Συνειδητή επιλογή η εκτέλεση του ομογενούς.

30/10/18 | 11 | 6 | 1,343 εμφανίσεις

Υπάρχουν ορισμένοι τύποι που αν δεν συμφωνείς μαζί τους σε αποκαλούν εθνικιστή. Είναι συνήθως, τύποι που υποστήριξαν πολιτικές ιδέες που κατέρρευσαν με γδούπο, δημιούργησαν τα γκουλάγκ και αναπαρήγαγαν τις αντιλήψεις ολοκληρωτικών καθεστώτων.
Είναι οι ίδιοι που το 1922 παρότρυναν στο μέτωπο τους Έλληνες στρατιώτες να μην πολεμούν, δήθεν στο όνομα της ειρήνης αλλά στην ουσία να προσφέρουν υπηρεσία στο οκτωβριανό καθεστώς που συμμάχησε με τον Κεμάλ.

Επειδή απο χθές ασχολήθηκα με το θέμα του ομογενούς που δολοφονήθηκε στους Βουλιαράτες, θα ήθελα να επισημάνω επιγραμματικά τα εξής:
1.-Δεν πιστεύω ότι αυτό που αποκαλείται ελληνική κοινωνία σήμερα συγκροτεί έθνος. Έθνος είναι ένα σύνολο ανθρώπων με κοινή γλώσσα, αίσθηση κοινής καταγωγής, κοινό πολιτισμό, κοινή, κατά το δυνατόν, θρησκεία και κοινή αίσθηση συμφέροντος. Στην Ελληνική κοινωνία, τίποτε απο αυτά δεν συντρέχει.
Επι, πλέον, απο τότε που η Ελλάδα έγινε εθνικό κράτος, συρρικνώθηκε ο πάλαι ποτέ ελληνισμός, και ό,τι θετικό τον χαρακτήριζε διαχρονικά.
2.-Οι Έλληνες πολίτες, το ελάχιστο που διεκδικούν απο το κράτος τους- και το πληρώνουν ακριβά γι αυτό,- είναι να τους προστατεύει και να διασφαλίζει στοιχειώδεις κανόνες αξιοπρεπούς βίου. Δεν τους παρέχει τίποτε απο αυτά.
3.-Δεν έχει σημασία τι έκανε ο ατυχής ομογενής. Δέχομαι την αλβανική εκδοχή. Σύμφωνα με αυτήν επρόκειτο περί ενός ψυχασθενούς που στα καλά καθούμενα άνοιξε πυρ κατά των Αλβανών αστυνομικών και διέφυγε στα βουνά. Οι Αλβανοί ενεργοποίησαν τις ειδικές δυνάμεις τους για να καταδιώξουν έναν- και μοναδικό- άνθρωπο. Κατά την εξέλιξη της επιχείρησης “παρακολούθησε”- καθ ομολογίαν του- τα γεγονότα και το ελληνικό ΥΠΕΞ. Το αποτέλεσμα ήταν να σκοτωθεί ο νεαρός ομογενής. Και εδώ αρχίζουν τα ερωτήματα:
-Τι θα πει το ελληνικό ΥΠΕΞ παρακολούθησε τα γεγονότα; Τα ΥΠΕΞ σε τέτοιες περιπτώσεις παρακολουθούν τα γεγονότα ωσάν να είναι ποδοσφαιρικός αγώνας ή παρεμβαίνουν κατά τα διεθνή διπλωματικά ειωθότα για να διασφαλίσουν τη ζωή των υπηκόων ή ομογενών τους;
-Δεν υπάρχει περίπτωση να είναι αδύνατη, επιχειρησιακά, η σύλληψης ενός ανθρώπου που καταδιώκεται σαν αγρίμι απο ισχυρές ειδικές δυνάμεις. Γιατί το ελληνικό ΥΠΕΞ δεν διασφάλισε, σε συνεργασία με τις αλβανικές αρχές, τη δυνατότητα σύλληψης αντί της εκτέλεσής του;
-Στην Αλβανία όποιος παρανομεί και καταδιώκεται, εκτελείται;
-Ο Αλβανός πρωθυπουργός αναρωτήθηκε γιατί η Ελλάδα διαμαρτύρεται και μιλά για την απώλεια ζωής ενός ψυχασθενούς. Οι συνήθεις ευαίσθητοι σε τέτοιους χαρακτηρισμούς γιατί δεν βρήκαν μια λέξη να πουν για το απάνθρωπο σχόλιο του Αλβανού πρωθυπουργού;
-Σκοτώθηκε ένας άνθρωπος απο ισχυρές ειδικές δυνάμεις. Δεν έχει σημασία τι ήταν, απο εθνικής απόψεως. Που είναι οι ευαίσθητοι σε τέτοια φαινόμενα αναρχοαυτόνομοι να καταγγείλουν την κρατική καταστολή του Αλβανικού κράτους; 

Η εκτέλεση ήταν συνειδητή επιλογή. Το γιατί είναι σαφές.

Category: Το σχόλιο της ημέρας

( 11 )

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. 1
    Dolfin says:

    Ωραία, ας μαζέψουμε και εμείς όλους τους κατάδικους Αλβανούς και ας τους στείλουμε απο και που ήρθαν με απαγόρευση εισόδου στη χώρα εσαεί

  2. 2
    Γιώργης says:

    Ειδικά όταν το παληκάρι εξέφραζε ανοιχτά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τις εθνικές του ανησυχίες, την αγάπη του για την πατρίδα του κλπ είναι πολύ χοντροκομμένο οποιοδήποτε αντεπιχείρημα.

    Στο κάτω-κάτω υπάρχει η σύλληψη και η δίκαιη δίκη.

    Ή δεν δύναντο τόσοι νοματαίοι να συλλάβουν ένα και μόνο παληκάρι σε ανοιχτό χώρο δίχως φυσικά να είναι κάποια πολύπλοκη κατάσταση ομηρείας ή κάτι τέτοιο.

    Και θλίβομαι για κάποιους ανοητεύοντες που ασμένως υιοθετούν οποιαδήποτε εκδοχή για να παρακάμψουν το θέμα, λες και η ανθρώπινη ζωή είναι ασήμαντη.

    ΥΓ

    Κύριε Σαββίδη, δεν υπάρχει πολιτικό σύστημα.
    Ένα ιδιότυπο πολιτικό αδιέξοδο έχει εγκαθιδρυθεί.
    Δεν αναμένουμε σωτήρες, αλλά αν είχατε την διάθεση και αν φυσικά γινόταν δεκτό από μέρους του, καλέστε τον sir Βασίλειο Μαρκεζίνη να εκφραστεί για την πολιτική επικαιρότητα.
    Αν μη τι άλλο να ακούσουμε και κάτι της προκοπής εκτός από τους μανδαρίνους της κομματοκρατίας (όπως την έχει ορθώς χαρακτηρίσει ο κύριος Κοντογιώργης) και να ξεφύγουμε από την απόλυτη ισοπέδωση και την ανυπαρξία πολιτικής πρότασης που κινείται μεταξύ καθεστωτικής σήψης και “εναλλακτικών” μετριοτήτων που απλώς φωνασκούν για να κάνουν ηχορρύπανση αλλά δεν παράγουν πολιτικό λόγο.
    Σας ευχαριστώ.

  3. 3
    Επισκέπτης says:

    O περίεργος ρόλος τής ΕΛΑΣ:

    “Η παρέμβαση της ελληνικής αστυνομίας εγείρει πολιτικό και θεσμικό ζήτημα. Η ελληνική αστυνομία δεν έχει καμία αρμοδιότητα να μιλάει και ούτε δυνατότητα να γνωρίζει για ένα περιστατικό που συνέβη εκτός της ελληνικής επικράτειας. Η μόνη αρμόδια ελληνική αρχή είναι το υπουργείο Εξωτερικών, το οποίο και κινήθηκε σε τελείως διαφορετικό κλίμα από την αστυνομία. Πώς γνωρίζει η ελληνική αστυνομία τι συνέβη στο χωριό Βουλιαράτες και πόσοι κάλυκες βρέθηκαν; Προφανώς μεταφέρει όσα της είπε η αλβανική αστυνομία. Με άλλα λόγια, μετατράπηκε σε μεταφορέα και ηχείο προς την ελληνική κοινή γνώμη της αλβανικής εκδοχής, δηλαδή της εκδοχής των εκτελεστών. Μεγαλύτερη εντύπωση προκαλεί και το γεγονός ότι έσπευσε να διοχετεύσει στοιχεία για το παρελθόν του 35χρονου θύματος. Σύμφωνα με πηγές της αστυνομίας, λοιπόν, ο Κατσίφας είχε συλληφθεί μετά από επιχείρηση της Δίωξης Ναρκωτικών το 2008 για κατοχή ναρκωτικών, για την ακρίβεια ακατέργαστης κάναβης. Για ποιόν λόγο, άραγε, η ελληνική αστυνομία διοχετεύει πληροφορίες για μία υπόθεση, η οποία έλαβε χώρα μία δεκαετία πριν, έχει προ πολλού λήξει δικαστικά και κυρίως δεν έχει καμία σχέση με το περιστατικό που οδήγησε στην εκτέλεση του 35χρονου ομογενούς.

    Δεδομένου ότι έχουν παραβιασθεί κανόνες και αρχές, τόσο η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη όσο και κεντρικά η κυβέρνηση οφείλουν εξηγήσεις για τη στάση του αρχηγείου της αστυνομίας, ή τουλάχιστον των αξιωματικών οι οποίοι ενεπλάκησαν σε αυτές τις διαρροές” (απ’ εδώ).

  4. 4
    Kapo says:

    Αυτό δεν είναι ένα διχαστικό άρθρο;

  5. 5
    Σ.Α.Ν says:

    Με την φραση ”Δεν πιστευω οτι αυτο που αποκαλειται σημερα Ελληνικη κοινωνια συγκροτει Εθνος ” ξεκινησε το αρθρο του ο κ. Σαββιδης . Και αυτο ειναι το μεγα σημερινο Ελληνικο προβλημα. Τα υπολοιπα ειναι αναστρεψιμα απο μια αλλη Ελληνικη κυβερνηση , που θα προκυψει μετα τις εκλογες.
    Χρονια τωρα η Ελληνικη κοινωνια δεχεται τον αφελληνισμο και την αποθρησκειοποιηση της ,- με διδαακαλιες απο τα Νηπιαγωγεια και συζητησεις στα καφενεια και τα ΜΜΕ- απο κοινωνικοπολιτικες δυναμεις , που θεωρουν γιορτες μισους και τα τρισαγια ακομη υπερ των ψυχων των υπερασπιστων της Πατριδος , την μειωση της διδασκαλιας των υπερ της Πατριδος και της Πιστεως αγωνων των Ελληνορθοδοξων και την κοινωνικη απαξιωση ολων των υπερασπιστων της Ελληνικης γλωσσης , των Εθνικων δικαιων και παραδοσεων ως ακροδεξιων,μη δημοκρατων και επικινδυνων για την Ελλαδα της Ευρωπης.
    Πως λοιπον αυτη η Ελληνικη κοινωνια να συγκροτησει Εθνος Ελληνικον;;;.
    Ουτε Πατροκοσμαδες εχουμε , -ο τελευταιος ηταν ο μακαριστος Αρχιεπισκοπος Αθηνων και πασης Ελλαδος Χριστοδουλος- και εχουμε πανω απο μια 10ετια να ακουσουμε την φλογερη πατριωτικη μουσικη και τα τραγουδια του Σταματη Σπανουδακη.
    Ποσα σχολικα βιβλια εχουν πατριωτικα ποιηματα των Παλαμα, Δροσινη , Πολεμη,Καβαφη και διηγηματα των Ιωνος Δραγουμη , Πηνελοπης Δελτα και τοσων αλλων ”πατριδοκαπηλων” εργατων του πνευματος του οικουμενικου Ελληνισμου τον προηγουμενο αιωνα ;;;.
    Γιατι δεν ”διαμαρτυρομαστε” ο,που σταθουμε και ο,που βρεθουμε γιαυτα τα φαινομενα και γιατι δεν εξοστρακιζουμε ολους τους ανευθυνουπευθυνους συντελεστες τους απο την νηπιαγωγο μεχρι τον καθηγητη των πανεπιστημιου και απο τον ασημαντο ”ειρηνοφιλο” και οικουμενιστη κομματαρχη μεχρι τους πολιτικους και κυριως οσους ευρισκονται σε κυβερνητικους θωκους;;;. Μηπως ”το τραβαει και η καρδουλα μας”’;;;.
    Να ξαναμιλησουμε λοιπον και να περιγραψουμε την εννοια ΕΘΝΟΣ ,πλην ειναι αργα, για ολους μας.

  6. 6
    Μαρία Μ. says:

    Πόσο σωστά τα λέτε!
    Δεν υπάρχει πια Κοινωνία, χάθηκε το Εμείς, τα χάσαμε τα Πάτρια…
    Δεν υπήρχε ποτέ Κράτος, μας κατασκεύασαν μαϊμού-κράτος κατά τα πρότυπά τους, που δεν δεν μας ταιριάζουν γιατί οι Δυτικοί υπάρχουν σαν “στρατιωτάκια” αλλά εμείς “γινόμαστε” άνθρωποι εφόσον τηρούμε τις Παραδόσεις.
    Δεν υπάρχει έτσι και αίσθημα Δικαιοσύνης γιατί η Δικαιοσύνη ήταν ο πυρήνας της Παράδοσής μας που χάσαμε.

    Το ΥπΕξ, προπάντων, δεν ανήκει από καιρό στους Έλληνες, μισεί
    την Πατρίδα τους που αυτοί λάτρευαν πάντα ως την πολύτιμη Παράδοση η οποία τους έκανε αυτό που είναι. Από αρχαιοτάτων, η αγάπη τους ήταν μοναδική γιατί ποτέ δεν ήταν εθνικιστική όξυνση συναισθήματος αλλά βαθιά οντολογική αναγνώριση οφειλής για το Είναι τους.

    • 6.1
      αφ' τό λογιστήριο says:

      Σειρήνες νανουρίστρες
      τής γιακοβίνικης εβραιομασονίας τού βολονταριασμένου ταχυδακτυλουργικού μοντερνισμού:

      Είμαστε Σειρήνες καί σού λέμε

      Κοιμήσου-κοιμήσου-κοιμήσου βαθιά
      κι εμείς θά λικνίζουμε τόν ύπνο σου μέ λιπαρά τραγούδια
      νά μή ξυπνήσεις ποτέ.

      Θά κυκλοφορείς σάν υπνοβάτης στό κόσμο τών ονείρων
      χωρίς νά θυμάσαι ούτε ποιός είσαι ούτε πού πάς.
      Μέ τό στόμα μικρό μέ τή γλώσσα παχιά τήν ανάσα κομμένη,

      θέλεις δέν θέλεις θά μιλήσεις μέ ξένη φωνή
      (π.χ. «ό παρλιαμενταρισμ είναι Δημοκρατία»,
      πού λένε τά καθ’ ημάς γραικογαλλικά υβρίδια τού νεκρόφιλου αστισμού…).

      Κοιμήσου-κοιμήσου-κοιμήσου βαθιά,
      ξεχάσου-ξεχάσου-ξεχάσου και κοιμήσου.

      • 6.1.1
        αφ' τό λογιστήριο says:

        Fanis Mouzakis Πριν από 3 χρόνια
        Μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι εξαφανισαν το βινυλιο?

        Johnny DragonGr Πριν από 3 χρόνια
        +Fanis Mouzakis Δεν ξέρω το λόγο αλλά φαντάζομαι πως ήταν πολύ αφυπνηστικό το έργο για να μείνει στην κυκλοφορία.

        δέν βάζω τό 17. Κοσμάς – Σειρήνες- Γιάννης Μαρκόπουλος, γιατί
        πάλι 01. Ραψωδός θ’ αναρτηθεί,
        για κάποιον ταχυδακτυλουργικό λόγο…

        ό Επιμελής άς βάλει στό ψαχτήρι τού YouTube
        Σειρήνες νανουρίστρες
        νά τού βγάλει πρώτη επιλογή:

        12. Σειρήνες νανουρίστρες – Σειρήνες
        Johnny DragonGr 3,2 χιλ. Προβολές Πριν από 8 χρόνια

  7. 7
    Ελένη Π. says:

    ”γιατί οι Δυτικοί υπάρχουν σαν “στρατιωτάκια” αλλά εμείς “γινόμαστε” άνθρωποι εφόσον τηρούμε τις Παραδόσεις.”
    Αὐτές οἱ Παραδόσεις πού συγκροτοῦν ἄνθρωπο ὄχι ἁπλῶς ἀποδομήθηκαν ἀλλά ἀκυρώθηκαν σχεδόν.
    Ἡ Ὀρθοδοξία καί ὁ Ἑλληνισμός πιστεύουν στήν ὀμορφιά τῆς ζωῆς. Παραδόσεις πού ἔρχονται ἀπό ἀρχαιοτάτων ἐτῶν ὁ σεβασμός στούς μεγαλυτέρους, ἡ πρόνοια, ἡ οἰκογένεια, ἡ σχετική πειθαρχία μέ τούς κανόνες τῆς Ἐκκλησίας, οἱ ἠθικές ἀξίες, ἡ πολιτική καί ἡ δημόσια ζωή, ἡ μόρφωση ὄχι μόνο μέ τήν διδασκαλία ἀλλά καί μέ τούς κανόνες ζωῆς πού μαθαίνονταν στήν ἐργασία καί μέ τίς τέχνες, ὁ σεβασμός καί ἡ ἀγάπη γιά τό περιβάλλον μικρά καλαίσθητα σπίτια, καΐκια φτιαγμένα μέ ἀγάπη, μιά κληματαριά γιά σκιά, ἡ ἐλιὰ καί τό ἀμπέλι πού παράγουν καί ὁδηγοῦν σέ σύνθετη παραγωγική διαδικασία, τά κεντήματα, τό ράψιμο, ἡ γλυπτική, ἡ ἀρχιτεκτονική, τό θέατρο, ἡ μουσική, τά τραγούδια, ἡ ἀγάπη, ὁ ἔρωτας, ἡ ποίηση. Στό μέτρο τό ἀνθρώπινο ὅλα αὐτὰ μᾶς ἔθρεψαν καί μᾶς ἀνέστησαν πολλές φορές. Ὄχι ὅτι ὅ,τι καινούργιο εἶναι κακό, ἴσα ἴσα, ἀλλά γίνεται κακό ἄν δέν κρατάει τήν σκυτάλη ἀπό τίς ἀρχές καί ἀπό τήν ἀνθρωπιά.
    Περίσσεψε τό θράσος στίς μέρες μας, ἔλλειψε ὁ ἀνδρισμός, ἡ ἂγνοια δέν ἔγινε πόθος γιά μάθηση καί γιὰ τό καλύτερο ἀλλὰ ἀδιαφορία καί καταστροφικότητα. Ἄνθρωποι χωρίς μπούσουλα τίς ἀρχές αὐτές, χωρίς ὁδηγό τήν Ἐκκλησία νά πάρει τόν ἄνθρωπο ἀπό τό χέρι καί νά τοῦ μάθει τούς κανόνες ζωῆς καί ἀγάπης, χωρίς τήν πολιτεία νά τόν ὑπολογίζει καί νά δρᾶ γι αὐτόν καί μέ αὐτόν, ὁδηγοῦνται σέ καταστροφικές συμπεριφορές, ἐχθρικές πρός τούς ἄλλους καί πρός τό περιβάλλον, ἤ σέ ψυχοπαθολογικές συμπεριφορές πού ΄θρέφονται ΄ μέ φάρμακα, ἀντί νά στραφοῦμε στήν οὐσιαστική θεραπεία πού εἶναι καί ὁ σκοπός μας, νὰ ξαναβροῦμε τήν ἀνθρωπιά μας. Δέν ὑπάρχει ἀνθρωπιά χωρίς ἐλευθερία, οἱ κουρδιστοί ἄνθρωποι δέν εἶναι ἐλεύθεροι.
    Ἰδιαιτερότητα ὁ Ἑλληνισμός μέ ἀρχές πού δέν ἀλλάζουν ὅσο κι ἄν τό προσπαθοῦν, γιατί σ’ αὐτές τίς ἀρχές στηρίζεται ἡ ἐλευθερία μας. Ἰδιαιτερότητα καί ἡ Ὀρθοδοξία πού πιστεύει στήν ἰδιαιτερότητα τοῦ κάθε ἀνθρώπου.

  8. 8
    Κων/νος Α. Καραγιαννίδης says:

    Πολύ ερεθιστική, αλλά και καίρια η αποστροφή σας για την ελληνική κοινωνία, κ. Σαββίδη.

    Ως συνεισφορά στον προβληματισμό αυτόν, επιτρέψτε μου να παραθέσω ένα απόφθεγμα από το πόνημα του Ευαγγέλου Κοροβίνη “Η Νεοελληνική Φαυλοκρατία”.

    “Η ελληνική ατομικότητα είναι ο αμιγέστερος ατομικός τύπος ανθρώπου που εμφανίστηκε στην ιστορία. Ο πολιτισμικός αυτός τύπος έχει θετικά και αρνητικά. Τα θετικά αναγνωρίζονται στην ανοδική πλευρά της εξελικτικής καμπύλης του, ενώ τα αρνητικά τα βλέπουμε να υπερτερούν στην καθοδική της πλευρά, κατά την οποία το ‘Εγώ’ αυτοτοποθετείται υπεράνω κάθε συλλογικής αξίας. Είναι το άτομο που έχει χάσει μέσα του την ικανότητα του συλλογικώς υφίστασθαι. […] Η φαυλοκρατία, για να αναδυθεί και να εμπεδωθεί, […] καλλιέργησε έντεχνα και υπέρμετρα τα αρνητικά χαρακτηριστικά της ελληνικής ατομικότητας.”

  9. 9
    .- says:

    Όλα είναι θέμα παιδείας και το θέαμα στο γραφείου αυτού του ανεκδιήγητου υπουργού τις προάλλες, ήταν όλα τα λεφτά. Υπολογίζω ότι ο νεαρός με το ξυρισμένο κεφάλι που ήταν ο αρχηγός στη φάση, να είναι στην κυβέρνηση μετά από καμιά 30αριά χρόνια.

    Τέτοια πάστα μεγαλώνει η ελληναρία και αυτό ακριβώς της αξίζει. Τελεία και παύλα.

    • 9.1
      Σ.Α.Ν says:

      Δεν αναφερατε και εκεινον τον αξιολυπητο Αστυνομικο Διευθυντη ,που τον ”εκαναν καροτσακι” και τον εδιωξαν απο το γραφειο του κ. Γαβρογλου ,- για την προστασια του οποιου πηγε εκει με διαταγη των ανωτερων του -και ο οποιος δεν αποκλειεται να προαχθει στις κρισεις που θα γινουν για την δουλικοτητα του να μη διαμαρτυρηθει.
      Εσεις γραφετε για τον νεαρο που μπορει να γινει μετα απο καμια 30αρια χρονια και υπουργος. Αυτο ας το αποκλεισουμε γιατι-αν υπαρχουμε ως κρατος – πιστευουμε οτι μετα το 4ετια αυτη θα βαλουν μυαλο ολοι οι Ελληνες , για να μη ξαναψηφισουν λαικιστες και δημαγωγους , που μπορει να ξαναεμφανιστουν -για οσους πιστευουν στην μετεμψυχωση , του μοναδικου αειμνηστου Ανδρεα Παπανδρεου , ο οποιος εφερε τ’απανω- κατω μετα το 1977 , που εγινε αξιωματικη αντιπολιτευση και δημιουργησε τον Ελληνα του -ΑΝΤΙ σε ολα- ,με τα οποια μεχρι τοτε γαλουχηθηκαν και μεγαλουργησαν οκτω γενηες Ελληνων απο το 1821-.
      Αυτους τους Ελληνες βρηκε ο κ. Τσιπρας και μαυτους ευελπιστει να συνεχισει εξαφανιζοντας το αποκομματα του πρωην ΠΑΣΟΚ στις επομενες εκλογες , τα οποια θελουν να διατηρησουν και το ”προοδευτικο” προσημο τους , ενω για ολους πια τους Ελληνες το προσημο και το καμαρι τους θα επρεπε να ειναι το ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ , οπως δειχνουν και οι δυο σημαιες τους , που κυματιζουν σε ολα τα κρατικα κτιρια .
      Ηλθε ο καιρος ομως και θα ξεκινησει να ανεβαινει στην επιφανεια η Ελλας με τους περισσοτερους Ελληνες ,που θα σωσουν και τους βυθισμενους στον κοσμο τους συνελληνες .
      Το συνθημα δοθηκε με την Συμφωνια της λιμνης με τα Σκοπια και ο Ελληνισμος ξεκινησε και αρχιζει να τρεχει , οπως απεδειξαν μικροι και μεγαλοι στα συλλαλητηρια και στην προ 3ημερου παρελαση της θεσ/νικη κυριως.
      Των ”εχθρων” τα φουσατα περασαν . ”Ταχ’αυριον εσεται αμεινον”.

  10. 10
    Στέφανος says:

    Συνομιλητές, δε μιλάει για κοινωνία μα για μη έθνος.

    Παντελή….Τί ΛΕΣ, το σκέφτεσαι;

  11. 11
    αφ' τό λογιστήριο says:

    όχι δά…

    εδώ δέν είναι «τής Ελένης», αλλά
    τής γιακοβίνικης εβραιομασονίας πάσης νεκρόφιλης ταχυδακτυλουργίας, νά:

    • 11.1
      αφ' τό λογιστήριο says:

      ό,τι πείτε:

      • 11.1.1
        αφ' τό λογιστήριο says:

        ό Επιμελής
        άς βάλει στό ψαχτήρι τού YouTube
        Σειρήνες νανουρίστρες
        νά τού βγάλει πρώτη επιλογή:

        12. Σειρήνες νανουρίστρες – Σειρήνες
        Johnny DragonGr 3,2 χιλ. Προβολές Πριν από 8 χρόνια

Back to Top

Leave a Reply

 characters available

 


Το σχόλιο της ημέρας

    Επανέρχομαι σήμερα στο θέμα των ελληνικών στρατιωτικών δυνατοτήτων σε σύγκριση με την Τουρκία επικαλούμενος πληροφορίες από στρατιωτικές πηγές για να τονίσω πως σε μια αντιπαράθεση με τη γειτονική χώρα οι πιθανότητες επικράτησης βρίσκονται οι περισσότερες στην ελληνική πλευρά. Πριν ...

Ροή Ειδήσεων


Εορτολόγιο

Φωτογραφία της ημέρας