
4 Νοεμβρίου 2025
Από την Συντακτική Ομάδα των New York Times
Η συντακτική ομάδα αποτελείται από δημοσιογράφους γνώμης των οποίων οι απόψεις διαμορφώνονται από την εμπειρία, την έρευνα, τη συζήτηση και ορισμένες μακροχρόνιες αξίες. Είναι ξεχωριστή από το δημοσιογραφικό τμήμα.
Συγχαρητήρια στον Ζόραν Μαντάνι, ο οποίος έγινε ο εκλεγμένος δήμαρχος της Νέας Υόρκης μετά από μια εντυπωσιακά αποτελεσματική προεκλογική εκστρατεία. Την ξεκίνησε χωρίς σχεδόν καμία αναγνωρισιμότητα, πόσο μάλλον στήριξη, και κέρδισε την προσοχή των Νεοϋορκέζων με μια χαρούμενη εκστρατεία, βασισμένη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με επίκεντρο το δυσβάστακτο κόστος ζωής στην πόλη. Αφού κέρδισε τις προκριματικές των Δημοκρατικών τον Ιούνιο, απηύθυνε άνοιγμα στους επικριτές του και επέδειξε ρεαλιστικές τάσεις. Από την αρχή μέχρι το τέλος, ξεπέρασε το κουρασμένο πολιτικό κατεστημένο της Νέας Υόρκης, νικώντας τεχνοκράτες με περισσότερη εμπειρία, καθώς και τον εν ενεργεία δήμαρχο και έναν πρώην κυβερνήτη. Την Τρίτη, ο κ. Μαντάνι πέτυχε μια άνετη νίκη.
Η παρούσα συντακτική ομάδα δεν είχε υποστηρίξει την προεκλογική του εκστρατεία, λόγω των ανησυχιών μας για τις πολιτικές του προτάσεις και την έλλειψη εμπειρίας του.
Αλλά ευχόμαστε να πετύχει. Η Νέα Υόρκη — η πιο δυναμική πόλη του κόσμου, αλλά και μια πόλη όπου πολλοί κάτοικοι νιώθουν ότι δεν έχουν θέση σε μια καλή ζωή — χρειάζεται να πετύχει. Η πορεία της πόλης είναι ιδιαίτερα σημαντική τώρα, καθώς ο πρόεδρος Τραμπ παραβιάζει τον νόμο για να συγκεντρώσει εξουσία και παρουσιάζει ψευδώς τις μεγαλύτερες πόλεις της χώρας ως εκτός ελέγχου. Ήδη έχει αρχίσει να αντιμετωπίζει τον κ. Μαντάνι ως αντίπαλο πόλο.
Για να είναι αποτελεσματικός ο κ. Μαντάνι, θα πρέπει να αντιμετωπίσει τη σύγχρονη ιστορία των δημάρχων μεγάλων πόλεων που υποσχέθηκαν τολμηρές, προοδευτικές αλλαγές. Στην πλειονότητά τους προκάλεσαν απογοήτευση — συμπεριλαμβανομένων των Σικάγο, Σαν Φρανσίσκο, Σιάτλ και Πόρτλαντ του Όρεγκον, καθώς και της ίδιας της Νέας Υόρκης υπό τον Μπιλ ντε Μπλάζιο. Αυτοί οι ηγέτες ανέχτηκαν ένα επίπεδο αταξίας που πολλοί ψηφοφόροι βρήκαν απαράδεκτο και δυσκολεύτηκαν να σημειώσουν πρόοδο όσον αφορά την προσιτότητα ή τα δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ο κ. ντε Μπλάζιο είχε μια σημαντική επιτυχία την οποία ο κ. Μαντάνι δικαίως επικαλείται ως έμπνευση: την καθολική προσχολική αγωγή, η οποία έχει βοηθήσει εκατοντάδες χιλιάδες παιδιά. Ωστόσο, το συνολικό έργο του κ. ντε Μπλάζιο τον κατέστησε τόσο αντιδημοφιλή ώστε δεν κατάφερε να κερδίσει το χρίσμα των Δημοκρατικών για μια εκλογική περιφέρεια της Βουλής στο Μπρούκλιν μετά την αποχώρησή του από το δημαρχείο.

Ο κ. Μαντάνι, ο οποίος εκστράτευσε με σαρωτικές υποσχέσεις, μπορεί να οικοδομήσει μια πιο θετική παρακαταθήκη εστιάζοντας σε απτά επιτεύγματα. Θα πρέπει να αντλήσει διδάγματα από επιτυχημένους δημάρχους, μετριοπαθείς και προοδευτικούς, όπως η Μιούριελ Μπάουζερ στην Ουάσιγκτον, ο Μάικ Ντάγκαν στο Ντιτρόιτ και η Μισέλ Γου στη Βοστώνη, οι οποίοι παρείχαν συγκεκριμένες λύσεις σε ειδικά προβλήματα. Ο κ. Μαντάνι δεν μπορεί να λύσει την οικονομική ανισότητα — το πρόβλημα που τροφοδότησε την εκστρατεία του. Αλλά μπορεί να σημειώσει πρόοδο. Μπορεί να χτίσει περισσότερες κατοικίες. Μπορεί να επεκτείνει τη διαθεσιμότητα παιδικής φροντίδας και καλών σχολείων. Μπορεί να βελτιώσει τις ταχύτητες λεωφορείων και μετρό.
Αν πετύχει, θα προσφέρει ένα πρότυπο διακυβέρνησης του Δημοκρατικού Κόμματος σε μια περίοδο που πολλοί Αμερικανοί είναι δύσπιστοι απέναντι στο κόμμα και έχουν εγκαταλείψει πολιτείες διοικούμενες από Δημοκρατικούς για πολιτείες διοικούμενες από Ρεπουμπλικανούς.
Σε όλη την ιστορία των ΗΠΑ, οι προοδευτικοί πολιτικοί διαθέτουν ένα ένδοξο παρελθόν αξιοποίησης της κρατικής εξουσίας για την άμβλυνση της ακραίας ανισότητας και τη δυνατότητα περισσότερων Αμερικανών να ζουν με αξιοπρέπεια. Ο κ. Μαντάνι έχει την ευκαιρία να γράψει το επόμενο κεφάλαιο αυτής της ιστορίας.
Σε σχεδόν κάθε τομέα που κυριάρχησε στην εκστρατεία για τη δημαρχία, ο κ. Μαντάνι μπορεί να βελτιώσει τη ζωή στη Νέα Υόρκη παντρεύοντας τον αξιέπαινο ιδεαλισμό του με ρεαλισμό και συμβιβασμό. Θα επικεντρωθούμε σε έξι τομείς και θα προσφέρουμε ένα μέτρο αξιολόγησης για τον καθένα.
- Στέγαση
Το κόστος στέγασης αποτελεί καθοριστικό πρόβλημα της ζωής στη Νέα Υόρκη. Η πόλη αντιμετωπίζει κρίση προσιτότητας κυρίως επειδή οι πολιτικοί της ηγέτες έχουν περιορίσει δραστικά την οικοδομική ανάπτυξη από τη δεκαετία του 1960. Έχουν δυσκολέψει την αντικατάσταση υπαρχόντων κτιρίων με μεγαλύτερα σε μια παραπλανητική προσπάθεια διατήρησης των κοινοτήτων. Το αποτέλεσμα υπήρξε η εξευγένιση. Η περιορισμένη προσφορά οδήγησε σε υψηλότερες τιμές.
Μέχρι πρόσφατα, ο κ. Μαντάνι έδειχνε αποφασισμένος να αγνοήσει τον ρόλο της κυβέρνησης. Κατηγορούσε τους ιδιοκτήτες και τους κατασκευαστές και υποστήριζε αυστηρότερη ρύθμιση ενοικίων, κάτι που δεν ωφελεί όσους δεν διαμένουν ήδη σε ρυθμιζόμενα διαμερίσματα. Αλλά η στέγαση είναι ένας από τους τομείς όπου έδειξε διάθεση να ακούσει.
Κατά την προεκλογική του εκστρατεία, ο κ. Μαντάνι δήλωσε ότι άλλαξε γνώμη σχετικά με την ανάγκη για περισσότερη ιδιωτική ανάπτυξη. Αυτό είναι ζωτικής σημασίας, καθώς οι ιδιωτικοί κατασκευαστές διαθέτουν πολύ μεγαλύτερη δυνατότητα να αυξήσουν το αποθεματικό κατοικιών από ό,τι το κράτος. Μπορεί να κάνει τη διαφορά υποστηρίζοντας μια πιο φιλόδοξη εκδοχή του σχεδίου City of Yes του δημάρχου Έρικ Άνταμς, επιτρέποντας μεγαλύτερη πυκνότητα ανάπτυξης γύρω από σταθμούς μεταφορών και μειώνοντας απαιτήσεις όπως για ανελκυστήρες, μεταξύ άλλων. [σσ Η φράση «City of Yes» σημαίνει κυριολεκτικά «Πόλη του Ναι», αλλά στην πράξη είναι σύνθημα πολιτικής ή κοινωνικής καμπάνιας που δηλώνει μια πόλη ανοιχτή στην πρόοδο, στην καινοτομία και στις μεταρρυθμίσεις. Για παράδειγμα, στη Νέα Υόρκη χρησιμοποιείται για να περιγράψει ένα πρόγραμμα αστικής ανάπτυξης που προωθεί την ευκολότερη αδειοδότηση, την οικολογική δόμηση και τη στήριξη της οικονομικής δραστηριότητας — σε αντίθεση με τη γραφειοκρατία και το «όχι σε όλα».]
Ο κ. Μαντάνι έχει δίκιο ότι το κράτος έχει επίσης κρίσιμο ρόλο στην επιδότηση στέγης για τους Νεοϋορκέζους με χαμηλό εισόδημα, και έχει προτείνει την κατασκευή 200.000 μονάδων ρυθμιζόμενης ενοικίασης. Το σχέδιο αντιμετωπίζει εμπόδια, αλλά ο στόχος είναι θετικός.
Το μέτρο αξιολόγησης: Οι ειδικοί εκτιμούν ότι η Νέα Υόρκη χρειάζεται περίπου μισό εκατομμύριο νέες κατοικίες την επόμενη δεκαετία, επομένως ένα καλό μέτρο της απόδοσης του κ. Μαντάνι θα είναι αν ο αριθμός των υπό κατασκευή μονάδων πλησιάζει τις 50.000 ετησίως.

- Συγκοινωνίες
Ο κ. Μαντάνι έχει δεσμευτεί να κάνει τα λεωφορεία και δωρεάν και ταχύτερα. Από τους δύο στόχους, η ταχύτητα είναι πιο σημαντική.
Ταχύτερα λεωφορεία — και μετρό — θα ωφελούσαν σχεδόν όλους τους Νεοϋορκέζους, ιδίως εκείνους που διανύουν μεγαλύτερες αποστάσεις στις μετακινήσεις τους. Σήμερα, τα τοπικά λεωφορεία κινούνται με μέση ταχύτητα μόλις οκτώ μίλια την ώρα. Μια αποκλειστική λωρίδα λεωφορείων στην 14η Οδό του Μανχάταν απέδειξε ότι η βελτίωση είναι εφικτή, οδηγώντας σε ταχύτερες διαδρομές, λιγότερα ατυχήματα και περισσότερους επιβάτες. (Δυστυχώς, η κυβέρνηση Τραμπ ανέστειλε ένα παρόμοιο σχέδιο για την 34η Οδό.)
Το σχέδιο του κ. Μαντάνι για δωρεάν λεωφορεία θα μείωνε προφανώς το κόστος για πολλούς Νεοϋορκέζους, αλλά θα άφηνε το σύστημα χωρίς τα έσοδα που χρειάζεται για να χρηματοδοτήσει βελτιώσεις ταχύτητας. Τα δωρεάν λεωφορεία θα μπορούσαν επίσης να μειώσουν την αίσθηση ασφάλειας των επιβατών, μετατρέποντας τα οχήματα σε καταφύγια αστέγων. Το να αγνοεί κανείς τέτοιες συγκρούσεις συμφερόντων είναι ένα από τα λάθη που έχουν κάνει προοδευτικοί ηγέτες αλλού.
Μια καλύτερη ιδέα, που προωθούν ειδικοί συγκοινωνιολόγοι, θα ήταν η εφαρμογή μειωμένου εισιτηρίου για όλους τους επιβάτες στις βασικές γραμμές λεωφορείων, ιδίως σε αυτές που χρησιμοποιούνται από επιβάτες με χαμηλό εισόδημα. Αν ο κ. Μαντάνι και η κυβερνήτρια Κάθι Χότσουλ συνεργαστούν για να το υλοποιήσουν, θα μπορούσαν να επιταχύνουν τις μετακινήσεις και να πείσουν περισσότερους πολίτες να χρησιμοποιούν τις δημόσιες συγκοινωνίες αντί για τα αυτοκίνητά τους.
Το μέτρο αξιολόγησης: Ο κ. Μαντάνι θα πρέπει να επιδιώξει να αυξήσει τη μέση ταχύτητα των λεωφορείων στα 10 μίλια την ώρα — υπόσχεση που απέτυχε να υλοποιήσει ο κ. ντε Μπλάζιο — και τις μέσες ταχύτητες των συρμών του μετρό πιο κοντά στα 20 μίλια την ώρα από τα σημερινά 17.
- Παιδική φροντίδα
Οι τυπικές οικογένειες με μικρά παιδιά στη Νέα Υόρκη δαπανούν σήμερα πάνω από το ένα τέταρτο του εισοδήματός τους για παιδική φροντίδα, με αποτέλεσμα να απομένουν ελάχιστα χρήματα για όλες τις άλλες ανάγκες. Ο κ. Μαντάνι έχει υποσχεθεί να προσφέρει δωρεάν, καθολική παιδική φροντίδα από την ηλικία των 6 εβδομάδων. Είναι ένας αξιέπαινος στόχος.
Δεκαετίες ερευνών έχουν καταδείξει ξεκάθαρα ότι η υψηλής ποιότητας παιδική φροντίδα αποτελεί καλή επένδυση — τόσο για την ανάπτυξη των παιδιών όσο και για την ικανότητα των γονέων να εργάζονται.
Είναι απίθανο να πετύχει αυτόν τον στόχο πλήρως, λόγω του κόστους και της έλλειψης προφανούς πηγής εσόδων. Υποστηρίζει αυξήσεις φόρων για τους πλούσιους και τις επιχειρήσεις, κάτι στο οποίο αντιτίθεται η κα Χότσουλ. Παρ’ όλα αυτά, θα αποτελούσε σημαντικό επίτευγμα αν κατάφερνε να διορθώσει τα πολλά προβλήματα του υφιστάμενου προσχολικού συστήματος για τα τρίχρονα, συμπεριλαμβανομένων των μεγάλων αποστάσεων που πρέπει να διανύσουν ορισμένες οικογένειες για να βρουν διαθέσιμες θέσεις, και να αρχίσει να δημιουργεί ένα καθολικό πρόγραμμα φροντίδας για τα δίχρονα.
Το μέτρο αξιολόγησης: Μόλις τα δύο τρίτα περίπου των παιδιών είναι σήμερα εγγεγραμμένα στο πρόγραμμα για τα τρίχρονα σε σχέση με εκείνα για τα τετράχρονα. Μέχρι το τέλος του 2027, όλα τα τρίχρονα παιδιά θα πρέπει να μπορούν να εγγράφονται σε τάξη κοντά στην κατοικία τους.

- Δημόσια ασφάλεια
Παρόλο που η εγκληματικότητα έχει μειωθεί τα τελευταία δύο χρόνια, οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι πολλοί Νεοϋορκέζοι εξακολουθούν να ανησυχούν για αυτήν. Οι ανησυχίες τους είναι βάσιμες. Η εγκληματικότητα παραμένει σημαντικά υψηλότερη από ό,τι ήταν πριν ξεσπάσει η πανδημία του Covid-19.
Ο ρυθμός των σοβαρών κακουργημάτων — κατηγορία που περιλαμβάνει κλοπές αυτοκινήτων, διαρρήξεις, βιαιοπραγίες κακουργηματικού χαρακτήρα, βιασμούς και ανθρωποκτονίες — αναμένεται φέτος να είναι περίπου 25 τοις εκατό υψηλότερος σε σύγκριση με το 2019.

Οι τελευταίες δεκαετίες έχουν προσφέρει ισχυρά στοιχεία για το πώς μπορεί να μειωθεί η εγκληματικότητα, συμπεριλαμβανομένων και μικρότερης κλίμακας εγκλημάτων που ενισχύουν το αίσθημα αταξίας. Η λύση περιλαμβάνει ενισχυμένη αστυνόμευση, με αστυνομικούς που γνωρίζουν τις κοινότητες τις οποίες περιπολούν. Ωστόσο, η Νέα Υόρκη απασχολεί σχεδόν 3.000 λιγότερους αστυνομικούς από ό,τι πριν την πανδημία του Covid, δηλαδή μια μείωση της τάξεως του 8 τοις εκατό.
Ευτυχώς, ο κ. Μαντάνι έχει πάψει να χρησιμοποιεί τη ρητορική κατά της αστυνομίας που κάποτε υιοθετούσε και δήλωσε ότι θα ζητήσει από την Τζέσικα Τις, την νυν επίτροπο, να παραμείνει στη θέση της. Υπό την επίβλεψή της, η εγκληματικότητα έχει μειωθεί φέτος, και εκείνη επιθυμεί να προσλάβει περισσότερους αστυνομικούς.
Ο κ. Μαντάνι συνεχίζει να υποστηρίζει εναλλακτικές λύσεις αντί της αστυνομίας σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως για περιστατικά με ψυχικά ασθενείς. Ορισμένες από αυτές τις ιδέες έχουν δώσει ελπιδοφόρα αποτελέσματα αλλού, αν και συνήθως απαιτούν συνεργασία μεταξύ κοινωνικών λειτουργών και αστυνομικών, λόγω των κινδύνων ασφαλείας. Τελικά, η Νέα Υόρκη θα πρέπει να ακολουθήσει μια ολιστική προσέγγιση που να συνδυάζει περισσότερους αστυνομικούς με εναλλακτικές λύσεις, όπου αυτό είναι εφικτό.
Το μέτρο αξιολόγησης: Τα σοβαρά εγκλήματα θα πρέπει να επιστρέψουν στα επίπεδα των τελευταίων ετών της δεκαετίας του 2010, αν όχι χαμηλότερα. Αυτό θα απαιτούσε μείωση κατά περίπου 25.000 σοβαρών κακουργημάτων σε σχέση με το τρέχον ετήσιο επίπεδο.
- Εκπαίδευση
Ο κ. Μαντάνι έχει δώσει λιγότερη έμφαση στην εκπαιδευτική πολιτική σε σχέση με άλλους τομείς. Έχει μάλιστα προτείνει ο δήμαρχος να παραιτηθεί από τον έλεγχο των δημόσιων σχολείων της πόλης και να αποκεντρώσει την εξουσία στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς. Αυτό θα ήταν λάθος. Το σύστημα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως και η προσχολική αγωγή, είναι κρίσιμο για το μέλλον της πόλης.
Και τα πιο επιτυχημένα μοντέλα προόδου στην εκπαίδευση βασίζονται σε ισχυρή κεντρική διοίκηση. Στο Μισισίπι και τη Λουιζιάνα, για παράδειγμα, τα παιδιά σημείωσαν σημαντικά κέρδη στην αναγνωστική ικανότητα χάρη σε πολιτειακές πολιτικές που συνδύασαν την επιμόρφωση εκπαιδευτικών με υψηλά πρότυπα· οι περισσότεροι μαθητές εκεί δεν προχωρούν στην τέταρτη τάξη χωρίς να πληρούν ένα ελάχιστο επίπεδο αναγνωστικής ικανότητας.
Το Σικάγο ξεπέρασε άλλες μεγάλες πόλεις τη δεκαετία του 2010 με ένα απόλυτα κεντρικοποιημένο μοντέλο, στο οποίο ο δήμος ζητούσε λογοδοσία από τους διευθυντές σχολείων για την ακαδημαϊκή πρόοδο των μαθητών τους. Δεν υπάρχουν παρόμοιες ενθαρρυντικές ιστορίες από πόλεις στις οποίες οι δήμαρχοι αγνόησαν τα σχολεία.
Ελπίζουμε ότι ο κ. Μαντάνι θα αξιοποιήσει την εξουσία που σύντομα θα έχει για να βελτιώσει τη μεγαλύτερη σχολική περιφέρεια της χώρας. Θα πρέπει να προσέξει να μην παρασυρθεί από διχαστικά ζητήματα — όπως το μέλλον των σχετικά μικρών προγραμμάτων για χαρισματικά και ταλαντούχα παιδιά — και να επικεντρωθεί στα προγράμματα που εκπαιδεύουν τον μεγαλύτερο αριθμό μαθητών.
Το μέτρο αξιολόγησης: Μόνο το 29 τοις εκατό των μαθητών της όγδοης τάξης στη Νέα Υόρκη είναι ικανοί στην ανάγνωση και μόνο το 23 τοις εκατό στα μαθηματικά, σύμφωνα με ομοσπονδιακά δεδομένα. Αυτά τα ποσοστά είναι περίπου στον μέσο όρο για μια μεγάλη πόλη των ΗΠΑ. Είναι όμως απαράδεκτα. Και οι δύο αριθμοί θα πρέπει να αυξηθούν ουσιαστικά κατά τη θητεία του Μαντάνι.

- Θέσεις εργασίας
Πολλοί επιχειρηματικοί ηγέτες αντιμετωπίζουν με επιφυλακτικότητα — αν όχι με απόλυτο συναγερμό — τον κ. Μαντάνι, λόγω της αποδοχής του σοσιαλισμού. Ωστόσο, ορισμένα στελέχη επιχειρήσεων που τον έχουν συναντήσει μετά τη νίκη του στις προκριματικές εμφανίζονται αισιόδοξα. Και οι δύο πλευρές θα πρέπει να αναγνωρίσουν ότι έχουν κοινό συμφέρον στην ευημερία της πόλης και στη διατήρηση του κύρους της ως κόμβου επιχειρηματικότητας και χρηματοοικονομικών.
Η υπ’ αριθμόν ένα υπόσχεση του κ. Μαντάνι είναι να κάνει τη Νέα Υόρκη πιο προσιτή στους κατοίκους της. Θα πρέπει να επεκτείνει αυτόν τον στόχο και στις μικρές επιχειρήσεις της πόλης, που επίσης αντιμετωπίζουν δυσκολίες. Πρωταρχικοί στόχοι θα πρέπει να είναι η απλοποίηση των κανονισμών και η πιο αποτελεσματική χρήση της φορολογικής πολιτικής για τη στήριξη των μικρών επιχειρήσεων. Ένα παράδειγμα: οι ιδιοκτήτες ακινήτων θα πρέπει να έχουν κίνητρο για να προσφέρουν μακροχρόνια μισθωτήρια σε ανεξάρτητες επιχειρήσεις.
Το μέτρο αξιολόγησης: Τα τελευταία τρίμηνα έχουν κλείσει περισσότερες επιχειρήσεις απ’ όσες άνοιξαν. Ο κ. Μαντάνι θα πρέπει να θέσει ως στόχο την αύξηση του αριθμού των ενεργών επιχειρήσεων στη Νέα Υόρκη κατά 10 τοις εκατό εντός της πρώτης του θητείας.
Ο κ. Μαντάνι θα αναλάβει καθήκοντα την 1η Ιανουαρίου 2026, διαθέτοντας ένα σημαντικό απόθεμα καλής θέλησης. Εμπνέει τους νέους ανθρώπους που είναι κυνικοί απέναντι στην πολιτική. Θα είναι ο πρώτος μουσουλμάνος δήμαρχος της πόλης, ο νεότερος σε πάνω από έναν αιώνα και ο πρώτος μετανάστης δήμαρχος από τη δεκαετία του 1970.
Αλλά οι λόγοι για τους οποίους πολλοί Νεοϋορκέζοι είναι δύσπιστοι απέναντί του αξίζουν επίσης σοβαρή εξέταση. Είχε ελάχιστη ή καθόλου διοικητική εμπειρία πριν από την καμπάνια του, και η ακραία ρητορική ήταν η κανονική του τακτική μέχρι πρόσφατα. Αποκάλεσε το Αστυνομικό Τμήμα της Νέας Υόρκης «μεγάλη απειλή για τη δημόσια ασφάλεια». Αρχικά αρνήθηκε να καταδικάσει τη Χαμάς μετά τη σφαγή στο Ισραήλ στις 7 Οκτωβρίου 2023. Μέχρι και σήμερα, ταυτίζεται με υπερηφάνεια με τους Δημοκρατικούς Σοσιαλιστές της Αμερικής, των οποίων το πρόγραμμα υποστηρίζει τα ανοιχτά σύνορα, το δικαίωμα ψήφου για μη πολίτες και έναν πιο αδύναμο αμερικανικό στρατό.
Μπορεί να κερδίσει τουλάχιστον κάποιους από τους δύσπιστους αν επιτύχει χειροπιαστά αποτελέσματα ως δήμαρχος. Θα πρέπει να ξεκινήσει συγκροτώντας μια ομάδα ηγεσίας με περιορισμένη παρουσία δημοκρατικών σοσιαλιστών και ενισχυμένη με αξιωματούχους που διαθέτουν αποδεδειγμένο έργο και διοικητικές ικανότητες. Στη συνέχεια, πρέπει να παραμείνει απόλυτα προσηλωμένος σε απτές βελτιώσεις της καθημερινής ζωής στην πόλη. Αν καταφέρει να οικοδομήσει μια πιο προσιτή πόλη, όπου οι Νεοϋορκέζοι νιώθουν ασφαλείς όπως στις αρχές της δεκαετίας του 2010, όπου τα μέσα μεταφοράς κινούνται ταχύτερα, όπου τα σχολεία και η προσχολική αγωγή βελτιώνονται, και όπου υπάρχουν καλοπληρωμένες θέσεις εργασίας, τότε θα μπορεί δικαίως να διεκδικήσει τον τίτλο ενός από τους μεγάλους δημάρχους της πόλης.
Η εφημερίδα The New York Times δεσμεύεται να δημοσιεύει μια ποικιλία επιστολών προς τον εκδότη. Θα θέλαμε να ακούσουμε τη γνώμη σας για αυτό ή για οποιοδήποτε άλλο άρθρο μας. Δείτε εδώ μερικές συμβουλές. Και εδώ είναι το email μας: letters@nytimes.com.
Ακολουθήστε το τμήμα Γνώμη της New York Times στο Facebook, Instagram, TikTok, Bluesky, WhatsApp και Threads.


