ΚΑΤΑΚΡΙΤΕΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ.

Print Friendly, PDF & Email
- Advertisement -

Εν μέσω βαθύτατης κρίσης, πέραν των σοβαρότατων προβλημάτων με τον κορονοϊό, τη μετανάστευση, την Τουρκία κα, η χώρα αντιμετωπίζει και εσωτερικές παθογένειες που πρέπει να θεραπευθούν.
1.-Το υπουργείο εσωτερικών αποφάσισε να διανεμηθούν, σύμφωνα με το νόμο, 13,5 εκατομμύρια ευρώ στα κόμματα, τα 2,5 εκατομμύρια απο τα οποία για ερευνητικούς σκοπούς. Η απόφαση να επιχορηγούνται τα κόμματα απο τον κρατικό προϋπολογισμό είχε ως βασική σκέψη να αποφύγουν την εξάρτησή τους απο επιχειρηματικά συμφέροντα και ελήφθη σε μια εποχή παχαίων αγελάδων. Πιστεύει κανείς σήμερα πως υπάρχει κόμμα που δεν εξαρτάται απο κάποιον ή κάποιους επιχειρηματίες; Ειδικότερα στο θέμα της έρευνας, τι έρευνα κάνουν τα κόμματα που χρειάζεται χρηματοδότηση; Απλώς, στελεχώνονται με κάποια κομματικά πρόσωπα τα οποία πληρώνει ο ελληνικός λαός. Εν πάση περιπτώσει, σε μια εποχή με τεράστιες ανάγκες για την οικονομική υποστήριξη της προσπάθειας αντιμετώπισης του κορονοϊού, είναι ανάγκη να δοθούν τόσα χρήματα στα κόμματα όταν υπάρχουν τόσες ελλείψεις ενώ και ο μισθός των βουλευτών των κομμάτων είναι υπερβολικά υψηλός για τις καταστάσεις κρίσης που πέρασε και περνά η χώρα; Και γιατί πρέπει να χρηματοδοτούνται και τα εκτός βουλής κόμματα; Τι παράνοια είναι αυτή; Θα γνωρίζει, προφανώς, ο κ. Μητσοτάκης πως αν παραταθεί η κρίση του κορονοϊού θα αντιμετωπίσει το δίλημμα μείωσης ή μη των ήδη χαμηλών μισθών και συντάξεων. Γιατί να περιμένει κατανόηση απο την ελληνική κοινωνία; Δεν θα την έχει, του το επισημαίνω απο τώρα.

2.-Υπάρχει ζήτημα με το Συριζα. Που δεν προκύπτει απο τη συμπάθεια ή αντιπάθεια που του έχει κανείς αλλά με την υποβάθμιση του δημόσιου λόγου σε επίπεδο Βαρδαρίου (και παρακείμενων οδών). Ο Συριζα, είναι, ουσιαστικά, σε επίπεδο ηγεσίας μια συμπύκνωση εξουσιομανών ατόμων, ανεξαρτήτως ιδεολογίας. Δεν πιστεύει σε τίποτε ο Συριζα παρά μόνο στην κατοχή και τη νομή της εξουσίας. Η δε πολιτική του ηθική διακρινόταν, μέχρι σήμερα, απο μια εμμονή στην εμφυλιοπολεμική νοοτροπία, χωρίς να έχει σχέση (ο Συριζα) με οποιαδήποτε αριστερά. Η αριστερά μπορεί να είναι καλύτερη ή χειρότερη αλλά ο Συριζα δεν είναι αριστερά. Τώρα, στα εμφυλιοπολεμικά του Συριζα προστέθηκε και ένας αγοραίος δημόσιος λόγος, στον οποίο, δυστυχώς, πρωτοστατούν δημοσιογράφοι, που περισσότερο εξωτερικεύει τη συνισταμένη του “πολιτικού χαρακτήρα” του. Αυτός είναι ο Συριζα ως πολιτική συνισταμένη. Και το ερώτημα είναι: αυτό το πράγμα υποστηρίζουν ως πιστεύω τους οι ψηφοφόροι του; Οι κρίσεις μας έχουν φέρει σε ένα πολύ ευαίσθητο σημείο. Όλοι μας είμαστε έτοιμοι να εκραγούμε. Αυτό προσπαθεί να εκμεταλλευτεί με αγοραίο τρόπο ο Συριζα γιατί δεν έχει και δεν μπορεί να διαμορφώσει πολιτική. Το θυμικό του κόσμου θέλει να εκμεταλλευτεί, όπως έκανε και το 2015. Ίσως, αυτήν τη φορά θα πρέπει να προσέξουμε.

3.-Χθές έγραψα ένα σχόλιο για τον αναδυόμενο φασισμό το οποίο παρερμηνεύθηκε, θέλω να πιστεύω όχι σκοπίμως. Η εξοικείωση με το θάνατο και την αγωνία του καλλιεργεί ένα κλίμα ότι κάποιοι θα αποφασίζουν ποιοι θα πεθάνουν. Δεν χρειάζεται μεγάλη ανάλυση για να γίνει αντιληπτό πως αυτή είναι μια φασιστική-ναζιστική αντίληψη. Δεν εννοώ, βεβαίως, τους γιατρούς οι οποίοι λειτουργούν με βάση αρχές του επαγγέλματός τους που δοκιμάστηκαν στο χρόνο αποτελεσματικά. Αλλά για την ανάδυση μιας αντίληψης που θα αναγνωρίζει και θα αποδέχεται αυτήν την πρακτική. Για την ανάδυση, δηλαδή, μιας ιδεολογίας. Αυτό επέκρινα και απέναντι σ αυτό πρέπει να σταθούμε αντίθετοι. Και,επαναλαμβάνω, δεν έχει να κάνει με τους γιατρούς κατά την άσκηση του επαγγέλματός τους. Ειδικά αυτοί είναι πολύ προσεκτικοί σε τέτοια φαινόμενα.

spot_img

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μα νομίζω πως γιατροί από την Ιταλία και την Ισπανία-που έκλαιγε κιόλας ο δειλός- μας έφεραν στην επιφάνεια την επιλογή ζωής ,η, θανάτου -μια μορφή ευθανασίας καλύτερα-που εφαρμόζουν εκεί ,χωρίς κανείς μικρός ,ή, μεγάλος προιστάμενός τους να το επιβάλει (και αν το επέβαλαν να τους κατήγγειλαν),ενώ θα μπορούσαν να πουν το ορθό και συνηθισμένο ”κάνουμε ότι μπορούμε ,αλλά δεν έχουμε χίλια χέρια και πάντως δεν εγκαταλείπουμε κανένα”.
    Ευτυχώς που ”με κόμπο στον λαιμό” ηρέμησε αρκετά τους Έλληνες ο εξαίρετος γιατρός και άνθρωπος ,με χριστιανική αγάπη και σεβασμό στους ηλικιωμένους κ.Σωτήριος Τσιόδρας -που κατά πολλούς ”τον έστειλε ο Θεός”σαυτήν την δύσκολη εποχή -,που έδωσε με τις φράσεις του εκείνες και το ”μότο” στο ηρωικούς γιατρούς και νοσηλευτές ,που έχουν και την δικαία αναγνώριση όλων μας και κυρίως της κυβερνήσεως ,που θα τους δώσει κατ’εξαίρεση και δώρο το Πάσχα.

    • “που έκλαιγε κιόλας ο δειλός”

      Η αναίδεια και η ανοησία σου ξεπερνούν τα ανεκτά όρια. Ποιος είσαι εσύ και τι ακριβώς προσφέρεις, που θα χαρακτηρίσεις … δειλό έναν γιατρό που αγωνίζεται δίπλα στον κορονοϊό, ενώ εσύ κάθεσαι στο σπιτάκι σου και γράφεις από το πρωί μέχρι το βράδυ “σχόλια” (πομφόλυγες και φλυαρίες, για να ακριβολογώ) εδώ μέσα;
      ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!

  2. Κύριε Σαββίδη,

    Ενώ ασφαλώς συμφωνώ με το 1 και 2, δεν μπορώ να σχολιάσω το 3, διότι δεν ξέρω πού αναφέρεσθε. Δεν υπάρχει σχόλιό σας με ημερομηνία 26/3.

Leave a Reply to Επισκέπτης Ακύρωση απάντησης

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,767ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
29,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisement -

Τελευταία Άρθρα