ΓΑΛΛΙΑ: Παιδιά από δυο μάνες!!!

10/8/20 | 1 | 0 | 277 εμφανίσεις

του  Arthur de Watrigant, δημοσιογράφου

Η αναπαραγωγή παιδών ξεφεύγει από το χώρο της οικογένειας και γίνεται αντικείμενο του επιχειρείν

“Κοινή μητρότητα”, επέκταση της Γενετικής Διάγνωσης Προ της Εμφύτευσης (ΓΔΠΕ), κατασκευή πειραματικών (χιμαιρικών) εμβρύων ανθρώπου / ζώου, καθιέρωση και πάλι του μωρού – φάρμακου … το σχέδιο αναθεώρησης του νόμου για τη βιοηθική αποκαλύπτεται σε ειδική επιτροπή [Eγκρίθηκε τελικά από τη γαλλική Βουλή και απομένει η συζήτηση στη Γερουσία]. Καλώς ήλθατε στον φιλελεύθερο-άναρχο κόσμο.

Είχαν ανακοινώσει την αναστολή των μεταρρυθμίσεων. Ο νόμος για τη βιοηθική δεν παρέμεινε για μεγάλο χρονικό διάστημα σε αναστολή. Σε επιστολή της 26ης Μαΐου, οι εισηγητές του νομοσχεδίου για το άνοιγμα της Ιατρικώς Υποβοηθούμενης Αναπαραγωγής (ΙΥΑ) για όλες, με επικεφαλής τον Jean Louis Touraine, προκάλεσε ακόμη και τον πρωθυπουργό σχετικά με το «επείγον να ψηφιστεί το ταχύτερο το κείμενο». Υπακούοντας, η κυβέρνηση άλλαξε το πρόγραμμα των συνεδριάσεων και ενέταξη την αναθεώρηση του νόμου περί βιοηθικής στην ημερήσια διάταξη, παραμερίζοντας άλλες προτεραιότητες. Στις 15 Ιουνίου, ο Εμμανουέλ Μακρόν υπέγραψε προεδρικό διάταγμα για τη σύγκληση του Κοινοβουλίου σε έκτακτη σύνοδο με σκοπό την αναθεώρηση του νόμου. Βγαίνοντας από την κρίση, οι Γάλλοι ξαναρχίζουν μια φυσιολογική ζωή, το καλοκαίρι είναι εδώ και οι διακοπές, οι πραγματικές, πλησιάζουν: τώρα είναι η ώρα να περάσουμε χωρίς αντιδράσεις το πακέτο.

Η ειδική επιτροπή βιοηθικής μεταρρυθμίζεται, ο Jean-Louis Touraine στριφογυρίζει το μουστάκι του, η κυβέρνηση δεν είναι καν παρούσα για να παίξει το (ψευδές) προστατευτικό κιγκλίδωμα, μπροστά στο δημιουργικό σχέδιο του μασώνου βουλευτή του Ροδανού. Υποβάλλονται 1.400 τροπολογίες και αυτές θα πρέπει να συζητηθούν σε μόνο επτά συνεδριάσεις για τη συζήτησή τους, πριν από τη δημόσια συζήτηση. Για ένα τόσο θεμελιώδες νομοσχέδιο και τα πολιτιστικά ζητήματα που εγείρει, το χρονοδιάγραμμα είναι απλώς γελοίο. Πρέπει να κινηθούν γρήγορα, να αποφύγουν την κατακραυγή του 2013, να διαβεβαιώσουν το λόμπι ΛΟΑΤ με την ισχυρή παρουσία του και τους επιχειρηματίες σε μπίζνες έτοιμων ανθρώπων να επενδύσουν στην καινούρια αγορά.

KAΡΤΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ   ©Nicolas Pinet

Μέχρι τώρα, το νομοσχέδιο «ΙΥΑ για όλες» περιοριζόταν στο να επιτρέψει σε δυο γυναίκες που συζούν να γονιμοποιηθεί τεχνητά με το σπέρμα ενός δότη, να εγκυμονήσει στο παιδί και να το γεννήσει, και να γίνει έτσι η γενετική και βιολογική του μητέρα. Αλλά χρειάστηκαν περισσότερα. Καθώς το λόμπι του ΛΟΑΤ ήθελε μια «κοινή χρήση της μητρότητας», δηλαδή ότι η μητρότητα θα μπορούσε να καταγραφεί και στις  δύο, ο Jean-Louis Touraine στη συνέχεια υποστήριξε μια τροπολογία που επιτρέπει την «μέθοδο ΑΩΣ» (= Αποδοχή Ωοκυττάρων της Συντρόφου). Η αρχή είναι απλή: το ωοκύτταρο μιας γυναίκας, γονιμοποιημένο από έναν ανώνυμο δότη σπέρματος, μεταγγίζεται με σπερματέγχυση στη μήτρα δεύτερης γυναίκας, και αυτή είναι η «κοινή μητρότητα». Μέχρι τώρα, η κυβέρνηση αντιτασσόταν πάντοτε σε αυτήν τη “μέθοδο”. Ήταν παράξενα απούσα κατά τη στιγμή της ψηφοφορίας και η τροπολογία εγκρίθηκε.

Μεταξύ των άλλων τροπολογιών που ψηφίστηκαν, η επέκταση της Διάγνωσης Πριν από την Εμφύτευση (ΔΠΕ). Όταν το κείμενο τέθηκε σε πρώτη ανάγνωση στη Συνέλευση, αυτή η τροπολογία του βουλευτή Philippe Berta  απορρίφθηκε. Ήθελε να «βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της γονιμοποίησης in vitro με την απόρριψη εμβρύων με δυσπλασία», με λιγότερο πομπώδεις όρους: να ασκήσει ευγονική. Εγκρίθηκε. Ψηφίστηκε επίσης η παραγωγή πειραματικών [χιμαιρικών] εμβρύων με την προσθήκη βλαστικών κυττάρων από ανθρώπινα έμβρυα σε ζωικά έμβρυα, όπως και η νομιμοποίηση της παραγωγής διαγονιδιακών εμβρύων. Απαγορευμένη τον Οκτώβριο του 2019, νομιμοποιήθηκε η διαδικασία του μωρού – φάρμακου, η οποία προβλέπει διπλή ταξινόμηση εμβρύων για να γεννιούνται παιδιά που έχουν επιλεγεί για χρήση των κυττάρων τους για τη θεραπεία ενός αδελφού ή αδελφής. Πάντα χωρίς την παρουσία της κυβέρνησης.

«Καταγγέλλουμε αυτές τις, μη ελεγχόμενες από την εκτελεστική εξουσία, εκτροπές, οι οποίες εκτρέπουν τα μέσα της ιατρικής και τα δημόσια οικονομικά, παραβιάζοντας οποιαδήποτε προληπτική αρχή, επιφυλάσσοντας βαριές συνέπειες στις μελλοντικές γενιές», εξηγεί ο Tugdual Derville, Γενικός Αντιπρόσωπος της ένωσης Vita, προσθέτοντας ότι «η πρόκληση είναι να προστατεύσουμε πραγματικά τους πιο ευάλωτους, ξεκινώντας από τους ηλικιωμένους, τα άτομα με ειδικές ανάγκες και τα παιδιά». Από την πλευρά του, ο Ludovine de la Rochère, πρόεδρος της La Manif Pour Tous επιβεβαιώνει ότι «οι βουλευτές δημιουργούν τις προϋποθέσεις  ανάπτυξης σε παγκόσμια κλίμακα της αναπαραγωγικής επιχείρησης. Στην πραγματικότητα, πέρα ​​από τα όρια της ΙΥΑ, δεν υπάρχουν όρια. Αυτό λέμε ξανά και ξανά από τότε που ξεκίνησαν οι συζητήσεις για την ΙΥΑ χωρίς πατέρα».

Πηγή: https://lincorrect.org/pma-methode-ropa-bioethique/

Όταν ο φόνος καλείται «άμβλωση στον 9ο μήνα»!

της Blanche Streb, διδάκτορα φαρμακολογίας

Θρίαμβος του φεμινισμού και του πολιτισμού: Οι Γαλλίδες θα μπορούν στο εξής να κάνουν έκτρωση ακόμα και στον ένατο μήνα, επικαλούμενες «ψυχολογική δυσφορία»!…

Στις 3 και 35 το πρωί την 1η Αυγούστου 2020, στην Εθνοσυνέλευση, 60 βουλευτές αλληλοσυγχαίρονταν χειροκροτώντας. Μόλις είχαν εγκρίνει οριστικά το νομοσχέδιο βιοηθικής. Κείμενο με τεράστια διακυβεύματα, το οποίο οι 37 αρνητικοί βουλευτές και οι 4 αποχές δεν κατόρθωσαν να μπλοκάρουν [στμ: Από τους 577 βουλευτές στην ψηφοφορία συμμετείχαν μόνο 101. Η Δημοκρατία στα …μεγαλεία της!].

Απορρίφθηκε, το πνεύμα που δημιούργησε την ανάγκη νομικής πλαισίωσης των τεχνικών δυνατοτήτων που προσφέρει η επιστημονική πρόοδος. Ποδοπατήθηκαν, οι μεγάλες θεμελιώδεις αρχές προστασίας (του ανθρώπου και του ανθρώπινου σώματος) στις οποίες στηρίχτηκε το δίκαιό μας για τη βιοηθική. Οι υποστηρικτές αυτής της αποδόμησης διέστρεψαν την κοινή λογική και το νόμο για να επιτρέψουν πειράματα (χίμαιρες) ανθρώπου-ζώου, αυξημένη οργάνωση του ανθρώπινου εμβρύου, Ιατρικώς Υποβοηθούμενη Αναπαραγωγή (ΙΥΑ) και αυτοσυντήρηση των ωοκυττάρων χωρίς ιατρικό λόγο, κερδοσκοπικές τράπεζες γαμετών … Ένα νομοθετικό πραξικόπημα τροποποίησε ακόμη το νομικό πλαίσιο της Ιατρικώς υποβοηθούμενης Διακοπής της Κύησης (IΔΚ), προσθέτοντας το κριτήριο της ψυχοκοινωνικής δυσφορίας για να την επιτρέψει μέχρι το τέλος της εγκυμοσύνης, ακόμη και αν το μωρό είναι σε πλήρη υγεία.

Ακόμα κι αν η πλειοψηφία το αρνείται, το παιδί έχει δικαιώματα που πρέπει να έχουν εγχαραχτεί σε μάρμαρο. Έσπευσε επίσης να διαγράψει τις περισσότερες παρεμβάσεις της Γερουσίας στη δεύτερη ανάγνωση, ιδίως το άρθρο που συμπλήρωσε τον Αστικό Κώδικα με την πρόταση “κανείς δεν έχει δικαίωμα στο παιδί”. Επίσης, απέρριψε σχολαστικά όλες τις τροπολογίες υπέρ του «υπέρτατου συμφέροντος του παιδιού» που πρότεινε η αντιπολίτευση. Πώς θα μπορούσε να το υπερασπιστεί μέσα σε ένα κείμενο που, αντίθετα, οργανώνει την περιφρόνηση των δικαιωμάτων του παιδιού, ακόμη και πριν συλληφθεί;

Για να τερματίσει τις αντιθέσεις και να καλύψει τις καλές προθέσεις όλων των οδυνηρών συνεπειών που ενυπάρχουν σε αυτόν τον «νόμο όλων των κινδύνων», η κυβέρνηση έβγαλε από το ταγάρι των γλωσσικών στοιχείων της το υπέρτατο όπλο της: την αγάπη. Ακούσαμε ακόμη και τον υπουργό Olivier Véran να αποκρίνεται στους αντιπάλους του (σε μια φωνή που δεν δονείται τόσο πολύ από αγάπη), ότι “αυτός ο νόμος δεν έχει διαλογή, χίμαιρες, μιλά για αγάπη, για οικογένεια , καταγωγή, έρευνα, υγεία ». Και να που το ψέμα συσκευάστηκε και…ζυγίστηκε. “Και η αγάπη, βάζει το ψέμα στο αλουμινόχαρτο!” Η χρήση του ως σημαία έχει ως στόχο να μαλακώσει, να τυφλώσει, να συμπλεύσει με όλους εκείνους που δεν βλέπουν τι αδικίες διαπράττονται στο όνομά του.

Αλλά μπορεί η αγάπη, όσο ζωντανή και γνήσια, να δικαιολογήσει τα πάντα; Η αγάπη είναι απαραίτητη. Χωρίς αυτή, όλα όσα λέμε και κάνουμε ακούγονται κενά. Ωστόσο, η λογική αυτού του νόμου βασίζεται στην υπόθεση ότι υπάρχει μόνο ένας άξονας γύρω από τον οποίο περιστρέφονται τα πάντα: ο ενήλικας. Ο ενήλικας και οι επιθυμίες του, απεριόριστες. Ο ενήλικας και η λεγόμενη αυτονομία του, ενισχυμένη. Ο ενήλικας, και τα δικαιώματά του, συνεχώς αυξανόμενα, απαιτεί. Ο ενήλικας και η βούλησή του, όλο και πιο ισχυρή. Τόσο ισχυρή από εδώ και στο εξής που θα  επιζήσει, σύμφωνα με τον εισηγητή Touraine και τον νέο του ορισμό-Newspeak της μεταθανάτιας Ιατρικώς Υποβοηθούμενης Αναπαραγωγής (ΙΥΑ) που έχει την ελπίδα να περάσει στην επόμενη αναθεώρηση: «η ΙΥΑ της βούλησης που θα επιβιώσει» … τι ποίημα. Η βιοηθική μάχη είναι εξόχως σημασιολογική, πρέπει να αλλάξουμε την έννοια των λέξεων για να αλλάξουμε τα μυαλά, αυτός και άλλοι το έχουν καταλάβει καλά.

Κανείς δεν σκέφτεται να υποθέσει εκ των προτέρων την αγάπη που θα πάρει ή δεν θα πάρει ένα παιδί σ’ όλη τη διάρκεια της ζωής του, άσχετα από τον τρόπο αναπαραγωγής του. Αλλά αυτό που μάλλον δεν έχουμε μετρήσει ακόμα αρκετά είναι ο αντίκτυπος αυτών των νέων αναπαραγωγικών τεχνικών στις νοοτροπίες, στην κοινωνία μας και στις ανθρώπινες σχέσεις. Η τεχνική μας οδηγεί σε μια εξατομίκευση της γέννησης, η οποία αυξάνει την εξατομίκευση από την οποία υποφέρουν οι λεγόμενες σύγχρονες κοινωνίες μας. Η απορρύθμιση του πλαισίου για την έρευνά μας την προσανατολίζει προς την γενετική χειραγώγηση των ανθρώπινων εμβρύων, τους τεχνητούς γαμέτες. Σε πολλές χώρες, τα πρώτα γενετικά τροποποιημένα μωρά έχουν ήδη γεννηθεί, ακόμα περισσότερο πειράματα στον άνθρωπο αλλά ανθρώπινα πειράματα. Η ταξινόμηση εμβρύων μέσω ΠροΕμφυτευτικής Διάγνωσης αποκλείστηκε από το νομοσχέδιο, αλλά η τεχνική, ήδη σε χρήση, περιέχει από μόνη της τη χρήση της και την ευγονική λογική της.

Υποβιβάζοντας τον άνθρωπο στον γενετικό γραμμωτό κώδικα, η εξουσία που δίνεται στη βιοτεχνολογία είναι τεράστια: να αποφασίσει ποια ζωή αξίζει ή δεν αξίζει τον κόπο να ζήσουμε. Αλλά εάν χάσουμε την προσωπική και κοινωνική ευαισθησία στην υποδοχή μιας καινούριας ζωής, ειδικά αν είναι εύθραυστη, τότε θα εκλείψουν άλλες μορφές καλωσορίσματος που είναι χρήσιμες στην κοινωνική ζωή.

Βασικά, ο νόμος καθώς και οι συζητήσεις και οι επιθέσεις για την επιδείνωσή του αποκαλύπτουν, σε όσους θέλουν να το δουν, πού μας οδηγούν τεχνική και η αγορά μας: προς μια εμπορική αναπαραγωγή, όλο και πιο τεχνητή, όπου το μωρό επί παραγγελία είτε θα παραχθεί με κάθε κόστος, είτε θα υποβληθεί σε μια αδυσώπητη επιλογή για να κερδίσει το δικαίωμά του στη ζωή.

Θα είναι τόσο εύκολο για ένα παιδί να μάθει ότι υπάρχει επειδή του έχει παραχωρηθεί το δικαίωμα να γεννηθεί υπό συνθήκες, ως αποτέλεσμα μιας διαλογής, μιας γενετικής παρέμβασης ή ενός συμβολαίου που το αφορά;

Η αληθινή αγάπη θρέφει την ταπεινοφροσύνη, τη σύνεση, την υπομονή, την εκτίμηση του καλού των άλλων, των μελλοντικών γενεών και του κόσμου γύρω μας. Επιτρέπει εάν είναι δίκαιο να μην ενδίδουμε στις προσωπικές μας επιθυμίες, γεννά την επιθυμία να ενεργούμε όχι ως ιδιοκτήτες, αλλά ως υπηρέτες της ζωής. Η αληθινή αγάπη θυμάται ότι περισσότερο από το να δίνει ζωή σε ένα παιδί, του δίνει τη ζωή της.

*Η Blanche Streb είναι διδάκτωρ φαρμακολογίας. Εργάστηκε για δώδεκα χρόνια στην έρευνα και ανάπτυξη στη φαρμακευτική βιομηχανία και σήμερα είναι Διευθύντρια Εκπαίδευσης και Έρευνας στην Alliance VITA. Έχει εκδώσει το βιβλίο Μωρά επί παραγγελία, ο κόσμος των καλύτερων.

Μετάφραση: Ευάγγελος Δ. Νιάνιος

https://www.lefigaro.fr/vox/politique/la-loi-bioethique-ou-le-pouvoir-sans-limites-de-l-adulte-sur-la-procreation-20200803

 

Category: Προτεινόμενα άρθρα

( 1 )

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. 1
    Ελένη Π. says:

    Πάει δηλαδή αὐτό πού ξέραμε ΄μάνα εἶναι μόνο μία ΄;
    Διαλέγουν οἱ γονεῖς; καί τά παιδιά ποῦ ἐπιλέγουν νά γεννηθοῦν;

    ΕΦΟΔΙΟ ΤΑ ΤΡΑΥΜΑΤΑ

    Με κατακρίνεις
    ότι συμπεριφέρομαι λιπόψυχα, αργά
    όπως κοντοστέκεται η φοβία να εντοπίσει
    ποιος κίνδυνος από μακριά
    φωνάζει τ’ όνομά της.

    Είμαι τρωτή, γι’ αυτό.
    Όχι στη φτέρνα μόνο,
    το ένιωσα
    παρότι ήταν ακόμα στα σκαριά
    στις δοκιμές η ιδιοσυγκρασία.
    Κι όμως εγώ τα άκουσα τα λάδια
    νοθευμένα
    δε γράσωσαν καλά την άμυνά μου
    – τι τα θές, τεχνίτες ανειδίκευτοι
    οι αστερισμοί μας.

    Μάνα, την παρακάλεσα, πήγαινε στη Θέτιδα
    γνωρίζεστε εξ αίματος μάνες κι οι δυο
    εβγάζατε από πάνω σας και ξεπετούσατε
    στο χώμα τα βραχιόλια και τα δαχτυλίδια
    και ζήτα της το αθάνατο περίσσευμα
    απ’ τη θνητή επάλειψη του γιου της
    του Αχιλλέα.

    Όχι με αθανασία
    με βεβαιότητα να με επικαλύψεις.
    Μου χίμηξε
    τί αθανασία τί βεβαιότης είπε
    εξίσου άτρωτες ουσίες και οι δυο.
    Και μαθέ ακόμα
    πως το περίσσευμα απ΄ το παλιό σου λάθος
    κανείς δεν το χαρίζει σε κανέναν.
    Βαθιά
    μες στις αμετανόητες προθέσεις του το κρύβει
    να επαλείψει αθάνατο
    και το επόμενο προσφιλές του λάθος.

    Το κυριότερο
    – συνέχισε η μανά μου μιλώντας
    με οίκτο χλευαστή –
    παιδί μου πώς θα ζήσεις χωρίς τρωτά σημεία
    χωρίς της αγωνιάς τα εφόδια
    τι προκοπή θα κάνει η αντοχή σου
    χωρίς εισόδημα πικρίας
    πώς θ’ αναθρέψεις την απώλεια
    πώς θ’ αντικρίσεις τους εχθρούς σου.
    Οι ενοχές σου τι θ’ απογίνουν
    όταν τους κόψεις τη διατροφή
    θ’ αγιάσουνε ως φτωχές μετά από τόσα πλούτη;
    Θ’ απαρνηθείς την ήττα;
    Η ήττα είναι παράδοση
    μιλιέται από σώμα σε σώμα διαιωνίζεται.
    Είδες ποτέ κανένα όνειρο
    μεταμοντέρνας νίκης να διαρκεί;

    Αν δε τρωθείς
    πού θα σε βρει η αγάπη.
    Το βέλος θα την οδηγήσει στην πληγή σου.
    Για ποιον νομίζεις ξεκινάει από το μακρινό
    το έρημο το αβέβαιο όνομά της;
    Όχι για το αξέχαστο βλέμμα του τοξότη
    στης έλξης το φαρμάκι βουτηγμένο.
    Για να τραφεί απ’ την πληγή σου ξεκινάει
    η πεινασμένη ύπαρξη της.

    Αβέβαια ζήσε.
    Τιμά την προέλευσή σου.

    Κατάλαβέ το, ερχόμαστε από μια
    παροδική βεβαιότητα του θανάτου.

    Κικής Δημουλά

Back to Top

Leave a Reply

 characters available

 


Το σχόλιο της ημέρας

    21/9/20 | (0 σχόλια)
    euro2day.gr/Financial Times Του Chris Giles Ποιες είναι οι διαφορές στα προγράμματα στήριξης που εφάρμοσε η Ε.Ε. και οι ΗΠΑ. Τα πλεονεκτήματα της ευρωπαϊκής προσέγγισης και η ανάγκη για στροφή στην εφαρμοζόμενη πολιτική. Δημοσιεύθηκε: 21 Σεπτεμβρίου 2020 - 08:04 Tι πρέπει να προστατεύσουμε ...

Ροή Ειδήσεων


Εορτολόγιο

Φωτογραφία της ημέρας