Τελικά στα Σκόπια το εργοστάσιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων της εταιρείας που «εξυμνούσε» ο Κ.Μητσοτάκης

Και τελικά η πολιτική και οικονομική για την Ελλάδα απάτη της Next.e.GO και του πρώτου υποτίθεται εργοστασίου παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα έλαβε τέλος σήμερα με την τοποθέτηση του θεμέλιου λίθου στη βιομηχανική ζώνη της πόλης Τετόβο (το κέντρο των Αλβανών των Σκοπίων) το οποίο θα παράγει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μάρκας e.GO.

Και μάλιστα αυτό έγινε κατορθωτό με την βοήθεια που έδωσε ο Κ.Μητσοτάκης ο οποίος περιέφερε την (ουσιαστικά πτωχευμένη) εταιρεία στην Ελλάδα και με το κίνητρο ότι θα κάνει εργοστάσιο εδώ την… ανέστησε και έτσι η ετιαρεία πήρε και ευρωπαϊκή χρηματοδότηση. 

Προηγουμένως σήμερα υπεγράφη η σχετική συμφωνία μεταξύ εκπροσώπων της κυβέρνησης στα Σκόπια και της εταιρείας Next.e.GO Mobile.

Στη τελετή για την τοποθέτηση του θεμέλιου λίθου μίλησε ο πρωθυπουργός των ΣΚοπίων, Ντιμίταρ Κοβάτσεφσκι, ο οποίος ανέφερε ότι η επένδυση, στην αρχική της φάση θα ανέλθει στα 130 εκατ.ευρώ και θα ανοίξει 890 θέσεις εργασίας.

«Η επένδυση αυτή έχει μεγάλη σημασία για τη χώρα, αλλά και για την τοπική οικονομία και την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού στο Τέτοβο και ευρύτερα. Με αυτή τη σημαντική επένδυση, η Βόρεια Μακεδονία επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά ότι προσφέρει εξαιρετικές ευκαιρίες για τους επενδυτές, με ένα σταθερό οικονομικό και πολιτικό κλίμα στο οποίο διεθνείς εταιρείες όπως η Next.e.GO Mobile SE έχουν έναν έμπιστο εταίρο» σημείωσε ο Ντιμίταρ Κοβάτσεφσκι.

Επισήμανε δε ότι για πρώτη φορά θα παραχθεί ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο στα Σκόπια και δη ηλεκτρικό.

Σημειώνεται ότι την Πέμπτη η κυβέρνηση των Σκοπίων έδωσε το «πράσινο φως» για τη χορήγηση κρατικής ενίσχυσης προς την γερμανική εταιρεία Next.e.GO Mobile SE, προκειμένου η δεύτερη να προχωρήσει σε παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην βιομηχανική ζώνη του Τετόβου.

Και πως να μην το κάνει το εργοστάσιο στο Τέτοβο (το κέντρο του αλβανισμού στα Σκόπια) εφόσον πίσω από την εταιρία βρίσκεται ο Σκοπιανός αλβανικής καταγωγής Nazif Destani, ο οποίος μάλιστα έχει βραβευτεί και από τον πρώην πρωθυπουργό των Σκοπίων, Νικολά Γκρουέφσκι και μαζί με το πρώην μεγαλοστέλεχος της SIEMENS Ali Vezvai διευθύνουν το Ολλανδικό fund ND GROUP Industrial BV το οποίο αγόρασε την πτωχευμένη μητρική «e.GO Mobile AG» και δημιούργησε τη «Next e.go», η οποία υποτίθεται θα επενδύσει στην Ελλάδα. Μάλιστα, αυτό συνέβη μόλις πριν 3 μήνες, τον Σεπτέμβριο.

Μάλιστα στην ND GROUP υπάρχει έντονο «αλβανικό άρωμα» καθώς πολλά στελέχη είναι εμφανώς αλβανικής καταγωγής όπως ο αρχιλογιστής Islam Ceka.

Κάτω στην φωτό ο «φέρελπις αυτοκινητοβιομήχανος» Nazif Destani. Ο Nazif Destani είναι ο αδελφός του Αλβανού ηθοποιού Blerim Destani. Η περιουσία του είναι όντως μεγάλη. Οι πηγές πλουτισμού του, άγνωστες.

Ο πατέρας του είναι ο Lazim Destani και είναι πρόεδρος της Ecolog International, ο οποίος είναι επίσης ιδιοκτήτης του ποδοσφαιρικού συλλόγου Shkëndija στο Τέτοβο, την αλβανική «πρωτεύουσα» των Σκοπίων.

Εγκαίρως εδώ στο pronews.gr σας είχαμε ενημερώσει για το τι είναι αυτή η εταιρεία και τι ουσιαστικά ζητούσε.

Πόσα πρωτοσέλιδα γράφτηκαν για το «ελληνικό» αυτοκίνητο, πόσες βαρύγδουπες δηλώσεις από τα κυβερνητικά στελέχη και τον ίδιο τον Κ΄Μητσοτάκη…  και όλα τελικά ήταν ένα φιάσκο.

Ηταν περίπου στα μέσα Δεκεμβρίου του 2020 όταν η γερμανική εταιρία Next.e.Go Mobile SE όταν ανακοίνωνε τα σχέδιά της για την παραγωγή ενός μηδενικών ρύπων οχήματος πόλης στη χώρα μας.

Τότε έγινε μια μεγαλειώδης φιέστα με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη να ανακοινώνει ότι η επένδυση της Γερμανικής Next e.GO θα φέρει στην Ελλάδα πάνω από 100 εκατ. ευρώ, 1.000 άμεσες θέσεις εργασίας και 5.500 έμμεσες και παραγωγική δυναμικότητα έως και 30.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως.

Μάλιστα η Next.e.GO Mobile είχε παρασύρει (;) τον ίδιο τον πρωθυπουργό Κ.Μητσοτάκη σε τηλεδιάσκεψη για την «επένδυση. Σημειώναμε πριν 2 χρόνια:

“Τηλεδιάσκεψη για να υπογραφεί «Επιστολή Πρόθεσης Συνεργασίας» «για τη νέα τεράστια επένδυση στην Ελλάδα που θα πραγματοποιήσει μια ακόμη εταιρεία-κολοσσός να επενδύσει στη χώρα μας»!

Ναι, έτσι ακριβώς μας την σύστησαν: «Εταιρεία-κολοσσός». Θυμάστε κάτι παλιές ελληνικές ασπρόμαυρες ταινίες με τους μεγιστάνες και τους εμίρηδες που στην πράξη ήταν φουκαράδες; Ε, κάτι τέτοιο!

Μάλιστα χθες συστήθηκε στο πανελλήνιο η «Next e.go» που «παράγει (σ.σ.;) ηλεκτρικά αυτοκίνητα» από τον ίδιο τον πρωθυπουργό στη Βουλή.

Σήμερα είχε τηλεδιάσκεψη ο πρωθυπουργός (δεν μπορούμε να φανταστούμε ότι γνώριζε ποια είναι η e. GO και ότι είμαστε σίγουροι ότι εξαπατήθηκε) όπου παρουσιάστηκαν «τα βασικά σημεία της συνεργασίας, όπως αυτά αναλύονται στην Επιστολή Πρόθεσης Συνεργασίας» με την «εταιρεία-κολοσσό».

Στην σχετική διαδικτυακή εκδήλωση υπέγραψαν (;) την επιστολή ο υφυπουργός Εξωτερικών, αρμόδιος για την Οικονομική Διπλωματία, Κώστας Φραγκογιάννης, και ο διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, καθηγητής Ulrich Hermann, ενώ παρίστατο ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Αδωνις Γεωργιάδης και ο αναπληρωτής υπουργός, Νίκος Παπαθανάσης.

Ποια είναι η «εταιρεία κολοσσός»; Πρόκειται για μια εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων με έδρα το Aachen της Γερμανίας, η οποία είχε την ονομασία el.Go Mobile AG.

Ιδρύθηκε το 2015 και πουλούσε το ηλεκτρικό Next.e.GO Mobile SE με κόστος περίπου 15.000 ευρώ, αλλά δεν το αγόραζε κανένας.

Με αποτέλεσμα να αντιμετωπίζει τεράστια οικονομικά προβλήματα και όπως αναφέρει η Wikipedia, πτώχευσε πριν από έξι μήνες!

Συγκεκριμένα η εταιρεία υπέβαλε αίτηση πτώχευσης στην Γερμανία την 1η Ιουλίου 2020, ενώ από τον Σεπτέμβριο εμφανίζεται ένα «υπόλοιπο» της εταιρείας να περνά στην ιδιοκτησία του άγνωστου ολλανδικού fund, ND Industrial!

Η εταιρεία έκλεισε, διότι αφενός καθυστερούσε η αδειοδότηση του νέου μοντέλου της και αφετέρου δεν είχε καθόλου ρευστότητα.

Η νέα εταιρία που δημιουργήθηκε μετά την πτώχευση της μητρικής είναι η Next.e.GO Mobile SE.

Τώρα, εμφανίζεται η πτωχευμένη εταιρεία να έρχεται στην Ελλάδα, με «ολλανδικό παλτό» έστω και μάλιστα συζητά με τον ίδιο τον πρωθυπουργό (!) για επένδυση 100.000.000 ευρώ στην Ελλάδα!

Μα, αν είχαν 100.000.000 ευρώ γιατί δεν τα έριξαν να σωθεί η γερμανική μητρική και να μην πτωχεύσει;”