ΤΡΙΤΗ 21 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ: Η ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ. ΙΑΝΟΣ.

Print Friendly, PDF & Email
- Advertisement -

 

Η Νοημοσύνη του Διαδικτύου είναι το θέμα της ομιλίας που θα αναπτύξει ο καθηγητής του Μαθηματικού Τμήματος του ΑΠΘ Ιωάννης Αντωνίου, την Τρίτη 21 Φεβρουαρίου στο πατάρι του Ιανού στη Θεσσαλονίκη. Η ομιλία θα αρχίσει στις 7μμ και θα ολοκληρωθεί στις 9μμ.

Την εκδήλωση οργανώνει ο Σύλλογος Αποφοίτων ΑΠΘ. Είναι η τελευταία εκδήλωση του Συλλόγου με το σημερινό Διοικητικό Συμβούλιο, καθώς στις 19 Μαρτίου πραγματοποιούνται εκλογές για την ανάδειξη νέου Δ.Σ.

 

spot_img

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Γνώριμός μας εδώ μέσα από τίς Ανιχνεύσεις τής ΕΤ3,
    ό άξιος επιστήμονας καί πανεπιστημιακός δάσκαλος,
    καλός καί διακριτικός άνθρωπος,
    μάς έπαιξε καί κιθάρα τό Καλοκαίρι τού 2009…

    Τώρα,
    μού κακοφαίνεται νά τόν βλέπω νά συγχρωτίζεται
    μέ διπρόσωπες/διμούτσουνες/double-faced(Janus, έ;!) καταστάσεις καί πράγματα,
    γιά λόγους X πού εκείνος γνωρίζει καί θά έχει έναν τρόπο νά δικαιολογεί, φαντάζομαι
    κι ακόμη

    μού θυμίζει* ένα «λάθος του» σέ μιάν Εκπομπή πρίν από σχεδόν 8 χρόνια,
    πού προκάλεσε εδώ μέσα τήν ακόλουθη ανάρτηση:

    Exarcheiou says:
    July 2, 2009 at 7:16 am

    Ερωτικόν…

    του Π.Φ. μας

    Ερώτηση είναι
    ο τρόπος του Έρωτα
    να εκδηλώνεται στο αισθητό σύμπαν

    Έρωτας είναι
    ο τρόπος της Αγάπης
    να εκδηλώνεται στο αισθητό σύμπαν

    Αγάπη είναι
    ο τρόπος του Θεού
    να εκδηλώνεται στη Δημιουργία του

    Ναί,
    η ερώτηση του έρωτα της αγάπης του Θεού
    έχει το φορέα της μέσα στη Δημιουργία΄
    τον άνθρωπο, άν θέλει κι αυτός! Γιατί
    “ώς χαρίεν ο άνθρωπος, όταν άνθρωπος ή”.
    Άλτ΄
    τίς εί;

    Δεδομένου πως:
    ή αγάπη ουδέποτε εκπίπτει.
    είτε δέ προφητείαι, καταργηθήσονται΄
    είτε γλώσσαι, παύσονται΄
    είτε γνώσις, καταργηθήσεται.

    εκ μέρους δέ γινώσκομεν και εκ μέρους προφητεύομεν΄
    όταν δέ έλθει το τέλειον, το εκ μέρους καταργηθήσεται.

    Ότε ήμην νήπιος,
    ώς νήπιος ελάλουν,
    ώς νήπιος εφρόνουν,
    ώς νήπιος ελογιζόμην,
    ότε δέ γέγονα ανήρ,
    κατήργηκα τά τού νηπίου.

    βλέπονεν γάρ άρτι δι΄ εσόπτρου έν αινίγματι,
    τότε δέ πρόσωπον πρός πρόσωπον΄

    άρτι γινώσκω έκ μέρους,
    τότε δέ επιγνώσομαι
    καθώς και επεγνώσθην.

    Νυνί δέ μένει
    πίστις, ελπίς, αγάπη,
    τά τρία ταύτα΄
    μείζον δέ τούτων ή αγάπη.

    Τα υπόλοιπα -ανθρωπίνως- συμποσούνται σε τούτο:
    “νούς ορά και νούς ακροάται”

    άν τώρα ο Στέφανος νομίζει πως θα την βγάλει βλέποντας κι ακούγοντας, να ξέρει πως η ζωή δέν βγαίνει με νομίσματα…
    γιατί τα νομίσματα μπορεί να έχουν λεφτά, στερούνται όμως νοήματος!

    Είναι σάν το νόμισμα του κυρίου Αντωνίου, πού νομίζει πως ο Αρίσταρχος ήταν ο πρώτος και ο μοναδικός αρχαίος που παρατήρησε απομάκρυνση πλεούμενου΄ δέν ήταν όμως΄ οι πάντες είχαν κάνει παρατήρηση απόπλου καραβιού, παραμένοντες βέβαιοι πως η γή είναι επίπεδη!

    Η διαφορά των πολλών με τον Αρίσταρχο έγκειται στο ότι η ιδιοτέλεια τυφλώνει τον άνθρωπο και τον κάνει να χρησιμοποιεί τα μάτια του γιά να βλέπει, όπως και τα ζώα΄
    γιά να βρεί και ν΄ αρπάξει δηλαδή!

    Ο Αρίσταρχος όμως προσέρχεται ανιδιοτελώς, ερωτικός, με θαυμασμό΄ γι΄ αυτό,
    ενώπιον του αναχωρούντος πλοίου, δέν τον απασχολεί η κούφια ερώτηση
    “πότε θα πάω κι εγώ διακοπές, γαμώτο μου” ή η άλλη
    “τί να κάνω -βλέποντας και κάνοντας δηλαδή, ώς ζώον που είμαι- να βρώ
    χορτάρι / γαμπρό / καριέρα”!
    Όοοχι…!

    Ο Αρίσταρχος ερωτά με τον τρόπο του έρωτα, τον θαυμαστικό και τον ανιδιοτελή΄
    τα μάτια τα έχει γιά να ορά ο Αρίσταρχος:

    «καθώς σε κοιτάω ν΄ απομακρύνεσαι, ποιό μέρος της υπόστασής σου χάνεται πρώτο από τα μάτια μου, μάτια μου; Γιατί χάνεται το κάτω κι όχι το πάνω πρώτα, χαρά των οφθαλμών μου; Σά να γέρνεις από την άλλη μεριά μιάς καμπυλότητας, ψυχομένο μου άψυχο πλεούμενο, φρεγάδα μου εσύ’ κι εξαίφνης… “γιουρήκα”(ναί, σχιζοφρενικά, το εύρηκα στα εγγλέζικα΄ όχι ο Αρίσταρχος -αυτός ήταν ένας ηθικός της διαλεκτικής της ζήτησης και εύρεσης΄ ένας συνεπής του Ηράκλειτου και του Χριστού αυτός- ο… γράφων λέμε!)»

    Η κάθε αληθινή γυναίκα τώρα θα αναγνώριζε στον Αρίσταρχο τον αληθινό άνδρα και θα θέλγονταν απ΄ αυτόν, όπως και έγινε πραγματικά΄
    μιά αληθινή γυναίκα -Επιστήμη την έλεγαν- τον πλησίασε και του είπε σεμνά
    όσο και θαρρετά(σιγά μή φοβόνταναι΄ η αληθινή γυναίκα δέν φοβάται τον αληθινό άνδρα΄ ξέρει πως Αυτός είναι ο προορισμός της)΄
    “κάνε με γυναίκα σου, μάνα των παιδιών σου”΄
    έτσι τού ΄πε, κι έτσι έγινε, τότε!

    Γιατί τώρα η κυρα-Επιστήμη είναι αλυσοδεμένη στο υπόγειο του σπιτιού -Πανεπιστήμιο το λένε- του Ανδρός-Ανθρώπου-Αριστάρχου της, καθώς στο κυρίως κτίριο τυχοδιωκτικά στοιχεία τρώνε και πίνουνε εις βάρος του σπιτονοικοκύρη που λείπει στον “πόλεμο” του επιούσιου, που του τον κρύβουνε μισάνθρωπα εξουσιαστικά καθάρματα!

    Πού θά πάει όμως…
    κάποτε θα γυρίσει…

    με τη βοήθεια του Θεού!

    Reply

    Σπέσιαλ, τού Smith, τώρα!

    *
    «μνημονεύω θά πεί ζώ στό παρόν»,

    λέμε στή Μαούνα μας
    καταπώς μάς δίδαξε ό Ηλίας Παπαγιαννόπουλος
    ήδη από τήν πρώτη σελίδα τού Προλόγου του στό έξοχο έργο του

    «ΕΞΟΔΟΣ ΘΕΑΤΡΟΥ», ΙΝΔΙΚΤΟΣ, 2000

    η καλοοργανωμένη μισανθρωπία
    (είναι αυτονόητα μισοθεΐα καί μισελληνισμός, έ;!)
    τής εβραιομασονίας πού λυσσομανάει ένα γύρω στίς μέρες μας ώς μαινομένη Ηρωδιάς, όμως

    μάς θέλει αμνήμονες…

    ό πατροκτόνος αυτοχειριάστηκε τό καλοκαίρι
    ό άφαντος συνελήφθη μέ τή συμμορία τών Ρομά
    κι όσο γιά τόν Άνετο,
    τί νά πεί κανείς…

    παρών μέ τόν τρόπο του, ό

    Βλαξ,

    βάνει διαρκώς καί μετά μανίας υποψηφιότητα γιά τό βραβείο
    «10 είς τήν 506», πού
    τόν γεμίζει μέ μιάν έτσι… ασφάλεια(καμμένη, τρομάρα του!), νά πούμε
    τί νά πεί κανείς…

    άς τά μαζεύει νά τά πεί μαζεμένα
    σ’ άλλο τόπικ(aspicιο, μή μ’ ανακατεύετ’ εμένανε…)

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,767ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
29,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisement -

Τελευταία Άρθρα