“Γιατί να μην πάει ο Δένδιας σε Σαμψούντα και Τραπεζούντα που μιλάνε Ελληνικά αφού πάει ο Τσαβούσογλου στην Θράκη;”
Το ερώτημα τέθηκε από τον καθηγητή Γεωωπολιτικής του ΕΚΠΑ κ.Ιωάννη Μάζη στην εκπομπή του Πάνου Παναγιωτόπουλου στο Kontra Channel. Και δεν είναι ερώτημα “λαϊκίστικο” όπως θα σπεύσουν οι υποστηρικτές της πολιτικής του κατευνασμού έναντι της Τουρκίας να υποστηρίξουν. Αυτά τα “ακλόνητα επιχειρήματα” περί “λαϊκισμού” για όσους θέτουν προς συζήτηση τα αυτονόητα, δεν έχουν πλέον καμία βάση στη κοινή γνώμη, η οποία παρακολουθεί με εξαιρετική καχυποψία τους κυβερνητικούς χειρισμούς στα ελληνοτουρκικά. Όπως έχουμε πολλές φορές γράψει, ζούμε στη περίοδο που ο κόσμος δεν μπορεί να πιστέψει όσα ελάχιστοι είναι οι αλήθεια γράφουμε αλλά και ο ίδιος υποψιάζεται. Αν επαληθευτούν έστω και οι μισές από τις “υποψίες” είναι βέβαιο ότι πολλές εξελίξεις θα δρομολογηθούν.
Ο κ.Μάζης είπε ακόμη:
•”Οι Ελληνικές ελίτ έχουν Γερμανοφοβία”
•”Ανακοινώνει η Τουρκία ότι θα κάνει γεωτρήσεις στην Κρήτη και εμείς συναντάμε τον υπουργό εξωτερικών της”
Ο Δρ Ιωάννης Μάζης είναι Καθηγητής Οικονομικής Γεωγραφίας και Γεωπολιτικής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και Πρόεδρος του Τμήματος Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών.
https://www.militaire.gr/mazis-dendias-ellinotourkika/
“Γιατί να μην πάει ο Δένδιας σε Σαμψούντα και Τραπεζούντα που μιλάνε Ελληνικά αφού πάει ο Τσαβούσογλου στην Θράκη;”
Διότι η Τουρκία δεν είναι Ελλα-δούλα, ήτοι κράτος υπό φινλανδοποίηση.
1) για τα επιχειρήματα περί “λαϊκισμού”
Δεν είναι τυχαίο ότι μαζί με τα Μνημόνια καθιερώθηκε και στην Ελλάδα, σαν νέο υποκατάστατο της Πολιτικής, η αντιπαράθεση του “προοδευτικού” με τον “λαϊκιστή” με αντιστροφή της παλιάς σχέσης τους. Πρώτη διδάξασα ήταν Άννα Διαμαντοπούλου που λάνσαρε τον νέο προοδευτισμό ως κεντροδεξιό εκσυγχρονισμό και τον λαϊκισμό ως τον κεντροαριστερό και δεξιό αντίπαλο.
Κάποιοι βρήκαν άσχετη τη συγκυρία και διχαστική την πρόθεση στη χθεσινή σχετική δήλωση του Κ. Μητσοτάκη. Όμως δεν ήταν τυχαία γιατί το περιβάλλον της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι το περιβάλλον της Α. Διαμαντοπούλου και αντιστοιχεί με τους Αιγύπτιους Ιερείς μιας άλλης εποχής.
2) Για την γερμανοφοβία της ελίτ
Η ελίτ δεν περιορίζεται στην κυβερνητική, εξ ου και η χρήση του όρου στον πληθυντικό. Οι ελληνικές ελιτ λοιπόν δεν έχουν μόνο γερμανοφοβία. Είναι οι αυτόκλητοι “προοδευτικοί” που κατεβάζουν τα βρακιά τους μπροστά στην ελίτ της ΕΕ. Επί Διαφωτισμού, οι τότε προοδευτικοί νομιμοποιούσαν τη νέα εξουσία των άθεων ή Προτεσταντών/Ατομικιστών Βορείων αυτοαποκαλούμενοι φωταδιστές ορίζοντας σκότος, με την έννοια του λαϊκισμού, τους θρήσκους ή Καθολικούς/Κοινωνιστές .
Δεν είναι τυχαίο ότι η δημοσιογραφική ελίτ πρόλαβε την κυβερνητική σε δηλώσεις για τον δήθεν ιδιωτικό χαρακτήρα της επίσκεψης του Τούρκου πρωθυπουργού στην Θράκη.
3)για την επέκταση του ιδιωτικού στο δημόσιο
Έχει χυθεί πολύ μελάνι τελευταίως για τον νέο ορισμό του ιδιωτικού που συνοδεύει τον νέο “προοδευτισμό”. Δεν είναι τυχαίο ότι η έμφαση δίνεται στην έννοια του δικαιώματος και στην προστασία της διαφορετικότητας = σεξουαλικής προτίμησης. Έτσι, κόλλησαν (ως μη ώφειλαν) στη συνταγματική προστασία της προσωπικότητας την ευρύτερη ιδιωτική ζωή.
“Αδιανόητο” έκραξαν οι δικαιωματιστές της δημοσιγραφικής ελίτ να εμποδιστεί ένα ΙΔΙΩΤΙΚΟ ταξίδι! Σαν τιγανιά στο κεφάλι των Ελλήνων ΠΟΛΙΤΩΝ, η κυβερνητική εκπρόσωπος χαρακτήρισε επισήμως το πολιτικό σόου ιδιωτική επίσκεψη…