ΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΩΣ “ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ” ΚΑΤΑ ΤΗΝ “ΠΑΛΑΙΟΕΛΛΑΔΙΚΗ” ΕΚΔΟΧΗ.

Print Friendly, PDF & Email
spot_img
του Παντελή Σαββίδη
Αφορμή για το σημερινό σχόλιο αποτελεί ο χαρακτηρισμός, για τρισεκατομμυριοστή φορά, των βορειοελλαδιτών ως Βουλγάρων απο την συχνότητα του Αντέννα.
Κυρίως, η επίσημη αντίδραση του ΠΑΟΚ που έστειλε εξώδικο στα σταθμό.
Δεν βλέπω επίγεια τηλεόραση και το γεγονός το πληροφορήθηκα απο ένα μήνυμα που μου έστειλε φίλος του fb.
Αντέδρασα με ένα χθεσινό μου σχόλιο εστιάζοντας στην διάσταση μικροελλαδισμού και οικουμενικού ελληνισμού.
Ορισμένοι διαδικτυακοί φίλοι σχολίασαν αρνητικά το δικό μου σχόλιο αναφέροντας περιπτώσεις όπου “παλαιοελλαδίτες” πολέμησαν, πράγματι, ηρωϊκά για να φθάσει η Ελλάδα στα σημερινά σύνορα. Συγκεκριμένα αναφέρθηκαν:
-Στο ηρωϊκό 9ο Σύνταγμα Ευζώνων με τις τρομερές επιτυχίες στον Βαλκανικό Πόλεμο.
-Στον Παύλο Μελά ως νοτιοελλαδίτη.
-Στη συμμετοχή των “παλαιοελλαδιτών” στον Σαγγάριο.
Οφείλω μια απάντηση σε σοβαρό-και όχι ποδοσφαιρικό-επίπεδο.
1.-Αν και το ελληνικό “Πεδεμόντιο” υπήρξαν τα Επτάνησα και το πεδίο με τους Τούρκους καθαρίστηκε αρκετά πριν την εξέγερση του 21, (βλέπε Σούλι και αγώνες τους κατά Αλή Πασά), αν και η πρώτη απελευθερωτική σπίθα άναψε στις Ηγεμονίες, η Επανάσταση, επισήμως, κηρύχθηκε στην Πελοπόννησο. Και εκεί δόθηκαν σκληροί αγώνες. Ο Κολοκοτρώνης υπήρξε μια απο τις ηρωϊκότερες μορφές της. Η Ελλάδα απο την Πελοπόννησο ως την Ρούμελη που απελευθερώθηκε μετά τον Αγώνα, αποκαλείται Παλαιά Ελλάδα. Η οποιαδήποτε επέκταση του νεοσύστατου ελληνικού κράτους είτε δπλωματική, είτε ένοπλη θα γινόταν απο την ήδη απελευθερωμένη Ελλάδα. Αν και το 1821, παράλληλα με την Πελοπόννησο εξεγέρθηκαν και περιοχές που παρέμειναν αλύτρωτες σχεδόν έναν αιώνα μετά.
Για να καταλήξω: Όχι, μόνο, δεν αμφισβητώ την συμβολή των ανθρώπων που πρωταγωνίστησαν στην απελευθέρωση της Ελλάδας αλλα υποκλίνομαι στη θυσία τους. Και αυτό το κάνω καθημερινά. Γιατί πιστεύω πως η ζωή αξίζει να τη ζεις μόνο σε συνθήκες ελευθερίας. Άρα, περιττεύει η αναφορά σε αυτούς τους αγώνες κάθε φορά που αντιδρούμε επειδή αποκαλούμεθα Βούλγαροι. Το οποίο, όπως θα δείξω και παρακάτω, είναι και επικίνδυνο και γι αυτούς, απο τον νότο, που το εκστομίζουν.
2.-Αυτήν την σχέση με το κράτος που απελευθερώθηκε η “Παλαιά Ελλάδα” την χρησιμοποίησε κατά απόλυτο τρόπο συμφεροντολογικά. Θεώρησε, και θεωρεί ακόμη, πως είναι ιδιοκτήτης του κράτους που δημιουργήθηκε, επομένως μόνον αυτή πρέπει να απολαμβάνει τα αγαθά του που πηγάζουν απο την λειτουργία του. Θεωρείτο, και θεωρείται ακόμη και σήμερα, αδιανόητη η κατάληψη υψηλής δημόσιας θέσης απο πρόσφυγα. Αυτά είναι υπόθεση ανθρώπων απο τη Νότια Ελλάδα.
3.-Αυτή η σχέση με το κράτος, ίσως, και άλλοι λόγοι στους οποίους δεν είναι δυνατόν να αναφερθώ, διαμόρφωσε μια ιδεολογία. Την ιδεολογία της “μικράς πλην εντίμου Ελλάδος”. Την ιδεολογία του μικροελλαδισμού η οποία, σε αντίθεση με την Μεγάλη Ιδέα την οποία επιχείρησε να υλοποιήσει ο Βενιζέλος, αντιτάχθηκε και στη Μικρασιατική Εκστρατεία. Θα μπορούσα να πω ότι την υπονόμευσε. Πολιτικοί εκφραστές της ο Κωνσταντίνος, το Λαϊκό Κόμμα, ο Μεταξάς. Η αδράνεια, ο κομματισμός τους και η εμμονή τους στον βασιλιά, οι σκόπιμες επιλογές τους στον Α!ΠΠ στέρησαν την δυνατότητα μιας ισχυρής, σήμερα, Ελλάδας.
4.-Αυτή η ιδεολογία είχε ένα μίσος- φοβάμαι πως το διατηρεί- για τους Πρόσφυγες. Θα τους έπαιρναν τα χωράφια, τις δουλειές, αλλά,κυρίως, την εξουσία. Την οποία προσπάθησαν να διατηρήσουν ως κόρη οφθαλμού. Έδιωξαν τα προσφυγικά καράβια απο τη νότιο Ελλάδα και εγκατέστησαν τους πρόσφυγες στις απελευθερωμένες περιοχές της βόρειας. Και καλώς έγινε αυτό. Αν δεν έρχονταν οι πρόσφυγες η διατήρηση των εδαφών αυτών θα ήταν προβληματική. Η συνεισφορά των Προσφύγων στην “παλαιά Ελλάδα” ήταν τεράστια. Απο την οικονομία και τον πολιτισμό μέχρι την εθνική σύνθεση. Αν συνεχίζει να υπάρχει Ελλάδα το οφείλει και σ αυτούς.
5.-Όταν, λοιπόν, μιλώ για την παλαιά Ελλάδα και την νοοτροπία της εννοώ όλα αυτά τα διαχρονικά που συνεχίζουν να είναι ζωντανά, ακόμη, και σήμερα. Είμαι σίγουρος πως υπάρχουν πολλοί Έλληνες νοτιοελλαδίτες οι οποίοι δεν συμμερίζονται αυτήν την συμπεριφορά. Αλλά εγώ περιέγραψα ιδεολογικά και πολιτικά σχήματα. όχι τα πιστεύω του καθενός απο τα 5 εκατομμύρια κατοίκων της Αττικής. Κάποιος, λοιπόν, απο αυτούς που διαφωνεί με το ιδεολογικό στίγμα του “παλαιοελλαδισμού” βγαίνει κάθε τόσο και λέει πως κάνω λάθος σε ό,τι τον αφορά. Αλλά σας είπα ποια είναι η προσέγγιση του θέματος.
6.-Ας έρθουμε, τώρα, στα πιο συγκεκριμένα:
Ο επιφανής και πλέον προβεβλημένος γλωσσολόγος του νότου είναι ο Γεώργιος Μπαμπινιώτης. Ο γλωσσολόγος δεν είναι ρεπόρτερ να καταγράφει ό,τι ακούγεται. Καταγράφει ως λέξεις αυτές που θεωρεί ότι μιλά ο λαός. Και ο Μπαμπινιώτης στο λεξικό του συνδέει τη λέξη Βούλγαροι με τον ΠΑΟΚ και την βόρειο Ελλάδα. Κακά τα ψέμματα αυτό είναι ένα νοτιοελλαδικό στερεότυπο. Όταν περιλαμβάνεται σε λεξικό και, μάλιστα, ακαδημαϊκού, πρώην υπουργού και αγαπημένου showman των αθηναϊκών μέσων ενημέρωσης και, κυρίως, του καναλιού της Βουλής, παίρνει επίσημο χαρακτήρα. Οποιαδήποτε ατομική αμφισβήτηση απο πολίτη της νότιας Ελλάδας του χαρακτηρισμού έχει περιορισμένη και ατομική σημασία. Τον ευχαριστούμε αλλά η βοήθειά του είναι μικρή. Η επίσημη υποδόρεια εκδοχή είναι του Μπαμπινιώτη.
7.-Ως απάντηση στο χθεσινό μου σχόλιο αντίδρασης κατά του χαρακτηρισμού των βορειοελλαδιτών ως Βουλγάρων και της αναφοράς μου στις ντιοελλαδικές ιδεοληψίες μου επισημάνθηκε η συμβολή του ηρωϊκού 9ου Τάγματος Ευζώνων και του Αρκά επικεφαλής του Νικόλαου Γεωργούλη στους βαλκανικούς πολέμους. Απόλυτος σεβασμός στη συμβολή των ηρωϊκών μαχητών του, όπως και στη συμβολή και άλλων δυνάμεων του ελληνικού κράτους. Βεβαίως, στους αγώνες αυτούς συμμετείχαν και οι Έλληνες της Μακεδονίας και άλλων περιοχών, όπως η Κρήτη, αλλά την κύρια στρατιωτική επιχείρηση την έκανε η ελληνική πολιτεία η οποία, μέχρι τότε έφθανε ως την Μελούνα.
8.-Μου επισημάνθηκε, ακόμη, η τεράστια συμβολή του Παύλου Μελά, ως αξιωματικού του ελληνικού στρατού και δη νοτιοελλαδίτη. Και έτσι να ήταν, θα εθεωρείτο απολύτως φυσιολογικό. Το ελληνικό κράτος θα απελευθέρωνε τις αλύτρωτες περιοχές. Όπως και σήμερα το ελληνικό κράτος πρέπει να απελευθερώσει την Κύπρο. Αλλά ο Παύλος Μελάς κάθε άλλο παρά ήταν οπαδός της “παλαιοελλαδικής” αντίληψης. Ο Παύλος Μελάς ήταν οπαδός της Μεγάλης Ιδέας. Γεννήθηκε στη Μασσαλία απο πατέρα έμπορο. Ο εκτός πρωτοελλαδικού χώρου ελληνισμός και η εμπορική τάξη του ήταν οι κύριοι κοινωνικοί εκφραστές του οικουμενικού ελληνισμού. Δυστυχώς για την “παλαιοελλαδική” αντίληψη ο Παύλος Μελάς όταν ήρθε στη Μακεδονία και άρχισε τον Μακεδονικό Αγώνα, ήρθε ιδιωτικά. Αλλά και το κράτος να τον έστελνε θα έπρατε το αυτονόητο.
9.-Μου επισημάνθηκε, επίσης, η συμμετοχή παλαιοελλαδιτών στον Σαγγάριο αλλά, νομίζω έδωσα απάντηση. Ισχύουν τα παραπάνω. Απόλυτος σεβασμός στη θυσία τους αλλά η ιδεολογία της “μικράς πλην εντίμου Ελλάδος” δεν αλλάζει. Υπονόμευσε την, ιστορικών διαστάσεων, επιχείρηση του ελληνισμού. Και κρατά την Ελλάδα σε μια φοβική σχέση με την Τουρκία. Έτοιμη να την περιθωριοποιήσει.
10.-Υπάρχει, όμως, και ένα άλλο σοβαρό, σύγχρονο, πρόβλημα στον χαρακτηρισμό των βορειοελλαδιτών ως Βουλγάρων. Οι υπηρεσίες των γειτονικών χωρών συλλέγουν αυτά τα στοιχεία. Και όταν χρειαστεί, αν χρειαστεί, τα βάζουν στο τραπέζι. Υπάρχει μια γεωπολιτική ρευστότητα η οποία δεν είναι σαφές που θα οδηγήσει. Αν, δηλαδή, ισχύει το “παλαιοελλαδικό” στερεότυπο περί βορειοελλαδιτών βουλγάρων, τότε, μερικά εκατομμύρια Ελλήνων στον βορειοελλαδικό χώρο αποτελούν συμπαγή βουλγαρική μειονότητα; Ξέρετε τι λέτε και τα αναπαράγετε και απο κανάλια εθνικής εμβέλειας;
11.-Τέλος, οι επικριτές μου επισημαίνουν πως, ευτυχώς γι αυτούς, δεν εισακούομαι απο την πλειονότητα των βορειοελλαδιτών. Έτσι είναι. Αλλά δεν κάνω ούτε πολιτικό αγώνα ούτε ακτιβισμό. Τα γράφω διότι πάντα είχα την αίσθηση ότι όπως οι προλετάριοι του Μάρξ δεν έχω να χάσω παρά μόνο τις αλυσίδες μου. Δεν θέλω να συμμεριστεί τις απόψεις μου κανείς. Αλλά δεν μπορώ και να ζω με καταπιέσεις.
Την καλημέρα μου.
spot_img

11 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πράγματι, οι θέσεις-απόψεις του Μπαμπινιώτη, αλλά και οι θέσεις-συνεργασίες του στην (αθηναϊκή) Ακαδημία, σε (χαρακτηριστικό) Υπουργείο και στο (πολιτικά δραστήριο) Ίδρυμα Ωνάση, αποτελούν μαρτυρίες για την ύπαρξη μεταμοντέρνου «προγράμματος» προώθησης απόψεων σε βάρος της επιστήμης.

    Πράγματι, οι συζητήσεις πλέον γίνονται με ποδοσφαιρικούς όρους, με αποπροσανατολιστική περιπτωσιολογία και σύγχυση της άποψης με την Κρίση.

    Πράγματι, στον ελλαδικό Νότο έχει ξεχαστεί η Σημασία της Ελευθερίας, καθώς και η σχέση της με τον ελληνικό τρόπο ψυχικής ύπαρξης.

    Οι Παλαιοελλαδίτες ξέχασαν πολύ νωρίς αυτόν τον τρόπο δεδομένου ότι οι Αυτόνομες Κοινότητες είναι ΦΥΛΕΤΙΚΕΣ, όχι διοικητικές. Στον Νότο δεν «φτούρισε» η ελληνική Αυτονομία αλλά η διοικητική ανεξαρτησία. Το Γένος των Νοτίων μπερδεύτηκε με τις αρβανίτικες φάρες (αντί για τη συνειδητή μείξη που είχε προτείνει ο Ρήγας Βελεστινλής).
    Ίσως και να υποτιμούν ασυνείδητα τους γνήσιους Έλληνες (με τη μέθοδο που ο Φρόυντ αποκαλούσε «προβολή» στον άλλον του δικού μας «κακού»). Ίσως, για τα τόσα κακά που βρήκαν την Ελλάδα να φταίει ο αρβανιτοκεντρισμός με τη μάσκα του αθηνοκεντρισμού.

    Ίσως, επιπλέον, να επικρατεί ακόμα στον (προερχόμενο από αρβανιτοχώρια) ελλαδικό Νότο η μνήμη της Δωρικής Φυλής αφού ο τόπος ερημώθηκε από τους φορείς της Ιωνικής μνήμης, από νωρίς, ενώ η πολιτισμική όσμωση μεταξύ Δωριέων και Αρβανιτών επιτελείται σαν φυσικό φαινόμενο. Αντίθετα, στον Βορρά, ο ελληνικός τρόπος και διατηρήθηκε και πήρε τα πάνω του με τους πρόσφυγες. Ίσως να μην είναι υπερβολή το σχήμα της σημερινής αντιπαράθεσης μεταξύ Αθήνας-Θεσσαλονίκης να αναλογεί στην έχθρα μεταξύ αρχαίων Σπαρτιατών και Αθηναίων. Είναι εξ άλλου δεδομένο ότι ο ιδεαλισμός περί αρχαιότητας που εισήγαγαν στην Ελλάδα οι φωταδιστές και τα δυτικά αφεντικά μας δεν έχει μέσα του ούτε ίχνος από ιωνικό και μακεδονίτικο πολιτισμό, έχει ολίγη Σπάρτη και πολύ Ρώμη…

  2. Αγαπητέ κύριε Σαββίδη συγχαρητήρια για το σημερινό άρθρο σας. Το δόγμα της μικράς και εντίμου Ελλάδος, με κύριους διαμορφωτές τον τέως βασιλέα Κωνσταντίνο τον Α΄, τους πολιτικούς που τον ακολουθούσαν και την “ναυαρχίδα” της συντηρητικής παρατάξεως Καθημερινή του Γεωργίου Βλάχου ευθύνεται όντως για την υπονόμευση της εθνικής προσπάθειας επί Ελευθερίου Βενιζέλου. Μια ενδεικτική πτυχή της νοοτροπίας του παλαιοελλαδισμού στον τομέα τους πνεύματος είναι και η ακόλουθη: Ο μεγαλύτερος αδιαμφισβήτητα ιστορικός της Ελλάδος του 20ου αιώνα, τόσο ως προς την ποιότητα όσο και ως προς την ποσότητα του έργου, ο καθηγητής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Απόστολος Βακαλόπουλος δέν ήταν ακαδημαικός!!! Πιθανότατα γιατί για να είσαι μέλος της Ακαδημίας Αθηνών πρέπει να κατοικείς στην Αθήνα….(θεσμική ή άτυπη προυπόθεση αδιάφορο). Το αποτέλεσμα μετράει, τα σχόλια δικά σας….

  3. Έχετε απόλυτο δίκηο αγαπητέ κ.Σαββίδη αλλά θεωρώ ως επισφαλή την λεπτομερειακή ανάλυση σας και μπορεί να παρεξηγηθείτε ως συνεπώνυμος του Προέδρου του ΠΑΟΚ, αφού με αφορμή την αναφορά στο τηλεπαιχνίδι του Αντένα ”ΡΟΥΚΖΟΥΚ” ένας μάλλον ”γαύρος-Ολυμπιακός” όταν άκουσε -αντί της αναζητούμενης λέξης Βουλγαρία -τη λέξη ΠΑΟΚ είπε Θεσσαλονίκη και αμέσως μετά τη λέξη ”Βουλγαρία” και εσείς στο άρθρο σας ”ανοίξατε πολλά”, που μας δίχασαν έντονα και με πολλά θύματα από το 1915-1935 και από το 1945-49 (με κατά βάσιν Βενιζελόφρονες εναντίον των Λαικών) και χωρίς θύματα από το 1981-1992 και από το 2010-2019.
    Γιαυτό ,λοιπόν και πάλι αγαπητέ -και συντοπίτη-κύριε Σαββίδη, ας μη ενισχύουμε τις πολλές αιτίες διχασμού από τον Τρωικό πόλεμο ακόμη και που και τώρα τον επικαιροποιήσαμε για τα εμβόλια.
    Γεννηθήκαμε για να συμφιλιώνουμε (συμφυλείν έφυ) από την Αρχαιότητα και πήραμε ως πρώτη εντολή από τον Χριστό μας να αγαπάμε και τους εχθρούς μας, γιατί αν πιστεύαμε -όπως οι διχαστές- στο ”οφθαλμόν αντί οφθαλμού” θα καταλήξουμε όλοι τυφλοί.
    Ευτυχώς οι πολιτικοί μας κατήργησαν τις λέξεις ”Βορειοι-Νότιοι” και αυτό έμεινε ΚΥΡΙΩΣ στους ποδοσφαιρομανείς Ολυμπιακούς για τους Παοκτσήδες.
    Υ.Γ Να θυμίσουμε πάντως ότι την Μεγάλη Ιδέα ,που όλοι την αποδίδουμε στον Ελευθέριο Βενιζέλο την διετύπωσε και την καλλιέργησε ο Ηπειρώτης πρωθυπουργός Ιωάννης Κωλέττης στις 14 Ιανουαρίου 1844, ο Περικλής Γιαννόπουλος και ο δολοφονηθείς- από τους παρακρατικούς Βενιζελικούς-Ιων Δραγούμης ,η δε Μεγάλη Ιδέα από το 1919 περιελάμβανε μόνον την Μικρά Ασία και όχι τις άλλες αλύτρωτες Βόρειες κυρίως περιοχές, αλλά και την Ανατολική Θράκη, με πλειοψηφίες Ελληνορθοδόξων.
    Το τέλος το γνωρίζουμε. Από μια ψυχρή συνωμοσία σιωπής των Συμμάχων μας -ακόμη και από τον δικό μας πολιτικό Διοικητή της Σμύρνης Στεργιάδη- και χωρίς καμιά διαμαρτυρία από κανένα κράτος έγινε η μεγαλύτερη καταστροφή του Ελληνισμού και της Αγιοτόκου Ορθοδοξίας μας, γιαυτό και πρέπει να ανάβουμε κανδήλι για τους όλους αυτούς τους νεκρούς και κυρίως για τα παιδιά και για να μην τα ξαναζήσουμε.

  4. μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα(ούτε «ακροτελεύτια») μήν πείς...

    Κι εγώ τώρα ετοιμάζομαι, πού λ ό λ, γιά πράξεις κι εκδηλώσεις αουσβίτσιου περιεχομένου,
    άν καί δέν είμαι τού ΑΠΘ, καθώς
    το προσκύνημα π.χ. στό Δίστομο δέ έχει φράγκα,
    ούτε καριέρα στηρίζει,

    πόσο μάλλον η οργάνωση τής Πορείας Μνήμης Νάουσα – Θεσ // σαλονίκη καί
    η ίδρυση Μουσείου Διαχρονικών Εγκλημάτων τών εβραιων κατά τών Ελλήνων,
    τί νά πείς!…

    Νά πείς:

  5. Σκεφτεῖτε ὅτι ὑπάρχουν ἄνθρωποι πού ἔχουν σχέση καί μέ Ἀθήνα καί μέ Θεσσαλονίκη, μπορεῖ νά ἔχουν ρίζες καί στίς δύο πόλεις. Τό παρελθόν δέν τό ἐπιλέγουμε, οὔτε τό ἀλλάζουμε. Δέν τό ἀκυρώνουμε. Ὅ,τι μᾶς ἀφορᾶ ἀπό τό παρελθόν, τό κουβαλᾶμε μαζί μας. Ἡ σωστή ἀνάγνωσή του, μᾶς βοηθᾶ νά προχωρᾶμε καλύτερα. Ἄν κάποιοι σβήσουν μία σελίδα ἀπό τό παρελθόν καί κάποιοι ἄλλοι μία ἄλλη καί περνᾶνε γενιές καί συνεχίζεται αὐτό, στό τέλος τί μένει ἀπό τήν πραγματικότητα; Κι ἄν φτιάξουν ΄πραγματικότητες΄ πού νά στηρίζονται σέ ψέματα, τότε θά καταρρεύσουν σάν ψεύτικοι πύργοι. Ὁ Θεόδωρος Κολοκοτρώνης εἶναι αὐτός ὁ συγκεκριμένος μέ τίς ρίζες του. Ἄν ἀνοίξουμε τόν τηλεφωνικό κατάλογο μπορεῖ νά βροῦμε 50 ἀνθρώπους μέ τό ἴδιο ὄνομα, μέ ἐντελῶς διαφορετικό ὅμως dna ὁ καθένας τους.
    Ἔχει ἐνδιαφέρον νά μᾶς περιγράψει ἡ Μαρία Μαγγιώρου αὐτά πού ἀναφέρει γιά Δωρική καί Ἰωνική καταγωγή, ποιά τά ἰδιαίτερα χαρακτηριστικά, ποῦ τά συναντᾶμε καί ὅ,τι ἄλλο ἀξίζει νά ἐπισημανθεῖ. Τό dna δέν εἶναι ρατσισμός ἀλλά ρίζες, ἱστορία καί ἐπιρροές. Στό κατά Ματθαῖον εἶναι χαρακτηριστική ἡ καταγωγική καταγραφή « Ἀβραάμ ἐγέννησε Ἰσαάκ…» κλπ. Οἱ γονεῖς πού μᾶς γέννησαν δέν ἀλλάζουν καί μᾶς χαρακτηρίζουν.

    https://youtu.be/MjEagFhVZE4

  6. Μόνον ένα ανεξάρτητο και ελεύθερο Μακεδονικό κράτος μπορεί να δώσει προοπτική και ελπίδα στους Μακεδόνες. Με πρωτεύουσα την Θεσσαλονίκη, ενεργειακά αυτάρκης, με αξιοποίηση του λιγνίτη, χωρίς χρέη και κυρίως χωρίς “συμπατριώτες” που αναφέρουν τα Σκόπια καθημερινά ως Μακεδονία και …δυσκολεύονται να ακυρώσουν την συμφωνία των Πρεσπών.

    Μακεδόνα σε πρόδωσαν και περνούν ζωή χαρισάμενη σε Μύκονο και Αράχωβα.

    100 χρόνια σε προδίδουν οι βρωμιάρηδες του Βενιζελισμού,
    είτε λέγονται αυτοί Βενιζέλος, Σημίτης, Τσίπρας, ΓΑΠ, Μητσοτάκηδες.

    Ούτε έχουμε, ούτε είχαμε ποτέ καμμία σχέση με τους ανθρώπους εκεί κάτω.

    Πολιτεία της Μακεδονίας ΤΩΡΑ!

  7. Αυτός ήταν και είναι ο κίνδυνος εξαρχής ,αγαπητέ κύριε Έλληνα Μακεδόνα -όπως ήταν και ο Μέγας Αλέξανδρος, που ένωσε την Ελλάδα -πλην Λακεδαιμονίων-εναντίον των Περσών και ας μη ξεχνάμε όλοι μας οι Βορειοελλαδίτες ότι στα Βαλκάνια δεν έχουν οριστικοποιηθεί ακόμη τα σύνορα και οι Έλληνες Μακεδόνες -που ουδέποτε δίχασαν τον Ελληνισμό (αυτό μας δίδαξε και ο Μακεδών πρωθυπουργός από το 1955 Κωνσταντίνος Καραμανλής )-δεν θα πνιγούν τώρα στην κουταλιά του νερού ,που χύθηκε σε εκπομπή του ΑΝΤΕΝΑ.
    Και να μη ξεχνάμε πως ούτε τα εγκλήματα της διχόνοιας , ούτε οι αθλιότητες των συμφερόντων (που ποτέ δεν λείπουν από κανένα συλλογικό έργο) δεν φτάνουν να καλύψουν την λάμψη των κατορθωμάτων τόσο των επωνύμων όσο και των ανωνύμων Ελλήνων ανά τους αιώνες.
    Υ.Γ. Θα γνωρίζετε ότι από το 1934 το δικό μας ΚΚΕ ήθελε ανεξάρτητη Μακεδονία και Θράκη για να τις ”φάει η -κομμουνιστική τότε – Αρκούδα του Βορρά” και εμείς -όλοι οι Έλληνες -νικήσαμε το 1949 και τις κρατήσαμε στον κορμό ου Ελληνισμού ,όπως ήταν και είναι εδώ 2500 χρόνια, γιαυτό και μας πείραξε περισσότερο η κακίστη Συμφωνία των Πρεσπών και δεν θα ξεχάσουμε τους πρωταγωνιστές της .Αλλά έως εδώ για την Ελλάδα ρε ..μώτο.

  8. Σε όλους τους ανεγκεφαλους που σπέρνουν σταθερά τον σπόρο του διχασμού κι έχουμε πολλούς από δαυτους, από τα πλέον χαμηλά μέχρι τα πλέον υψηλά κλιμάκια και κάποιους άλλους που τους χορηγούμε σταθερά πανελλαδικής εμβέλειας ραδιοτηλεοπτικές άδειες, για να μπορούν να διχάζουν τον Ελληνικό λαό καλύτερα , η απάντηση που τους πρέπει έρχεται δια στόματος Παύλου Μελά , όπως την μετέφερε ο Νικόλαος Μπενάκης :

    «Η Μακεδονία, μου έλεγεν, είναι εξ αίματος ελληνική, αλλά δια την σύγχρονον Ελλάδα είναι μόνον ιστορικώς τοιαύτη. Δια να κινηθή και να γίνει αυτό πρέπει να χυθή αίμα, αίμα ιδικόν μας. Πρέπει να πέση εκεί ο αδελφός σου, να ταφή ο αδελφός μου, το παιδί του ενός, ο πατέρας, ο εξάδελφος, ο θείος, ο συγγενής του άλλου, να χύσωμεν εκεί αίμα ιδικόν μας, να συλλογιζώμεθα και να κλαίωμεν εκεί πάνω ανθρώπους ιδικούς μας δια να γεννηθή εις την ψυχήν του Λαού μία Μακεδονία ιδική του, μία Μακεδονία η οποία να είναι όπως η Κρήτη, το όνειρόν του, η σκέψις του, το αίσθημά του, η κουβέντα του»

    Αφιερωμένα σε όλους τους “παλαιοελλαδιτες” που οι πρόγονοι τους φάνηκαν ανάξιοι να συμπαρασταθούν στον αγώνα του 1821 της Μακεδονίας κι άφησαν τις Ναουσαιες να γκρεμίζονται από την Αραπίτσα στα 1822.

    Τα παρακάτω στοιχεία προέρχονται από το Γενικό Αρχείο του Κράτους όπου τα ονόματα των Μακεδόνων οπλαρχηγών του 1821 κι αναφέρονται κατά χιλιάδες κι παρακάτω εντελώς ενδεικτικά :

    -Εμμανουήλ Παππά,εκ Σερρών
    -Χριστοδουλος Θεοδώρου,εκ Θεσσαλονίκης
    -Φαρμάκης Ιωάννης,εκ Μπλατση Μακεδονίας
    -Λασσάνης Γεώργιος,εκ Κοζανης
    -Κωνσταντίνος, Γεώργιος, Δημήτριος & Ιωάννης -Κασομούλης,εκ Σιατιστας
    -Δημητριου Γεώργιος, εκ Γαλάτιστας Χαλκιδικης
    -Βασιλειος Αντωνιου, εκ Θεσσαλονίκης,
    -Αναστάσιος Καρατασος,εκ Βεροιας
    -Γάτσος Αγγελης,εκ Βεροιας
    -Κωνσταντίνος Τσαλας, εκ Γρεβενών
    -Αγγελος Συκιώτη, εκ Συκιάς Χαλκιδικής
    -Τριανταφυλλος Κώστας, εκ Θεσσαλονίκης
    -Καραγιάννης Αναστάσιος, εκ Καστοριάς
    -Τάσιος Εμμανουήλ,εκ Ναουσης
    -Κωνσταντίνος Τζόνας ,εκ Γρεβενών
    -Λαμπρου Αγγελής,εκ Θεσσαλονίκης
    -Καπετάν Χάχας,εκ Κρυοπηγής Χαλκιδικής
    -Ζαφειράκης Λογοθέτης,εκ Νάουσας
    -Αναγνώστης Πετσαβας, εκ Γρεβενών
    -Ζαχαρίας Αθανασίου,εκ Σερρών
    -Γιωργάκης Ολυμπιος, εκ Λάρισας

    Όλοι τους ήτανε Μακεδόνες Οπλαρχηγοί του 1821, οι περισσότεροι ήταν Φιλικοί, πολλοί πολέμησαν στα Δερβενάκια και στην Τριπολιτσά κι οι πρόγονοι τους στα Ορλωφικά.

    Στα 1821 η Αθήνα ήταν ένα Αρβανιτοχωρι με κάποιες εκατοντάδες ππηθυσμο. Όλοι τους στην Αθήνα μαζεύτηκαν με μπαλωμένα παπούτσια και τρύπια παντελόνια από τα γύρω χωριά και σήμερα οι απόγονοι τους μας το παίζουν πρωτευουσιανοι.
    Ο κύριος Μπαμπινιώτης που δηλώνει εξ Αθηνών, μπορεί να μας ενημερώσει εάν οι πρόγονοι του ήταν Αρβανίτες ή τέλος πάντων από ποιο χωριό κατάγεται πραγματικά ? Δεν είναι ντροπή..
    Ντροπή είναι που κάποιοι παλαιοελλαδιτες έβαζαν στα 1825 τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη φυλακή στην Ύδρα, ενώ μόλις είχε χάσει το παιδί του στον αγώνα…
    Και ντροπή είναι πως στα 1827 , ο Γεώργιος Καραϊσκάκης έχανε την ζωή του στο Φάληρο κι ακόμα δεν ξέρουμε αν έφυγε από χέρι “φιλικό” κι ότι αναγκάζονταν ,αν και φθισικος , να πολεμάει για να μπορεί να συμμαζέψει τους προγόνους όλων αυτών που οι παππούδες τους τον πουλούσαν για να τρέχουν πίσω από την ουρά του Κόχραν !

    Μην επαίρονται και πολύ , εάν δεν ήταν ο Επτανήσιος Ιωάννης Καποδίστριας, ακόμα ημιαυτόνομη επαρχία της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας θα ήταν κι ίσως τον κύριο Μπαμπινιώτη , αντί για Γιώργο να τον ονόμαζαν και Μουσταφά και την κυρία που παρουσιάζει το “Ρουκζουκ” (ελληνικότατο όνομα δώσανε στο παιχνίδι, δεν λέω!..) να την ονόμαζαν Αϊσέ !

  9. Αγαπητέ κύριε Σαββίδη συμφωνώ μαζί σου για τον παραγκωνισμό των περισσοτέρων περιφερειών της Ελλάδας. Όχι μόνο η Μακεδονία αλλά και άλλες περιφέρειες είναι υποβαθμισμένες. Έχουμε όμως και εμείς ευθύνες γιατί ψηφίζουμε ακατάλληλους ανθρώπους να μας εκπροσωπήσουν στο κοινοβούλιο. Διαφωνώ μαζί σου για τις ευθύνες της Μικρασιατικής καταστροφής. Η εκστρατεία δεν έπρεπε να γίνει γιατί δεν υπήρχαν οι προοπτικές επιτυχίας της. Ήταν αδύνατο να κρατηθούν τα εδάφη στην Ιωνία χωρίς επέκταση .Ίσως ο περιορισμός στην Α. Θράκη να ήταν καλύτερη επιλογή. Τέλος πάντων η συζήτηση για τον διχασμό 1915-1936 είναι χωρίς νόημα πλέον. Προσωπικά να αναφέρω ότι ο παππούς μου στρατεύτηκε το 1916 συμμετείχε απλός στρατιώτης στον Α παγκόσμιο πόλεμο , αργότερα στις επιχειρήσεις στη Μ . Ασία . Συνελήφθη αιχμάλωτος και επέζησε από τα διαβόητες πορείες θανάτου του Κεμάλ και απελευθερώθηκε με κάποια ανταλλαγή αιχμαλώτων αργότερα. Στο χωριό μου όταν κάποτε φεύγανε οι νεοσύλλεκτοι για κατάταξη με νταούλια και ζουρνάδες χόρευαν και τραγουδούσαν. “Φεύγουνε τα φανταράκια , φεύγουν από ‘δω , πάνε όλοι για τη πόλη , ελπίδα στο θεό”

  10. Ώς πρός τό, στρεβλού, κολοβού καί διχαστικού περιεχομένου, φθέγμα,
    αυτή τήν ντροπή τής κ. Παπαδοπούλου:

    «Αφιερωμένα σε όλους τους “παλαιοελλαδιτες” που
    οι πρόγονοι τους φάνηκαν ανάξιοι να συμπαρασταθούν στον αγώνα του 1821
    της Μακεδονίας κι άφησαν τις Ναουσαιες να γκρεμίζονται από την Αραπίτσα στα 1822.»,

    άς φωτιστεί η αλήθεια καί τό κίνητρο:

    Σπυρίδων Τρικούπης: «Πάμπολλοι δε Εβραίοι ένοπλοι και πολύδιψοι χριστιανικού αίματος παρηκολούθουν τον τουρκικόν στρατόν ως εκούσιοι δήμιοι. Ούτοι έλκοντες έξω της πόλεως τους Χριστιανούς τους ερροπάλιζαν κατακέφαλα, και πίπτοντας κατά γης τους έσφαζαν ως βόας».
    («Ιστορία της Ελληνικής Επαναστάσεως», τόμος Β’, κεφάλαιο ΚΘ, σελίδα 174)

    Λάμπρος Κουτσονίκας: «Οι δε θρασύδειλοι εχθροί του Χριστιανισμού Ιου­δαίοι της Θεσσαλονίκης τρέχοντες, αυθορμήτως εγένοντο δήμιοι, σφάζοντες ως ζώα τους ανθρώπους. Φρίκη κατελάμβανε πάσαν ψυχήν ζώσαν δια τας τρομερωτάτας ανοσιουργίας αυτών, και εν τούτοις ουδεμία των βαρβάρων εκείνων ψυχών ελάμβανε το ελάχιστον αίσθημα οίκτου».
    («Απομνημονεύματα αγωνιστών 1821», τόμος 6ος, σελίδα 91)

    Χρήστος Στασινόπουλος: «Κατά την καταστροφή της Νάουσας, τον Απρίλιο του 1822, από τον Αβδούλ Αμπούδ, εξακόσιοι Ε­βραίοι, που ακολουθούσαν το ασκέρι του αιμοβόρου Τούρκου πασά, αποτελέσανε πραγματικό σώμα δημίων και βασανιστών. Απερίγραπτα είναι τα όσα έ­καναν στον άμαχο πληθυσμό της μαρτυρικής αυτής πόλεως».
    («Λεξικό Ελληνικής Επαναστάσεως 1821», τόμος Β, σελίδα 65, λήμμα «Εβραίοι»)

    Basil & Jean Nikolaidy: «Όπως και στην Κασσάνδρα, η πρώτη σφαγή έγινε από τους Τούρκους μέσα στην ορμή της νίκης, αλλά μετά από αυτούς ήρθαν οι Εβραίοι οι οποίοι τους ξεπέρασαν σε φρικαλεότητες, έσφαζαν σαν μοσχάρια τους αιχμαλώτους οι οποίοι ήταν άοπλοι και ανυπεράσπιστοι. Χτυπούσαν τα θύματα με ρόπαλο και στη συνέχεια τους έκοβαν το λαιμό. Ούτε οι γυναίκες γλύτωσαν, τις μεταχειρίστηκαν όπως τους άντρες. Κάποιες βρήκαν τον θάνατο στις φλόγες, οι Εβραίοι έβαζαν φωτιά στα ρούχα τους για να έχουν ένα θέαμα σαν το μαρτύριο του πυρός κατά την Ιερά Εξέταση (μ’ αυτόν τον τρόπο είχαν πεθάνει πολλοί Eβραίοι κι έτσι έπαιρναν την εκδίκησή τους). Επινοούσαν απίστευτα μαρτύρια. Έβαζαν τη μητέρα κάτω από το δένδρο στο οποίο έκαιγαν το δεμένο της παιδί, έπειτα άναβαν φωτιά στα ρούχα της λέγοντάς της: “Άντε, αγία μάρτυρα, πήγαινε να βρεις το παιδί σου κοντά στον Ιησού σας”.».
    («Les Turcs et la Turquie contemporaine», σελίδες 285-286, έκδοση 1859,
    μετάφραση Δέσποινας Νάτσιου)

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,659ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
18,100ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisement -spot_img

Τελευταία Άρθρα