Ξεκινάει ο διαγωνισμός για νέο περιφερειακό της Θεσσαλονίκης

Print Friendly, PDF & Email
- Advertisement -

«Στον αέρα» βγάζει το υπουργείο Υποδομών την πρώτη φάση του διαγωνισμού για την αναβάθμιση της εσωτερικής περιφερειακής της Θεσσαλονίκης. Η διαδικασία της εκδήλωσης ενδιαφέροντος και της προεπιλογής των συμμετεχόντων θα διαρκέσει 4-6 μήνες και από το υπουργείο εκτιμάται ότι το σύνολο της διαγωνιστικής διαδικασίας θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2021. Το έργο θα πραγματοποιηθεί μέσω ΣΔΙΤ και έχει προϋπολογισμό 370 εκατ. ευρώ.

Χθες ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής ενέκρινε τη διενέργεια διεθνούς διαγωνισμού με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου για την ανάθεση της αναβάθμισης της ανατολικής (εσωτερικής) περιφερειακής της Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για το πρώτο (νέο) έργο υποδομών που δημοπρατείται από τη σημερινή ηγεσία του υπουργείου. Το έργο αφορά την αναβάθμιση και επέκταση του σημερινού δρόμου (από το νοσοκομείο «Παπαγεωργίου» έως τη σύνδεση με την εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανιών) και περιλαμβάνει:

• Την κατασκευή ενός υπερυψωμένου τμήματος 2+2 λωρίδων κυκλοφορίας (Flyover) από το «Παπαγεωργίου» έως τα Κωνσταντινουπολίτικα.

• Την ανακατασκευή του οδοστρώματος στον υφιστάμενο δρόμο.

• Τη διαπλάτυνση κατά μία λωρίδα κυκλοφορίας και την προσθήκη λωρίδας έκτακτης ανάγκης στο τμήμα από τα Κωνσταντινουπολίτικα έως την εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανιών.

Ο άξονας έχει συνολικό μήκος 13 χλμ. και το εκτιμώμενο κόστος υλοποίησης του έργου είναι 370 εκατ. ευρώ. Η περιβαλλοντική του αδειοδότηση ολοκληρώθηκε στις αρχές Ιουλίου και στα μέσα του ίδιου μήνα εγκρίθηκε από τη Διυπουργική Επιτροπή για τις Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό του υπουργείου, η α΄ και η β΄ φάση του διαγωνισμού μπορούν να ολοκληρωθούν μέσα στο 2021 (μια μάλλον αισιόδοξη εκτίμηση) ώστε το έργο να ξεκινήσει το 2022.

«Το Flyover, αυτός ο αυτοκινητόδρομος-στολίδι, που όμοιός του δεν θα υπάρχει πουθενά αλλού στην Ελλάδα, αποτελεί έναν από τους τρεις άξονες του σχεδίου μας για τη συμπρωτεύουσα, μαζί με το μετρό Θεσσαλονίκης και την αντιμετώπιση του προβλήματος του ΟΑΣΘ», δήλωσε χθες ο κ. Καραμανλής. «Σήμερα ο δείκτης θνησιμότητας στην ανατολική περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης είναι 12 φορές μεγαλύτερος σε σχέση με την Αττική Οδό στην Αθήνα και ο δείκτης τραυματισμών σχεδόν 14 φορές μεγαλύτερος. Ο νέος αυτοκινητόδρομος λοιπόν δεν θα βελτιώσει απλώς την καθημερινή ζωή στη Θεσσαλονίκη, αλλά και θα σώσει ζωές. Εχω πει πολλές φορές ότι στη Θεσσαλονίκη χρωστάμε, όλες οι κυβερνήσεις. Και ήρθε η ώρα να ξεπληρώσουμε σιγά σιγά αυτό το χρέος».

“Καθημερινή”

spot_img

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,767ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
30,600ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisement -

Τελευταία Άρθρα