ΟΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΩΝ

http://www.professors-PhDs.com.

    Mail: [email protected]

                                 Www.professors-phds.com

                        23 Απριλίου, 2020

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Είναι γνωστή η έκφραση «μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας», αλλά και η διαπίστωση πως «οι πιο επικίνδυνοι εχθροί βρίσκονται εντός των τοιχών». Δυστυχώς τις βλέπουμε να επαληθεύονται κάθε τόσο, και τώρα στην περίπτωση των Σκάι και Σταρ με τα τουρκικά σήριαλ.

Την ώρα που η τουρκική επιθετικότητα εκδηλώνεται απέναντι στην Ελλάδα με τις πιο ύπουλες μορφές υβριδικού πολέμου, την ώρα που μια εξτρεμιστική Τουρκία εξευτελίζει καθημερινά κάθε έννοια θαλασσίων και εναέριων συνόρων της χώρας μας, την ώρα που όλοι σχεδόν οι υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι του τουρκικού καθεστώτος επιδίδονται σε ένα ασταμάτητο λεκτικό bullying εναντίον μας χωρίς κανένα λόγο, την ώρα που γνωστοί Τούρκοι «καλλιτέχνες» δημιουργούν άσματα με ευχές να «σταλεί» ο κορονοιός στην Ελλάδα, υπάρχουν Ελληνικές επιχειρήσεις που τροφοδοτούν την απληστία των καναλαρχών μας για χρηματικό κέρδος προβάλλοντας τουρκικά σήριαλ! Με αυτόν τον τρόπο υποστηρίζουμε την Τουρκία και την υποβοηθούμε στην προσπάθειά της για πολιτιστικό εκτουρκισμό της ελληνικής κοινωνίας.

Την Τετάρτη 22 Απριλίου 2020 ρίξαμε μια ματιά στον κατάλογο των διαφημιζομένων στις τουρκοσειρές του STAR και του SKAI. Περισσότερες από σαράντα (ναι σαράντα!) επιχειρήσεις χρηματοδότησαν τις τουρκοσειρές που προβλήθηκαν στα δύο κανάλια, μόνο την συγκεκριμένη ημέρα!

Ανάμεσα τους οι γνωστοί – άγνωστοι: ΠΡΟΚΤΕΡ & ΓΚΑΜΠΛ, ΦΡΙΣΛΑΝΤ ΚΑΜΠΙΝΑ ΕΛΛΑΣ ΑΕ, NESTLE ΕΛΛΑΣ ΑΕ, VODAFONE-PANAFON ΑΕ ΤΗΛΕΠ/ΝΙΩΝ, η «Μεγάλη μας φίλη», η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος (ναι, η Εθνική μας τράπεζα χρηματοδοτεί τουρκοσειρά!!) και πολλές – πολλές άλλες!

Από την Δευτέρα 27 Απριλίου 2020, θα αναρτάται στο ΙΗΑ κάθε λίγες μέρες πλήρης κατάλογος ΟΛΩΝ των διαφημιζομένων στις τουρκοσειρές.Όσες επιχειρήσεις επιμένουν να ξοδεύουν τα χρήματα των πελατών τους για διαφήμιση σε τουρκοσειρές, θα «κερδίζουν» δικαιωματικά και πλήρη ανάλυση εταιρικού προφίλ, προϊόντων, εντύπων ή υπηρεσιών τους, ώστε οι πελάτες τους να είναι ενημερωμένοι.

Το καθημερινό αίσχος των τουρκοσειρών στην Ελληνική τηλεόραση πρέπει να σταματήσει.

Για να γίνει όμως αυτό, πρέπει να σταματήσει η χρηματοδότησή τους.

Και σε αυτό ο κάθε ένας από εμάς οφείλει να κάνει το χρέος του, απέχοντας από την αγορά όλων των προϊόντων, όλων των εντύπων, όλων των υπηρεσιών που χρηματοδοτούν με την διαφήμιση τους τουρκοσειρές στην Ελλάδα!

ΟΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΩΝ

spot_img

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Τα ιδιωτικά κανάλια σκοπό έχουν το κέρδος και μόνο. Το κέρδος των προέρχεται από τις διαφημίσεις. Για να τούς δίδονται διαφημίσεις, πρέπει να έχουν υψηλή τηλεθέαση. Για να έχουν υψηλή τηλεθέαση, πρέπει να προβάλουν προγράμματα, που αρέσουν στο κοινό. Κάνουν, λοιπόν, δημοσκοπήσεις, ή προβάλλουν ένα πρόγραμμα δοκιμαστικά, για να δουν τι πουλά. Ανάμεσα στα υπόλοιπα σκουπίδια που προβάλλουν, παίζουν και τουρκοσειρές, διότι προφανώς έχουν μεγάλη τηλεθέαση. Συνεπώς, αν το ελληνικό τηλεοπτικό κοινό αρέσκεται (και) στις σειρές αυτές, δεν φταίνε τα κανάλια. Αν διαπίστωναν π.χ. ότι ο κοσμάκης θέλει κλασσική μουσική, ή σοβαρές σειρές από γνωστά έργα τής ελληνικής, ή/και ξένης λογοτεχνίας, αυτά θα πρόβαλαν. Αλλά η προβολή τουρκοσειρών δείχνει το επίπεδο τού ελληνικού τηλεοπτικού κοινού. Kακά τα ψέμματα.

  2. Είναι και στο τι εκπαιδεύεις το τηλεοπτικό κοινό κ.”επισκέπτη”,στο τι το εθίζεις γιατί δυστυχώς η τηλεόραση έχει κι αυτή την παρενέργεια.Η προώθηση της μαζικής υποκουλτούρας είναι ένας πρώτης τάξεως τρόπος για την αλλοίωση των αξιακών κριτηρίων των μαζών και κατ’επέκταση του ελέγχου τους.Η προβολή αυτών των σειρών περνάει το μήνυμα στο συλλογικό υποσυνείδητο μιας εθελούσιας παραίτησης και παράδοσης,μιας επίπεδης πρόσληψης της ιστορίας που οδηγεί σε ερμηνείες τύπου”συνωστισμού”.Ντρέπομαι πραγματικά.Δύσκολα μπορώ να φανταστώ άλλη χώρα τόσο ηττημένη εσωτερικά.(Οι παλιές σειρές της ΕΡΤ,αλλά και κάποιων ιδιωτικών καναλιών, από έργα της νεοελληνικής λογοτεχνίας είχαν μεγάλη τηλεθέαση,αληθινή ψυχαγωγία οι περισσότερες.)

    • α) Ίσως δεν έγινα αντιληπτός. Τα κανάλια ακολουθούν το κοινό και όχι αντιστρόφως.

      β) Τα ιδιωτικά κανάλια είναι επιχειρήσεις με σκοπό το κέρδος και όχι την εκπαίδευση τού τηλεοπτικού κοινού.

      γ) Όταν ο Α. Κακλαμάνης έφτιαξε το κανάλι τής ΒΟΥΛΗΣ, το προόριζε (και είναι, αν όχι όπως παλιά) για ποιοτικό κανάλι. Έχει σχεδόν μηδενική τηλεθέαση, σε σημείο που η κυβέρνηση Σαμαρά σκεφτόταν να το καταργήσει εντελώς. Ποιος φταίει; Ποια κανάλια έχουν περισσότερη τηλεθέαση, τα κρατικά, ή τα ιδιωτικά;

  3. Επειδή δεν έχουμε μετρήσει την τηλεθέαση των τουρκικών σειρών μεγάλη πιθανότητα είναι να αγοράζονται ”μπιρ παρά”, όπως τα Κινέζικα προιόντα ,γιατί εξυπηρετούν την εξοικείωση των ντεμέκ Ελληναράδων με την τουρκική γλώσσα και την Ερντογανική-18 χρονια τώρα- κουλτούρα, που την είχαμε κάποτε και στην Ελλάδα και την χάσαμε ανεπιστρεπτί όταν ΄’ήρθε ο λαός στην εξουσία” και αποκτήσαμε όλοι οι Έλληνες και κυρίως οι γυναίκες,τα ανήλικα και οι άεργοι περισσότερα κοινωνικοπολιτικά δικαιώματα και αποστροφή σε κάθε θρησκευτικό και παραδοσιακό.
    Όπως στρώσαμε έτσι κοιμόμαστε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,767ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
39,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής

Τελευταία Άρθρα