Πανάκριβο το λογότυπο του μετρό Θεσσαλονίκης – 30.000 ευρώ με απευθείας ανάθεση!

- Advertisement -

«Βροχή» τα σχόλια στο X για το «χρυσό» λογότυπο του μετρό της συμπρωτεύουσας

«Χρυσάφι στα πόδια» της διαφημιστικής εταιρείας που δημιούργησε το λογότυπο του μετρό της Θεσσαλονίκης, καθώς σύμφωνα με την απόφαση που αναρτήθηκε στην Διαύγεια, έγινε απευθείας ανάθεση της σύμβασης «Δημιουργία Λογότυπου και Σήμανσης για το μετρό Θεσσαλονίκης» στην εταιρία MARKETING AND MEDIA SERVICES MON. IKE, με έδρα την Αθήνα έναντι 30.000 ευρώ.

Θυμίζουμε πως ο Χρήστος Σταϊκούρας παρουσίασε το λογότυπο λέγοντας ότι «το πεζό γράμμα “μ”, αποτέλεσε μία προφανή επιλογή ώστε να παραπέμπει άμεσα στο μετρό, αλλά να διαφοροποιείται από το κεφαλαίο Μ, το οποίο χρησιμοποιείται ευρέως σε διάφορες παραλλαγές σε όλον των κόσμο».

Σύμφωνα με τον ίδιο «απλοποιήθηκε το βυζαντινό γράμμα Μ, ώστε να συνδυάζει την αυθεντικότητα με τον καινοτόμο χαρακτήρα που θέλουμε να χαρακτηρίζει τη νέα ταυτότητα του μετρό Θεσσαλονίκης».

Το λογότυπο που έχει ήδη προκαλέσει σάλο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κόστισε 30.000 ευρώ και η εταιρεία που το δημιούργησε, ανέλαβε την εργασία του με απευθείας ανάθεση.

Υπενθυμίζεται ότι ακυρώθηκαν δύο διαγωνισμοί που είχαν προκηρυχθεί για τον σχεδιασμό του σήματος/εμβλήματος για το μετρό της Θεσσαλονίκης.

Τελικά, στις 2 Οκτωβρίου 2024 αναρτήθηκε στη Διαύγεια το έγγραφο για την απευθείας ανάθεση, ύψους 30.000 ευρώ, στην εταιρία MARKETING AND MEDIA SERVICES MON. IKE.

Πάντως, η επίσημη αιτιολογία για την απευθείας ανάθεση είναι ότι ο δεύτερος διαγωνισμός «απέβη άγονος, επειδή απορρίφθηκαν οι προσφορές όλων των διαγωνιζομένων».

Όπως ήταν λογικό, αρκετοί ήταν εκείνοι οι χρήστες που επέκριναν το λογότυπο του μετρό της Θεσσαλονίκης εξαιτίας του κόστους, δημιουργώντας μάλιστα ένα λογοπαίγνιο με το γράμμα «μ» το οποίο όπως λένε δεν συμβολίζει τη λέξη μετρό, αλλά τη μίζα.

Δείτε σχετικές δημοσιεύσεις:

 

 

 

 

spot_img

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ας κρίνουν οι σχετικές με την διαφήμιση Εταιρείες (αυτές να καταγγείλουν) για το πληρωθέν ποσό των 30.000 για τη δημιουργία του σήματος του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης (άρεσε και είναι πρωτότυπο για την Συμβασιλεύουσα επί Βυζαντίου Θεσσαλονίκη), αλλά γιατί η φωτογραφία του καλού Υπουργού κ. Σταϊκούρα, αφού δεν είναι Πρόεδρος της Ανώνυμης Εταιρείας Ελληνικό Μετρό, η οποία ανέθεσε την δημιουργία του σήματος;.
    Υ.Γ Δεν πιστεύω να νομίζουμε ότι ο σχεδιαστής του σήματος του ΜΕΤΡΟ είναι μέλος και της Ν.Δ για να φταίει και αυτή.

  2. Αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι για μερικούς δεν υπάρχει κρίση ρε παιδί μου… αλίμονο καί τρείς αλίμονο για τόν μεροκαματιάρη πού τόν βλέπεις νά μετράει με αγωνία τά χρήματα τού προτού μπει στο σούπερ μάρκετ….
    Κάτι τέτοια ακούει καί μετά τού βάζουν καί χέρι γιατί ψηφίζει ακραία… Βλέπε ΗΠΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,767ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
37,800ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisement -

Τελευταία Άρθρα