ΚΥΡΙΕ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ, ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ.

Print Friendly, PDF & Email
- Advertisement -
Επειδή θεωρούμε τον σεβασμό της ζωής, της ύπαρξης, δηλαδή, ως την απόλυτη και αδιαπραγμάτευτη αξία, είμαστε απολύτως αντίθετοι με τις πράξεις του Κουφοντίνα. Πρόκειται για έναν κατά συρροή δολοφόνο.
Για τον ίδιο, ακριβώς, λόγο, επειδή αποδίδουμε απόλυτη αξία στη ζωή πιστεύουμε πως η πολιτεία και, προσωπικά ο πρωθυπουργός, θα πρέπει να επανεξετάσουν την στάση τους στο αίτημα του Κουφοντίνα να εκτίσει την ποινή του στον Κορυδαλλό για να μπορεί να βλέπει τους οικείους του.
Στις περιπτώσεις απώλειας ζωής η καταδίκη πρέπει να εκτελείται. Ο Κουφοντίνας θα μείνει στη φυλακή. Αλλά και ο Κορυδαλλός, φυλακή είναι.
Η δημοκρατική κοινωνία είναι πιο ευέλικτη απο τα ολοκληρωτικά μορφώματα. Την προτιμούμε για τις ευαισθησίες που δείχνει.
Αυτή είναι μια περίπτωση που η δημοκρατία πρέπει να δείξει ευαισθησία.
Ο Κουφοντίνας θα παραμείνει φυλακισμένος διότι διέπραξε ύβρη αλλά δεν θα υποστεί καμιά μείωση η δημοκρατία αν επιστρέψει στον Κορυδαλλό. Αντιθέτως, η έννοια της δημοκρατίας θα ενισχυθεί.
Ούτε, νομίζω, πως θα είναι κάποια ασέβεια στη μνήμη των νεκρών και των οικείων τους.
Η ποινή θα εκτελεστεί. Το που είναι άλλη υπόθεση.
ΥΓ: Ας σκεφθούμε και τις συνέπειες ενός θανάτου του απο την απεργία πείνας.
spot_img

17 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αγαπητέ κύριε Σαββίδη, στον πολιτισμό μας η ανθρώπινη ζωή δεν έχει απόλυτη αξία εφόσον δικαιολογούμε τον φόνο υπό ορισμένες περιστάσεις, όπως σε αμυντικό πόλεμο ή για λόγους αυτοάμυνας.
    Θα πείτε ότι αυτά είναι αυτονόητα. Ναι, αλλά δεν μπορούμε να μιλάμε για “απόλυτη” αξία.

    • (Ἕνα ἐνδιαφέρον ἄρθρο τοῦ φίλου μας Νίκου Παπανδρέου)

      Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε είναι οτι ο Κουφοντίνας και οι αριστεροί ακόλουθοι του δεν πρεσβεύουν απλά μια πολιτική θεωρία αλλά μια θρησκεία.

      Ο αριστερισμός του Κουφοντίνα αποτελεί μια απονενοημένη θρησκεία, μια παραφθορά του ουμανισμού με μάρτυρες όχι τύπου Γκάντι αλλά βιαίους ακτιβιστές.

      Σε κάθε περίπτωση, ορθά ο Κουφοντίνας είναι κατάδικος , αλλά πρέπει να κατανοήσουμε ότι η φυλάκιση δεν αποτελεί τιμωρία αλλά διαδικασία αναμόρφωσης η οποία σε κάποιο επίπεδο θα έπρεπε να είναι και διαδραστική μεταξύ κατάδικου και δικαστικής εξουσίας.

      Ο Κουφοντίνας σαφώς και δε αποτελεί κίνδυνο για την δημοκρατία με την απεργία πείνας που διεξάγει και σαφώς δεν εκβιάζει. Ο εκβιαστής είναι άτομο το οποίο ασκεί βία ή απειλή αυτής για να προσκομίσει οφέλη τα οποία θα του επιμηκύνουν και θα του βελτιώσουν την ζωή και δεν θα την αφαιρέσουν.

      Ο Κουφοντίνας δεν διεξάγει απλά ένα πολιτικό αγώνα αλλά ασκεί θρησκεία, την θρησκεία του αριστερισμού. Ο ζηλωτής αυτής της θρησκείας αναπαύεται βεβαίως στον ακτιβισμό της βίας αλλά και στην μαρτυρική αυτοδιάθεση. Ο αριστερισμός είναι θρησκεία η οποία έχει το δικό της ευαγγέλιο, τους δικούς της μάρτυρες και τη δικιά της λατρευτική διαδικασία.

      Ο Κουφοντίνας τόσο στα μάτια των ακολούθων του όσο και σε ότι νομίζει για τον εαυτό του, είναι ένας μάρτυρας.

      Ο άνθρωπος πολλές φορές τρομαγμένος αλλά και οργισμένος απο την εντελώς άδικη και ατελή κοινωνική οργάνωση καταφεύγει σε διάφορες διεξόδους οι οποίες πάντα χαρακτηρίζονται από μανία και εμονικές και ιδεαλιστικές συμπεριφορές.

      Οι φτωχοί Μεξικάνοι και Κολομβιανοί γίνονται στυγνοί έμποροι ναρκωτικών. Άλλοι γίνονται ιερείς της καθολικής εκκλησίας και φθάνουν έως καρδινάλιοι. ‘Άλλοι γίνονται διώκτες του εγκλήματος και διαπράττουν ακόμα περισσότερα εγκλήματα μέχρι και χούντες.’Άλλοι γίνονται απλά αυτοκαταστροφικοί με θανατηφόρες εξαρτήσεις.

      ‘Άλλοι πάλι, αφιερώνουν την ζωή τους στην αναζήτηση του Θεού και αναχωρούν απο τον κόσμο.

      Η φτώχεια και η αδικία αποτελούν βίαιες καταστάσεις οι οποίες ωθούν πολλά άτομα να συστρατευθούν με μια ακραία ιδέα και να θυσιάσουν και την ζωή τους για αυτήν και μάλιστα με χαρά διότι η ιδεοληψία τους αυτή τους πείθει ότι θα τους λυτρώσει.

      Το αίτημα του Κουφοντίνα για μετάθεση στην φυλακή Κορυδαλλού πρέπει να γίνει δεκτό.

      Ωστόσο δεν θα γίνει και ο Κουφοντίνας θα πεθάνει.

      Μόλις πεθάνει οι ακόλουθοι του θα αρχίσουν αντάρτικο πόλεων.

      Η αστυνομία θα είναι αδύνατο να αντιμετωπίσει άτομα τα οποία μαίνονται και ωθούνται από θρησκευτική ευλάβεια και πεποίθηση .

      Η βία στις μεγάλες πόλεις θα είναι τρομακτική και αυτό διότι αυτή τη φορά οι αριστεροί θα χρησιμοποιήσουν όλη την εμπειρία τους , όλη την αλληλεγγύη τους, όλη την οργάνωση τους για ταραχές οι οποίες αυτή τη φορά δεν θα καθοδηγούνται απο άλλα κέντρα αλλά από τους ίδιους.

      • (συνέχεια)

        Οι Έλληνες μετά το αρχικό σοκ θα δούνε με συμπάθεια τους αριστερούς οι οποίοι θα καταλύουν όλα όσα καθιστούν την επιβολή της οικονομικής αρχικά και υγειονομικής τελευταία χούντας και σε κάποιο σημείο θα υποστηρίξουν τους αριστερούς οι οποίοι θα κάνουν ότι δεν μπόρεσε να κάνει το κίνημα των ΄΄ Αγανακτισμένων΄΄ χρόνια πριν.

        Έτσι διαλύθηκε η Συρία. Το 2009 ο Άσαντ αρνήθηκε να δώσει το οκ για να περάσει απο τη Συρία ένας αγωγός αερίου που θα είχε αφετηρία το Κατάρ και θα διέσχιζε Ιορδανία Συρία, Τουρκία, Ελλάδα, Ιταλία, Αυστρία και θα κατέληγε στη Γερμανία.

        Οι Γερμανοί ανέθεσαν στο Κατάρ την αποκαθήλωση του Ασαντ. Έτσι, το Κατάρ εκμεταλλευόμενοι την φτώχεια της συριακής αγροτικής επαρχίας απέστειλε ισλαμιστές ιεροκήρυκες οι οποίοι έπεισαν τους φτωχούς Σύριους ότι η λύση για την φτώχεια τους βρίσκεται στην εξέγερση εναντίον του έτσι κι αλλιώς δικτάτορα Άσαντ.

        Αυτό θα γίνει και στην Ελλάδα όταν ο μέσος καταπτοημένος και δαρμένος Έλληνας δει ότι οι αριστεροί εκδικούνται με βία και αντιπαραγωγικό τρόπο αλλά σε κάθε περίπτωση έχουν αναλάβει δράση, τότε θα συνταχθεί μαζί τους .

        Δεν θέλει πολύ για να γίνει μια πολιτειακή ανωμαλία με μορφή επανάστασης του προλεταριάτου, οι συνθήκες είναι ώριμες , και απολυταρχικό καθεστώς έχουμε και οικονομική φτώχεια αλλά και ηθική και πολιτική και θεσμική ανέχεια .

        Από την στιγμή που θα πεθάνει ο Κουφοντίνας στα πλαίσια της βεντέτας που μαίνεται απο τους επιφανείς συγγενείς των θυμάτων του τότε θα καεί η Ελλάδα, δυστυχώς.

        Τότε θα πραγματοποιηθεί και η πρόρρηση του καθηγητή Βερεμή περί καταλήψεως του Καστελόριζου απο την Τουρκία.

        Ο Ερντογάν βρίσκεται στη γωνία.Οι ΗΠΑ του ετοιμάζουν όχι απλά εμπάργκο αλλά κλείσιμο τρπαεζων όπως η HΑLΚ BANK η οποία έσπασε το εμπάργκο με το Ιράν το οποίο ίσχυε μέχρι το 2016.

        Οι ΗΠΑ επίσης προωθούν την αυτονόμηση του Κουρδιστάν και φορτώνουν με όπλα τους Κούρδους .

        Οι Ρωσοι ως γνήσιοι καιροσκόποι παρακολουθούν απο μακριά τον Ερντογάν να χάνει έδαφος.

        Ο Ενρτογάν Έχει φυλακίσει 400,000 κόσμο . Εαν αυτοί έχουν απο 5 συγγενείς πρώτου βαθμού τότε μιλάμε ότι 20 εκατομμύρια Τούρκοι θέλουν τον Ερντογάν νεκρό.

        Ο Ερντογάν όπως και ο Πούτιν είναι μαφιόζοι μονάρχες οι οποίοι ακριβώς όπωςοι μαφιόζοι όταν αποσυρθούν δολοφονούνται.Συνεπώς ο Ερντογάν πρεπει να έχει την εξουσία μέχρι να πεθάνει απο φυσικά αίτια.

        Η Ελλάδα η οποία θα κυλήσει σε εμφύλιο θα αποτελέσει τον τέλειο στόχο για τον τουρκικό στρατό . Επιτυχημένη κατάληψη του Καστελόριζου θα λύσει τα προβλήματα με την ΑΟΖ και θα δώσει την ευκαιρία στον Ερντογαν να ζητήσει την στήριξη των Τούρκων για την εξόρυξη των εκεί κοιτασμάτων.

        Η ιστορία αλλάζει από γεγονότα και αστάθμητους παράγοντες όπως ο επερχόμενος θάνατος του Κουφοντίνα. (Τέλος)

  2. “για να μπορεί να βλέπει τους οικείους του”

    Όπως βλέπουν και τα θύματά του τους δικούς των οικείους;

    Ισόβια δεν υπάρχουν στην Ελλάδα. Η μεγίστη ποινή δεν ξεπερνά τα 25 χρόνια. Με κάποιους μαθηματικούς υπολογισμούς και προσθαφαιρέσεις, άντε να κάτσει ακόμη στο “κολλέγιο” το πολύ-πολύ 5-6 χρόνια και πολλά λέω. Και ναι, κολλέγιο είναι, διότι έχει τις τακτικές άδειες του, μπαίνει-βγαίνει και ο χρόνος κυλά ευκολότερα, για έναν κατά συρροήν δολοφόνο, ο οποίος, συν τοις άλλοις, δεν έχει δείξει ούτε την παραμικρή μεταμέλεια.

    Άρθρα, όπως το παραπάνω, ενθαρρύνουν την εγκληματικότητα και τίποτε άλλo. Ας μην μπερδεύομε την δημοκρατία με τέτοιου είδους “ανθρωπισμούς”.

  3. Άρα κ. Επισκέπτη αφού το σχόλιο ενθαρρύνει την τρομοκρατία, είμαι ηθικός αυτουργός τρομοκρατικών πράξεων. Μήπως είναι κάπως υπερβολική η εκτίμησή σας; Σε αντίθεση, ίσως, και με εσάς, πιστεύω πως το πολιτικό κλισέ, η δημοκρατία δεν απειλείται, δεν εκβιάζεται κλπ, είναι για πολιτική κατανάλωση. Η δημοκρατία και απειλείται και εκβιάζεται και κινδυνεύει.
    Στο χέρι της είναι πως θα ελιχθεί για να αποφύγει τις απειλές.
    Θα ήθελα να ξέρω τι θα κάναμε ως πολιτεία αν απο την απεργία πείνας, ο Κουφοντίνας χάσει τη ζωή του;
    Συνεχείς διαδηλώσεις με ακραίες πράξεις, καταστροφές, και, ίσως, μια νέα γενιά τρομοκρατών. Γιατί; Για τον τόπο που θα εκτίσει την ποινή του. Αξίζει;

    • Ασφαλώς δεν εννοώ ότι είστε αυτουργός, κ. Σαββίδη. Απλώς, “άνθρωποι” σαν τον εν λόγω, που εκτελούν “συμβόλαια”, δεν έχουν ούτε ιδεολογία, ούτε αισθήματα, δεν είναι σωστό να υποστηρίζονται στο όνομα κανενός ανθρωπισμού και, προπαντός, καμμιάς δημοκρατίας.

      Δεν μπορεί να εκβιαζόμαστε από τρομοκράτες, για να χαριζόμαστε σε τρομοκράτες. Αυτό πρέπει να σταματήσει, άλλως όντως κινδυνεύομε. Είδαμε σαν κράτος το κάνει η υποχωρητικότητα με την Τουρκία. Ας μην κάνομε το ίδιο λάθος με την τρομοκρατία.

      Αν δεν είμαστε άξιοι να έχομε δημοκρατία, τότε καλύτερα να καταργηθεί.-

  4. Εξεπλάγην από την θέση σας, κ. Σαββίδη!

    Όπως επεσήμανε και ο κ. Αγγελίδης, στο 1ο σχόλιο, πολλές φορές η ανθρώπινη ζωή είναι σχετική αξία. Και προσωπικώς, θεωρώ την ζωή του Κουφοντίνα και των ομοίων του ασήμαντη, αν την ζυγίσω με την ζωή των θυμάτων του!

    Έχετε σκεφθεί τί θα σημάνει για το κύρος ενός κράτους, να υποκύψει στα καπρίτσια και τους εκβιασμούς ενός αμετανόητου δολοφόνου; Μήπως θα άνοιγαν οι ασκοί του Αιόλου, για τον κάθε εγκληματία να απαιτεί το οτιδήποτε και να θέτει τους όρους του;

    Και θεωρώ αδιανόητο να παρέχονται “ανθρωπιστικές” διευκολύνσεις σε έναν καταδικασμένο εγκληματία, που δεν έχει μεταμεληθεί, έστω και προσχηματικώς, για τις πράξεις του. Ας αρκεστεί στο ότι δεν εξεδόθη στις ΗΠΑ, για να αντιμετωπίσει την θανατική ποινή…

    Δυστυχώς έχετε δίκιο στο υστερόγραφό σας, οδεύουμε προς ηρωοποίηση του Κουφοντίνα, από τους γνωστούς περιθωριακούς κύκλους της “αριστεράς και της προόδου”. Αλλά αυτή η εξέλιξη θα είναι αναπόδραστη, όποια και να είναι η τροπή των πραγμάτων. Ακόμη, δηλαδή και αν ικανοποιηθεί το αίτημά του και αποφευχεθί ο θάνατός του, πάλι θα ανακηρυχθεί σε “σύμβολο” από τους γνωστούς του “αριστερού” περιθωρίου.

    Σε αυτό, όμως, την μέγιστη ευθύνη φέρουν όσοι του πολιτικού και δημοσιογραφικού κόσμου συμπαρατάσσονται με τον Κουφοντίνα για μικροκομματικά οφέλη, ή για ψυχοπαθολογικούς λόγους. Αυτούς θα έπρεπε να εγκαλούμε και όχι το “ανάλγητο” κράτος. Αν θα κατηγορούσα για κάτι το κράτος είναι επειδή αποφεύγει/αποτυγχάνει να στείλει πολλούς από τους υποστηρικτές του Κουφοντίνα να κάνουν παρέα στο… ίνδαλμά τους!

    ΥΓ1: Δεν θυμάμαι κανέναν δημοσιογράφο ή πολιτικό να ευαισθητοποιήθηκε όταν η δημοκρατία αρνήθηκε στον υπέργηρο Ντερτιλή να παραστεί στην κηδεία του υιού του… Μάλλον δεν είχαν ανακαλύψει τον “ανθρωπισμό”, ακόμη…

    ΥΓ2: Μου άρεσε το παρακάτω άρθρο, όσον αφορά την ανερμάτιστη πορεία της “αριστεράς”, που, για να αντιμετωπίσει την κρίση ταυτότητός της, αναζητά άξονες αναφοράς στο περιθώριο.
    https://www.liberal.gr/apopsi/pote-to-suntagma-tha-onomastei-plateia-koufontina/359766

    ΥΓ3: Πραγματική κατάντια για το επίπεδο του δημοσίου λόγου, να συζητούμε επί μακρόν και διεξοδικότατα για τον Κουφοντίνα και τον Λιγνάδη, με τόσα άλλα κρίσιμα ζητήματα εν εξελίξει. Μπορεί στην ίδρυση της ΕΣΗΕΑ να συμμετείχε ο Κωστής Παλαμάς και άλλοι, παρομοίου πνευματικού βεληνεκούς, αλλά φαίνεται ότι τα σύγχρονα μέλη της θέλγονται περισσότερο από την ετνυπωσιοθηρία και τον “αυριανισμό”…

    • Τι σόι μήνυμα θα δώσουμε απέναντι, αν ενδώσουμε στα καπρίτσια ενός αμετανόητου και ανεκδιήγητου τρομοκράτη, όπως ο συγκεκριμένος;

      Όταν δηλ έρθει η ώρα για πραγματικά σκληρά διλήμματα;

      Απλά θέλει να κερδίσει τον αγώνα ο Κουφοντίνας, σιγά μην καίγεται για τη μετακόμιση στην Αθήνα.

      Πλάκα κάνουμε τώρα;

      • Όπως θα έλεγε και ο Θουκυδίδης:
        “… εἰ ξυγχωρήσετε, καὶ ἄλλο τι μεῖζον εὐθὺς ἐπιταχθήσεσθε ὡς φόβῳ καὶ τοῦτο ὑπακούσαντες…” (Α140)
        http://www.perseus.tufts.edu/hopper/text?doc=Perseus%3Atext%3A1999.01.0199%3Abook%3D1%3Achapter%3D140

        Εν τω μεταξύ, η ειρωνεία με “αγωνιστές” τύπου Κουφοντίνα ή Ρωμανού είναι ότι εκλιπαρούν την επιείκεια του κράτους-εχθρού και συνδιαλλέγονται μαζί του!

        Και οι πάντοτε (χρήσιμοι) ηλίθιοι οπαδοί τους δεν αντιλαμβάνονται ότι αυτό είναι μειωτικό για την προσωπικότητα των “ινδαλμάτων” τους και για όσα – υποτίθεται – πρεσβεύουν!

        Τουλάχιστον οι “χουντικοί” του ηγετικού πυρήνα ήταν πιο αξιοπρεπείς στην στάση τους. Όπως πιο αξιοπρεπής στέκεται και ο Γιωτόπουλος, από την “παρέα” της 17Ν, αλλά, κατά παράδοξο τρόπο, η καθεστηκυία “αριστερά” επιλέγει ως πρότυπό της τον Κουφοντίνα! Με ο,τι αυτό υποδηλοί…

        • Πράγματι.

          Όπως οι λαοί έχουν τους ηγέτες που τους ταιριάζουν, έτσι και η αριστερά στην Ελλάδα έχει επιλέξει τους ήρωές της.

          Όμοιος ομοίω αεί πελάζει.

  5. Είμαστε μπροστά σέ

    «…ένα crash test από το οποίο δύο τινά μπορούν να συμβούν.
    Είτε να νικήσει
    καθώς θα υποχρεώσει την κυβέρνηση να αλλάξει θέση
    είτε να νικήσει
    πεθαίνοντας και μένοντας για μια σημαντική μειοψηφία ως σύμβολο αντίστασης.»

    κι εκτιμώ ότι τό μητσοτακαίϊκο –«Άραγε η κόρη και ο γιος του αποστάτη θα είναι οι μοιραίοι πολιτικοί που θα σφραγίσουν τον διαμελισμό της πατρίδας μας;»– πιστεύει πώς μέ τόν θάνατο τού «φαρμακοχέρη», θά ενταφιάσει όσο πιό βαθιά γίνεται, τίς φήμες πού σέρνονται έκ μιάς αρχής γιά τό ποιός παράγγειλε τήν εξόντωση τού Παύλου Μπακογιάννη…

    https://www.youtube.com/watch?v=gt06vESEZRs

    χρειάζεται προσοχή, καθώς
    επωνύμως η χούντα λογόκρινε τήν ποίηση τού Μάνου Ελευθερίου

    καί δέν είναι πρόβλημα μόνον η βλακεία πού υποστηρίζεται από τήν πληροφορική
    καί ό βαλτός “αποψάτος”…

  6. Κανένας δεν έχει δικαίωμα να σύρει τη χώρα σε εμφυλιοπολεμικές καταστάσεις. Τον Κουφοντίνα θα τον εκμεταλλευτούν για τους δικούς τους λόγους Αριστεροί και Δεξιοί. Αν συμβεί το μοιραίο. Η Ελλάδα δεν έχει την πολυτέλεια να σηκώσει έναν ακόμη αχρείαστο διχασμό, δεν αντέχει άλλη μια πληγή στο σώμα της. Ας βάλουν τον εγωισμό τους και τα πολιτικά τους συμφέροντα στην άκρη κάποιοι, κι ας κοιτάξουν μόνο το συμφέρον της πατρίδας. Κι επιτέλους η Δημοκρατία δεν εκδικείται και δεν εξοντώνει. Ή τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε.

  7. ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ: Έκανα ένα σχόλιο το πρωί (όποιος θέλει να γράψει κάτι επί του θέματος να το διαβάσει και όχι να γράφει επειδή κάτι άκουσε ή διάβασε τα σχόλια άλλων), γνωρίζοντας ότι θα συναντήσω αντιδράσεις. Μάλλον πιο ήπιες ήταν απο τις αναμενόμενες. Δεν απέφυγα ποτέ να πάρω θέση σε θέματα που “έκαιγαν”. Το σκεπτικό το αναλύω και στο αρχικό σχόλιο και στις επι μέρους παρεμβάσεις. Έχω την εντύπωση πως δεν έγιναν πλήρως αντιληπτές οι ανησυχίες που διατυπώνω. Δεν θα επιμείνω άλλο. Άλλωστε η θέση που πήρα ήταν παρέμβαση εκτός κανονικότητας. Η κανονικότητα είναι αυτή που εσείς επισημαίνετε και ακολουθεί η κυβέρνηση. Δεν μέμφομαι την κυβέρνηση για τη στάση της αλλά ζήτησα να ξανασκεφθεί το θέμα. Αλλά όταν δεν το επιθυμεί η κοινή γνώμη η κυβέρνηση δεν έχει και σοβαρούς λόγους να παρεκλίνει της κανονικότητας. Εκτός και αν κάποια στελέχη της διαισθάνονται τα αρνητικά που ενεργοποίησαν και τη δική μου διαίσθηση. Καλά κάνατε και καταθέσατε την άποψή σας, ας κρατήσουμε ανοικτή τη δυνατότητα διαλόγου. ‘Ολα αυτά που παρουσιάζετε τα έχω υπόψη μου. Δεν θα επανέλθω. Ό,τι ήταν να πω το είπα. Πάντως, πιστεύω πως η δημοκρατία και απειλείται και εκβιάζεται και κινδυνεύει. Δεν είναι άτρωτη. Απο τον χειρισμό της καθημερινότητας εξαρτάται η μακροημέρευση της. Την καλησπέρα μου.

    • Έχετε δίκιο κ. Σαββίδη. Και λόγω Αντιγόνης και λόγω Ορθοδοξίας και λόγω συγκυρίας, αλλά και μπακάλικα πολιτικά να το πάρουμε το θέμα, πρέπει να ζήσει. Αυτή είναι η παράδοση μας ως Ελλήνων. Ποιος ξέρει, έχει ακόμη χρόνια μπροστά του, μπορεί να μετανοήσει.

  8. Ένα υστερόγραφο, διότι η υπόθεση παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον, αν προσεγγίσει κανείς το θέμα καθαρά ανθρωπιστικά.

    Η ανθρώπινη ζωή καθώς και η αξία αυτής, έχει αποδειχθεί ότι έχει καθαρά υποκειμενικά χαρακτηριστικά. Τρανταχτό παράδειγμα ο λεγάμενος, ο οποίος είμαι σίγουρος ότι σήκωνε 45άρι και εκτελούσε, σαν να άνοιγε μια Mars. Αντίστοιχα, οι τζιχαντιστές αποκεφαλίζουν και δεν ανεβάζουν καν σφυγμούς. Τουναντίον, η αδρεναλίνη στον οργανισμό τους πρέπει να χτυπάει κόκκινο.

    Όλοι περίμεναν ο Adolf Eichmann να αισθάνεται remorse (συντριβή που λέμε) για όσα τρομερά διέπραξε, κάτι όμως που αποδείχθηκε ότι δε συνέβαινε ούτε κατά διάνοια. Τα έχουμε ξαναπεί και παλιότερα με τα τραγικά γεγονότα στο Μάτι. Ο ιδεολογικός μανδύας καλύπτει οποιαδήποτε ενοχή και πιθανότητα για μεταμέλεια. Είναι business as usual.

    Αυτή η ιδεολογική κάλυψη έχει αποδειχθεί πανίσχυρη, σκέφτομαι μάλιστα ότι ξεπερνάει σε ισχύ ακόμα και τις καθαρά βιολογικές επεξεργασίες του εγκεφάλου. Εξηγούμαι. Μου θυμίζει την εποχή που έκανα μεταπτυχιακό στην Αγγλία στο AI και διάβαζα papers στη βιβλιοθήκη. Θυμάμαι π.χ για το Automatic Rejection Mechanism – πως δηλ ο εγκέφαλός μας απορρίπτει αυτόματα (χωρίς καν να το αντιλαμαβανόμαστε δηλ) ειδεχθείς σκέψεις & πράξεις όπως αιμομιξία, δολοφονίες κλπ.

    Τέλος πάντων, πολύ ασχοληθήκαμε με το συγκεκριμένο τομάρι. Έχουν χαθεί άπειροι ανθρωπομήνες από την Αστυνομία και τη Δικαιοσύνη για πάρτη του, για να μην πούμε για χιλιοστή φορά ότι άνθρωποι σαν τον Αξαρλιάν πήγαν άκλαυτοι από τη δράση του.

  9. ῾Ο χειρισμός ἀνθρώπων εἶναι κίνδυνος γιά τήν δημοκρατία ἀλλά καί γιά τό κοινωνικό σύνολο. Δέν ὑπάρχει κανένας λόγος νά γίνεται, στό ὄνομα ὁποιασδήποτε δικαιολογίας. ῾Ο ἄνθρωπος πρέπει νά συμμετέχει ἐνεργά στά κοινά, μέ ὅλο του τό εἶναι, καί γι αὐτό ἡ δημοκρατία προσπαθεῖ γιά τήν παιδεία, γιά νά ἔχει συνειδητούς πολίτες. ῾Ο χειρισμός συμβαίνει σέ ὁμάδες ἀκραῖες, ἀλλά καί καθημερινά στό κοινωνικό σύνολο, μέ τήν σκόπιμη προπαγάνδα καί μέ ἐπιστημονικά μέσα. Σέ ὁμάδες ἀκραῖες, μπορεῖ σέ ἄτομα μέ ἐμμονές, στεγανά σκέψης, νά βρεῖ ἔδαφος κάποια σκοπιμότητα σκέψης καί δράσης. Αὐτό συμβαίνει ἀκόμα καί στά πολιτικά κόμματα, ἤ καί σέ ὁμάδες μέ συγγενεῖς ἰδεολογίες μελῶν. ῾Η ἀφαίρεση ζωῆς μπορεῖ νά ντυθεῖ μέ μανδύα ἄλλο ὅταν πρόκειται γιά πόλεμο ἀμυντικό καί διάφορους ἄλλους γιά ἄλλες περιπτώσεις. Πολλές φορές ὁ ἄνθρωπος βρίσκεται σέ ἀκραία συνθήκη χωρίς νά μπορεῖ νά ἀντιδράσει ἀλλιῶς, ἔχει ἀκουσθεῖ ἀπό ἀνθρώπους πού δέν μποροῦσαν νά ἐλέγξουν τόν ἑαυτό τους γιά τήν καταφυγή σέ ναρκωτικά. Ἕνας ἔνοχος σύμφωνα μέ τούς νόμους τῶν ἀνθρώπων, μπορεῖ νά κριθεῖ ἀθῶος στά μάτια τοῦ Θεοῦ καί νά ἔχει ἐλαφρυντικά. Εἶναι ἄλλη ἡ ματιά τοῦ Θεοῦ καί ἄλλη ἡ στιγμή πού ὁ ἄνθρωπος βρίσκεται ἀντιμέτωπος, ἐν συνειδήσει, μέ τίς πράξεις του. Γιά τόν Θεό, πιστεύω ὅτι κάθε ἄνθρωπος ἔχει τήν ἴδια ἀξία. ῾Ο κάθε ἄνθρωπος, πρέπει νά ἐπουλώσει τίς πληγές του, νά ἐπουλώσει καί τίς πληγές τῶν ἄλλων πού προξένησε, στόν βαθμό πού τοῦ ἀναλογεῖ. ῾Η εκδίκηση πού φέρνει ἐκδίκηση καί ἄλλη ἐκδίκηση, δέν βοηθᾶ κανέναν, ἀντίθετα ἐπιβαρύνει ὅλο καί περισσότερο τήν πορεία τῶν ἐνεχομένων, ἀλλά καί πολλῶν ἄλλων. Τά ἱερά καί τά ὅσια δέν ἀντικαθίστανται, δέν εἶναι παιχνίδια κανενός συστήματος. Ἡ κάθε θρησκεία ἔχει τά δικά της ἱερά καί ὅσια καί στεγανά γιατί ὑπάρχουν διαφορές πού δέν πρέπει νά καταπατῶνται.
    ῾Η κοινωνία πρέπει νά ἔχει καί ἰσηγορία καί ἀνθρωπιά.
    Δέν κινδυνεύουν ἁπλῶς ἡ δημοκρατία καί οἱ θεσμοί, κινδυνεύει ὁ ἄνθρωπος.

Leave a Reply to Βασίλης Αγγελίδης Ακύρωση απάντησης

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,767ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
29,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisement -

Τελευταία Άρθρα