Συγκλονιστική επιστολή Π.Εμφιετζόγλου στη Βουλή για την χρηματοδότηση του προγράμματος των φρεγατών του ΠΝ

8/10/20 | 4 | 2 | 4,879 εμφανίσεις

Επιστολή-πρόσκληση, ένα «καμπανάκι έγερσης» προς τις ηγεσίες των κομμάτων του Κοινοβουλίου, το προεδρείο της Βουλής και συνολικά τους 300 βουλευτές που απαρτίζουν το ελληνικό Κοινοβούλιο απέστειλε ο ευπατρίδης πρόεδρος του ομίλου εταιρειών ΜΗΧΑΝΙΚΗ, Πρόδρομος Εμφιετζόγλου, προκειμένου να αποφασίσουν «εδώ και τώρα» για την χρηματοδότηση νέων φρεγατών για τον ελληνικό πολεμικό Στόλο με την δημιουργία «Ταμείου Ελληνικού Στόλου».

Ο Π.Εμφιετζόγλου, ένας επιχειρηματίας ο ο οποίος έχει δαπανήσει μεγάλο μέρος της προσωπικής του περιουσία, εντελώς αφιλοκερδώς, υπέρ της πατρίδος, σημειώνει στην επιστολή του με ημερομηνία 5 Οκτωβρίου 2020:

«Η Ιστορία διδάσκει αυτούς που την θυμούνται και τιμωρεί αυτούς που την ξεχνούν. Έχουμε αφήσει το Ελληνικό Ναυτικό χωρίς αναβαθμίσεις, χωρίς νέες μονάδες, χωρίς σύγχρονο εξοπλισμό, χωρίς καν τορπίλες για τα νέα μας υποβρύχια 214, όταν δίπλα μας οι Τούρκοι χτίζουν συνεχώς νέα σύγχρονα πλοία, απαιτούν το μισό Αιγαίο, τα νησιά μας και τις θάλασσές μας στο Αιγαίο και στην Ανατολική Μεσόγειο».

Και συνεχίζει αναφερόμενος στις κωμικοτραγικές εξελίξεις με τις φρεγάτες που «όλο υπογράφονται» και όλο στον «αέρα» μένουν: 

«Κι ενώ ύστερα από πολύμηνες διαπραγματεύσεις περιμέναμε την υπογραφή της συμφωνίας με την Γαλλία για τις 2 υπερσύγχρονες Belh@rra, με άμεση κάλυψη 2 νοικιασμένες Fremm, μαζί με διπλωματική και στρατιωτική υποστήριξη, πληροφορηθήκαμε ότι η εν λόγω συμφωνία αναβάλλεται ή ματαιούται διότι είναι ακριβή και ότι πιθανώς θα διενεργηθεί «διεθνής διαγωνισμός». 

Πόσος χρόνος όμως απαιτείται μέχρι να κατακυρωθεί ένας τέτοιος διαγωνισμός; Από την σύνταξη των προδιαγραφών, τις ενστάσεις των ενδιαφερόμενων, την προκήρυξη του διαγωνισμού, την αξιολόγηση, την κήρυξη του μειοδότη, τις νέες ενστάσεις και προσφυγές, και την διαδικασία του Ελεγκτικού Συνεδρίου απαιτούνται τουλάχιστον 2 χρόνια. Αν προσθέσουμε άλλα 3 χρόνια για την κατασκευή ή μετασκευή των πλοίων, καταλήγουμε σε 5-6 χρόνια.

Και τι θα κάνει το Ελληνικό Ναυτικό αυτά τα 5 χρόνια; Πόσο μπορεί με τα υπάρχοντα μέσα να καλύψει τις θάλασσές μας; Επίσης, ας μην ξεχνάμε ακόμη ότι έχουμε Ιερό καθήκον να προασπιστούμε τους αδελφούς μας στην Κύπρο μας, Πως θα μπορέσει το Ναυτικό μας να υπερασπισθεί την Μεγαλόνησό μας; Ή μήπως πάλι η Κύπρος “κείται μακράν”;»

Και καταλήγει στην συγκλονιστική επιστολή του: «Αν η κυβέρνηση δυσκολεύεται οικονομικά να καλύψει τη δαπάνη, πιστεύω ότι όλοι οι Έλληνες θα συμβάλλουν πρόθυμα.

Να συστρατευθούμε λοιπόν όλοι οι απανταχού της γης, να συμβάλλουμε όλοι πλούσιοι και φτωχοί στον Ιερό σκοπό της σωτηρίας της Πατρίδας.

Να δημιουργήσουμε «Ταμείον Ελληνικού Στόλου» υπό την αιγίδα του τ. Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Παυλόπουλου. 

Τότε όλοι μας θα νιώθουμε υπερήφανοι για τη συμβολή μας και θα νιώθουμε συναισθηματικά δεμένοι με τα πλοία μας. Αυτή είναι η καλύτερη, έμπρακτη συμμετοχή μας στην μνήμη, στην απότιση τιμής στους ήρωες του ’21».

Η πρόταση Εμφιετζόγλου είναι πάνω απ’όλα ουσιαστική και κυρίως άμεσα εφαρμόσιμη. Χρόνος δεν υπάρχει. Μόνο η αγωνία να αποτρέψουμε το κακό που έρχεται, υπάρχει. Θα προλάβουμε;

Ιδού ολόκληρη η επιστολή του Πρόδρομου Εμφιετζόγλου:

«ΠΡΟΣ: Την Βουλή των Ελλήνων

Αθήνα 5 Οκτωβρίου 2020

Οι φρεγάτες και το 1821

Ο Ελευθέριος Βενιζέλος ανέλαβε Κυβερνήτης της μικρής, πτωχής, Ελλάδος της Μελούνας, το 1910. Σε λιγότερο από 2 χρόνια και με τη βοήθεια Ελλήνων ευεργετών, δημιούργησε ισχυρό στόλο που με αρχηγό τον Ναύαρχο Κουντουριώτη έκλεισε τα τουρκικά πλοία στα Δαρδανέλλια και απελευθέρωσε τα νησιά μας του Βορείου Αιγαίου, την Καβάλα και το Άγιο Όρος.

Η Ιστορία διδάσκει αυτούς που την θυμούνται και τιμωρεί αυτούς που την ξεχνούν. 15 χρόνια έχουμε αφήσει το Ελληνικό Ναυτικό χωρίς αναβαθμίσεις, χωρίς νέες μονάδες, χωρίς σύγχρονο εξοπλισμό, χωρίς καν τορπίλες για τα νέα μας υποβρύχια 214, όταν δίπλα μας οι Τούρκοι χτίζουν συνεχώς νέα σύγχρονα πλοία, απαιτούν το μισό Αιγαίο, τα νησιά μας και τις θάλασσές μας στο Αιγαίο και στην Ανατολική Μεσόγειο.

Και ενώ ύστερα από πολύμηνες διαπραγματεύσεις περιμέναμε την υπογραφή της συμφωνίας με την Γαλλία για τις 2 υπερσύγχρονες Belh@rra, με άμεση κάλυψη 2 νοικιασμένες Fremm, μαζί με διπλωματική και στρατιωτική υποστήριξη, πληροφορηθήκαμε ότι η εν λόγω συμφωνία αναβάλλεται ή ματαιούται διότι είναι ακριβή και ότι πιθανώς θα διενεργηθεί «διεθνής διαγωνισμός».

Πόσος χρόνος όμως απαιτείται μέχρι να κατακυρωθεί ένας τέτοιος διαγωνισμός; Από την σύνταξη των προδιαγραφών, τις ενστάσεις των ενδιαφερόμενων, την προκήρυξη του διαγωνισμού, την αξιολόγηση, την κήρυξη του μειοδότη, τις νέες ενστάσεις και προσφυγές, και την διαδικασία του Ελεγκτικού Συνεδρίου απαιτούνται τουλάχιστον 2 χρόνια. Αν προσθέσουμε άλλα 3 χρόνια για την κατασκευή ή μετασκευή των πλοίων, καταλήγουμε σε 5-6 χρόνια.

Και τι θα κάνει το Ελληνικό Ναυτικό αυτά τα 5 χρόνια; Πόσο μπορεί με τα υπάρχοντα μέσα να καλύψει τις θάλασσές μας; Επίσης, ας μην ξεχνάμε ακόμη ότι έχουμε Ιερό καθήκον να προασπιστούμε τους αδελφούς μας στην Κύπρο μας, Πως θα μπορέσει το Ναυτικό μας να υπερασπισθεί την Μεγαλόνησό μας; Ή μήπως πάλι η Κύπρος «κείται μακράν»;

Άρα είναι απόλυτη ανάγκη να ενισχύσουμε το Ναυτικό μας προχθές! Οι Τούρκοι δεν καταλαβαίνουν από Διεθνές Δίκαιο, από διπλωματία, από συμβάσεις. Άλλωστε πότε τήρησαν την υπογραφή τους; Οι Τούρκοι ένα καταλαβαίνουν: την δύναμη. Την δύναμη που είναι απαραίτητη για την Πατρίδα μας ώστε να είναι «Σεβαστή στους φίλους και φοβερή στους εχθρούς».

Γιατί λοιπόν να αναβάλλουμε ή ματαιώνουμε τη συμφωνία για τις γαλλικές φρεγάτες; Είναι προφανές ότι και οι Αμερικάνοι και οι Γερμανοί και άλλες χώρες, θα επιθυμούσαν να μας πουλήσουν τα δικά τους πλοία. Υπάρχει όμως καλύτερη συνολική πρόταση από την γαλλική; Αν ναι, ας την επιλέξουν και ας υπογράψουν εντός μηνός. Αν όχι, ας υπογράψουν με την Γαλλία, η οποία μας καλύπτει με στρατιωτική συμφωνία και μας υποστηρίζει στους κόλπους της Ε.Ε., όπου η φιλότουρκη Γερμανία για άλλη μια φορά, διαχρονικά είναι εναντίον της Πατρίδος μας.

Διαβάσαμε ότι η Κυβέρνηση θεωρεί το όλο τίμημα ολίγον ακριβό. Πέραν της γενικής αρχής «το ακριβό είναι πολλές φορές και καλό και τελικά πιο φθηνό», ας ζητήσει πρόσθετη έκπτωση στο συνολικό πακέτο. Και αν παραταύτα δυσκολεύεται οικονομικά να καλύψει τη δαπάνη, πιστεύω ότι όλοι οι Έλληνες θα συμβάλλουν πρόθυμα.

Να συστρατευθούμε λοιπόν όλοι οι απανταχού της γης, να συμβάλλουμε όλοι πλούσιοι και φτωχοί στον Ιερό σκοπό της σωτηρίας της Πατρίδας. Να δημιουργήσουμε «Ταμείον Ελληνικού Στόλου» υπό την αιγίδα του τ. Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Παυλόπουλου.

Τότε όλοι μας θα νιώθουμε υπερήφανοι για τη συμβολή μας και θα νιώθουμε συναισθηματικά δεμένοι με τα πλοία μας.

Αυτή είναι η καλύτερη, έμπρακτη συμμετοχή μας στην μνήμη, στην απότιση τιμής στους ήρωες του ’21.

Πρόδρομος Εμφιετζόγλου

(Πρόεδρος Δ.Σ Ομίλου Εταιρειών Μηχανικής)»

Δείτε την πρωτότυπη επιστολή του κ. Π.Εμφιετζόγλου

 

Category: Ειδησεις

( 4 )

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. 1
    Συχνός αναγνώστης says:

    Πρόεδρος της Δημοκρατίας είναι η κα. Σακελλαροπούλου εδώ και μήνες… Προσέξτε λίγο το περιεχόμενο που αναδημοσιεύετε ή βάλετε ένα σχόλιο σε παρένθεση έστω.

    • 1.1
      Μίλτος says:

      ναί, έ;!

    • 1.2
      Επισκέπτης says:

      τ. Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Παυλόπουλου”

      Όντως, τέως ΠτΔ είναι ο Παυλόπουλος. Πού είναι το πρόβλημά σου;

  2. 2
    Μίλτος says:

    Ναί!

  3. 3
    Επισκέπτης says:

    Είναι παρήγορο να βλέπει κανείς ότι υπάρχουν ακόμη τέτοιοι πατριώτες και άνθρωποι που δεν το βάζουν κάτω.

  4. 4
    Μίλτος says:

    Είδηση μέ 4.178 εμφανίσεις σέ δυό μέρες,
    χωρίς νά γράψει ούτε μιά μαλακία, ό

    Σ Α Ν;

    θά νομίζει ότι χάσαμε τό γούστο μας,
    ότι αρρωστήσαμε…

Back to Top

Leave a Reply

 characters available

 


Το σχόλιο της ημέρας

    19/10/20 | (1 σχόλια)
    ΠΕΤΡΟΣ ΛΙΑΚΟΥΡΑΣ* 18.10.2020 • 09:59 Η νέα ΝAVΤEX της Τουρκίας για την έξοδο του «Ορούτς Ρέις» κατέδειξε τα όρια της δεσμευμένης περιοχής, που εκτείνονται νοτίως του σημείου που απέχει 6,5 ν.μ. από το σύμπλεγμα Μεγίστης/Καστελλορίζου. Πρόκειται για περιοχή υφαλοκρηπίδας από ...

Ροή Ειδήσεων


Εορτολόγιο

Φωτογραφία της ημέρας