Προς διαγραφή ο Μπουρχάν Μπαράν από το ΠΑΣΟΚ -Μετά τη δήλωσή του περί «τουρκικής μειονότητας» στη Θράκη

Print Friendly, PDF & Email
- Advertisement -

Μπουρχάν Μπαράν / Φωτογραφία: INTIMENEWS
ΑΓΓΕΛΟΣ ΜΟΣΧΟΒΑΣ
02/09/2022  14:12
Προς διαγραφή από το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ φαίνεται πως οδεύει ο βουλευτής του κόμματος, Μπουρχάν Μπαράν, ο οποίος σε ανάρτησή του έκανε λόγο για «τουρκική μειονότητα» στη Θράκη και κάλεσε τους μουσουλμάνους της Ξάνθης να ψηφίσουν την επόμενη εβδομάδα έναν από τους υποψήφιους ψευδομουφτήδες.

Σύμφωνα με πληροφορίες του iefimerida.gr, η Χαριλάου Τρικούπη είναι πολύ δυσαρεστημένη με τη συμπεριφορά του μουσουλμάνου βουλευτή, παρά τη δήλωσή του λίγο νωρίτερα με την οποία ανασκεύασε τα όσα είχε πει.

Ωστόσο, η στροφή 180 μοιρών που έκανε δεν φαίνεται να είναι αρκετή, καθώς στο ΠΑΣΟΚ θεωρούν ιδιαίτερα σοβαρό ατόπημα την ανάρτηση στην οποία προχώρησε ο Μπουρχάν Μπαράν, το οποίο δεν μπορεί να μείνει αναπάντητο. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, σε λίγο αναμένεται σύσκεψη του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, Νίκου Ανδρουλάκη, με συνεργάτες του προκειμένου να αποφασιστεί το τι μέλλει γενέσθαι με τον βουλευτή.

Μάλιστα, λίγο νωρίτερα η γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του κόμματος, Ευαγγελία Λιακούλη, είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Μπουρχάν Μπαράν, στην οποία του ζήτησε εξηγήσεις σε έντονους τόνους, καθώς και να ανασκευάσει τη δήλωσή του, όπως και έκανε λίγο αργότερα.

Τα πήρε όλα πίσω ο Μπαράν
«Ανασκευάζω πλήρως το περιεχόμενο πρόσφατης ανάρτησής μου, η οποία έχει ήδη αποσυρθεί από όλους τους λογαριασμούς μου στα κοινωνικά δίκτυα. Εκφράζω τη λύπη μου για την αναστάτωση και την αφορμή που, παρά τη θέλησή μου, έδωσα για αρνητικά σχόλια προς εμένα και κυρίως προς την παράταξη που εκπροσωπώ ως βουλευτής Ξάνθης», ανέφερε στη δήλωσή του ο Μπουρχάν Μπαράν.

«Δηλώνω ότι σέβομαι απολύτως και ανεπιφύλακτα το Σύνταγμα της Ελλάδας
και την ελληνική νομοθεσία, που ρυθμίζει ειδικά τον θεσμό της μουφτείας,
μετά και την πρόσφατη τροποποίηση, την οποία ως βουλευτής του ΠΑΣΟΚ
στήριξα και δημόσια μέσα στη Βουλή. Η μουσουλμανική μειονότητα χαίρει
αναγνώρισης από την Ελληνική Πολιτεία, χωρίς καμία εξαίρεση ή διάκριση
όσον αφορά τα ατομικά και πολιτικά δικαιώματα.

Εφεξής δε και προκειμένου να μην υπάρξει οποιαδήποτε παρανόηση των
θέσεών μου ή των προθέσεών μου, δηλώνω ότι δεν θα μετέχω σε καμία
διαδικασία που ενθαρρύνει τα αντίθετα με τα παραπάνω», κατέληξε.

ΝΔ: Ντροπή Έλληνας βουλευτής να στηρίζει τον ψευδομουφτή
Νωρίτερα η ΝΔ σε ανακοίνωσή της ζητούσε από τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ να πάρει θέση για την ανάρτηση του βουλευτή Μπουρχάν Μπαράν, ο οποίος αποκαλεί ουσιαστικά τη μειονότητα «τουρκική» και παρακινεί τους μουσουλμάνους πολίτες να συμμετάσχουν στις εκλογές για τον νέο ψευδομουφτή Ξάνθης.

Η ανάρτηση του Τάσου Χατζηβασιλείου
Το θέμα ανέδειξε με ανάρτησή του στα social media ο βουλευτής της ΝΔ Τάσος Χατζηβασιλείου.

Ο Έλληνας μουσουλμάνος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Μπουρχάν Μπαράν αποκαλεί τη μειονότητα τουρκική και την καλεί να συμμετάσχει στις εκλογές για τον νέο ψευδομουφτή Ξάνθης, δηλ. αυτόν που δεν αναγνωρίζει η πολιτεία. Το ΠΑΣΟΚ καλείται να πάρει θέση: σέβεται ή όχι την ελληνική νομοθεσία;

iefimerida.gr

spot_img

12 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Στο κυνήγι της ψήφου μάλλον ο εν λόγω βουλευτής πίστεψε ότι μπορεί να ξεπουλήσει και πατρίδα και αξίες κι εθνική ταυτότητα !

    Κι οι Πομάκοι μουσουλμανικού θρησκεύματος είναι και μάλιστα η πλειοψηφούσα θρησκευτική -μουσουλμανική μειονότητα στην Θράκη. Ας τους ρωτήσει ο κύριος Μπαραν κατά πόσον αισθάνονται Τούρκοι και κατά πόσον αποδίδουν αρμοδιότητες στον ψευδομουφτή..

    Και να ήταν μόνον οι Πομάκοι ?
    Ας πάει να ακούσει ο κύριος Μπαραν τι σιγοψυθιριζουν για τον ψευδομουφτή και την Τουρκία , όταν, μακριά από τους σπιούνους τους ,κλειδώνουν πίσω τους την πόρτα τους , μες στην ασφάλεια του σπιτιού τους η συντριπτική πλειοψηφία των μουσουλμάνων της Θράκης!!!

    Να μην χρειαστεί να γίνει, αλλά αν προκληθούν συνθήκες επιστράτευσης , τότε τους περιμένουν μεγάλες εκπλήξεις και τον ψευδομουφτή και την Τουρκία…

  2. Εντάξει, δεν αγχώνομαι για το μέλλον του πράκτορα. Υπάρχει κι η Συριζάρα που όλα τα καταπίνει….

  3. Ανέκαθεν, όλα τα κόμματα (πλην Χρυσής Αυγής) φρόντιζαν να έχουν στις λίστες των μουσουλμάνους τής αρεσκείας τού τουρκικού προξενείου Κομοτηνής, για να έχουν την δυνατότητα να ψηφισθούν. Όποιος ανατρέξει στο παρελθόν, θα δει παρόμοιες δηλώσεις, διότι οι άνθρωποι αυτοί είναι ενεργούμενα τής Άγκυρας.

  4. Ποιός σου είπε εσένα ότι οι “Πομάκοι” είναι η πλειοψηφούσα κοινότητα; Έλεος με τις ανοησίες του καθενός. Και ναι, είτε σου αρέσει είτε όχι, οι περισσότεροι αισθάνονται και δηλώνουν Τούρκοι.

  5. “Ο Έλληνας μουσουλμάνος βουλευτής”

    Δεν είναι Έλληνας, είναι Έλληνας πολίτης. Άλλο το “Έλληνας” και άλλο το “Έλληνας πολίτης”. Ο κύριος Μπαράν αρχικά είπε το σωστό. Μουφτής είναι αυτός που αναγνωρίζεται από το “εκκλησίασμα” του. Ο κύριος Χατζνβασιλείου να ασχολείται με θέματα που τον αφορούν. Οι Μουφτείες είναι αυτόνομα ιδρύματα της μειονότητας, δεν είναι δημόσιες υπηρεσίες.

  6. @Αλή Αλ-Γιουνάνι :

    Σας διαβεβαιώ αγαπητέ μου ότι δεν έχετε μόνον εσείς ιδέα για το τι συμβαίνει στην Θράκη και δη στην Κομοτηνή.

    Κάποιοι από εμάς είχαμε το πλεονέκτημα να ακούσουμε τους μουσουλμάνους φίλους μας και συμπατριώτες μας, με τα αφτιά μας να μιλούν και να εκφράζονται ελεύθερα και να τους δούμε σε ανύποπτο χρόνο, ιδίοις ομμασι να πετούν κούτες απο τσιγάρα στους φαντάρους μας από το Μεραρχία της Λεωφ. Ηρώων έως και στο τέρμα πάνω στα στρατόπεδα…

    Δεν ξέρω ποιος θα έπρεπε να το πει αυτό το αμάν πια με τις ανοησίες επιτέλους!

    Εάν εσάς σας αρκούν τα πεσμένα συγκριτικά με τις κοινοβουλευτικές του 2014 ποσοστά του DEB (ΚΙΕΦ)στις εκλογές του 2019 , τότε εγώ δεν έχω να πω τίποτα.
    Κι αν εσάς σας αρκεί ότι από τους 140.000 εγγεγραμμένους μουσουλμάνους ψηφοφόρους της Δ. Θράκης στις εκλογές του 2019 το ψήφισαν μόλις κάπου 38.000 , τι να πω ?!
    Να είσαστε κι ευχαριστημένος , γιατί στις επόμενες κοινοβουλευτικές εκλογές , προβλέπω την απόλυτη κατολίσθηση.

    Άιντα Κυριακή κοντή γιορτή , θα δούμε ποιος έχει δίκιο…

    Υστ: Θα σας παρακαλέσω να μην εκνευρίζεστε και χάνετε τους τρόπους σας. Δεν βρίσκω καμία δικαιολογητική αιτία για τον Ενικό που χρησιμοποιήσατε.
    Δεν γνωριζόμαστε.
    Εγώ όπως γνωρίζετε ήμουν πάντα ευγενική μαζί σας.

  7. @Αλή Αλ-Γιουνάνι :

    Συμπλήρωση:
    Έχω την πεποίθηση ότι θα σας δυσαρεστήσουν πολύ τα γενετικά χαρακτηριστικά των 3 πληθυσμιακών ομάδων (Ρομα- Πομακοι- Πεδινοί) των μουσουλμάνων της Δ.Θρακης, διότι οι επιστημονικές μελέτες αποδεδειγμένα δεν επιβεβαιώνουν σχεδόν τίποτα σχετικό με τα όσα υποστηρίξατε παραπάνω..
    https://clioturbata.com/uncategorized/pomakoi/

  8. Τί υποστήριξα παραπάνω; Αναφέρθηκα εγώ πουθενά σε DNA; Αναφέρθηκα εγώ σε καθαρότητα της φυλής; Η “καθαρή φυλή” είναι άποψη του Χίτλερ, όχι δικιά μου. Είναι άλλο πράγμα η φυλή/αίμα/DNA και άλλο πράγμα το έθνος. Οι απόγονοι των Κουμάνων που εκχριστιανίστηκαν τον μεσαίωνα, λιγότερο από 100 χρόνια πριν έρθουν οι Σελτζούκοι Τούρκοι στη Μικρά Ασία, σήμερα σίγουρα δηλώνουν Έλληνες, παρά το ότι προέρχονται από Τουρκικό φύλο. Η εθνική ταυτότητα δεν καθορίζεται, παρά ελάχιστα, από την καταγωγή, αλλά από την γλώσσα, την παράδοση, τη θρησκεία και κυρίως το αίσθημα του ανήκειν.

    Λοιπόν ο Ερνέστος Ρενάν σέ μια μονογραφία του με τον τίτλο
    «Τί εστί εθνότης» γράφει τα επόμενα :

    «Αν εγώ χαίρουμαι, όταν ένα έθνος ευημερή και προοδεύει σαν να επρόκειτο για την ευημερία και την ευτυχία της οικογενείας μου, όταν πάσχω και υποφέρω όταν αυτό υποφέρη, και κυρίως όταν έχω τη σταθερή απόφαση τα παιδιά μου να τ΄ αναθρέψω και τα εκπαιδεύσω στις ιστορικές, κοινωνικές και πολιτικές παραδόσεις αυτού του έθνους και κανενός άλλου,— τελείωσε :
    Ανήκω ολόψυχα σ΄ αυτό το τελευταίο έθνος αδιάφορο σε ποια φυλή ανήκω, ποια γλώσσα μιλώ και ποιο θρήσκευμα πρεσβεύω».

    “Κι αν εσάς σας αρκεί ότι από τους 140.000 εγγεγραμμένους μουσουλμάνους ψηφοφόρους της Δ. Θράκης στις εκλογές του 2019 το ψήφισαν μόλις κάπου 38.000 , τι να πω ?!”

    Χμμμμ…. Το 50% των Ελλήνων ψηφοφόρων ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ δεν ψήφισαν. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι Έλληνες; Διότι εσείς υποστηρίζετε ότι οι μουσουλμάνοι που απείχαν και ψεν ψήφισαν άρα δεν είναι Τούρκοι. Ωραίος συλλογισμός.

    Υ.Γ.
    Ζητώ συγγνώμη για την απρέπεια μου. Δεν ήθελα να σας μιλήσω ειρωνικά και στον ενικό. Δεν είναι του χαρακτήρα μου να μιλάω έτσι σε μία κυρία. Εκνευρίστηκα όμως με αυτό που είπατε, επειδή είναι ψέμα. Θεωρώ ότι το κάνατε επίτηδες, αφού ξέρετε ότι θα πείσετε όσους σας διαβάσουν, αφού άλλωστε δεν θα κάτσουν να ψάξουν τις λεπτομέρειες.

  9. @Αλή Αλ-Γιουνάνι :

    Όχι αγαπητέ μου δεν αναφερθήκατε πουθενά σε καθαρότητα φυλής.
    Όμως ούτε κι εγώ αναφέρθηκα πουθενά σε κάτι τέτοιο.
    Οπότε μην το τραβάμε από τα μαλλιά, με επικλήσεις περί Χίτλερ κλπ γιατί ξεφύγουμε απόλυτα κι εντελώς από το θέμα.

    Ούτε κανείς σας είπε ότι η αποχή από τις εκλογές καθιστά τον μη ψηφοφόρο -ανεξαρτητως θρησκεύματος του- μη Έλληνα.

    Συγνώμη αλλά τέτοια επιχειρήματα δεν συνιστούν σοβαρό αντίλογο, αλλά κατ’εμε εσκεμμένη παρέκκλιση από το θέμα.

    Αναφερθήκατε :
    “Και ναι, είτε σου αρέσει είτε όχι, οι περισσότεροι αισθάνονται και δηλώνουν Τούρκοι.”

    Κι εγώ σας απέδειξα αφενός μεν ότι δεν έλκει η συντηρητική πλειοψηφία των Τούρκων της Δ.Θρακης τουρκική καταγωγή ώστε να αισθάνονται , όπως υποστηρίξατε Τούρκοι, αφετέρου ότι το γεγονός πως νιώθουν Ελληνες και κατά καταγωγή και κατά συνείδηση το απέδειξαν περίτρανα στις προηγούμενες κοινοβουλευτικές εκλογές του 2019 , όπου συντάχθηκαν στην συντριπτική τους πλειοψηφία οι μουσουλμανοι της Δ.Θρακης με την εκπεφρασμένη από το σύνολο των Ελλήνων ψηφοφόρων -συμπατριωτων τους δυσαρέσκεια προς τα Ελληνικά κόμματα που εκφράστηκε με την αποχή κι ούτε -ακομα και σε αυτήν την περίπτωση της άκρατης δυσαρέσκειας- διανοήθηκαν κατ’ιδεαν να στραφούν προς το φιλοτουρκικό κόμμα DEB (ΚΙΕΦ) ψηφίζοντας το.

    Κοινώς ως γνήσιοι Έλληνες μουσουλμάνοι προτίμησαν την αποχή παρά να ψηφίσουν το DEB (ΚΙΕΦ).
    Τι δεν καταλάβατε ?
    Θεωρείται μήπως ότι επειδή στην Θράκη το DEB (ΚΙΕΦ) βγήκε με 38.000 ψήφους πρώτο κόμμα με καθαρά πεσμένα τα ποσοστά του ότι νιώθουν Τούρκοι κι οι υπόλοιποι 122.000 τουλάχιστον μουσουλμάνοι της Θράκης πουτο απαξιωσαν εντελώς και δεν το ψήφισαν?!!!!?

    Τα πράγματα μιλούν από μόνα τους αγαπητέ μου.
    Όπως μιλά από μόνο του το γεγονός ότι παρόλες τις προσπάθειες της Τουρκίας από το 1923 κι εντεύθεν, δηλαδή για 99 συναπτά χρόνια , να εμφυσήσει τουρκική συνείδηση -με την κατά καιρούς βοήθεια μάλιστα του Ελληνικού Κράτους τα αποτελέσματα που κατάφερε είναι εντελώς πενιχρά αφού συνεχίζουν να μην βρίσκουν καμία απήχηση ανταπόκριση στους 122.000 τουλάχιστον Έλληνες,αποδεγμενα κατά συνείδηση και καταγωγη , μουσουλμάνους της Δ. Θράκης.
    (*Προσωπικά δεν βρίσκω κανέναν λόγο για την ύπαρξη πχ του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής, αλλά ας ο ονται τα μέχρι σήμερα λάθη του Ελληνικού Κράτους…).

    Αλλά καλύτερα να μην σας τα πω εγώ αυτά , καλύτερα να λάβετε την απάντηση από έναν Έλληνα μουσουλμάνο της Δ.Θρακης.

    https://de-facto.gr/mousoulmanoi-tis-thrakis-h-alitheia/

    Ο Σεμπαϊδην Καραχότζα μπορεί να μας έφυγε πολύ νωρίς , αλλά τα γραπτά του μένουν και πισως τους κρύβονται αλήθειες που κανείς δεν μπορεί τόσο εύκολα να τις υπερβεί και να τις αγνοήσει..

    Κι επειδή αναφερθήκατε “σε εκκλησίασμα” του Ψευδομουφτή κάπου πιο πάνω στις απαντήσεις σας, θα ήθελα να μου πείτε τις απόψεις σας για την εφαρμογή της Σαρία , που επί χρόνια αποδέχθηκε την εφαρμογή της εντός της επικράτειας του το Ελληνικό κράτος. Αυτό, είναι η αλήθεια, αποτελεί μοναδική πρωτοτυπία στον δυτικό κόσμο!

    Λοιπόν οι ερωτήσεις μου που περιμένουν σαφείς απαντήσεις από εσάς είναι οι ακόλουθες :

    1- Πρέπει να εφαρμόζεται η Σαρια στην Δ. Θράκη ?
    Τι πιστεύετε?

    2.- Πρέπει τα καθήκοντα κι οι αρμοδιότητες του Μουφτή -ή ακόμα και του Ψευδομουφτή, αν θέλετε- στην Δ.Θρακη να περιορίζονται στα θρησκευτικά καθήκοντα ή πρέπει να επεκτείνονται και σε νομικά-δικαιοδοτικα θέματα ?
    Τι πιστεύετε?

    3- Η υπόθεση της κύριας Χατιτζέ Μολλά Σαλί κι η στάση της που έσυρε την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων ( Ε.Δ.Α.Δ) για καταπάτηση των νόμιμων δικαιωμάτων της μέσω της εφαρμογής της Σαρια ήταν σωστή η λάθος ?
    Έπρεπε δηλαδή στην υπόθεση της να εφαρμοστεί η Σαρία ή όχι ?
    Τι πιστεύετε?

    4- Μετά την ψήφιση (ύστερα από την καταδικαστική έκδοση της απόφασης του Ε.Δ.Α.Δ) του Ελληνικού Νόμου 4512/2018 καταφεύγουν όλο και περισσότεροι Έλληνες μουσουλμανικού θρησκεύματος της Δ.Θρακης στον συμβολαιογράφο και τα Ελληνικά Δικαστήρια γυρίζοντας την πλάτη τους στις νομικές αρμοδιότητες του Μουφτή ή του Ψευδομουφτή ? Ναι ή όχι ?
    (*Εδώ δεν σας ζητάω να μου πείτε τι πιστεύετε, εδώ μιλάμε για αμείλικτα δεδομένα..Τα δεδομένα θέλω να μου πείτε.)

    5- Η Συνθήκη της Λωζάνης έδωσε τις αρμοδιότητες για την εκλογή Μουφτή στο Ελληνικό κράτος? Ναι ή όχι ,?
    Υπογράφτηκε από την Τουρκία ? Ναι ή όχι?

    6.- Πως θα χαρακτηρίζατε εσείς αυτόν που βάζει την υπογραφή του σε Διεθνείς Συνθήκες κι ύστερα δεν τις τηρεί και κοίτα να αναμιχθεί στα εσωτερικά ζητήματα άλλου κράτους από τα οποία υποσχέθηκε να απέχει ?

    7.- Ποια η λογική να υπάρχουν 2 πνευματικοί ηγέτες -ενας διορισμένος νόμιμα κι ένας παράνομα αυτόκλητος κατ’εντολη ξένου κράτους ?
    Δεν έχει ο ένας (ο νόμιμος) την πνευματική κατάρτηση για να διδάξει το ποίμνιό του και την έχει ο άλλος?
    Ποια τα κριτήρια που καθιστούν τον ένα καλύτερο από τον άλλο?
    Τι πιστεύετε?

    8- Στην Τουρκία η Σαρία ως δικαιοδοτικό- νομικό σύστημα καταργήθηκε από το 1924.
    Ποιος ο λόγος να την χρησιμοποιεί ως εργαλείο μέσω Ψευδομουφτή για να αναμιγνύεται στα εσωτερικά ζητήματα άλλου κράτους ?
    Το βρίσκεται έντιμο και καλόπιστος αυτό?
    Τι πιστεύετε ?

    9- Τα “αυτόνομα ιδρύματα” όπως επικαλεστηκατε παραπάνω για να αποκτήσουν αυτό τον χαρακτηρισμό, όχι μόνον στην Ελλάδα αλλά σε κάθε πολιτισμένο κράτος,πρέπει να δρουν νόμιμα έχοντας λάβει την έγκριση των εγχώριων Δικαστικών Αρχών για την λειτουργία τους, διαφορετικά δεν πρόκειται για “αυτόνομα ιδρύματα” αλλά για εγκληματικές οργανώσεις που επιδιώκουν την διασάλευση της δημόσιας .τάξης.
    Τι έγινε ? Ο Ψευδομουφτης έλαβε ποτέ την έγκριση Ελληνικού Δικαστηρίου ώστε να τον χαρακτηρίσουμε “αυτόνομο ίδρυμα” και να του αποδώσουμε κι “εκκλησίασμα”???

    Αγαπητέ μου , περιμένω ειλικρινά ξεκάθαρες τις απαντήσεις σας και κυρίως δίχως να φύγουν από το θέμα (“αυτό πια ,αν το κάνετε, μόνον εσάς πλέον θα εκθέσει στα μάτια των Ελλήνων, χριστιανών και μουσουλμάνων..)

    Υστ -1: Κατά την άποψη μου ο παραλογισμός που επικαλεστηκατε μέσω των θέσεων που εκφράσατε παραπάνω , ισοδυναμεί με έναν υποτιθέμενα διορισμένο από το Ελληνικό κράτος , δεύτερο πατριάρχη στην Κωνσταντινούπολη που θα δρούσε,άνευ εγκρίσεως του Τουρκικού κράτους και θα προσπαθούσε να προσηλυτίσει και να εξελληνισει Τούρκους πολίτες!!
    Αυτα τα παλαβά βιώνουμε εκ μέρους της Τουρκίας κι η ευθύνη μας ως Έλληνες -μουσουλμανοι και χριστιανοι- είναι που ακόμα τα ανεχόμαστε και τα επιτρέπουμε να συμβαίνουν!
    Καιρός οι παραλογισμοί να λάβουν τέλος!
    Ναι, είναι ευθύνη του Ελληνικού κράτους να χτίσει στην Θράκη περισσότερα δημόσια σχολεία . Δεν χρειάζονται πλέον τα μειονοτικά. Το μάθημα των θρησκευτικών διδάσκεται πλέον στα δημόσια σχολεία από τους εκπροσώπους κάθε πίστης ξεχωριστά στους μαθητές που αφορά κι ήδη έχει γίνει προαιρετικό .
    Κι όπως είπα κάπου αλλού (ανεξαιρέτως για όλες τις θρησκείες) , ποιος ο λόγος να διδάσκεις κάποιον που ήδη ξέρει γιατί πιστεύει αυτό που πιστεύει?)

    Υστ-2: Η συγνώμη σας για τον ενικό δεκτή.
    Ηταν φανερό ότι ήσασταν εκνευρισμένος.
    Όπως καταλαβατε δεν είσαστε μόνοι εκεί στην Θράκη . Οι καιροί πέρασαν κι όσοι ξέρουν αυτά που ήξεραν να τα ξεχάσουν.
    . Όλο και περισσότεροι έχουμε διαμορφώσει ιδίαν άποψη για τις συνθήκες που υποβάλλονται εδώ και χρόνια να ζουν οι συμπατριώτες μας μουσουλμάνοι και πληροφορούμαστε με δικά μας μέσα, για την έμπρακτη σθεναρή αντίσταση τους σε κάθε ξένη επιβουλή. Οι άνθρωποι είναι αξιοθαύμαστο. Αληθινή πατριώτες.
    Οι Πομάκοι ήταν αυτοί που διέσωσαν την εθνική μας αξιότιμε, δηλώνοντας πέρσι στον κύριο Τσαβουσογλου ότι είναι ανεπιθύμητος.
    Οι θρησκείες πρέπει να πάψουν πλέον να χωρίζουν τον Ελληνικό λαό και να δίνουν εύκολες ευκαιρίες σε τρίτους να παρεμβάλλονται στα εσωτερικά ζητήματα αυτού του κράτους . Να τους παρέχονται μέσω αυτών τα περιθώρια να δρουν πέραν των αρμοδιοτήτων που οι Διεθνείς Συνθήκες τους έχουν αναθέσει.
    Όπως σας είπα κάποτε το πώς ο καθένας προσεγγίζει το Θεό είναι αποκλειστικά δικό του ζήτημα. Δεν μπορεί τα θέματα προσωπικής πίστης του καθενός μας να εργαλειοποιουνταν και να γίνονται παίγνια γεωπολιτικών επιδιώξεων ξένων κρατών. Αυτό αποτελεί την έσχατη απόδειξη ανηθικότητας.

    Το κράτος αυτό πρέπει να πάψει να είναι ξεφραγο αμπέλι!
    Αρκετά οι Έλληνες ανεχτηκαμε αυτήν την κατάσταση. Μουσουλμάνοι και Χριστιανοί βαδίζουμε μαζί προς το αύριο. Δεν γίνεται να κοιτάμε συνεχώς πίσω επειδή κάποιοι εννοούν να μας το επιβάλλουν. Οι πράξεις μας σύντομα θα ποδοπατήσουν και θα καταστήσουν ανεφάρμοστες τις παλιές γνωστές συνταγές.

    Ειλικρινά πιστεύω πως σας τιμά που υπογραφετε Αλή ο Έλληνας.
    Δεν υπάρχει κανένας λόγος αυτή την υπογραφή σας να την κάνουμε να μοιαζει με τουρκική παρωδία …

  10. @Αλή Αλ-Γιουνάνι :

    Να διορθώσω και κάποια συντακτικά κι ορθογραφικά λάθη προς αποφυγήν παρανοήσεων. Τα τελευταία οφείλονται στον αυτόματο ορθογραφο του Google κι όχι σε δική μου πλημμέλεια :

    1- Διόρθωση στο ορθό:
    “Κι εγώ σας απέδειξα αφενός μεν ότι δεν έλκει η συντηρητική πλειοψηφία των “Τούρκων” της Δ.Θρακης τουρκική καταγωγή ώστε να αισθάνονται , όπως υποστηρίξατε Τούρκοι, αφετέρου ότι το γεγονός πως νιώθουν Ελληνες και κατά καταγωγή και κατά συνείδηση το απέδειξαν περίτρανα στις προηγούμενες κοινοβουλευτικές εκλογές του 2019 ….”
    *Την θεωρώ αναγκαία την παραπάνω διόρθωση προς αποφυγή εκ μέρους σας παρεξηγήσεων. Τα αποσιωπητικά είχαν μπει από την αρχή , ωστόσο το Google εάν τα κολλήσεις με την λεξη, όπως έκανα εγώ που τα κόλλησα χωρίς διαστήματα στην λέξη Τούρκος , δεν τα αναγνωρίζει και τα αφαιρεί αυτόματα.

    2-” (*Προσωπικά δεν βρίσκω κανέναν λόγο για την ύπαρξη πχ του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής, αλλά ας οψονται τα μέχρι σήμερα λάθη του Ελληνικού Κράτους…)” κι όχι “ο ονται” , όπως μου το πέρασε το Google.

    3- Ο Ελληνικός Νόμος 4511/2018 κι όχι 4512/2018 όπως παρεισέφρησε λόγω δικού μου συντακτικού λάθους στην αριθμοδοτηση του νόμου .

    4- “Οι Πομάκοι ήταν αυτοί που διέσωσαν την εθνική μας αξιοπρέπεια, δηλώνοντας πέρσι στον κύριο Τσαβουσογλου ότι είναι ανεπιθύμητος.” κι όχι αξιότιμε όπως ο αυτόματος μου πέρασε εσφαλμένα την λέξη αξιοπρέπεια.

    Κατά τα λοιπά νομίζω βγαίνει απολύτως το νόημα ασχέτως κάποιων εσφαλμένων αυτόματων διορθώσεων του Google , όπως πχ την κατάληξη -ε του Β’ πληθυντικού προσώπου μου την περνά σαν δήθεν -ται.

    Αυτά αγαπητέ μου. Νομίζω από ότι διαπιστώσατε δεν υπάρχει κανένας λόγος να φοβηθω να αναφερθώ στις λεπτομέρειες , ούτε να πω ψέματα για πράγματα που εξ αντικειμένου έχουν πέσει στην δική μου αντίληψη και δεν μπορεί κανείς να τα λασπωσει, επικαλούμενος ότι κατέφυγα δήθεν στο ψέμα.
    Άλλωστε όλοι οι παροικουντες στην ” Ιερουσαλήμ “, γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα ποιος είναι αυτός που χρειάζεται να καταφύγει στο ψέμα.

    Όπως και να έχει περιμένω τις απαντήσεις σας μια προς μια στις ερωτήσεις που σας έθεσα . Σαν θεωρώ έξυπνο άνθρωπο και μορφωμένο ώστε να μην καταφεύγετε στις παρερμηνείες ως λύση
    Ευχαριστώ .

    • “Κι εγώ σας απέδειξα αφενός μεν ότι δεν έλκει η συντηρητική πλειοψηφία των “Τούρκων” της Δ.Θρακης τουρκική καταγωγή ώστε να αισθάνονται , όπως υποστηρίξατε Τούρκοι,”

      Και γω σας ξαναλέω ότι άλλο πράγμα το DNA/φυλετική καθαρότητα και άλλο η εθνική συνείδηση/έθνος. Το ‘έθνος’ είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων και ΟΧΙ μόνο της φυλετικής καταγωγής. Μερικοί από τους παράγοντες αυτούς είναι τα κοινά ιστορικά βιώματα, η κουλτούρα, η αίσθηση του ανήκειν κ.α. Η ταύτιση της έννοιας έθνους με την έννοια φυλή/DNA ανήκει σε άλλου τύπου ιδεολογίες.

      “αφετέρου ότι το γεγονός πως νιώθουν Ελληνες και κατά καταγωγή και κατά συνείδηση το απέδειξαν περίτρανα στις προηγούμενες κοινοβουλευτικές εκλογές του 2019 …”

      Όχι, δεν απέδειξαν τίποτα τέτοιο. Πάνω από το 50% των Ελλήνων εκλογέων έκαναν αποχή στις προηγούμενες εκλογές. Σημαίνει αυτό ότι δεν αισθάνονται Έλληνες όλοι αυτοί;

      Υ.Γ. Άλλο το ‘έθνος’, άλλο η ‘φυλή’, άλλο η ‘υπηκοότητα’.

      “Προσωπικά δεν βρίσκω κανέναν λόγο για την ύπαρξη πχ του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής”

      Υπάρχουν ομοεθνείς της Τουρκίας στην περιοχή. Έλληνες πολίτες σαφώς, πλην όμως, όπως εξήγησα παραπάνω, άλλο πράγμα η υπηκοότητα/πολιτογράφηση (μια νομική διαδικασία/πραγματικότητα) και άλλο πράγμα το έθνος.

      “4- «Οι Πομάκοι ήταν αυτοί που διέσωσαν την εθνική μας αξιοπρέπεια, δηλώνοντας πέρσι στον κύριο Τσαβουσογλου ότι είναι ανεπιθύμητος.»”

      Όχι, σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν ισχύει αυτό. Ποιοί Πομάκοι είναι αυτοί; Αυτοί είναι οι εκπρόσωποι ενός συλλόγου και μόνο, του οποίου η Πρόεδρος βραβεύτηκε πρόσφατα από τον Αμερικανό Πρόξενο Θεσσαλονίκης. Όχι, δεν είναι οι Πομάκοι.

      Και σας ξαναλέω. Οι Πομάκοι που συντάσσονται με τον ελληνικό εθνικισμό είναι μία μειοψηφία. Θα έλεγα ότι δεν είναι ούτε το 10% των μουσουλμάνων της Δυτικής Θράκης. Επιπλέον, ας δούμε και κάτι ακόμα. Όλοι οι μειονοτικοί της Δυτικής Θράκης (σε ποσοστό 90%) στις ευρωεκλογές του 2014 ψήφισαν το κόμμα D.E.B. που εκφράζει την τουρκική ταυτότητα. Στον Δήμο Αρριανών το ΚΙΕΦ ψήφισαν 10.800 (90,14%) ενώ στον Δήμο Μύκης, (τουρκογενείς και Πομάκοι) το ΚΙΕΦ πήρε 70,37%. Στις επόμενες εθνικές εκλογές (το 2015) ο Πομάκος υποψήφιος του κόμματος ΑΝ.ΕΛ., Μεχμέτ Αλή Ιρφάν, που δηλώνει Έλληνας Πομάκος, δεν πήρε παρά μόνο λίγες εκατοντάδες ψήφους. Στις δε ευρωεκλογές του 2019 στον αμιγώς μουσουλμανικό-πομακικό Δήμο Μύκης – στα λεγόμενα ‘πομακοχώρια’ – το ΚΙΕΦ/DEB πήρε 63%, στον δε Δήμο Αρριανών πήρε 85% και στον Δήμο Ιάσμου πήρε 52,64%.

      Ο δε πρόεδρος του συλλόγου των Πομάκων Ιμάμ Αχμέτ, ενός έτερου “Πομακικού” συλλόγου, που τώρα καταγγέλλει τους παράγοντες της τουρκικής μειονότητας, ότι προσπαθούν να εκτουρκίσουν τους Πομάκους, το 2000 είχε προσφύγει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (European Court of Human Rights) κατά της Ελλάδας με την ιδιότητα του “μέλους της Μουσουλμανικής Τουρκικής (!) μειονότητας της Θράκης” (“The applicant, who considers himself a member of the Muslim Turkish minority of Thrace, is a graduate of the Special Academy for Teachers of Thessaloniki” βλ. απόφαση 63719/00 και το link http://hudoc.echr.coe.int/eng?i=001-23067#{“itemid”:[“001-23067”]} ) ισχυριζόμενος ότι “3. The applicant complains under Articles 9 and 14 of the Convention that he was dismissed because he is a member of the Turkish Muslim minority of Thrace.” (3. Ο προσφεύγων παραπονείται σύμφωνα με τα άρθρα 9 και 14 της Σύμβασης ότι απολύθηκε επειδή είναι μέλος της τουρκικής μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης.). Η πληροφορία που παρέθεσα προέρχεται από την Βικιπαίδεια, στο λύμα “Ιμαμ Αχμέτ” την οποία έλεγξα μπαίνοντας απευθείας στην ιστοσελίδα του European Court of Human Rights (στο link Που παρέθεσα), από όπου έκανα copy/paste τις φράσεις που παρέθεσα.

      “Ειλικρινά πιστεύω πως σας τιμά που υπογραφετε Αλή ο Έλληνας.”

      Μα είμαι Έλληνας μουσουλμάνος. Έγινα μουσουλμάνος πριν 18 χρόνια.

      Υ.Γ.1. Οι μουφτείες είναι αυτόνομα ιδρύματα της μειονότητας. Οι ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό των Μουφτειών είναι ασύμβατες προς το ευρωπαϊκό δίκαιο προστασίας των δικαιωμάτων του ανθρώπου, αφού στερεί από τη μειονότητα την αυτονομία απέναντι στο κράτος. Οι Μουφτείες κατά τον Έλληνα νομοθέτη είναι περιφερειακές υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, “υποχείρια” της Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων και οι Μουφτήδες, ως δημόσιοι υπάλληλοι, “υποχείρια” επίσης του Γενικού Γραμματέα Θρησκευμάτων, σύμφωνα με όσα προβλέπει ο Κώδικας Δημοσίων Υπαλλήλων. Όλες οι θρησκευτικές κοινότητες στην Ελλάδα, χριστιανικές και ετερόθρησκες, απολαμβάνουν αυτονομία έναντι του κράτους, με τη παράδοξη και ακατανόητη εξαίρεση, για ένα κράτος μέλος του Συμβουλίου της Ευρώπης και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που αφορά τη μειονότητα στην Θράκη, που αριθμεί περίπου 140.000 μέλη, αλλά και στα Δωδεκάνησα!

      Από το άρθρο ενός φίλου: “Από κει και πέρα, σύμφωνα με τα άρθρα του νόμου, που επικαλούνται εκσυγχρονισμό των Μουφτειών, όσον αφορά την στελέχωση αυτών των κρατικών υπηρεσιών (!!!), δεν υπάρχει η ελάχιστη, στοιχειώδης και αναγκαία πρόβλεψη, ότι ο Γραμματέας Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή (η δικαιοδοσία αναφέρεται στην ιδιότητα του Μουφτή ως ιεροδίκη ‘qadi’), θα πρέπει να είναι Μουσουλμάνος. Η παράλειψη του νόμου, ως προς το θρήσκευμα των υποψηφίων αυτής της θέσης, σημαίνει, πως ένας Χριστιανός δικηγόρος, ενώ μπορεί να μην ξέρει τί είναι ο ιερός μουσουλμανικός νόμος, που πηγάζει από την Shari’a, να αγνοεί στοιχειώδη πράγματα για το ιερό Κοράνιο (κάτι πολύ συνηθισμένο μεταξύ Χριστιανών δικηγόρων, ακόμη και κατοίκων της Θράκης), να αγνοεί πλήρως λ.χ. την έννοια της ijtihad, που εφαρμόζεται μεταξύ των Σουννιτών Μουσουλμάνων της σχολής Hanefi, που ακολουθείται στην Δυτική Θράκη, θα γίνει στενός συνεργάτης του κρατικού Μουφτή! Ποιος θα πει στον Γενικό Γραμματέα Θρησκευμάτων και στα στελέχη της Υπηρεσίας του, που όλες και όλοι τους, από όσο γνωρίζω, μακάρι να διαψευστώ με στοιχεία, είναι Χριστιανοί, ότι η ισλαμική δικαιοταξία είναι εντελώς διαφορετική σε πολλά θέματα από το δίκαιο του Αστικού Κώδικα, όπως λ.χ. ζητήματα μουσουλμανικού γάμου, ζητήματα διαζυγίου, γενικά επιμέλειας ανήλικων παιδιών, έγκυρης τέλεσης μουσουλμανικού γάμου δι’ αντιπροσώπου, κάτι που επί ΠΑΣΟΚ, με απόφαση Υφυπουργού είχε απαγορευθεί, με επίκληση του κοινού δικαίου του Αστικού Κώδικα (Εγκύκλιος αριθ. 21/2002 Υπουργείου Εσωτερικών, με αριθ. Πρωτ. 96080/19182/20.09.2002). Η προηγούμενη εγκύκλιος του Υπουργείου Εσωτερικών εκδόθηκε, κατά τρόπο εντελώς αυθαίρετο από την ελληνική διοίκηση, αγνοώντας την Γνωμοδότηση της Ολομέλειας του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους αριθ. 686/1993, που κατά πλειοψηφία είχε γνωμοδοτήσει ότι οι μουσουλμανικοί γάμοι δι’ αντιπροσώπου είναι έγκυροι!
      Αν ήμουν μειονοτικός Μουσουλμάνος Ξανθιώτης, μεταξύ ενός Μουφτή, που έχει διοριστεί από το ελληνικό κράτος, είναι δημόσιος υπάλληλος, κάτι που σημαίνει, πως θα έχει υποχρέωση από το νόμο να υπακούει στις οδηγίες και στις εντολές μη Μουσουλμάνων προϊσταμένων του, που εδρεύουν κυρίως στην Αθήνα και ενός Μουφτή, που θα εκλέξουν στα τζαμιά οι Έλληνες συμπολίτες μου, στις 9 Σεπτεμβρίου 2022, θα συμμετείχα στη διαδικασία εκλογής Μουφτή, πηγαίνοντας σε ένα τζαμί την ερχόμενη Τζουμάα (Παρασκευή). Το ότι δεν θα μπορούσε να κρίνει, σύμφωνα με το νόμο, υποθέσεις των ομοθρήσκων μου ως ιεροδίκης, λίγο με ενδιαφέρει, αφού ούτως ή άλλως και οι αποφάσεις των κρατικών Μουφτήδων για να αποκτήσουν ισχύ πρέπει να επικυρωθούν από τακτικό δικαστή. Θα μου αρκούσε, το ότι ο πνευματικός ηγέτης της θρησκευτικής μου κοινότητας, δεν είναι δημόσιος υπάλληλος, για να πειθαρχεί σαν δημόσιος υπάλληλος στον κ. Γιώργο Καλαντζή, Γενικό Γραμματέα Θρησκευμάτων! …
      …..
      Η εμμονή της Ελλάδος, που αναγνωρίζει στην επικράτειά της μόνον μία μειονότητα και μάλιστα αποκλειστικά θρησκευτική, είναι λανθασμένη πολιτικά και επιστημονικά απαράδεκτη.
      Οι μειονότητες κάθε λογής, δεν υπάρχουν επειδή το επιτρέπει κάποιος νόμος. Υπάρχουν ως “φυσικά φαινόμενα” στα πλαίσια μιας εθνικής κοινωνίας, που εκ των πραγμάτων εμπλουτίζεται χάριν των μειονοτήτων. Μια δημοκρατική πολιτεία, στην οποία λειτουργούν οι θεσμοί που συνιστούν το κράτος δικαίου, έχει υποχρέωση να αναγνωρίζει τις μειονότητες (εθνοτικές, θρησκευτικές ή γλωσσικές κ.λπ.). Από την άλλη μεριά, η εθνοτική συνείδηση μιας ομάδας πληθυσμού, όπως και η εθνική συνείδηση ενός λαού, δεν υπάρχει ως παράγωγο “φυλετικής καθαρότητας”, αλλά είναι θέμα επιλογής, που είτε καλλιεργείται ποικιλότροπα, είτε επιβάλλεται σταδιακά, επίσης ποικιλότροπα. Οι ρατσιστικές απόψεις περί έθνους με κριτήρια αίματος, οφείλονται στον Joseph Arthur de Gobineau, υιοθετήθηκαν από τον Ναζισμό, που όταν κατέλαβε την εξουσία στη Γερμανία προκάλεσε το Ολοκαύτωμα των Εβραίων, των Ρομά, ενώ για ρατσιστικούς λόγους καταδίωξε τους Σλάβους, όπως και άλλους λαούς. Δυστυχώς και άλλα κράτη, κατά καιρούς υιοθέτησαν ρατσιστικές αρχές, με συνέπεια τον αφανισμό εθνοτικών κυρίως μειονοτήτων!…..
      ….
      Αν δεν υπάρχει τουρκική μειονότητα στη Θράκη και τα μέλη της Μουσουλμανικής Μειονότητας είναι “απροσδιόριστης” ή “άγνωστης” εθνοτικής συνείδησης, γιατί το ελληνικό κράτος έχει συνάψει με την Τουρκία τις εξής συμφωνίες, που μεταξύ των άλλων, ρυθμίζουν ζητήματα διδασκαλίας της τουρκικής γλώσσας σε μέλη της Μειονότητας;
      1) Μορφωτική Συμφωνία μεταξύ του Βασιλείου της Ελλάδος και της Τουρκικής Δημοκρατίας της 20/04/1951 (κυρώθηκε με το νόμο 2073/1952 ΦΕΚ Α΄ 103).
      2) Ελληνοτουρκικό Μορφωτικό Πρωτόκολλο της 20/12/1968.
      3) Μορφωτική Συμφωνία του 2000 (κυρώθηκε με το νόμο 2929/2001 ΦΕΚ Α΄ 142). Μάλιστα από την έναρξη ισχύος της Συμφωνίας του 2000, καταργήθηκε η Μορφωτική Συμφωνία του 1951…..”

      “1- Πρέπει να εφαρμόζεται η Σαρια στην Δ. Θράκη ?”

      Ναι. Είναι κομμάτι της θρησκείας μας. Εσείς δε – όχι εσείς προσωπικά – δεν έχετε το δικαίωμα να απλώσετε το χέρι σας πάνω της.

      Υ.Γ. Το ερωτηματικό στα ελληνικά είναι ‘;” και όχι “?”.

      “2.- Πρέπει τα καθήκοντα κι οι αρμοδιότητες του Μουφτή -ή ακόμα και του Ψευδομουφτή, αν θέλετε- στην Δ.Θρακη να περιορίζονται στα θρησκευτικά καθήκοντα ή πρέπει να επεκτείνονται και σε νομικά-δικαιοδοτικα θέματα ?”

      Το Ισλάμ είναι και νόμος. Οπότε το να σας δώσω μία απάντηση, περιττεύει. Άλλωστε στη Δυτική Θράκη δεν ισχύουν ποινές. Ισχύει το οικογενειακό δίκαιο μόνο και τα κληρονομικά.

      “3- Η υπόθεση της κύριας Χατιτζέ Μολλά Σαλί κι η στάση της που έσυρε την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων ( Ε.Δ.Α.Δ) για καταπάτηση των νόμιμων δικαιωμάτων της μέσω της εφαρμογής της Σαρια ήταν σωστή η λάθος ?
      Έπρεπε δηλαδή στην υπόθεση της να εφαρμοστεί η Σαρία ή όχι ?”

      Ναι, έπρεπε να εφαρμοστεί η Σαρία. Σημασία έχει τί λέει το Ισλάμ. Όχι τι λέει η Σαλί. Εκτός βέβαια ας βγει η κυρία Σαλί και ας μας πει ξεκάθαρα “δεν είμαι μουσουλμάνα”. Αν και δεν χρειάζεται να το πει με λόγια, το απέδειξε με πράξεις.

      Υ.Γ. Στο Ισλάμ επιτρέπεται να μοιράσεις με διαθήκη μόνο το 1/3 της περιουσίας σου.

      “4- Μετά την ψήφιση (ύστερα από την καταδικαστική έκδοση της απόφασης του Ε.Δ.Α.Δ) του Ελληνικού Νόμου 4512/2018 καταφεύγουν όλο και περισσότεροι Έλληνες μουσουλμανικού θρησκεύματος της Δ.Θρακης στον συμβολαιογράφο και τα Ελληνικά Δικαστήρια…”

      Βασικά δεν με ενδιαφέρει τί λέει ο νόμος 4511/2018 που ψηφίστηκε από άθεους και αρνησίθρησκους που δεν πιστεύουν στην ύπαρξη του Θεού. ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ: Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν καλώ σε ξεσηκωμό και στη δημιουργία προβλημάτων, εξεγέρσεων κ.τ.λ. Όσο για τους “Έλληνες” στους οποίους αναφέρεστε, δεν είναι Έλληνες. Είναι Έλληνες πολίτες. Έχει διαφορά.

      “γυρίζοντας την πλάτη τους στις νομικές αρμοδιότητες του Μουφτή ή του Ψευδομουφτή ? Ναι ή όχι ?
      (*Εδώ δεν σας ζητάω να μου πείτε τι πιστεύετε, εδώ μιλάμε για αμείλικτα δεδομένα..Τα δεδομένα θέλω να μου πείτε.)”

      Δεν γνωρίζω αλλά και δεν με απασχολεί.

      “5- Η Συνθήκη της Λωζάνης έδωσε τις αρμοδιότητες για την εκλογή Μουφτή στο Ελληνικό κράτος? Ναι ή όχι ,?
      Υπογράφτηκε από την Τουρκία ? Ναι ή όχι?”

      Δεν ξέρω τί λέει η Συνθήκη της Λωζάννης επί του θέματος. Πάντως η Συνθήκη των Αθηνών του 1913 αναφέρεται σε εκλογή του Μουφτή από το ποίμνιο, σε αρχιμουφτή στην Αθήνα κ.α.

      “6.- Πως θα χαρακτηρίζατε εσείς αυτόν που βάζει την υπογραφή του σε Διεθνείς Συνθήκες κι ύστερα δεν τις τηρεί και κοίτα να αναμιχθεί στα εσωτερικά ζητήματα άλλου κράτους από τα οποία υποσχέθηκε να απέχει ?”

      Καταλαβαίνω την παγίδα αυτής της ερώτησης σας. Λοιπόν, το ποιός είμαι εγώ – παραδείγματος χάριν – θα το αποφασίσω εγώ και ΟΧΙ εσείς ή οι εκπρόσωποι πολιτικοί ανάλογα με τα συμφέροντα που εκπροσωπούν.

      “7.- Ποια η λογική να υπάρχουν 2 πνευματικοί ηγέτες -ενας διορισμένος νόμιμα κι ένας παράνομα αυτόκλητος κατ’εντολη ξένου κράτους ?
      Δεν έχει ο ένας (ο νόμιμος) την πνευματική κατάρτηση για να διδάξει το ποίμνιό του και την έχει ο άλλος?
      Ποια τα κριτήρια που καθιστούν τον ένα καλύτερο από τον άλλο?”

      Ο ένας είναι διορισμένος από μη μουσουλμάνους και δεν εκλέχτηκε αυτόνομα από το ποίμνιο του.

      “8- Στην Τουρκία η Σαρία ως δικαιοδοτικό- νομικό σύστημα καταργήθηκε από το 1924.”

      Αυτό αφορά την Τουρκία, όχι εμένα.

      “9- Τα “αυτόνομα ιδρύματα” όπως επικαλεστηκατε παραπάνω για να αποκτήσουν αυτό τον χαρακτηρισμό, όχι μόνον στην Ελλάδα αλλά σε κάθε πολιτισμένο κράτος,πρέπει να δρουν νόμιμα έχοντας λάβει την έγκριση των εγχώριων Δικαστικών Αρχών για την λειτουργία τους, διαφορετικά δεν πρόκειται για “αυτόνομα ιδρύματα” αλλά για εγκληματικές οργανώσεις που επιδιώκουν την διασάλευση της δημόσιας .τάξης.”

      Σας απάντησα παραπάνω.

      “Τι έγινε ? Ο Ψευδομουφτης έλαβε ποτέ την έγκριση Ελληνικού Δικαστηρίου ώστε να τον χαρακτηρίσουμε “αυτόνομο ίδρυμα” και να του αποδώσουμε κι “εκκλησίασμα”???”

      Δεν με ενδιαφέρει αυτό. Με ενδιαφέρει η μειονότητα ως σύνολο και οι πιστοί ως ποίμνιο/εκκλησίασμα.

      “μόνον εσάς πλέον θα εκθέσει στα μάτια των Ελλήνων, χριστιανών και μουσουλμάνων..”

      Γι’ αυτό σας απάντησα παραπάνω. Δεν είναι Έλληνες οι μουσουλμάνοι. Το ότι κάποιος αισθάνεται “Τούρκος” ως προς το έθνος στο οποίο ανήκει, ανεξάρτητα από την υπηκοότητα του, δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως εχθρότητα προς του χριστιανούς συμπολίτες μας. Μόνο οι φασίστες το βλέπουν έτσι (δεν είμαι αριστερός).

      “Κατά την άποψη μου ο παραλογισμός που επικαλεστηκατε μέσω των θέσεων που εκφράσατε παραπάνω , ισοδυναμεί με έναν υποτιθέμενα διορισμένο από το Ελληνικό κράτος , δεύτερο πατριάρχη στην Κωνσταντινούπολη που θα δρούσε,άνευ εγκρίσεως του Τουρκικού κράτους”

      Καμία σχέση. Ο Πατριάρχης δεν διορίζεται ούτε επιλέγεται από το Τουρκικό κράτος.

      “και θα προσπαθούσε να προσηλυτίσει και να εξελληνισει Τούρκους πολίτες!!”

      Άλλο το “Τούρκοι” και άλλο το “Τούρκοι πολίτες”. Συγχέετε επίτηδες τους όρους, αν και είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνετε τη διαφορά.

      “Ναι, είναι ευθύνη του Ελληνικού κράτους να χτίσει στην Θράκη περισσότερα δημόσια σχολεία . Δεν χρειάζονται πλέον τα μειονοτικά.”

      Χμμμ… Εδώ αποκαλύπτετε και τον φασισμό σας. Σκοπός σας είναι το πώς θα αφομοιώσετε τα μέλη της μειονότητας. Όχι κυρία μου. Κάτω τα χέρια σας – όχι προσωπικά τα δικά σας – από τα παιδιά μας. Η μειονότητα έχει το δικαίωμα να παρεμβαίνει στην εκπαιδευτική διαδικασία των μελών της, ακόμα και να διατηρεί μειονοτικά σχολεία. Το ελληνικό κράτος όμως θα πρέπει να υποχρεωθεί να εφαρμόσει ένα μειονοτικό, δίγλωσσο εκπαιδευτικό σύστημα, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης στην περιοχή:

      • Θα πρέπει να εφαρμοστούν θετικές διακρίσεις (ποσόστωση κτλ) στην εκπαίδευση για τα παιδιά της μειονότητας (ήδη εφαρμόζεται), έτσι ώστε να ισοσταθμίζεται η ανισότητα που προκύπτει από τις εις βάρος της μειονότητας διακρίσεις.
      • Οι κρατικές υπηρεσίες και ο διοικητικός μηχανισμός της περιοχής θα πρέπει να στελεχωθεί και από άτομα της μειονότητας, σε αναλογία με τον πληθυσμό της.
      • Το σύνολο των εγγράφων και αποφάσεων που αφορούν την περιοχή θα πρέπει να γράφεται και στις δύο γλώσσες (ελληνικά και τουρκικά).
      • Η επικοινωνία του κράτους με τους πολίτες στην περιοχή θα πρέπει να γίνεται και στις δύο γλώσσες. Τα άτομα της μειονότητας θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιούν την τουρκική γλώσσα στο δημόσιο λόγο και το ίδιο θα πρέπει να ισχύει και για τους μειονοτικούς Τούρκους βουλευτές.
      • Νομική προστασία της μειονότητας από τον ρατσισμό και την ισλαμοφοβία που προωθείται στην περιοχή από ακροδεξιές οργανώσεις και ομάδες.
      • Κατάργηση του εκλογικού νόμου που προϋποθέτει το 3% για την είσοδο στη βουλή, νόμος ο οποίος ψηφίστηκε για να πλήξει τα δημοκρατικά δικαιώματα της τουρκικής μειονότητας αλλά ταυτόχρονα και το σύνολο του εργαζόμενου λαού.
      • Στην Αλβανία οι Έλληνες κάτοικοι της χώρας έχουν δίγλωσσες πνακίδες στους δρόμους, πολιτικά κόμματα, συλλόγους κ,α. Για εκεί δεν σας πειράζει αυτό.
      • κ.α.

      ” Το μάθημα των θρησκευτικών διδάσκεται πλέον στα δημόσια σχολεία από τους εκπροσώπους κάθε πίστης”

      Και; Μας ρωτήσατε; Μόνο του το κράτος αποφάσισε γι’ αυτόν τον νόμο, ενώ στη μειονότητα υπάρχουν οι άνθρωποι που διδάσκουν το Κοράνι στα μουσουλμανόπαιδα’ και εντός των σχολείων (μειονοτικών) αλλά και εκτός (για όσους θέλουν).

      “ξεχωριστά στους μαθητές που αφορά κι ήδη έχει γίνει προαιρετικό .”

      Προαιρετικά να διδάξετε τον Χριστιανισμό στα παιδιά σας. Εμείς θα διδάξουμε το Ισλάμ στα παιδιά μας είτε θέλουν είτε όχι.

      “Κι όπως είπα κάπου αλλού (ανεξαιρέτως για όλες τις θρησκείες) , ποιος ο λόγος να διδάσκεις κάποιον που ήδη ξέρει γιατί πιστεύει αυτό που πιστεύει?)”

      Έλα ντε…. Γιατί δεν ξέρουν. Γι’ αυτό. Γιατί η αθεία, η ανηθικότητα, η ψευτοπρόοδος κυριαρχεί. Γιατί έχουμε – όχι εγώ – γίνει Δυτικότροποι και κομπλεξικοί. Γι’ αυτό.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,767ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
29,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisement -

Τελευταία Άρθρα