Η ΑΠΆΝΤΗΣΉ ΜΑΣ ΣΕ ΆΡΘΡΟ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗ ΣΑΒΒΊΔΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΣΕ ΚΑΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΡΑΊΝΑ

Print Friendly, PDF & Email
spot_img
argyriosdagkilas.blogspot.com

Αυτός που έχει οποιεσδήποτε αντιρρήσεις για την διάλυση και καταστροφή των Ελληνικών τραίνων από τον ίδιο τον ΟΣΕ, θα πρέπει:

1ον. Να μην είναι Έλληνας αλλά τουρίστας που έρχεται πρώτη φορά στην Ελλάδα, και πήρε το τραίνο “Αθήνα-Θεσσαλονίκη”. Για τον ΟΣΕ μόνο αυτό το τραίνο υπάρχει, το οποίο μάλιστα, θα κάνει το ταξίδι μεταξύ των δυο πόλεων στο εγγύς μέλλον, συντομότερο και από το… αεροπλάνο! Στην Ελλάδα δηλαδή, τα τραίνα είναι ανταγωνιστές των αεροπλάνων!
2ον. Η αυτο-απαξίωση και αυτο-ξευτίλα του ΟΣΕ, ξεκίνησε πριν χρόνια από αυτό το “καλό” προσωπικό που επικαλείται ο αρθρογράφος, στο οποίο πήγαινες στον γκισέ να κόψεις εισιτήριο, και σε κοίταζαν ούφο με τα “ασπράδια” αυτοί οι “ικανοί” και “έμπειροι υπάλληλοί” του. Απ’ το παραθυράκι εν τω μεταξύ εσύ, μπορούσες να δεις τα σουβλάκια και τις μπύρες που είχαν απλωμένα στο γραφείο, πάρτι τρικούβερτο εν ώρα εργασίας.

3ον. Ο ΟΣΕ δήλωνε αδυναμία να κόψει εισιτήρια, γι’ αυτό έφερε την “Φερόβια Ιταλιάνα” να τα κόψει αυτή για λογαριασμό του. Έτοιμο φαγητό! Ο ΟΣΕ πούλησε στα Ιταλικά τραίνα τα “εισιτήρια”, την διακίνηση δηλαδή, κάτι που δεν ξέρει, αγνοεί παντελώς, και ο πολύς κόσμος.

4ον. Στην προσπάθειά του να αναβαθμίσει το δίκτυο, να το κάνει πιο γρήγορο, προέβη στην κατάργηση σταθμών και χωριών, κωμοπόλεων, στα οποία φευ, έκοβε τα περισσότερα εισιτήρια! Παράδειγμα τα παράλια της Κατερίνης Μακρύγιαλος, Πύδνα κλπ, στα οποία ο ΟΣΕ κατέβαζε τα Παρασκευο-Σαββατο-Κύριακα 250.000 λουομένους και εκδρομείς από την Θεσσαλονίκη, σήμερα, κατεβάζει ΜΗΔΈΝ! Δεν παρέκαμψε τα χωριά αυτά λόγω ταχύτητος με την νέα γραμμή που έφτιαξε, ξήλωσε και τις παλιές, αποτέλεσμα η πρόσβαση με τραίνο στα παράλια αυτά που γίνονταν για 10ετίες με πακτωλό χρημάτων στα ταμεία του Οργανισμού, διαγράφτηκε εντελώς.

5ον. Οι εκάστοτε διοικητές του που κατοικοεδρεύουν πάντα στην Αθήνα, χωρίς να έχουν καν χάρτη των σιδηροδρομικών γραμμών-τραίνου στο γραφείο τους, διέγραψαν ως “επικίνδυνο” το δίκτυο ΣΠΑΠ 900 χιλιομέτρων περίπου, μια υποδομή που σήμερα λόγω εγκαταλείψεως θα χρειάζεται φτιάξιμο από την αρχή, χωρίς κανένας να μπορεί και να είναι σε θέση, να δώσει μια λογική, ή έστω λογικοφανή εξήγηση! Τους ενδιέφερε μόνον η γραμμή “Αθήνα-Πάτρα”, την οποία φτιάχνουν από την αρχή εδώ και 10ετίες, χωρίς να την έχουν τελειώσει ακόμα.

6ον. Αχρηστεύτηκαν ή καταργήθηκαν γραμμές όπως “Αμύνταιο – Κοζάνη”, γιατί έπρεπε πάνω στη γραμμή να σκάψουν τα λιγνιτωρυχεία της ΔΕΗ Πτολεμαΐδος! Η Κοζάνη δεν έχει τραίνο εδώ και χρόνια. Γραφεία του ΟΣΕ με υπαλλήλους εκεί όμως, διατηρεί κανονικά. Η πλάκα είναι, ότι υπάρχει ακόμα και η πιάτσα ταξί!

7ον. Καταργήθηκε η Γραμμή “Καλαμπάκα – Βόλος”, ιστορική των ΘΣ του Εβαρίστο Ντε Κύρηκο από Φάρσαλα προς Βόλο, χωρίς και εδώ κάποιος με στοιχειώδες λογικό (σ.σ.: το στοιχειώδες λογικό εξέλειπε από αυτή τη χώρα, παρά το ότι αρεσκόμαστε πάντα να βλέπουμε σκάνδαλα και συνωμοσίες), χωρίς να ρωτήσει κανένας την τοπική κοινωνία εκεί, αν ήθελε ή δεν ήθελε τραίνο (σ.σ.: τη σιδηροδρομική γραμμή αυτή, συντηρούν και φυλάγουν ως κόρη οφθαλμού, περιμένουν να ξανά λειτουργήσει το τραίνο “Φίλοι του Σιδηροδρόμου”, όσο κι αν ακούγεται παράξενα).

8ον. Καταργήθηκε, ξηλώθηκε στην αρχή η γραμμή μέσα στην πόλη του Βόλου “Βόλος-Μηλιές”. Γιατί κάποια πανηλήθια Δημοτική αρχή εκεί, αποφάσισε ότι δεν θέλει την γραμμή μέσα στην πόλη, την μετέτρεψε σε έναν… ωραίο αυτοκινητόδρομο. Αλλά και γιατί περνούσε μέσα από το ντοβλέτι των τσιμέντων, χαλούσε και αυτούς την ησυχία και το ραχάτι!
Ένα τραίνο τύπου “Ντίσνεϋλαντ”, ιστορικό-ιστορικότατο, δια-τη-ρη-τέ-ο, και, όταν κατάλαβαν τι έκαναν; το υπολειτούργησαν ξανά με αφετηρία όμως τα Λεχώνια!

9ον. Πήγαν να καταργήσουν και την γραμμή “Θεσσαλονίκη – Βέροια – Έδεσσα – Φλώρινα”. Αλλά επειδή κινδύνεψε να γίνει… Γ΄ΠΠ, το πήραν πίσω, την υπολειτουργούν τώρα και αυτήν, κακήν κακώς.

10ον. Κατέστρεψαν ΌΛΑ σχεδόν τα παλιά κτήρια, Σ.Σ. του ΟΣΕ (τα άφησαν να καταστραφούν στη σήψη του χρόνου), τα οποία εκ του νόμου είναι διατηρητέα και ο ΟΣΕ υ-πο-χρε-ού-ται να τα συντηρεί και να τα φροντίζει.

11ον. Ο ΟΣΕ έχει να εγκαινιάσει νέα γραμμή τραίνου -όχι πασαλείμματα- από την εποχή του Μεταξά, τραίνο “Μυρρίνη – Αμφίπολη”. Οι γραμμές ξηλώθηκαν μετά το 1973, δηλαδή μέσα στην βρωμερή “μεταπολίτευση”!

12ον. Ο ΟΣΕ στον οποίο κάποτε έκοβες εισιτήρια με προορισμό για όλη την Ευρώπη και την Ασία (“Αθήνα-Μόναχο” και “Θεσσαλονίκη-Κωνσταντινούπολη”), τώρα το “πάπλωμα” του ΟΣΕ φθάνει μέχρι την… Σόφια, αλλά από τον Σ.Σ. Στρυμόνος, θα σας πάει στον Προμαχώνα (Κούλατα) το… λεωφορείο!
Αυτά τα λεωφορεία που χρησιμοποιεί ο ΟΣΕ, δήθεν για εξυπηρέτηση των επιβατών του, είναι έμμεσα και ένα “σπρώξιμο” του κοινού προς το λεωφορείο αβανταδόρικο (φεύγα κακό απ’ τα μάτια μου), το οποίο σε βγάζει εντελώς από την ψυχολογία των τραίνων, ψυχρολουσία, λειτουργεί άκρως αποτρεπτικά και απαξιωτικά για τα τραίνα, αλλά οι… ψυχολόγοι και οι γιατροί (ψυχίατροι) του ΟΣΕ, δεν ασχολήθηκαν ποτέ μ’ αυτό!

13ον. Τουριστικά γραφεία Αττικής και περιχώρων, οργάνωναν μέχρι το 2005 εκδρομές στη Θεσσαλονίκη και Μακεδονία, με χωριστή ημερήσια εκδρομή από “Θεσσαλονίκη-Ξάνθη” στο πακέτο τους προσφορά, την διαδρομή απείρου κάλλους με το τραίνο “Δράμα – Τοξότες”! Η οποία ακολουθεί στην δυτική όχθη του ρου του ποταμού Νέστου. Πήγαιναν τα λεωφορεία στη Δράμα τους εκδρομείς τους, τους έβαζαν στο τραίνο εκεί της συγκοινωνίας “Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη”, και τα λεωφορεία άδεια πήγαιναν στην Ξάνθη, και τους παρελάμβαναν και πάλι από τον Σ.Σ. εκεί! Οι εκδρομείς ήταν ξετρελαμένοι με το κομμάτι αυτό!

14ον. Σήμερα ο ΟΣΕ, εντελώς χαμαιλεοντικά και στρουθοκαμηλικά, αφού κατέστρεψε επιμελώς όλη την υποδομή του, πάνω από 1.500 χιλιόμετρα, από τα 2.500 χιλιάδες χιλιόμετρα γραμμών που έχει στο οργανόγραμμά του, υπόσχεται φανφάρες και ηλιθιότητες στο πόπολο που τις χάφτει αμάσητες, την “Σιδηροδρομική Εγνατία”.
Όχι, δεν είμαστε κατά αυτής. Τουναντίον μάλιστα, πλειοδοτούμε κιόλας! Θέλουμε τραίνο και στην Κρήτη. Η οποία διαδρομή του τραίνου απ’ άκρη σ’ άκρο του νησιού, θα καλύψει πάνω από 200 χιλιόμετρα! Συγκριτικά, 200 χιλιόμετρα είναι η διάμετρος της Σκοπιανής ‘Τρύπας των Βαλκανίων”! Απαισιόδοξοι και σκεπτικοί είμαστε, με το πότε θα τελειώσει η γραμμή αυτή. Η Σιδηροδρομική Εγνατία! Και πόσοι, μορμολύκεια “βολευτές” και υπουργοί ακόμα, για πόσες στη σειρά 4ετίες, θα εκλεγούν και θα θρονιαστούν στην “Ελληνική Βολή”, τον χαλβά και την μυζήθρα! Χορεύοντας και τσάμικο στις πλάτες του Έλληνα ψηφοφόρου-ραγιά! Και,

15ον. Λάθος, η Αλεξανδρούπολη δεν έχει τραίνο! Η Αλεξανδρούπολη έχει τραίνο, όχι όμως με την Ελλάδα, την Θεσσαλονίκη (την πρωτεύουσα των Βαλκανίων), αλλά με τον Πύργο της Βουλγαρίας, την Αδριανούπολη, βασική απαίτηση και στην παραχώρηση της βάσεως της Αλεξανδρουπόλεως των Αμερικανών!
Να γιατί λέμε ότι η Ελλάς κατήντησε ευρωπαϊκό προτεκτοράτο των ΗΠΑ, χωρίς να είμαστε εναντίον αυτή της βάσεως υποχρεωτικά, όπως κάποιοι.

Ευοί ευάν αδέρφια,
Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει, να δούμε όμως πότε θα ξεσκλαβωθεί από τα δικά της δεσμά, που η ίδια εξύφανε για τον εαυτό της μισό αιώνα τώρα, στην βρωμερή και απαίσια, καταστρεπτική και ισοπεδωτική “μεταπολίτευση”. Η οποία αποδεικνύεται τελικώς, πολύ πιο στυγνή, και πολύ πιο σκληρή δικτατορία (κοινοβουλευτική), από αυτήν που αφήσαμε πίσω μας.[Δείτε και στο ΄’Τηλεόρασις Δαγκίλας” ταινίες με 80 καταστροφές Σ.Σ. του ΟΣΕ, στην ενότητα “Η ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΉ ΤΟΥ ΟΣΕ”)

argyriosdagkilas.blogspot.com

spot_img

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Προσθέστε ότι δεν έγινε πρόβλεψη για τραίνο επί της γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου, μολονότι είχε επισημανθεί από τους συγκοινωνιολόγους και τους χωροτάκτες, ενώ τεχνικώς ήταν απολύτως εφικτό.
    Προσθέστε ακόμα ότι το τραίνο στην Ελλάδα, ακόμα και αν το σνομπάρουν οι πολίτες οι κολλημένοι με το ΙΧ, θα μπορούσε σε μεγάλη έκταση να χρησιμοποιηθεί για την μεταφορά προϊόντων (υγρά καύσιμα, τρόφιμα, πρώτες ύλες κλπ), ώστε το μεν μεταφορικό κόστος των προϊόντων θα έπεφτε, οι δε αυτοκινητόδρομοι θα απελευθερώνονταν σε κάποιο βαθμό από τα φορτηγά.
    Τέλος προσθέστε ότι το τραίνο έχει και αμυντική σημασία, γιατί μπορεί να μεταφέρει γρήγορα μεγάλον αριθμό στρατιωτών από τα έμπεδα στα πεδία της μάχης (απευκταίον αλλά όλα πρέπει να τα σκεφτόμαστε).

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,748ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
22,700ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisement -spot_img

Τελευταία Άρθρα