ΕΜΜΑ ΤΟΜΣΟΝ: «Η γέννα μας κάνει ηρωίδες!»

Print Friendly, PDF & Email
- Advertisement -

του Pierre Mylestin, ιατρού

Τη μεγάλη προλεταριακή πολιτιστική επανάσταση διαδέχεται μια προοδευτική πολιτιστική επανάσταση. Ο προλετάριος έδωσε την πολυπόθητη θέση του καταπιεσμένου στις λεγόμενες ρημαγμένες μειονότητες: τις σεξουαλικές, που υπερασπίζονται από το κίνημα των ΛΟΑΤ, τις φυλετικές, από τους ιθαγενιστές, τα θύματα της λευκής πατριαρχίας, από τις φεμινίστριες. Ο αγώνας που συσπειρώνει και ενώνει την πλειοψηφία αυτών των ιδεολογικών οχλήσεων είναι η κατάργηση ενός κοινού εχθρού: του λευκού άνδρα.

O λευκός άνδρας, λοιπόν, πρέπει να αντικατασταθεί. Από την άποψη αυτή, η αστυνομία του επιτρεπόμενου πολιτισμού επιβάλλει μονόπλευρη κατήχηση. Μια πολιτιστική ιδιοποίηση συστηματικά υπέρ αυτών των μειονοτήτων. Παράδειγμα, τα αραβικά  αντικαθιστούν τα λατινικά στην προέλευση της γλώσσας του Moλιέρου. Στον κινηματογράφο, μικρός είναι ο κίνδυνος να δούμε τον Ντάνι Μπόουν ως Νέλσον Μαντέλα, τον Ζεράρ Ζουνιό ως Μάρτιν Λούθερ Κινγκ ή την Ζοζιάν Μπαλασκό ως Ρόζα Παρκς. Από την άλλη, δεν έχουμε πλέον καμιά αμφιβολία για την αφρικανική καταγωγή της Mαργαρίτας Aνζού*, του Aχιλλέα ή του Ιούλιου Καίσαρα, όπως ο Oμάρ Συ για τον συνάδελφό του Knock. Στη γλώσσα των δημοκρατικών αξιών, αυτή η «νεγροποίηση» λέγεται ψυχωτική «μετονομασία» του οπτικοακουστικού και διαφημιστικού χώρου για να εξουδετερώσει την επιρροή των εκπομπών με θέματα εθνικής ιστορίας.

Στο Χόλιγουντ, προέκυψε μια νέα εμμονή woke: εθισμός στην ηρωίδα. Πολλές ταινίες μεγάλου προϋπολογισμού αντικαθιστούν τη μορφή του αρσενικού ήρωα ή / και του υπερήρωα με καλοσχηματισμένες πλαστικές ηθοποιούς. Σε γενικές γραμμές, είναι ένα συμπύκνωμα φεμινιστικών και προοδευτικών κλισέ όπου, συχνά, ο Λευκός  παίρνει το ρόλο του κακού και / ή του ηλίθιου. Αυτές οι πατάτες, με το απελευθερωμένο έμβλημα, συνήθως καταλήγουν σε εμπορικό φιάσκο· η μαγιονέζα με το κοινό δεν πετυχαίνει.

Κάποιες φωνές αρχίζουν να υψώνονται ενάντια σε αυτόν τον νέο εθισμό. Αυτή της Βρετανίδας ηθοποιού Emma Thompson**, παράδειγμα, που επικρίνει αυτήν την κυρίαρχη τάση: «Δεν αρκεί να δώσεις απλώς ένα όπλο σε μια γυναίκα για να μπορεί να ενεργήσει σαν άντρας, να την κάνεις ατσάλινη […] Οι ταινίες θα πρέπει μάλλον να χρησιμοποιούν τη γυναικεία μας φύση ως πηγή του ηρωισμού μας. Σε ρόλους γυναικείους, όπως στο παρελθόν, οι γυναίκες δεν είναι πλέον ευπρόσδεκτες. Δεν τους επιτρέπεται πλέον να κλαίνε, γιατί προφανώς πρέπει απλώς να είμαστε σαν άντρες». «Όχι γιατί δεν έχουμε τις ικανότητες να κάνουμε το Σούπερμαν», συνεχίζει, «δεν βρίσκεται εκεί ο ηρωισμός μας. Πώς μπορούμε λοιπόν να είμαστε ηρωικές;» Και καταλήγει – μακριά από τις φεμινίστριες:Γιατί δεν υπάρχουν ταινίες για τον τοκετό, επιτέλους! Το ξέρει κανείς; Οχι. Όλος ο ηρωισμός μας κρύβεται, γιατί αυτό που κάναμε είναι απλώς να δίνουμε στις γυναίκες τους ίδιους ρόλους με τους άνδρες, και αυτό δεν είναι το θέμα. Πώς μπορούμε να παρουσιάζουμε τις δικές μας ζωές και να κάνουμε αυτές τις ιστορίες ηρωικές;

Σε μια εποχή που η άμβλωση επαινείται ως αναφαίρετο δικαίωμα, ως πράξη γενναιότητας, όπου μια γυναίκα μπορεί να γίνει πατέρας, όπου η προοδευτικότητα αντικατέστησε τη συμπληρωματικότητα άνδρα-γυναίκας με τον ανταγωνισμό των φύλων, το να υπενθυμίζεις ότι το δώρο της ζωής θα μπορούσε να θεωρηθεί μια πράξη ηρωισμού μπορεί να φανεί ως αίρεση, ιδεολογική αλλοτρίωση· ακόμα χειρότερα, ολίσθηση, πολεμική ή σοβαρή απειλή για τα δικαιώματα που αποκτήθηκαν μετά από μακροχρόνιο αγώνα.

Ο Francis Parker Yockey, συγγραφέας του Imperium, δήλωσε ότι “ο φεμινισμός έχει απελευθερώσει τις γυναίκες από μια αξιοπρέπεια σύμφυτη με το φύλο τους για να τις μεταμορφώσει σε αντράκια“. Και για να παραφράσω την Simone de Beauvoir, γεννιόμαστε γυναίκες και μετά γινόμαστε άνδρες;

*Ονόματα Γάλλων ηθοποιών και ιστορικές προσωπικότητες. Η Μαργαρίτα Ανζού ήταν γαλλικής καταγωγής (1430-1482), σύζυγος του Βασιλιά της Αγγλίας Ερρίκου του 5ου.

**Η Εμμα Τόμσον είναι καταξιωμένη Βρετανίδα ηθοποιός, σεναριογράφος και σκηνοθέτις, η οποία σπούδασε στο πανεπιστήμιο του Καίμπριτς. Τιμήθηκε με το Α’ βραβείο Οσκαρ ηθοποιΐας και βραβείο Οσκαρ διασκευής σεναρίου. Εχει δυο παιδιά.

Πηγή: https://www.bvoltaire.fr/hollywood-et-sa-nouvelle-addiction-a-lheroine-emma-thompson-met-les-pieds-dans-le-plat/

spot_img

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Μήν ξεχνᾶμε ὅτι ὁ ἄνδρας γεννάει καί ἡ γυναίκα τίκτει.
    http://varsa.gr/Γεννώ-και-τίκτω-δύο-έννοιες-διαφορετι/
    Ἡ πραγματικότητα ὅτι τό κάθε παιδί ἔχει dna καί ἀπό τούς δύο γονεῖς του δέν ἀρκεῖ, χρειάζεται αὐτοί οἱ γονεῖς νά συνειδητοποιήσουν ὅτι εἶναι δύο σέ αὐτή τή διαδρομή, αὐτή ἡ πρώτη μικρή κοινότητα πρέπει νά εἶναι ἀνοικτή στόν διάλογο τουλάχιστον. Αὐτό τό θαῦμα τῆς φύσης ἤ τοῦ Θεοῦ, πρέπει νά ξαναπροσεγγισθεῖ γιά νά φανεῖ τί δῶρα φέρνει.

Leave a Reply to Ελένη Π. Ακύρωση απάντησης

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,767ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
30,400ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisement -

Τελευταία Άρθρα