Επιστολή Θεσσαλονικέων στο Δήμαρχο για την ημέρα απελευθέρωσης της πόλης απο τους Γερμανούς

- Advertisement -
Όπως είναι γνωστό με Προεδρικό Διάταγμα καθιερώθηκε η 30η Οκτωβρίου ως ημέρα απελευθέρωσης της Θεσσαλονίκης απο τα Γερμανικά στρατεύματα κατοχής. Το γεγονός προκάλεσε ικανοποίηση σε τμήμα των πολιτικών δυνάμεων και της κοινωνίας και προβληματισμό σε άλλους. Ο προβληματισμός βασίζεται στο ότι την ημέρα που στην πόλη εισήλθαν τα στρατεύματα του ΕΛΑΣ, οι Γερμανοί αποχωρούσαν.
Μια ομάδα Θεσσαλονικέων έστειλε σχετική επιστολή στο Δήμαρχο Θεσσαλονίκης με αφορμή τους φετινούς εορτασμούς στο Μέγαρο Μουσικής.
Να τι λέει η επιστολή:
“Θεσσαλονίκη 22 Οκτωβρίου 2017
Ανοικτή Επιστολή
προς τον Δήμαρχο κ. Μπουτάρη και το ΔΣ του Δήμου Θεσσαλονίκης
Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε ότι ο Δήμος Θεσσαλονίκης ,στα πλαίσια του καθιερωθέντος, με το Π.Δ 50/2016-ΦΕΚ 81/Α/2016, εορτασμού της απελευθέρωσης της Θεσσαλονίκης από τα Γερμανικά Στρατεύματα Κατοχής την 30 Οκτ 1944, καλεί τους Θεσσαλονικείς να παρακολουθήσουν συναυλία της Συμφωνικής Ορχήστρας του Δήμου Θεσσαλονίκης με τίτλο: «Ο ΕΛΑΣ απελευθερώνει την Θεσσαλονίκη», που θα πραγματοποιηθεί στο Μέγαρο Μουσικής την Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2017, και επίσης να παρακολουθήσουν ντοκιμαντέρ της Δημοτικής Τηλεόρασης με τίτλο: «30 Οκτωβρίου 1944», η παραμελημένη απελευθέρωση.
Από τον τίτλο της συναυλίας και του ντοκιμαντέρ βγαίνει το συμπέρασμα ότι ο ΕΛΑΣ (στρατιωτικό σκέλος του ΕΑΜ) απελευθέρωσε τη Θεσσαλονίκη από τα Γερμανικά Στρατεύματα Κατοχής. Αυτό όμως είναι απολύτως αναληθές. Ο ΕΛΑΣ εισήλθε στη Θεσσαλονίκη με την Ομάδα Μεραρχιών Μακεδονίας (ΟΜΜ ) ακωλύτως —δεδομένου ότι έφευγαν οι Γερμανοί από την Ελλάδα. Είναι προφανές ότι δεν μπορεί να θεωρείται «απελευθέρωση» η άνευ μαχών είσοδος ενόπλων σε μια πόλη. Πέραν αυτού η απελευθέρωση της πόλης μας, που τελούσε υπό 4ετή κατοχή, αποτέλεσε το πιό χαρμόσυνο γεγονός που οδήγησε τους πολίτες σε μια ξέφρενη έκφραση των συναισθημάτων πανηγυρίζοντας στους δρόμους και στις πλατείες χωρίς διακρίσεις και αντιπαλότητες ανήμερα τουλάχιστον. Φρονούμε ότι αυτό είναι και το πνεύμα του Π.Δ και αυτό θα έπρεπε να είναι και το εορταστικό πνεύμα του Δήμου..
Η ιστορική αυτή ανακρίβεια, αν και δεν χρειάζεται επιχειρήματα για τους μεγαλυτέρους προκαλεί όμως σύγχυση στους νεοτέρους και αναβιώνει διχαστικά γεγονότα μίσους τα οποία στοίχισαν ακριβά σε θύματα και υλικές καταστροφές στην Πατρίδα μας διαχρονικά .
Σήμερα, παρά ποτέ, στις δύσκολες μέρες που περνάμε με την οικονομική κρίση που διαρκεί και ένα σωρό εθνικά θέματα ανοικτά, έχουμε την υποχρέωση αλλά και το πατριωτικό καθήκον να μελετήσουμε την ακίβδηλη Ιστορία ώστε να περιέλθουμε σε αυτογνωσία όλοι μας και ιδιαίτερα όσοι πολιτικοί παίζουν με τη φωτιά εξαπολύοντας εμφυλιοπολεμικές τακτικές οι οποίες διχάζουν αντί να ενώνουν τον Ελληνικό Λαό.
Ομάδα Θεσσαλονικέων με σεβασμό στην ιστορική αλήθεια
Αγγελίδης Ιωαν, Αλεξανδρίδης Αλεξ, Ανεζίνης Αντ, Βασιλειάδης Βας, Δασκόπουλος Αντ, Ευθυμίου Παυλ, Θεοχάρης Βασ, Θωμαϊδης Βασ, Καραμήτσος Δημ. Κεχαγιόγλου Αρης, Λάζος Ευαγ, Μανουσάκης Γεώρ, Μαυρουειδής Ελευθ, Μηλιωρίτσας Νικ, Τσιτσιμπίκος Χαρ, Χρυσάφης Σωτ, Κούκης Σπυρ, Μανθόπουλος Δημ, και πλείστοι άλλοι.”
 
spot_img

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Να περιμενουμε απαντηση απο τον κ. Δημαρχο ,ως διαθεσαντα την Συμφωνικη Ορχηστρα Θεσ/νικης και το ντοκυμανταιρ της Δημοτικης Τηλεορασης του ,για το μη καταγραφεν( γιαυτο και δεν εωρταζετο μεχρι το 2016) -ανυπαρκτο – ιστορικο γεγονος της απελευθερωσεως της Θεσ/νικης απο ολιγαριθμο τμημα των Ελασιτων στις 30 Οκτωβριου του 1944 , με μονη την παρελαση τους στις κεντρικες οδους της πολεως , οταν ειχαν αποχωρησει οι Γερμανοι;;;. Δηλαδη οι υπολοιποι Ελληνες -μη κομμουνιστες- που αντισταθηκαν κατα την Γερμανικη κατοχη , ηθελαν την συνεχιση της και δεν χαρηκαν για την απελευθερωση;;;. Απλως δεν ηθελαν να ειναι θεατρινοι κανοντας και αυτοι παρελαση , γιατι θεωρουν απλο και αυτονοητο καθηκον την υπερασπιση της Πατριδος. Μα ειναι σοβαρα πραγματα αυτα γενικως και ειδικως για την Θεσ/νικη, που αυριο εισερχεται στον 3ημερο εορτασμο των Εθνικων επετειων της πραγματικης απελευθερωσεως της απο τους Οθωμανους στις 26 Οκτωβριου 1912;;;. Παλι ξεμοναχιαζονται για να μετρηθουν οι απογονοι των Ελασιτων, που μετα την αποχωρηση των νικημενων Γερμανων ”ταλαιπωρησαν” για αλλα (6) χρονια την Πατριδα σε πολεις και κυριως την υπαιθρο για να την κανουν κομμουνιστικη ,με αυτονομη την Μακεδονια μας;;;. Αναγνωρισθηκαν οι αγωνες τους στην 3ετια της κατοχης και επωφεληθηκαν με παροχες και θεσειςε στο Δημοσιο, τι αλλο θελουν και μαλιστα τωρα με τους κινδυνους που διατρεχει η Πατριδα;;;. Ποτε πια ο δολερος ο διχασμος.

  2. Η ιστορική παραχάραξη είναι η συνηθισμένη τακτική για να δώσει τροφή στους ανιστόρητους και ημιμαθείς. Ο Δήμος ενσυνείδητα πράττειαλλά θα ήθελα να δώδω και εγώ τροφή στους αναγνώστες αληθείας με βάση επίσημα κείμενα ιστορικών.Θα αναφέρω ελάχιστους ήτοι τους Σόλωνα Γρηγοριάδη ιστορικό συγγραφέα του ΚΚΕ και του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ ,Γρηγόρη Φαράκο ιστορικό συγγραφέα του ΚΚΕ ,Κώστα Ιωάννου.Κατωτέρω παραθέτω απόσπασμα από κείμενά τους περί της τακτικής του ΕΛΑΣ με τους Γερμανούς.
    «Πρᾶγμα, τὸ ὁποῖον καὶ ἐν συνεχείᾳ κατεφάνη μὲ τὴν ἀπροκάλυπτη πλέον συνεργασία των μὲ τὸν κατακτητή, τὸν ὁποῖον καὶ ἄφισαν νὰ ἀποχωρήσῃ ἀνενόχλητος, παραδίδων σ’ αὐτοὺς τὴν ἐξουσία (!), κατὰ τὰ ρητῶς διαλαμβανόμενα εἰς τὴν ἀπὸ 1ης Σεπτεμβρίου 1944 ἔγγραφη συμφωνία στὸ Λειβάδι Θεσσαλονίκης μεταξὺ ἀφ’ ἑνὸς τοῦ Καπετὰν Κίτσου, Διοικητοῦ 2ου Τάγματος 31ου Συντάγματος τοῦ Ε.Λ.Α.Σ., ὡς ἀντιπροσώπου τῆς Ο.Μ.Μ. ( Ὁμάδος Μεραρχιῶν Μακεδονίας ), καὶ ἀφ’ ἑτέρου τοῦ Ταγματάρχου Ἔριχ Φένσκε, Διοικητοῦ τῆς μονάδος 31756, ὡς ἐκπροσώπου τῶν ἐνόπλων Γερμανικῶν Δυνάμεων τῆς Στρατιᾶς Αἰγαίου. Μὲ τὴν συμφωνία αὐτή, μεταξὺ ἄλλων, ὁ μὲν Ε.Λ.Α.Σ. ἀνέλαβε «τὴν ὑποχρέωσι νὰ μὴ ἐμποδίσῃ τὴν ἀποχώρησι τοῦ γερμανικοῦ στρατοῦ στὴν περιοχὴ τῆς Ο.Μ.Μ., μπαίνοντας σὲ κάθε ἐκκενούμενο τμῆμα μετὰ τὴν ἀναχώρησι καὶ τοῦ τελευταίου γερμανοῦ στρατιώτου» (ὅρος 1ος), καὶ συγχρόνως ἐδήλωσε, ὅτι «δὲν φέρνει καμμιὰ εὐθύνη, ἂν ἀντιλαϊκὲς προδοτικὲς ὁμάδες ἐπιτεθοῦν κατὰ γερμανικῶν δυνάμεων» (ὅρος 4ος) καὶ ἀνέλαβεν ἐπίσης « μὲ τὴν συνεργασία τῶν Βουλγαρικῶν καὶ Ἀλβανικῶν παρτιζάνικων τμημάτων τὴν καταπολέμησι τῶν ἀντιλαϊκῶν παρτιζάνικων ὁμἀδων» (ὅρος 6ος)• ἡ δὲ γερμανικὴ Α.Σ.Δ.Μ.Α. (Ἀνωτάτη Στρατιωτικὴ Διοίκησις Μακεδονίας – Αἰγαίου) ἀνέλαβε τὴν ὑποχρέωσι «νὰ διατάξῃ τὴν ἀποχώρησι τῶν Ταγμάτων Ἀσφαλείας ἀπὸ τὴν πόλι τῆς Θεσσαλονίκης, τὴν ὁποία καὶ θὰ παραδώσῃ στὸν ἐφεδρικὸν Ε.Λ.Α.Σ. καὶ τὴν πολιτικὴν ὀργάνωσιν τοῦ Ε.Α.Μ.» (ὅρος 2ος) καὶ νὰ «παραχωρήσῃ στὸν Ε.Λ.Α.Σ. βαρὺ ὁπλισμὸ καὶ ἀνάλογο πολεμικὸ ὑλικὸ γιὰ τὴν ἐξουδετέρωσι τῶν παραπάνω ὁμάδων» (ὅρος 5ος) [ βλέπε τὸ κείμενον τῆς συμφωνίας αὐτῆς στὸ ἀποκαλυπτικὸ βιβλίο τῆς παραπλανημένης, μεταμεληθείσης «ἀγωνίστριας τοῦ Δημοκρατικοῦ Στρατοῦ» Μαργαρίτας ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ «Πόλεμος καὶ Αἷμα, Ταξίδι στὸ παρελθόν, Ταξίδι στὸν πόνο», Ἑταιρεία Μελέτης Ἑλληνικῆς Ἱστορίας, Ἀθήνα, 2007, σελ. 368 ] «.

  3. Η ιστορική παραχάραξη είναι η συνηθισμένη τακτική για να δώσει τροφή στους ανιστόρητους και ημιμαθείς. Ο Δήμος ενσυνείδητα πράττειαλλά θα ήθελα να δώδω και εγώ τροφή στους αναγνώστες αληθείας με βάση επίσημα κείμενα ιστορικών.Θα αναφέρω ελάχιστους ήτοι τους Σόλωνα Γρηγοριάδη ιστορικό συγγραφέα του ΚΚΕ και του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ ,Γρηγόρη Φαράκο ιστορικό συγγραφέα του ΚΚΕ ,Κώστα Ιωάννου.Κατωτέρω παραθέτω απόσπασμα από κείμενά τους περί της τακτικής του ΕΛΑΣ με τους Γερμανούς.
    «Πρᾶγμα, τὸ ὁποῖον καὶ ἐν συνεχείᾳ κατεφάνη μὲ τὴν ἀπροκάλυπτη πλέον συνεργασία των μὲ τὸν κατακτητή, τὸν ὁποῖον καὶ ἄφισαν νὰ ἀποχωρήσῃ ἀνενόχλητος, παραδίδων σ’ αὐτοὺς τὴν ἐξουσία (!), κατὰ τὰ ρητῶς διαλαμβανόμενα εἰς τὴν ἀπὸ 1ης Σεπτεμβρίου 1944 ἔγγραφη συμφωνία στὸ Λειβάδι Θεσσαλονίκης μεταξὺ ἀφ’ ἑνὸς τοῦ Καπετὰν Κίτσου, Διοικητοῦ 2ου Τάγματος 31ου Συντάγματος τοῦ Ε.Λ.Α.Σ., ὡς ἀντιπροσώπου τῆς Ο.Μ.Μ. ( Ὁμάδος Μεραρχιῶν Μακεδονίας ), καὶ ἀφ’ ἑτέρου τοῦ Ταγματάρχου Ἔριχ Φένσκε, Διοικητοῦ τῆς μονάδος 31756, ὡς ἐκπροσώπου τῶν ἐνόπλων Γερμανικῶν Δυνάμεων τῆς Στρατιᾶς Αἰγαίου…» [ βλέπε τὸ κείμενον τῆς συμφωνίας αὐτῆς στὸ ἀποκαλυπτικὸ βιβλίο τῆς παραπλανημένης, μεταμεληθείσης «ἀγωνίστριας τοῦ Δημοκρατικοῦ Στρατοῦ» Μαργαρίτας ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ «Πόλεμος καὶ Αἷμα, Ταξίδι στὸ παρελθόν, Ταξίδι στὸν πόνο», Ἑταιρεία Μελέτης Ἑλληνικῆς Ἱστορίας, Ἀθήνα, 2007, σελ. 368 ] .

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,767ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
38,000ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisement -

Τελευταία Άρθρα