Νέες σοκαριστικές αποκαλύψεις για τα αίτια του θανάτου της Νταϊάνα

Print Friendly, PDF & Email
- Advertisement -

Είκοσι χρόνια έχουν περάσει από το φοβερό δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή στην πριγκίπισσα Νταϊάνα και τον σύντροφό της Ντόντι Αλ Φαγιέντ και εξακολουθούν να έρχονται στην επιφάνεια νέα στοιχεία για την μοιραία εκείνη ημέρα.

Συγκεκριμένα, όπως αποκαλύφθηκε χθες, στο ντοκιμαντέρ «Ο θάνατος της Νταϊάνα: Μια απίστευτη αποκάλυψη» που προβλήθηκε από το γαλλικό κανάλι Μ6, η Mercedes-Benz S280 στην οποία βρήκε τραγικό θάνατο η Νταϊάνα δεν ήταν σε καθόλου καλή κατάσταση.

Το αυτοκίνητο ανήκε στο στόλο των αυτοκινήτων του Παρισινού Ritz Hotel, ιδιοκτησίας του Μοχάμεντ Αλ Φαγιέντ, πατέρα του Ντόντι, και το χαρακτήριζαν ένα επικίνδυνο «επισκευασμένο σαράβαλο». Συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο δεν θα έπρεπε να κινείται στους δρόμους ενώ αν κινούνταν με ταχύτητα μεγαλύτερη των 60 χλμ. ο οδηγός δύσκολα θα μπορούσε να την κρατήσει.

Οι προειδοποιήσεις, αυτές, είχαν γίνει δύο μήνες πριν το δυστύχημα της 31ης Αυγούστου 1997, ωστόσο, δεν είχε γίνει καμία επιδιόρθωση.

Ο φωτογράφος Πασκάλ Ροστέν,συγγραφέας του βιβλίου «Ποιος σκότωσε την Lady D», μάλιστα, αποκάλυψε ότι το μοιραίο αυτοκίνητο είχε κλαπεί νωρίτερα εκείνη τη χρονιά και είχε εμπλακεί σε τροχαίο.

«Αυτό το αυτοκίνητο του Ritz ήταν σαράβαλο. Είχε τρακάρει πριν και είχε επισκευαστεί πολλές φορές», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Το αυτοκίνητο ήταν έτοιμο να αποσυρθεί, αλλά τελευταία στιγμή δόθηκε άδεια για να ανακατασκευαστεί, υποστήριξε ο φωτογράφος.

Ο Ροστέν, υποστήριξε ακόμη ότι ένας από τους φίλους του στο Ritz, τον οποίο κατονόμασε ως Καρίμ είχε πάρει την Mercedes για μια βόλτα, μέσα στο 1997 και είχε προειδοποιήσει τον μάνατζερ του Ritz, Φρανκ Κλάιν λέγοντάς του ότι το αυτοκίνητο πρέπει να πάει άμεσα για απόσυρση

Ο Ερικ Μπουσκέτ, από την πλευρά του, ανέφερε ότι είχε αγοράσει το εν λόγω όχημα το Σεπτέμβριο του 1994 έναντι 85.000 ευρώ. Τρεις μήνες αργότερα, τον Ιανουάριο του 1995, ένας κρατούμενος που είχε βγει με άδεια έκλεψε το αυτοκίνητο για να κάνει τις βόλτες του στα προάστια του Παρισιού. Οδηγώντας με ταχύτητες μεγαλύτερες των 160 χλμ στους δρόμους της Γαλλίας, η βάρους δύο τόνων Mercedes, κατέληξε να τρακάρει και το αυτοκίνητο να βρεθεί με τον ουρανό στο έδαφος.

Το αυτοκίνητο θεωρήθηκε τελειωμένο και σύμφωνα με τον Μπουσκέ «η ασφαλιστική με αποζημίωσε πλήρως, γιατί το αυτοκίνητο ήταν ολοκαίνουριο και γιατί είχε καταστραφεί πλήρως, τόσο που δεν ήταν επισκευάσιμο. Θεωρήθηκε ως επικίνδυνο αυτοκίνητο. Ήθελα να το πάρω πίσω, αλλά μου είπαν όχι, ότι δεν ήταν δυνατό κάτι τέτοιο», είπε ο Μπουσκέ χθες στη γαλλική τηλεόραση.

Το αυτοκίνητο θα πήγαινε για σκραπ, αλλά τελικά ένας μηχανικός ανέλαβε να το ανακατασκευάσει και να το μεταπουλήσει στην Etoile Limousines.

Ο Νιλς Σίγκελ, που δούλευε για την επιχείρησε εκείνη την εποχή, επιβεβαιώνοντας τους ισχυρισμούς, αποκάλυψε ότι αγόρασε τη Mercedes για 40.000 ευρώ. Αρνήθηκε, ωστόσο, να σχολιάσει έστω τους ισχυρισμούς ότι το αυτοκίνητο δεν ήταν οδηγικά αξιόπιστα.

Το τηλεοπτικό κανάλι που παρουσίασε το ρεπορτάζ έκανε, μάλιστα και ένα κρας τεστ με ένα ίδιο αυτοκίνητο και ένας τεχνικός είπε ότι «δεν έπρεπε να είχε επιστρέψει στην κυκλοφορία», παρότι ανακατασκευάστηκε. Το αμάξι δεν ήταν «επανορθώσιμο». Ήταν «επικίνδυνο», εξήγησε ο τεχνικός, μια άποψη που υποστηρίχθηκες και από τους ασφαλιστές.

Οι καλεσμένοι πάντως της εκπομπής, έμοιαζαν όλοι έκπληκτοι από το γεγονός ότι 20 χρόνια τώρα, κανείς από τους Βρετανούς και τους Γάλλους ερευνητές δεν ασχολήθηκε με το ιστορικό του αυτοκίνητου.

spot_img

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,767ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
30,600ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisement -

Τελευταία Άρθρα