ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ

Print Friendly, PDF & Email
- Advertisement -

Εκατόν ενενήντα οκτώ χρόνια απο την Επανάσταση του 1821.
Οι Έλληνες δημιούργησαν σύγχρονο κράτος, σύγχρονο με την έννοια του έθνους κράτους, αλλά σε τίποτε δεν θυμίζει την ένδοξη ιστορία τους. Ούτε στη δυναμική του παρουσία, ούτε στην πολιτιστική του εμβέλεια. Είναι, όμως, ένα κράτος ελληνικό με πυρήνα τη διαχρονική παρουσία, απο την αρχαιότητα ως σήμερα, μιας ομάδας ανθρώπων, των Ελλήνων..
Η νεότερη ιστορική παρουσία αυτού του κράτους, απο το 1821 ως σήμερα, είχε όλα τα χαρακτηριστικά της φυλής: δόξα, φιλοτιμία, ηρωϊσμό, οικουμενικότητα, αλληλεγγύη, αλλά και μίση, πάθη, διχόνοιες, καταστροφές, εμφύλιες διαμάχες, προδοσίες.
Σήμερα και το κράτος και η κοινωνία δείχνουν αναποφάσιστα. Έχασαν το δρόμο τους. Δεν ξέρουν που τραβούν και που πηγαίνουν. Είμαστε έτοιμοι να ξανασκοτωθούμε μεταξύ μας με καταλυτική συνδρομή της πολιτικής μας ηγεσίας. Η οποία, βεβαίως, υπολείπεται των ηγετικών αναγκών της εποχής μας.
Τέτοια ποιοτική πτώση θα την είχαμε και άλλοτε. Αλλά, σήμερα είναι κραυγαλέα.
Κατά ιστορικές περιόδους την είχαν και άλλοι λαοί.
Αποδεχόμενος τον νεολογισμό του Αλέξη Τσίπρα, του πλέον αγράμματου πρωθυπουργού μετά τον Γεώργιο Κονδύλη αλλά χωρίς καμιά απο τις ικανότητες εκείνου, με την … “απεύθυνσή” του προς τους Μεδίκους ο Μακιαβέλι έγραφε στο τελευταίο κεφάλαιο του Ηγεμόνα πως του φαίνεται πως «συντρέχουν πολλοί παράγοντες ικανοί να βοηθήσουν ένα νέο ηγεμόνα και δεν θυμάμαι να υπήρξε άλλη στιγμή πιο κατάλληλη από ετούτη…
»Για να φανεί η αξία μιας ιταλικής προσωπικότητας, ήταν απαραίτητο η Ιταλία να περιπέσει στην κατάσταση στην οποία βρίσκεται… ακέφαλη, βυθισμένη στο χάος, νικημένη, λεηλατημένη , κουρελιασμένη, , καταπατημένη από ξένους στρατούς και να έχει υποστεί κάθε είδους καταστροφή…». Κάπως έτσι είμαστε και εμείς σήμερα.
Δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια για ολιγωρία. Τη χώρα, από την πορεία προς την καταστροφή, θα τη βγάλει μόνο ο λαός της. Αν αδρανήσει, η εξέλιξη θα είναι νομοτελειακή προς την υποδούλωση.

spot_img

14 ΣΧΟΛΙΑ

  1. “Τη χώρα, από την πορεία προς την καταστροφή, θα τη βγάλει μόνο ο λαός της”

    Ο λαός. που με την ψήφο του έβαλε την πορεία προς την καταστροφή, ασφαλώς δεν είναι ούτε αυτός, ούτε αυτοί που ψήφιζε, που θα την βγάλει απ’ αυτήν.

    Ουδέποτε λαοί από μόνοι των και χωρίς ηγέτη ικανό, πέτυχαν κάτι. Αυτό είναι ουτοπικό. Ακριβώς γι αυτό και ο Μακιαβέλλι, που αναφέρετε, ζητούσε ηγεμόνα (=> ηγέτη).

  2. Άλλο ηγέτης άλλο ηγεμόνας. Ο ηγεμόνας είναι κάτι ευρύτερο. Ηγεμόνα αναζητούσε. Ναι. Αλλά, τι μπορούν να κάνουν οι ηγεμόνες χωρίς λαό;

    • Μα έναν Ηγεμόνα γύρευε για να ηγηθεί (ηγέτης) τής ενώσεως τής Ιταλίας. Αυτός ήταν ο στόχος τού Μακιαβέλλι.

      Ηγεμόνες χωρίς λαό δεν γίνονται, αλλά και τι μπορεί να κάνει ένας λαός ακέφαλος;

      Πώς θα βγάλει μόνος του ο λαός την χώρα από την πορεία προς την καταστροφή; Με το πολιτικό σύστημα που μάς δόθηκε μετά την Μεταπολίτευση, η ανάδειξη ηγετών είναι αδύνατη.

  3. τόπος σπαρμένος θαύματα, τόπος σπαρμένος μνῆμες

    “Χαῖρε, ὅτι τὰ οὐράνια συναγάλλεται τῇ γῇ· χαῖρε, ὅτι τὰ ἐπίγεια συγχορεύει οὐρανοῖς.” ἀπό τή Β΄ Στάση τῶν Χαιρετισμῶν.

    «Η Δύση, ακολουθώντας την παράδοση της λογικής και της έρευνας, ορμάει να καταχτήσει τον κόσμο· κι η Ανατολή σπρωγμένη από τρομακτικές υποσυνείδητες δυνάμες, χιμάει κι αυτή να καταχτήσει τον κόσμο· κι η Ελλάδα, ανάμεσά τους, γεωγραφικό και ψυχικό σταυροδρόμι του κόσμου, χρέος έχει πάντα να φιλιώσει τις δυό τούτες τεράστιες ορμές, βρίσκοντας τη σύνθεση.» ἀπό τήν « ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΓΚΡΕΚΟ» τοῦ Νίκου Καζαντζάκη.

    Τά ἀρχαῖα δίπλα μας, ποτέ δέν μᾶς ἄφησαν νά ξεχάσουμε καί νά ξεχαστοῦμε. Ναοί, θέατρα, μνημεῖα, ἰδέες, ἴχνη ἀνθρώπων καί θεῶν, ἡ γλῶσσα μας, ἴχνη εἰρήνης καί πολέμων, ὁ πολιτισμός μας, οἱ ρίζες μας.

    Ἡ αὐτογνωσία πρέπει νά ἐπικαιροποιεῖται. Το παρελθόν πρέπει νά βρίσκεται στή θέση του γιά νά ἔχουμε παρόν καί μέλλον. Ὅσο καί νά θέλουμε νά ζοῦμε σέ κάθε μοντέρνα ἐποχή, αὐτό τό βαρύ κεφάλι πού κουβαλᾶμε, ἀπαιτεῖ νά θυμόμαστε καί νά γνωρίζουμε τίς ρίζες μας.

  4. Ελευθερία είναι ξεχάσουμε τη βολική υπαρξούλα μας: τον δυτικό τρόπο να ζούμε σαν εαυτούλικα ατομάκια.
    Ελευθερία είναι να θυμηθούμε τις ρίζες μας (όπως γράφει πιο πάνω η Ελένη). Να ξαναγίνουμε Κοινωνία. Να γίνουμε Εμείς, με τον τρόπο που μόνο η δική μας παράδοση ξέρει.

    Θάνατος είναι να συνεχίζουμε να θεωρούμε ανώτερη της σκέψη και τους θεσμούς που έφεραν στην Ευρώπη οι Βάρβαροι, οι οποίοι αγνοούν την Κοινωνία/Εμείς.Δεν διανοούνται ότι υπάρχει κοινωνικό Είναι-Όν και μας ανάγκασαν να διαγράψουμε τη Σοφίας μας και το Φιλότιμό μας.
    Είναι αυτοκτονία να θεωρούμε ανώτερους τόσο τους Βόρειους με τη βάρβαρη-ορθολογική παράδοση όσο και τους Νότιους με τη λατινική παράδοση που θέλει «ηγεμόνες» γιατί ταυτίζει την κοινωνία με το κράτος.

    Λαός είναι το «ασώματο σώμα» των πολιτικών. Δεν είναι τα ονοματεπώνυμα που σαν μαριονέτες που παίζουν τις κάλπες κάθε τέσσερα χρόνια.

    Πολιτική συνείδηση είναι να αντιλαμβάνεσαι την ύπαρξη και τη σημασία του ανώνυμου συλλογικού Εμείς και πολιτική πράξη είναι να ανοίγεις τη ψυχή σου για να έχει Κρίση και να ενεργείς Ελεύθερα.

    Ελληνική Παράδοση είναι να γίνεσαι Εμείς, με τη Σοφία που σε κάνει να βλέπεις τον λαό ως συλλογικό κοινωνικό όν και με το Φιλότιμο που βγάζει τον άνθρωπο από τον εαυτούλη του.

    • “Είναι αυτοκτονία να θεωρούμε ανώτερους τόσο τους Βόρειους με τη βάρβαρη-ορθολογική παράδοση όσο και τους Νότιους με τη λατινική παράδοση που θέλει «ηγεμόνες» γιατί ταυτίζει την κοινωνία με το κράτος”

      Αν και όποτε προσγειωθείς στην πραγματικότητα, Μαρία, θα καταλάβεις ότι κάτι τέτοια, σαν την παραπάνω φράση, είναι που δεν μάς αφήνουν να πάμε μπροστά. Χρησιμοποιείς σαν μπεγλέρι την λέξη “βάρβαρος” για τούς Βορείους, αλλά το ότι αυτοί τα έχουν καταφέρει λίγο καλύτερα από εμάς και μάς έχουν (κάποιοι) τού χεριού των, φαίνεται να σού διαφεύγει. Το τσουβάλιασμα που κάνεις, πάντως, είναι γνησίως νεοελληνικό και οι αερολογίες δεν νομίζω να βοηθούν σε τίποτε. Εκείνοι έχουν μάλλον καταλάβει πολύ καλύτερα απ’ ό,τι θέλεις να νομίζεις το “εμείς”, εν αντιθέσει μ’ εμάς, που κοιτάζομε μονάχα τον εαυτούλη μας και πώς θα την βγάλομε σήμερα κι ας καεί ο ντουνιάς. Δεν είναι όλα “άσπρα-μαύρα”, όλοι οι λαοί έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα και ίσως εμείς να μπορούμε και να πρέπει να καταλάβομε και μιμηθούμε κάποια από τα πλεονεκτήματά των.

      Εσύ μην αναζητήσεις ηγεμόνα (την διευκρίνηση έκανα παραπάνω [2.1] στον κ. Σαββίδη), αλλά περίμενε από το … «ασώματο σώμα» να σωθείς.

  5. Μηπως σε πρωτη φαση ο σημερινος ελληνικος λαος πρεπει να απομακρυνει οσους επιδιωκουν φανερα και σταθερα μια 10ετια τωρα να τον διχασουν , παρ’ ότι ολοι πια μετα τον Ιουλιο του 2015 εχουν προσανατολισμο ευρωαντλαντικο-αλλαις λεξεσιν ομνυουν ”οτι ανηκουμε στην Δυση” , οπως μας ορμηνεψε ο πατριωτης αειμνηστος Κων/νος Καραμανλης-;;;.
    Γιατι μας ”τσιγκλανε”στα εθνικα θεματα και υβριζουν οσους παραμενουν πιστοι στις Εθνικοθρησκευτικες παραδοσεις;;; .
    Γιατι με τοση βιαιοτητα θελουν να αποιστορικοποιησουν και να αποθρησκειοποιησουν το γενος , που παρεμεινε ενωμενο σαυτα τα θεματα για 2500 χρονια,και πρεπει να παραμεινει ενωμενο .
    Ποιος ανθελλην και αντιχριστος τους ορισε και τους καθοδηγει;;;.
    Μετα απ’αυτους -δεν μπορει- θα μπει το νερο στ’αυλακι, συμφωνα και με τις υποσχεσεις και την πολιτικη πορεια των διαδοχων τους απο το 1949 και ιδιως μετα το 1974 .

  6. I.
    Άκου φιλαράκο Επισκέπτη:
    Κατά πρώτον, να μετράς τα λόγια σου όταν μου απευθύνεσαι! Τα γραφόμενά μου είναι τεκμηριωμένα, είναι στο επίπεδο της εγγράμματης επιχειρηματολογίας. Φαίνεται πως εσύ κρίνεις εξ ιδίων για να μου προσάπτεις ότι «θέλω να νομίζω». Αν αυτά που γράφω σου φαίνονται «αερολογίες» να βρεις τα επιχειρήματα που θα τα ανατρέψουν αντί να μου επιτίθεσαι χουλιγκανικά ότι αυτό που κάνω είναι «νεοελληνικό τσουβάλιασμα».

    Κατά δεύτερον το τσουβάλιασμα αυτό είναι η «τρικυμία εν κρανίω» που προέκυψε από το μπλέξιμο στο μυαλό μας Νοημάτων ασύμβατων μεταξύ τους: αγγλόφωνων, λατινόφωνων και ελληνόφωνων. Οι γλώσσες-σκέψεις δείχνουν τι μπορεί ο κάθε λαός να αντιληφθεί. Οι Δυτικοί (Βόρειοι και οι Νότιοι) δεν καταλαβαίνουν από Αλήθεια, είναι οντολογικά τυφλοί, είναι κολλημένοι στην «πραγματικότητα». Είναι δηλαδή εξελιγμένοι ως βιολογικό είδος αλλά με κριτήρια ανθρωπιάς είναι Βάρβαροι.
    Το «άσπρο-μαύρο» είναι δική σου οπτική, η διχοτομική αντίληψη που χαρακτηρίζει τη «λογική» σκέψη την περιορισμένη στις αντιθέσεις της «πραγματικότητας».

    ΙΙ.
    Ο ελληνικός λαός ανήλθε στο επίπεδο-τρόπο της Δημοκρατίας-Φιλοσοφίας λόγω επίγνωσης πως η «πραγματικότητα» είναι για τα ζώα και τους δούλους. Η ζωή που ταιριάζει στους Ελεύθερους ανθρώπους (αυτούς που υποτιμούν την απλώς έμβια ζωή) είναι το επίπεδο της οντολογικής Αλήθειας: εκεί που ο άνθρωπος αφυπνίζει τις αποκλειστικά ανθρώπινες ιδιότητες. Εκεί , ο άνθρωπος δεν κοιτά να «πάει μπροστά», να «εκσυγχρονιστεί» αλλά να πάει πάνω, στην ανθρωπιά, σύμφωνα με το οντολογικό προσπέκτους που γράφει «αληθινός άνθρωπος».

    Οι Δυτικοί (εντάξει δεν είναι Βάρβαροι) ακολουθούν λάθος «προσπέκτους», τις οντολογικές προδιαγραφές των ζώων. Είναι «απολίτευτοι» όπως τους λέει ο Αριστοτέλης, δεν ξέρουν καν πως υπάρχει Νους.
    Το ότι μας έχουν του χεριού τους δεν τους καθιστά ανώτερους, επιβεβαιώνει την οντολογική κατωτερότητά τους. Το γεγονός ότι εμείς δεν στεκόμαστε στο ύψος των περιστάσεων οφείλεται στο ότι, εκ του πονηρού, μας στέρησαν και εμάς από του Νου, έτσι που μας «εκπολίτισαν» στην «ορθολογικότητα». Οι Αθηναίοι του Περικλή υπήρξαν μεγάλη στρατιωτική δύναμη επειδή διέθεταν τις Αρετές του Νου: τη Σοφία και τη Φρόνηση.
    Ασφαλώς, σήμερα, ψυχικά κατεστραμμένοι αποκτηνωθήκαμε κι εμείς στην πλειονότητά μας. Στην πλειονότητά, γίναμε κι εμείς Άτομα, εαυτούληδες που κυνηγάνε την υλική-ιδιωτική ευτυχία.

    ΙΙΙ.
    Τέλος, δεν περιμένω έξωθεν «σωτηρία» όπως, προφανώς, περιμένεις εσύ.
    Μοιράζομαι μια γνώση, η οποία συνιστά το Α και το Ω της αληθινής Πολιτικής, η οποία συνίσταται στην δημιουργία Κοινωνίας στο επίπεδο-τρόπο του ιστορικο-κοινωνικού Είναι, της Αληθινής Ζωής που αρμόζει στον αληθινό άνθρωπο.
    Εσύ μην πάρεις!

    Ευτυχώς κάποιοι από τους εδώ αναγνώστες καταλαβαίνουν περισσότερα επειδή έχουν αφυπνισμένο Νου.
    Και μόνο γι αυτούς επαναλαμβάνω:

    Το Νόημα Λαός είναι αχώριστο από το Νόημα Κράτος και ανήκει στον κόσμο Νοημάτων των Λατίνων. Ως «απολίτευτοι» Βόρειοι, αναγκάστηκαν να δανειστούν τα νοήματα αυτά για να φτιάξουν το σύγχρονο δυτικό Κράτος-Πολιτική.
    Στο διχοτομικό μυαλό τους όμως η ελίτ του Κράτους (μαζί με τους «εκπροσώπους» του Λαού) δεν είναι παρά το Υποκείμενο απέναντι στο Αντικείμενο «λαός».
    Και τώρα, που δεν έχουν πια ανάγκη την λατινική δεσποτική Πολιτεία επειδή γυρίσαμε πίσω στην αντίθεση Αγορά-Άτομα, χάθηκε κάθε θεσμός συναφής με την κοινωνία έστω και ως λατινικό Πλήθος.
    Σήμερα, έχουμε γυρίσαμε στο βαρβαρικό Τσοπάνηδες-Πρόβατα. Αν δεν αρέσει το επίθετο βαρβαρικός, ας το πούμε ζωώδες.
    Οντολογικά, πρόκειται για ξεπεσμό σε μια στιβάδα κάτω από το «κοινωνικό άτομο», στη στιβάδα του «δι’ εαυτό». Δι’ εαυτό, είναι κάθε ύπαρξη που λειτουργεί ως «self», το αμυντικό σύστημα του ανθρώπου, το Άτομο των Βορείων, το αυτόνομο νευρικό σύστημα κλπ.

    • Κατ’ αρχάς τα λόγια μου είναι μετρημένα, απόδειξη δε τούτου ότι γράφω σύντομα και περιληπτικά, αντί ν’ απλώνω σεντόνια.

      Δεν θα είχα ασχοληθεί με τα γραφόμενά σου, αν δεν είχε πάρει το μάτι μου την φράση “τους Νότιους με τη λατινική παράδοση που θέλει «ηγεμόνες» γιατί ταυτίζει την κοινωνία με το κράτος”, που θεώρησα ότι απευθύνεται εμμέσως στο δικό μου σχόλιο.

      Είναι φανερό ότι μιλούμε σε άλλο μήκος κύματος, αλλά δεν είναι χουλιγκανισμός (από πού κι ως πού;) το να σού λέω ότι κάνεις «νεοελληνικό τσουβάλιασμα», αποκαλώντας συνεχώς τούς άλλους (Βορείους) βαρβάτους. Άλλωστε, κι εσύ το “μαζεύεις” παρακάτω [Οι Δυτικοί (εντάξει δεν είναι Βάρβαροι)]. Κατά τα λοιπά, τι επιχειρήματα να αναπτύξω; Σού είπα αυτό που εγώ, σαν άνθρωπος πρακτικός, όσο κι αν δεν σ’ αρέσω, φρονώ κι αφήνω τις θεωρίες για σένα, το ανώτερον όν. Κι αν μ’ αυτά καταφέρεις να βοηθήσεις τον σκληρά δοκιμαζόμενο αυτόν τόπο, τότε χαλάλι σου.

      Καλύτερα ζωώδης/βάρβαρος, που πιστεύει στον τσοπάνη, παρά υψιπετής τάχα διανοούμενος (από δαύτους είμαστε γεμάτοι, δυστυχώς), που νομίζει ότι θεωρητικολογώντας προσφέρει κάτι.

      Καλή προσγείωση και κράτα καλά, διότι μπορεί να είναι και ανώμαλη.

  7. Επισκέπτα, τσίμπησες κατά λάθος από μια φράση που νόμιζες ότι σου απευθύνεται και θέλεις να έχεις τον τελευταίο λόγο. ‘Τι ζόρι τραβάς’ όταν οι άλλοι δεν πρεσβεύουν τη δική σου «αλήθεια»?
    Και τι χαρά για την υποτιθέμενη νίκη σου! Νόμισες πάλι ότι τα «μάζεψα» με το ειρωνικό πολιτικά ορθό «εντάξει» (δεν είναι βάρβαροι), ενώ παρακάτω λέω χειρότερα…
    Συμβαίνουν αυτά τα Νομίζω και αυτές οι μεγαλομανίες με τους «πρακτικούς» ανθρώπους…

    Η διαφορά ανάμεσα στους «πρακτικούς» και τους άλλους δεν έχει να κάνει με «άλλο μήκος κύματος» ομιλίας…Γιατί οι άλλοι μόνο στα μάτια των «πρακτικών» είναι οι χαζοί και άχρηστοι «θεωρητικοί»….

    Σε παρακαλώ, φρόντισε να μην επαναληφθεί το κατηγορητήριο!
    Η φράση «μέτρα τα λόγια» σου σημαίνει συγκράτησε την κακοήθειά σου απέναντί μου. Δεν αφορά αριθμούς λέξεων όπως Νομίζεις και περιαυτολογείς που δεν «απλώνεις σεντόνια».
    Συνεχίζεις λοιπόν να μην μου δείχνεις τον απαιτούμενο σεβασμό και να με ειρωνεύεσαι αποκαλώντας με «ανώτερο όν», «τάχα διανοούμενη» και να υποτιμάς τα λεγόμενά μου σαν «θεωρητικολογίες».
    Υ.Γ.
    Η Παράδοσή μας, που δόξα των θεώ δεν ήταν ποτέ πρακτική, γέννησε έναν Αίσωπο που έλεγε ‘όσα δεν φτάνει η Αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια’…

  8. Ευχαριστούμε την Ελένη και την Μαρία για την τοποθέτηση του προβλήματος πέρα από κόμματα και συγκυριακές κυβερνήσεις.
    Το πρόβλημα είναι η ίδια η προσωπικότητα του Έλληνα. Αν παραμένει ραγιάς και ομαδοποιείται πίσω από έναν κομματάρχη ή μπορεί να δει τα παρελθόντα αλλά και τα επερχόμενα.
    Η χώρα αντιστέκεται με δύναμη απέναντι στι ξένο και ψάχνει το δικό της τώρα.
    Δενν υπάρχει άλλος λαός με τόσο δύσκολη υποχρέωση επιλογής.
    Η δεξαμενή των ιδεών παραμένει από την μια η ορθόδοξη εκκλησία και είναιο μόνος ακριβής τηρητής των οσίων του έθνους και από την άλλη οι σύγχρονοι ποιητές που σκαλίζουν την αλήθεια.
    Είμαστε υποχρεωμένοι στην αναζήτηση τελικής λύσης να τηρούμε την σημερινή κατάσταση.

  9. Μου κάνει πάντως εντύπωση η αναζήτηση ηγεμόνα.
    Οι ανιχνεύσεις έκαναν μεγάλη στροφή.
    Η ομάδα Καλεντερίδη που μάζεψε και τον στρατηγό και έκανε τις διαδηλώσεις χάριν του Σαμαρά κι όχι του έθνους βλέπει πάλι την βασιλεία.
    Όλος ο στόχος της οργανωμένης επιλογής του Κούλη και της μελλοντικής απαξίας Κούλη του και μέσω αυτού του κεντρώου προφίλ στόχο έχει την επαναφορά του Σαμαρά και δι αυτού την μόνιμη νομή της εξουσίας. Σύμβουλοι και παρατρεχάμενοι της αυλής θα διοικούν όπως ονειρεύονται.
    Θεός και κύριος…

    • Ολοι οι συλλογισμοι σας για τα οσα ετεχθησαν και θα τεχθουν στην Ν.Δημοκρατια βασιζονται στην αρχη της εις ατοπον απαγωγης και χρηζουν αποδειξεως μετα τις νικηφορες εκλογες , μετα τις οποιες στην 4ετη κυβερνητικη θητεια του κ. Μητσοτακη , -κατα πασαν πιθανοτητα – θα συμβουν τα εξης πολιτικα γεγονοτα .
      1.-Η αντικατασταση του οπουρτουνιστη για ολη την Αριστερα -που θελει να επιβιωσει ακομη -κ. Τσιπρα , τον οποιον μαλλον θα τον αξιοποιησουν ‘ως υπακουο παιδι” οι μεγαλοι γεωπολιτικοι παικτες .
      2.-Να μειωθει η δυναμη της Χρυσης Αυγης -το 2009 ηταν 0,69%- και μετα την καταδικη των μελων της να αυτοδιαλυθει,η, να μεταμορφωθει -αλλα Συριζα- σε φιλοευρωπαικο κομμα-.
      3.-Να αυξηθει η δυναμη του ΚιναλοΠΑΣΟΚ ,με την αστειρευτη πηγη των 3.000.000 εκατομυριων οπαδων του μεχρι το 2009 -απο την οποιαν ηπιε και πινει και ο Συριζα- και να κουνησει το δακτυλακι του στο Τσιπροσυριζικο τμημα του Συριζα για συμπραξη στην αντιπολιτευση , χριζοντας τον και υπαρχηγο του-αν μεινει στην Ελλαδα – για μελλλοντικο αρχηγο του .
      Ενα ειναι υπερβεβαιο .
      Πλην ελαχιστων εξαιρεσεων οσοι εθισθουν την πολιτικοι πεθαινουν πολιτικοι εν ενεργεια -οπως οι ηθοποιοι ,(μοιαζουν κιολας)- και γιαυτο παιζουν πολλους ρολους και μετακινουνται απο θιασο σε θιασο , ιδιαιτερως οι φιλοδοξοι και οι χωρις αυτογνωσια .
      Γιαυτο ολα να τα περιμενουμε με τους παροντες , εκτος απο ενα ενδεχομενο να επαναρχηγευσει στην Ν.Δημοκρστια ο 68χρονος πια κ. Σαμαρας , που εχουν πολλα για την γουνα του το συνολο σχεδον των νεοδημοκρατων για το 1993 και το 2012-14.
      Τωρα η αναμνηση του εξυπηρετει τα εκλογικα συνθηματα του Συριζα, για να μειωθει η προσωπικοτητα του ”κολλητου”-γιαυτο και τον αποκαλουν Κουλη -, ο οποιος ομως θα κερδισει ισως με περισσοτερη απο αλλους διαφορα τον κ. Τσιπρα , ο οποιος για τους ντεμι-αριστερους με δεξιες τσεπες,- οπως ο υποψηφιος ευρωβουλευτης του κ. Πετρος Κοκκαλης -ειναι ο καλυτερος αρχηγος τους .
      Φυσικα δεν ”πινουν καφε” οι Συριζοφυλακες για να μαθουν τις αποψεις και των αλλων αριστερων κ.κ. Αλαβανου , Κουτσουμπα, Λαφαζανη, Κωνσταντοπουλου , Ανταρσυας και των Μ-Λ και Λ-Μ.
      Μεχρι στιγμης διαλεγονται με τους Ελληνομεταναστες .
      Αρα το μελλον αδηλον και αορατον.

  10. Ευχαριστώ και εγώ, Χρίστο.

    Πράγματι, σε δυο λέξεις κρύβεται όλη μας η αλήθεια: Ορθοδοξία και Ποιητές

    Όπως τα λες: ‘Η δεξαμενή των ιδεών παραμένει από την μια η ορθόδοξη εκκλησία και είναι ο μόνος ακριβής τηρητής των οσίων του έθνους και από την άλλη οι σύγχρονοι ποιητές που σκαλίζουν την αλήθεια’.

Leave a Reply to Χρίστος Ακύρωση απάντησης

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,767ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
29,800ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisement -

Τελευταία Άρθρα