει ακόμα πατριωτισμό. Το είδαμε στη στάση του απέναντι στο όνομα των Σκοπίων, το βλέπουμε σε δημοσκοπήσεις, το παρατηρούμε στην προτεραιότητα των εθνικών ζητημάτων. Η ελληνική Πατρίδα δεν σημαίνει τη χώρα γέννησης αλλά τον τρόπο με τον οποίο γίνεσαι αληθινός Άνθρωπος, χαρακτηριστικό γνώρισμα του οποίου είναι το ΦΙΛΟΤΙΜΟ.

    [Ο φιλότιμος ή ωραίος άνθρωπος είναι ο ανιδιοτελής = το αντίθετο του δυτικού ανθρώπου. Κατά τον αριστοτελικό ορισμό είναι ο Ελεύθερος με την έννοια της επιλογής του ωραίου και του ανιδιοτελούς αντί του χρήσιμου και του ιδιοτελούς.
    Ο Πλάτων ταύτισε τη Δημοκρατία με την Θεατροκρατία επειδή οι προϋποθέσεις του Φιλότιμου, η αιδώς και η αισχύνη, καλλιεργούνται με την ψυχική κατάσταση στο ελληνικό θέατρο που είναι ίδια με το Εμείς της Εκκλησίας, της Αγοράς, της Πλατείας. Με άλλα λόγια, ο Φιλότιμος Άνθρωπος είναι δημιούργημα του Κοινού Χωροχρόνου. Στα πρώτα χρόνια της οικονομικής κρίσης, την ίδια ώρα που κάποιοι αυτοκτονούσαν, τα ελληνικά θέατρα ήταν πήχτρα στον κόσμο. ]

    Οι πολιτικοί μας όμως δεν έχουν ίχνος από ντροπή. Μοιάζουν με τους εγωπαθείς και διεστραμμένους θεατράνθρωπους των καιρών μας. Δεν πρόκειται να φιλοτιμηθούν ακόμα και ο ίδιος ο θεός να τους φωνάξει, όπως στην Ιλιάδα «αιδώς Αργείοι»!

    Τι θα πει όμως δεν υπάρχει «εναλλακτική πολιτική λύση»; Εναλλακτική είναι η ίδια η Πολιτική. Δεν έχει «λύσεις» αλλά γεννήσεις/Δημιουργία
    Π.χ. και μόνο που οι Ανιχνεύσεις καθιστούν ΔΗΜΟΣΙΕΣ τις υποθέσεις που οι κυβερνήσεις θέλουν ιδιωτικές, συμβάλλουν στην ύπαρξη του Πολιτικού Εμείς, άρα στην πολιτική διαδικασία. Αρκεί να συζητάμε τα κοινά, να θέτουμε όσο γίνεται πιο συστηματικά το ζήτημα της Θράκης και της Κύπρου ως υπόθεση όλων και όχι ζήτημα ειδικών.

    Η αντίδραση στον εθνομηδενισμό έγκειται στην αναγνώριση της ελληνικής Πολιτικής: «στην οικειοποίηση γεγονότων του παρελθόντος που τα προβάλλουμε στο μέλλον συλλογικά, ως Κοινότητα». Με συνείδηση πως η εξουσία του Δήμου δεν είναι μεταβιβάσιμη, πως μόνον οι απολίτευτοι λαοί πιστεύουν στην εκπροσώπηση του λαού. Με συνείδηση πως ο δημοκρατικός άνθρωπος δεν είναι ο δικαιωματιστής αλλά ο ικανός να άρχει και να άρχεται με την έννοια του να έχει Κρίση επειδή έχει Αυτεξουσιότητα.

    • Στο σχόλιό μου (1) έδωσα παράδειγμα, που νομίζω ότι στηρίζει τον ισχυρισμό μου ότι η κοινωνία ακολουθεί. Όλα τα άλλα είναι να χαμε να λέγαμε.

Leave a Reply to Επισκέπτης Ακύρωση απάντησης

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,767ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
29,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisement -

Τελευταία Άρθρα