ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΤΑ 700 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΔΙΚΤΎΟΥ;

Print Friendly, PDF & Email
- Advertisement -
Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΟΦΕΊΛΕΤΑΙ, ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ, ΣΤΙΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΊ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΛΑΘΟΣ.
Στην Ελλάδα βρέθηκαν τις τελευταίες ημέρες αρκετοί ευρωπαίοι αξιωματούχοι, ύστερα από το τραγικό ατύχημα που οφείλεται, κυρίως, σε διαχρονικές κυβερνητικές παραλείψεις. Ανθρώπινα λάθη πάντα γίνονται αλλά οι κυβερνήσεις φροντίζουν να περιορίζονται από τις δυνατότητες που παρέχει η σύγχρονη τεχνολογία.
Αυτή η παράληψη της κυβέρνησης ήταν καθοριστική στο να χάσουν την ζωή τους 57 άνθρωποι και να τραυματιστούν δεκάδες άλλοι. Η τραγωδία θα μπορούσε να συμβεί μέσα στο τούνελ οπότε τα θύματα θα ήταν πολύ περισσότερα. Θα μπορούσε, όμως, και να αποφευχθεί.
Επειδή στο παρελθόν σε ανάλογες περιπτώσεις η καθυστέρηση οφειλόταν, εμφανώς, σε διαφθορά, πρέπει να διερευνηθεί από τις δικαστικές αρχές γιατί δεν εκσυγχρονίσθηκε το σύστημα ασφαλείας των σιδηροδρόμων. Αν δεν το κάνει η δικαιοσύνη θα ενισχύσει τις αμφιβολίες της κοινής γνώμης για την ανεξαρτησία της.
Πριν περάσουμε σε όσα αξιοπρόσεκτα είπε ο Εκτελεστικός Διευθυντής του Οργανισμού Σιδηροδρόμων της Ε.Ε. Γιόζεφ Ντοπελμπάουερ στο Euronews να σημειώσουμε πως στην Ελλάδα βρέθηκε τις τελευταίες ημέρες η Επιτροπή της Ε.Ε. για το Κράτος Δικαίου για να εξετάσει τι γίνεται στη χώρα με αυτό το θέμα.
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη αντέδρασε νευρικά και αρνήθηκε να διευκολύνει το έργο της Επιτροπής. Θεώρησε αδιανόητο να εγκαλείται η χώρα για τέτοιο ζήτημα.
Όσοι ζουν στην Ελλάδα γνωρίζουν πολύ καλά αν έχουν βάση οι αμφιβολίες της Επιτροπής. Η Ελλάδα απέχει πολύ από το να είναι κράτος δικαίου. Και μόνο οι τελευταίες υπαγορεύσεις του Πρωθυπουργού στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου για το πως πρέπει να διαχειριστεί την υπόθεση, το επιβεβαιώνουν.
Προσέξτε, τώρα, ορισμένες από τις επισημάνσεις του Εκτελεστικού Διευθυντή του Οργανισμού Σιδηροδρόμων της ΕE, Γιόζεφ Ντοπελμπάουερ στο Euronews.
1.-Ανθρώπινο λάθος; Ναι. Αλλά πρέπει να λειτουργήσουν τα συστήματα τηλεδιοίκησης προκειμένου να μειώνεται ο κίνδυνος για ανθρώπινα λάθη.
2.-Η Ελλάδα θα έπρεπε να έχει θέσει σε λειτουργία το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Τρένων από το 2020 στο τμήμα του δικτύου όπου συνέβη το ατύχημα, αλλά αυτό δεν έγινε ποτέ.
3.-Η Ευρωπαϊκή Ένωση είχε προειδοποιήσει πολλές φορές την χώρα τα τελευταία χρόνια για την κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι.
«Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, βλέπαμε πάντα ότι η Ελλάδα κατατάσσεται μεταξύ των χειρότερων μαθητών, με μάλλον χαμηλές επιδόσεις όσον αφορά την ασφάλεια, την ασφάλεια που μετράται στον αριθμό των θανατηφόρων ατυχημάτων σε σχέση με το μήκος του δικτύου και τον αριθμό των επιβατικών χιλιομέτρων.
4.-Επίσης, έχουμε διαπιστώσει ένα θέμα με τον εθνικό φορέα διερεύνησης, διότι δεν έχουμε λάβει ποτέ καμία έκθεση διερεύνησης», δήλωσε στο Euronews o Γιόζεφ Ντοπελμπάουερ.
5.-Η Κομισιόν έχει δαπανήσει 700 εκατομμύρια ευρώ για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού συστήματος στην Ελλάδα από το 2014 και έχει προγραμματίσει να διαθέσει άλλα 130 εκατομμύρια ευρώ στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης.
6.-Αλλά ως φαίνεται στην Ελλάδα, δεν ολοκληρώθηκαν αρκετά από τα έργα που θα θωράκιζαν την ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου.
7.-«Είναι σίγουρα προβληματικό το γεγονός ότι τα χρήματα δεν δαπανήθηκαν όπως είχε προγραμματιστεί. Και είναι επίσης προβληματικό το γεγονός ότι η θέση σε λειτουργία του ευρωπαϊκού συστήματος διαχείρισης της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας αναβλήθηκε τώρα για το 2023».
Απορίες: Συνεχίζετε να θεωρείτε κάποιον πολιτικό αναντικατάστατο;
Η Ρυθμιστική Αρχή για τον Σιδηρόδρομο δεν υπέβαλε ποτέ καμιά σχετική έκθεση. Να διερευνηθεί αν έχει ευθύνες για την τραγωδία και να καταργηθεί αν δεν μπορεί να επιτελέσει τον ρόλο της. Οι καλούμενες ανεξάρτητες αρχές είναι κυβερνητικά εξαπτέρυγα.
spot_img

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Η Ελλάδα δεν έχει κράτος αλλά κυλιόμενες ανεύθυνες κυβερνήσεις.
    Μόλις σχηματιστεί η κυβέρνηση ο πθ οι υπουργοί και αναπληρωτές παίρνουν 2500 μετακλητούς υπαλλήλους και διαχειρίζονται την Ελλάδα με τους δικούς τους πολιτικούς όρους.
    Γιατί άραγε δεν τους κάνουν οι εσωτερικοί υπάλληλοι κάθε υπουργείου και φέρνουν τους εξωτερικούς κολλητούς και άσχετους με το αντικείμενο; Για να κάνουν στα κρυφά τις βρωμοδουλειές τους, είναι γνωστό.
    Το άρθρο δίνει την απάντηση για το υπουργείο μεταφορών, τα ίδια γίνονται σε όλα τα υπουργεία.
    Η Ελλάδα κυβερνάται από 50 υπουργούς και 2500 κομματικούς κολλητούς που κάνουν τις δουλειές.
    Στη Σουηδία εκτός του υπουργού όλοι οι άλλοι γενικός γραμματέας, διευθυντές κλπ προέρχονται από την εσωτερική ιεραρχία. Μετακλητοί ΚΑΝΕΝΑΣ.
    Η Ελλάδα συνεχώς ανακαλύπτει τον τροχό και τα φέρετρα είναι μέρος του παιχνιδιού εξουσίας, των κομμάτων.
    Αν δεν καταργηθούν οι μετακλητοί η Ελλάδα δεν θα φτιάξει κράτος.

    • Κύριε Μετακλητέ οι μετακλητοί- κομματικοί καθιερρώθηκαν το 1981 μετά την κατάργηση των υπαλλήλων καριέρας Γενικών Διευθυντών των Υπουργείων από τον πρώτο νόμο του μακαρίτη Μένιου Κουτσόγιωργα της κυβέρνησης της ΑΛΛΑΓΗΣ για να ”γκρεμιστεί” το κράτος της επάρατης Δεξιάς.
      Μετά οι υπάλληλοι χωρίστηκαν σε δημοκρατικούς-προοδευτικούς -κρατιστές-αντιευρωπαϊστές και σε ”φασίστες”-φιλελεύθερους, νεοφιλελεύθερους και νεοταξίτες και ναξιοπι για να εξυπηρετήσουν τις κυβερνητικές πολιτικές των ”προοδευτικών” και ”συντηρητικών κυβερνήσεων .Αυτή είναι η Ελλάδα της μεταπολιτεύσεως και δύτσκολα θα αλλάξει ,ιδιαίτερα αν ξανακυβερνήσουν οι συνασπισμένες ”προοδευτικές ”δυνάμεις, που θέλουν να αλώσουν και τους αρμούς της εξουσίας.

  2. Ας ευχηθούμε, η θυσία των νέων ανθρώπων στο έγκλημα των Τεμπών να αποτελέσει το εφαλτήριο για την αφύπνιση του ελληνικού λαού. Ίσως, τώρα, η ελληνική κοινωνία συνειδητοποιήσει το μέγεθος της σαπίλας αυτού του καθεστώτος που οι δραστηριότητές του εξαντλούνται στην εξυπηρέτηση εγχώριων και αλλοδαπών συμφερόντων.

    ΥΓ. Οι πλατείες σε όλη τη χώρα, μετά από πολλά χρόνια γέμισαν με ανθρώπους που διαμαρτύρονταν για όλα όσα συμβαίνουν. Η οργή ξεχειλίζει. Το ακόμα πιο ενθαρρυντικό είναι ότι η συμμετοχή των σχολείων και των νέων ανθρώπων ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Μένει να δούμε αν όλο αυτό θα έχει και συνέχεια…

  3. Άντε τώρα… τα πιστεύετε;;; Έχω συμμετάσχει στην εκτέλεση του 1ου- 2ου – 3ου πακέτου μέχρι την συνταξιοδότηση. Θεωρείτε ότι δεν ήξεραν; Δεν έβλεπαν; Δεν γνώριζαν; Ξέρανε που πήγαιναν τα λεφτά και πολύ τους άρεσε. Κί αν έπαιρναν και κάποια ψίχουλα οι ιθαγενείς καλώς. Το θέμα ήταν η αλλοτρίωση, ο αποικιοκρατισμός.
    ΕΕ… ούτε η Κόβα Νόστρα δεν την ξεπερνά.

Leave a Reply to Μετακλητός Ακύρωση απάντησης

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,767ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
29,800ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisement -

Τελευταία Άρθρα