101
SHARES
|
Στην κορυφή των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης τοποθετούν το θέμα των αστικών συγκοινωνιών οι συμμετέχοντες σε έρευνα της εταιρεία Interview, η οποία διενεργήθηκε για λογαριασμό του Thestival.gr.
Οι ερωτηθέντες αναδεικνύουν ως νούμερο ένα πρόβλημα τις δυσλειτουργίες στις αστικές συγκοινωνίες, σε ποσοστό 53%, με την καθαριότητα να ακολουθεί με 42% και την έλλειψη χώρων στάθμευσης να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα των προβλημάτων, με ποσοστό 37%.
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της έρευνας και τη δημογραφική ανάλυση που πραγματοποιήθηκε, οι υπηρεσίες του κρατικού ΟΑΣΘ δεν ικανοποιούν τους μικρότερους σε ηλικία χρήστες και κυρίως την ηλικιακή ομάδα 18/35, σε ποσοστό 65% καθώς και την ομάδα 36/55 σε ποσοστό 52%.
Οι πιο αυστηροί κριτές αποδεικνύονται οι γυναίκες, καθώς σε ποσοστό 67% δηλώνουν δυσαρεστημένες από τις αστικές συγκοινωνίες στην πόλη, την ίδια ώρα που το αντίστοιχο ποσοστό των ανδρών φτάνει το 46%.
Σε ερώτηση για το αν η οικονομική κρίση έκανε τους πολίτες να χρησιμοποιούν περισσότερο τα ΜΜΜ, πέντε στους δέκα δηλώνουν ότι τα χρησιμοποιούν με την ίδια συχνότητα, ενώ ποσοστό 34% ανέφερε ότι τα χρησιμοποιεί περισσότερο.
Οι συμμετέχοντες στην έρευνα κλήθηκαν επίσης να εκφράσουν την άποψή τους για τον νέο κρατικό Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών, με συντριπτικό ποσοστό της τάξης του 76% να δηλώνει ότι διαφωνεί ή μάλλον διαφωνεί με τη μεταρρύθμιση.
Μάλιστα, ποσοστό 77% δηλώνει ότι ο ΟΑΣΘ λειτουργεί σήμερα χειρότερα από ότι λειτουργούσε πριν, με μόλις ένα 4% να υποστηρίζει ότι λειτουργεί καλύτερα.
Η συχνότητα των δρομολογίων των λεωφορείων φαίνεται ότι είναι ένα από τα βασικότερα ζητήματα που καλείται να λύσει η νέα διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών. Ποσοστό 87% των ερωτηθέντων δηλώνει λίγο ή καθόλου ικανοποιημένο από τη συχνότητα των δρομολογίων, ενώ ένα 8% πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο.
Κι ενώ η δυσαρέσκεια για την απόδοση του ΟΑΣΘ μετά την αποϊδιωτικοποίησή του είναι έκδηλη, δεν φαίνεται να συμβαίνει το ίδιο και με τα έργα του μετρό. Το 52% των συμμετεχόντων στην έρευνα υποστηρίζει ότι το έργο προχωράει πιο γρήγορα απ’ ότι με την προηγούμενη κυβέρνηση, ενώ το 37% απαντά πιο αργά.
Τέλος, σε ερώτηση σχετικά με το πρωθυπουργικό γραφείο στη Θεσσαλονίκη, ποσοστό 57% αναφέρει ότι δεν βοήθησε στην επίλυση των προβλημάτων της πόλης, ενώ μόλις ένα 7% τονίζει ότι βοήθησε.
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ:
http://www.thestival.gr/society/item/388172-ereuna-interview-o-oasth-to-megalytero-problima-tis-thessalonikis
ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΟΙ θΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ,- ΜΕ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΙΑΝΟ ΤΩΝ Κ.Κ.ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΖΑΕΦ , ΝΑ ΑΓΝΟΗΘΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΘΗΝΑΙΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΟΑΣΘ Κ. ΒΑΓΓΕΛΗ ΠΑΠΠΑ, ΟΠΟΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΣΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ.
ΠΑΝΤΑ -ΕΠΙ ΛΑΛΙΩΤΗ ΑΚΟΜΗ- ΕΛΕΓΑΝ ΟΙ ”ΠΡΟΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ” ΟΤΙ ΟΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ,ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ 1986-2011 ΨΗΦΙΖΑΝ ΔΕΞΙΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΟΥΣΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ (ΜΕΤΡΟ, ΥΠΟΓΕΙΑ ΓΚΑΡΑΖ, ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΛΠ) ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2004 ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 2009-2016.
ΤΩΡΑ ΚΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΑΛΛΑ ΑΛΑΡΓΑ, ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΤΩΝ ΕΣΠΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΕΩΣ.