Αποχαιρετισμός στον Κ. Γεωργουσόπουλο με ένα κείμενό του
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4056333
Του ΚΩΣΤΑΣ ΓΕΩΡΓΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ, Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 1999
Η κ. Άννα Φραγκουδάκη στο άρθρο της, στα «ΝΕΑ» του προπερασμένου Σαββάτου, έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου. Θύμωσε μάλιστα πολύ διαβάζοντας πως ο σοσιαλιστής πρωθυπουργός της Γαλλίας Ζοσπέν επικαλείται την ιδέα της πατρίδας και προτρέπει τους Γάλλους να προσέλθουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση με τις ακμαίες παραδόσεις του έθνους τους.
Η κ. Φραγκουδάκη θεωρεί πως κάθε αναφορά σε πατρίδα, πατριωτισμό και έθνος είναι συντηρητική, δεξιά και, σχεδόν, φασιστική πολιτική. Επειδή η ορθή αντιμετώπιση ανάλογων κινδύνων και στον τόπο μας έχει ανάγκη από τέτοιες επισημάνσεις και επειδή η πρόληψη είναι η αρίστη μέθοδος, κάνω έκκληση στους υπεύθυνους πολιτικούς, κρατικούς, δημοτικούς φορείς και στα κέντρα αποφάσεων να σπεύσουν να προλάβουν κάθε ενέργεια, κίνηση, συνωμοσία που σκοπεύει στην πατριωτική και εθνική έξαρση που μπορεί στα ξαφνικά να μας προκύψει.
Έτσι, καλό θα είναι να απαλειφθούν από τα σχολικά βιβλία όλα τα ποιήματα, τα διηγήματα και τα δοκίμια που αναφέρουν με θετικούς χαρακτηρισμούς τις έννοιες «πατρίδα» και «έθνος».
Έτσι θα χρειαστεί να σβήσουν από τους «Πέρσες» του Αισχύλου οι στίχοι από τον παιάνα της Σαλαμίνας «Ίτε παίδες Ελλήνων, ελευθερούτε πατρίδα… κτλ.». Η μελέτη τέτοιων φανατικών ιδεοληψιών είναι δυνατόν να οδηγήσει τους ανώριμους μαθητές σε τίποτε κουτουράδες, και να θολώσει το μυαλό τους και να αρρωστήσουν από την ασθένεια του πατριωτισμού.
Πρέπει ευθύς να αφαιρεθούν από τα σχολικά εγχειρίδια όλες οι αναφορές που υπάρχουν στο έργο του Σολωμού και ιδίως στον πατριδοκαπηλικό «Ύμνον εις την Ελευθερίαν» στις έννοιες Πατρίδα και Έθνος. Είναι αυτονόητο ότι θα πρέπει πάραυτα ο Ζακύνθιος ποιητής να μην προσφωνείται Εθνικός. Αν δεν γίνεται αλλιώς, να καταχωνιαστεί η «Ιστορία του ελληνικού έθνους» του Παπαρρηγόπουλου, καλό θα είναι να καεί.
Οπωσδήποτε όμως θα πρέπει να καεί και, μάλιστα δημοσίως, το φασιστικό μυθιστόρημα της Πηνελόπης Δέλτα «Για την Πατρίδα». Να εξοβελιστούν τα δεκατετράστιχα του Παλαμά «Πατρίδες», εκτός αν τον παμπόνηρο αυτόν γέροντα τον σώσει η κραυγή του Γύφτου του «Γιούχα και πάλι γιούχα των πατρίδων».
Η κ. Φραγκουδάκη δεν είναι ούτε μόνη ούτε πρώτη. Έχουν ήδη προηγηθεί δύο άλλοι επίσης πανεπιστημιακοί, οι οποίοι σε βιβλία και άρθρα τους χαρακτηρίζουν φασίστες τον Ελύτη, τον Εγγονόπουλο και τον Εμπειρίκο γιατί μιλούν για πατρίδα και ελληνική γλώσσα και εθνικιστή τον Σεφέρη!
Επειδή όμως η λέξη έθνος, αυτή η βόμβα στα θεμέλια του Λαού, υπάρχει, δυστυχώς, στο πρώτο άρθρο του Συντάγματος θα πρέπει, νομίζω, να προβλεφθεί η εξάλειψή του κατά την προσεχή αναθεώρηση του θεμελιώδους Νόμου της Πολιτείας.
Εντός σύντομης προθεσμίας πρέπει να αλλάξουν όνομα η ποδοσφαιρική ομάδα «Εθνικός», το «Εθνικό Θέατρο», η εφημερίδα «Έθνος», το «Πατριωτικό Ίδρυμα», το «Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών», το υπουργείο Εθνικής Αμύνης και το υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, η Εθνική Λυρική Σκηνή και για να προληφθούν παγκόσμια δεινά ο «Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών»!
Αλλά και οι φίλοι μας Γάλλοι, αν πληροφορηθούν την οργή της κ. Φραγκουδάκη, οφείλουν αμέσως να διορθώσουν τον πρώτο στίχο του «Εθνικού» τους Ύμνου, που ένας φανατικός επαναστάτης και φασίστας εθνικιστής συνέθεσε μέσα στα χαρακώματα της Γαλλικής Επανάστασης: «Αλόνζανφαν ντε λα πατρί»!
Οι προειδοποιήσεις της κ. Φραγκουδάκη θα πρέπει να φθάσουν και στα αυτιά ορισμένων παρασυρμένων αριστερών και σοσιαλιστών, οι οποίοι συμπαραστέκονται στους Κούρδους και τους Παλαιστίνιους οι οποίοι, θύματα εθνικιστικών φανατισμών, επιμένουν να διεκδικούν μια πατρίδα εν ονόματι της εθνικής τους ιδιαιτερότητας.
Πάντως, η κ. Φραγκουδάκη θα πρέπει με συνεχή τεκμηριωμένα άρθρα να ενημερώσει τους παραπλανημένους Γάλλους, Γερμανούς, Άγγλους, Ιταλούς κ.ά. σοσιαλιστές που κυβερνούν στη χώρα τους πως δεν φθάνει να μην επικαλούνται πατρίδες, έθνη και άλλα ηχηρά παρόμοια, όσο συνεχίζουν να μιλούν και να γράφουν τη γλώσσα τους και να έχουν όνομα. Είναι άκρως επικίνδυνο να είναι κανείς Γάλλος, Γερμανός, Έλληνας, Ισπανός, γιατί και μόνο η εκφώνηση του ονόματος προκαλεί εθνικά ρίγη. Οφείλω, πάντως, να ομολογήσω πως διαπιστώνω και κάποιες αντιφάσεις στα πολιτικώς ορθά άρθρα της κ. Φραγκουδάκη. Ενώ κόπτεται, εν ονόματι του δικαιώματος κάθε λαού να επιλέγει ελεύθερα το όνομά του, να ονομάζονται Μακεδόνες οι Σκοπιανοί και Τούρκοι οι Μουσουλμάνοι της Θράκης, αρνείται στον Γάλλο πρωθυπουργό να ονομάζει έθνος τη χώρα του και πατρίδα την επικράτειά του.
Πληροφορούμαι, εξάλλου, πως η κ. Φραγκουδάκη επιδοτείται με 1 δισ. 750 εκατ. δρχ. για να εκπονήσει μαζί με τους συνεργάτες της πρόγραμμα εκμαθήσεως της ελληνικής γλώσσας για τους Μουσουλμάνους της Θράκης. Αυτό που ομοϊδεάτες της κ. Φραγκουδάκη, όταν έγινε για τους σλαβόφωνους της Μακεδονίας, το ονόμαζαν εκστρατεία εξελληνισμού των μειονοτήτων.
Μεγάλε Γεωργουσόπουλε!
Δάσκαλος του Γένους ήσουν… Απώλεια δυσαναπλήρωτη ο θάνατός σου…
Γιαυτούς που δεν θα το προσέξουν- και υπάρχουν δυστυχώς πολλοί- το άρθρο του καλού Έλληνα Γεωργουσόπουλου – που όντας και ορθόδοξος χριστιανός δεν θα καεί στην Ριτσώνα – (ο Θεός να αναπαύει την ψυχή του) το έγραψε στα ΝΕΑ την Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 1999 ”βασιλεύοντος του εκσυγχρονιστή κ. Σημίτη.
Μαζί με την κ Φραγκουδάκη αναδείχθηκε τότε και η κ. Ρεπούση με τον ”συνωστισμό” στην παραλία της Σμύρνης μετά την καταστροφή της το1922.
ΤΟΤΕ ΟΜΩΣ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ”ΔΙΩΚΤΕΣ” ΤΟΥ Κ.ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΗΤΑΝ ΕΘΝΙΚΑ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ .Θα αντιλέξει κάποιος ότι αυτοί τότε ”’έτρωγαν με πολλές μασέλες” και μετά μας χρεωκόπησε ο Καραμανλής αλλά ο κ. ΓΑΠ μας πήγε το 2010 στο ΔΝΤ και τα Μνημόνια.
”ΆΤΙΜΗ” ΙΣΤΟΡΊΑ ΌΛΑ ΤΑ ΈΓΡΑΨΕΣ .
“που όντας και ορθόδοξος χριστιανός δεν θα καεί στην Ριτσώνα”
Ο αρχιμουσικός Δημήτρης Μητρόπουλος ήταν βαθύτατα θρησκευόμενος ορθόδοξος χριστιανός, αλλά απετεφρώθη. Η Μαρία Κάλλας ωσαύτως. Όπως σού έχω εξηγήσει, αλλά δεν μπορείς να καταλάβεις, το θέμα τής αποτεφρώσεως είναι καθαρά εθιμικό και μόνον η οπισθοδρομική Εκκλησία τής Ελλάδος, παρά τις σαφείς επεξηγήσεις τού μακαριστού κυρού Χριστοδούλου, εξακολουθεί να θεωρεί δογματικό. Επαναλαμβάνω, Η ΕΚΛΗΣΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ μόνο. Όλες οι άλλες ορθόδοξες εκκλησίες το επιτρέπουν, εφ’ όσον δεν είναι δογματικό.
Η προτίμηση της ταφής και η απόρριψη της καύσεως των νεκρών συνδέονται στενά με την πίστη της Εκκλησίας για τον άνθρωπο .
Εικόνα του Θεού είναι ο άνθρωπος και ο Χριστός μας ετάφη ολόσωμος.
Η Χριστιανοσύνη την καύση των νεκρών την αντιμετωπίζει ως ειδωλολατρική συνήθεια.
Μακαριστός ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ για την καύση των νεκρών ως δικαίωμα.
” Γιατί τάχα θα έχω το δικαίωμα να διαθέσω το σώμα μου μετά θάνατον όπως θέλω εγώ και δεν θα έχω το δικαίωμα να επιλέξω την ώρα του θανάτου μου ή και τον τρόπο του θανάτου μου ;;;.
Το σώμα μας δεν είναι κτήσις , είναι χρήσις.
Η ταφή έχει καθιερωθεί ως ”άγραφο δόγμα”.
Υ.Γ Ο μόνος και έρημος άνθρωπος χωρίς κανένα εν ζωή για να τον πενθήσει και να τον τιμήσει μεταθανατίως ας σκεφθεί και την καύση .
Οι άλλοι όμως , οι οποίοι κατά μεγίστη πλειοψηφία είναι αντίΧριστοι (καμάρι μέχρι τέλους να είσαι αριστερός) γιατί πρέπει και να ”δοξάζονται” από το πλήρωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος μας στην οποίαν ζούμε;. .
‘Όλα τα κοπάδια έχουν τα ζαβά τους ζωντανά ” -ας τα κρίνει μαζί με όλους μας ο καλός βοσκός Χριστός- .
Ως συνήθως, επιμένεις σε ένα θέμα, το οποίο αγνοείς όλως δι’ όλου. Αν δε σού ζητήσω να μού δώσεις τον σύνδεσμο (URL) τής παραπομπής, δεν θα μπορέσεις, επειδή δεν ξέρεις να το κάνεις. Δεν λέει κάτι διαφορετικό απ’ αυτό που έγραψα.
“Πάντως ο Μακαριστός Χριστόδουλος διευκρίνισε ότι το θέμα δεν είναι δογματικό. «Καί τούτο, διότι ο τρόπος της αποσυνθέσεως του σώματος δεν έχει, κατά κάποιον τρόπον, άμεσον σχέσιν με τα πιστεύματά μας», σημείωνε. Έδωσε όμως και την άλλη άποψη υπογραμμίζοντας «Μήπως είναι μία παράδοσις η ταφή και όχι η καύσις; Καί εάν είναι παράδοσις, δεν είναι αξιοσέβαστος; Καί μήπως διά της παραδόσεως παρεισάγεται, εμμέσως, όχι αμέσως, θέμα δογματικής ευθυγραμμίσεως; Μήπως, με άλλα λόγια, η μακραίωνη παράδοσις εμμέσως οδηγεί σε μία πολύ σοβαράν υπόστασιν της ταφής και όχι της καύσεως;»
Και συνεχίζοντας τόνιζε πως κάποιες παραδόσεις έχουν καθιερωθεί ως «άγραφο δόγμα»…” (απ’ εδώ).
“Η Χριστιανοσύνη την καύση των νεκρών την αντιμετωπίζει ως ειδωλολατρική συνήθεια”
Δεν μ’ ενδιαφέρει τι λέει ο κάθε παπάς τής Ελλαδικής Εκκλησίας, ή πώς βλέπει αυτός με τις παρωπίδες του την αποτέφρωση των νεκρών. Σού έφερα παραδείγματα, τα οποία αγνοείς, μη όντας συνηθισμένος/διατεθειμένος στον/για διάλογο.
Αφού το θέμα δεν είναι δογματικό, αλλ’ εθιμικό (αυτό είναι το βέβαιο, το γεγονός), όλα τα άλλα είναι σκέψεις και υποθέσεις. Γι αυτό και οι άλλες ορθόδοξες χριστιανικές εκκλησίες επιτρέπουν την καύση, όπως σού εξήγησα παραπάνω. Η Εκκλησία τής Ελλάδος είναι πάρα πολύ πίσω ακόμη.
Ανακατεύεις πάλι στην συζήτηση τα “αριστερός” και “δεξιός”, αποδεικνύοντας για μία ακόμη φορά ότι δεν μπορείς να ξεκολλήσεις απ’ αυτά.
”Ανακατεύω” τους χριστιανούς με τους αντίχριστους .
Χριστιανός δεν είστε -αφού δεν συμφωνείτε-δεν με ενδιαφέρει το κόμμα σας . ,αλλά και τι να κάνουμε όταν όλοι οι αριστεροί επιθυμούν να καούν αντί να ταφούν ; .Να μη το γράφουμε;.
Μία μεγαλοφυΐα την παλεύω. Έναν βλάκα με τίποτε.
Μήπως είστε και Μέγας Ναπολέων κ. Επισκέπτα;.
Μην εμπλέκεστε -όντας αντίχριστος και δικαιωματιστής-σε θέματα χριστιανικής πίστεως και μη ”προπαγανδίζετε ” την καύση και την ευθανασία (όπως υπενόησε ο μακαριστός Χριστόδουλος για επιλογή του τρόπου του θανάτου μας). Δικαίωμα σας αλλά γιατί η βρισιά ;.
Υ.Γ Έγραψα για τους κοντά δύο χιλιάδες αναγνώστες του άρθρου, που δεν διαφωνούν σαν εσάς .
Ειλικρινά, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί καταβάλλεις τόση προσπάθεια να αποδείξεις το πασιφανές, δηλαδή ότι είσαι βλάκας.
α) Μ’ έβγαλες …. αντίχριστο και … δικαιωματιστή !! 🙂 🙂
β) Δεν κατάλαβες, με ό,τι κι αν σού έγραψα, όσα παραδείγματα κι αν σού ανέφερα, ότι η αποτέφρωση νεκρών ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΙΣΤΗΣ.
γ) Πρόσθεσες αυθαιρέτως το ζήτημα τής ευθανασίας και μ’ έβγαλες και υποστηρικτή του από το πουθενά.
δ) Μετά από χρόνια εξηγήσεων, ακόμη δεν κατάλαβες ότι ο αριθμός πάνω δεξιά τού άρθρου, δεν δείχνει τον αριθμό αναγνωστών.
Μετά απ’ όλα αυτά, θεωρείς ότι είναι βρισιά η απλή και αβίαστη διαπίστωση ότι είσαι βλάκας;
Και νομίζετε ότι οι πολλοί (γιατί φοβάστε τους πολλούς αναγνώστες;), που διαβάζουν τις Ανιχνεύσεις-δεν τις διαβάζουν μόνο οι σχολιαστές- σας θεωρούν έξυπνο ή εξυπνότερο από εμένα , που καταφεύγετε σε βρισιές στις απαντήσεις σας στα σχόλιά μου ;.
Δεν σας απασχολεί που είστε ο μόνος που με βρίζετε ;.
Υ.Γ Για τις γιορτές των Χριστουγέννων και του νέου έτους συνιστώ να διαβάσετε το βιβλίο ”από πρίγκιπας βάτραχος και τούμπαλιν ” του Δρ, Άγγελου Ροδαφηνού. Δεν γίνετε πρέπει να αλλάξετε. Άνθρωπος είστε και ως χριστιανός -δεν το ομολογήσατε αλλά το υπονοήσατε-είστε αδελφός .
Τι είπε ο μακαριστός Χριστόδουλος ;. ”σας θέλω όπως είστε”