Το παιχνίδι τελείωσε… Ο ασκός του αιόλου άνοιξε.

Print Friendly, PDF & Email
- Advertisement -

Η Ελλάδα αποδέχτηκε πλέον οριστικά ότι ο όρος «Μακεδόνας» ως παράγωγο της «Μακεδονίας», δεν είναι γεωγραφικός όρος αλλά είναι εθνικός. Και ότι ως τέτοιος αφορά αποκλειστικά στους Σλαβομακεδόνες (των Σκοπίων και όχι μόνο!).
απο σχόλιο στο site pontosandaristera.

Δική μου προσθήκη: ο όρος Βόρεια Μακεδονία είναι γεωγραφικός αλλά οι όροι: μακεδονική ταυτότητα, μακεδονική εθνότητα, μακεδονική γλώσσα είναι εθνοτικοί.
Οι μοναδικοί Μακεδόνες στον κόσμο είναι οι σλαύοι των Σκοπίων. Αυτοί αναγνωρίζονται ως Μακεδόνες απο την αθηναϊκή κυβέρνηση.
Η στιγμή είναι, πράγματι, ιστορική. Ο ασκός του αιόλου άνοιξε. Όσοι ελφρά τη καρδία ψήφισαν και πολύ περισσότερο στηρ ίζουν την σημερινή κυβέρνηση έχουν μερίδιο ευθύνης για ό,τι ακολουθήσει.

spot_img

16 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο λαϊκισμός ακροδεξιός ή ακροαριστερός, η δημαγωγία και η άκριτη αντίδραση ψηφίζοντας ένα κόμμα του 3% το οποίο γιγάντωσαν κάποια ιδιωτικά ΜΜΕ και η προνομιακή σχέση με τα κονκλάβια της νεοαριστεράς του ακαδημαϊκού χώρου, αποδεικνύει ότι σημαντική μερίδα του κόσμου δεν έχουμε κριτήριο πολιτικό.

    Είμαστε ανεύθυνοι και επιπόλαιοι χωρίς πολιτική παιδεία.

    Αν δεν τους άρεσαν ο Σαμαράς ή ο Βενιζέλος ας ψήφιζαν κατά καιρούς Μ. Χαραλαμπίδη, Γ. Καραμπελιά, ή δεν ξέρω ‘γω ποιους άλλους.

    Όχι όμως…
    Ό, τι μας πλάσαρε/σέρβιρε ως “αντισυστημικό” η δημοσιότητα εμείς το ανεχθήκαμε.
    Δεν προβληματίστηκε σημαντική μερίδα του κόσμου ούτε για το νεοναζιστικό περιεχόμενο της χρυσής αυγής, ούτε για το εθνομηδενιστικό/ολοκληρωτικής κοπής κράμα του σύριζα, ούτε για απολίτικες υποψηφιότητες συνωμσιολόγων, ψεκασμένων, πατριδεμπόρων, φωνακλάδων κλπ…

    Τώρα τα δίνουν όλα, όλα για όσα ο “παλιός” πολιτικός κόσμος και το αστικό πολιτικό σύστημα αντιστάθηκε ώστε ακόμα και εκείνοι να φαντάζουν πιο ‘αριστεροί’ από τους αριστερούς.

    Τραγική εξαίρεση ο προκόπης παυλόπουλος φυσικά, άσχετα με τους αριστερόστροφους δεκάρικους που βγάζει κατά καιρούς ή το ανθρωποκεντρικό προφίλ που χτίζει επ’ ευκαιρία της θέσης του.

    Εν προκειμένω συμπυκνώνονται τα παραπάνω στην φράση του Σαμαρά χθες: “δεν είστε ιδεολόγοι, yes Man είστε”.

    Και όχι άδικα…

    • Η ευθύνη λοιπόν αφορά τους θεσμούς;
      Όχι..
      Αφορά τον ΠτΔ;
      Όχι βέβαια.
      Ο ρόλος του δεν του επιτρέπει πολλά, εκτός από το διάγγελμα ή στην τελική την παραίτηση.

      Δεν μπορεί κανείς να πει τίποτα.

      Εμείς ως λαός φταίμε που αντιλαμβανόμαστε την πολιτική μέσα από τσιτάτα κάποιων πρωινάδικων που σήμερα είναι μια χαρά …ήρεμα ως απέναντι στην παρούσα κυβέρνηση ενώ την προηγούμενη την είχαν ξετινάξει καταπίνοντας την καλήλα αλλά διυλίζοντας τον κώνωπα.

    • Έκανε κάποια προσπάθεια ο Σαμαράς, τα δύο χρόνια τής πρωθυπουργίας του, να αλλάξει την από τον Σεπτέμβριο τού 2007 με απόφαση τής βουλής καθιερωθείσα γραμμή στο Σκοπιανό, ήτοι σύνθετη ονομασία με γεωγραφικό ότι erga omnes;

      “δεν είστε ιδεολόγοι, yes Man είστε”, είπε και … είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα. Αυτός, που έσυρε το 2012 την χώρα σε δύο εκλογικές αναμετρήσεις, για να γίνει πρωθυπουργός, που συγκυβέρνησε με το ΠαΣοΚ, παρά τις περί τού αντιθέτου προεκλογικές εξαγγελίες, ο Σαμαράς των Ζαππείων, ήταν ιδεολόγος και όχι … yes man.

      • Το ταμείο αποικιοκρατίας που δεν υπέγραψε, η συνετή διαχείριση του μεταναστευτικού προβλήματος χωρίς να δώσει χώρο σε ψυχάκηδες φασίστες αλλά εμπεδώνοντας κλίμα ασφάλειας στην ελληνική κοινωνία, ο τρόπος με τον οποίο μείωσε ασφαλιστικές εισφορές και ΦΠΑ την στιγμή που -για όσους ζουν στον πραγματικό κόσμο- στενάζουν σήμερα οι ελεύθεροι επαγγελματίες και πλήθος άλλων επιλογών απέδειξαν ότι με τα όποια λάθη του, τις όποιες κακές επιλογές του, πάντως …Yes man δεν ήταν.

        Αλήθεια, μια και στήνονται για το θεαθήναι επιτροπές και παραεπιτροπές στην βουλή για σκάνδαλα με όρους μικροκομματικής σκοπιμότητας, πέρα από φιέστες, πως καταπολεμήθηκε η διαφθορά;
        Με τη νομενκλατούρα που κατέλαβε το κράτος ευτελίζοντας ακόμα και πάλαι ποτέ αδιάβλητους ανεξάρτητους θεσμούς;

        Αλήθεια, η δίκη για την φερόμενη ως εγκληματική οργάνωση της χρυσής αυγής κόκαλα έχει;;

        • “συνετή διαχείριση του μεταναστευτικού προβλήματος” Εννοείς το “ΞΕΝΙΟ (δεν)Δια”, ένα από τα πολλά πυροτεχνήματα, που χρησιμοποίησε κατά το διάστημα τής πρωθυπουργίας του, ή το περίφημο φράκτη στον Έβρο, που αποδείχτηκε άχρηστος; Επειδή οι σημερινοί τα λάσπωσαν στην ολότελα στην διαχείριση του μεταναστευτικού, δεν σημαίνει ότι ο Σαμαράς “επανεκατέλαβε τις πόλεις”, όπως είχε προεκλογικά υποσχεθεί. Την θυμάσαι αυτήν την υπόσχεση (προεκλογική εξαγγελία-μπαρούφα), ή όχι;

          Πώς καταπολεμήθηκε η διαφθορά; Πότε; Η διαφθορά ζει και βασιλεύει και σαπίζει ακόμη περισσότερο το ήδη σάπιο σώμα τού κράτους. Είναι και θεσμοθετημένη (άρθρο 86 τού Συντάγματος). Η διαφθορά τρέφεται από το ίδιο το πολιτικό σύστημα, που μάς κατσικώθηκε μετά την μεταπολίτευση.

          Η δίκη για την ΧΑ δεν έχει κόκκαλα, αλλά δεν τούς βγαίνει, κάτι που είχαν προβλέψει αρκετοί νομικοί. Σκοπός της δικής είναι να βγάλει την ΧΑ εγκληματική οργάνωση κι έχει βαλτώσει ελλείψει στοιχείων. Έχουν γίνει, ως φαίνεται, και κάποια “λάθη” (π.χ. χρήση πολλών ψευδομαρτύρων, οι οποίοι πέφτουν σε αντιφάσεις και στο τέλος ξεφτιλίζονται), με αποτέλεσμα το όλο show να έχει καταντήσει τσίρκο. Δεν έχω ασχοληθεί ιδιαιτέρως, διότι δεν μ’ ενδιαφέρει.

          Βάλε στον google “Δική χρυσής Αυγής” και θα βρεις υλικό.

          • Δεν θέλω να βάλω στο google τίποτα.

            Μου αρκεί πως ζούσα επί ΓΑΠ στο κέντρο της πόλης και πως ζούσα επί Σαμαρά.

            Το τι είναι η χρυσή αυγή το ξέρω καλά.
            Όπως και πως η διαφθορά αποτέλεσε πυροτέχνημα όχι για την αξιοκρατική αναδιάταξη της δημόσιας σφαίρας αλλά για τη νομή της εξουσίας και την έμμεση σύμπραξη εκείνων των δημαγωγικών δυνάμεων που ατύπως συνέπλευσαν στο παιχνίδι της κολοκυθιάς και πισωγύρισαν την χώρα με την προβιά της “Αριστεράς” οι μεν και της “αντιδιαφθοράς” οι δε.

            Δεν πείθουν πλέον αυτά τα κόλπα.
            Μπορεί άλλωστε να δόθηκε μια καλή πάσα αποπροσανατολισμού με τις τσιρίδες των χρυσαυγιτών, αλλά ευτυχώς η κοινωνία από ένα σημείο και μετά (δυστυχώς επιβεβαιώνοντας τον Δημόκριτο: “για τον ανόητο δάσκαλος είναι η συμφορά”) έχει καταλάβει τι συμβαίνει…

          • Και το ξέρω καλά για την χρυσή αυγή, ως επιστήμονας της πολιτικής επιστήμης αλλά και διαβλέποντας τον ρόλο της ως χρήσιμου “αντισυστημικού” πεδίου εγκλωβισμού της λογικής και απόδοσης επιχειρημάτων στα καθεστωτικά κονκλάβια για να εγκαλούν την αξίωση της κοινωνίας για ασφάλεια ως “ακροδεξιό” “λαϊκισμό”.
            Και με όρους θράσους βέβαια καθώς πρόκειται για πραγματικούς λαϊκιστές εκείνους που με κροκοδείλια δάκρυα ψέγουν κατά το δοκούν τον “λαϊκισμό”.

          • Γιώργη, αφού τα ξέρεις όλα και είσαι και πολιτικός επιστήμων, τότε γιατί ρωτάς;

          • Ρητορικό είναι φυσικά το ερώτημα…

            Παραπέμπω και στο σχετικό ρεπορτάζ της έγκριτης Ιωάννας Μάνδρου για το σχετικό, αλλά δεν θέλω να επεκταθώ περαιτέρω.

          • Ρητορικό το ερώτημα; Άσ’ το καλύτερα, ψευδίζεις 🙂

        • “Αλήθεια, η δίκη για την φερόμενη ως εγκληματική οργάνωση της χρυσής αυγής κόκαλα έχει;;”

          Δεν ψευδίζω…

          Απλώς δεν είμαι οπαδός του σώρα της χρυσής αυγής ή κάποιου ψεκασμένου τέλος πάντων.

          Για να πουλάω ψευδεπίγραφη “αντισυστημικότητα”.

          Υπ’ αυτούς τους όρους θα μπορούσα αναντιλέκτως να υποστηρίξω άθελά μου ότι “γκαιμπελίζεις”.

  2. Γιατί βαφτίζετε τήν κυβέρνηση ἀθηναϊκή; Ἴδια ἡ πολιτική ἰδεολογία τοῦ Περικλῆ καί ἴδια ἡ πολιτική ἰδεολογία τοῦ συζύγου τῆς Περιστέρας, ἄν ἀνάγουμε τό ἀθηναϊκή στό δημοκρατικό πολίτευμα;
    Ἤ ὁ Ἀριστοτέλης δέν ἔφερε ἀθηναϊκή φιλοσοφία στήν διδασκαλία τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου;
    Οἱ ‘ἀποφάσεις’ μίας κυβέρνησης ἐρήμην τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ, ἐρήμην τῆς ἱστορίας τῶν Ἑλλήνων πού ΄διαβάζεται΄ ἀπό κάποιους ἐνοχοποιητικά γιά τούς Ἕλληνες, πού κάποιοι φαντάζονται ὅτι οἱ ἱστορικές ἡρωϊκές σελίδες τοῦ λαοῦ αὐτοῦ ἦταν λάθος, ὅτι οἱ πόλεις χτίσθηκαν κατά λάθος, καί προσπαθοῦν τώρα νά ΄λύσουν΄ ἐρήμην τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ τά λυμένα ἀπό τόν Ἑλληνικό λαό διαχρονικά καί διαδοχικά, δέν σημαίνει ὅτι ἐκπροσωποῦν τόν λαό αὐτό. Ὅταν οἱ Ἕλληνες βροῦν τήν ψυχή τους, ὅταν ξαναβροῦν τίς κεραῖες τους, τότε θά εἶναι ἐλεύθεροι, καί θά ὑπερασπίζονται ὅλοι μαζί τά ἱερά καί τά ὅσιά τους.

    • Για όνομα του Θεού δεν διαπράττω την ιεροσυλία να ταυτίζω ούτε κατ ελάχιστον τις δύο εποχές που αναφέρετε. Στη διοίκηση της Ελλάδας έχει κυριαρχήσει μια ιδεολογία με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Ακραίος συγκεντρωτισμός και αποικιοκρατική διαχείριση της περιφέρειας απο το κέντρο. Έχει και άλλα χαρακτηριστικά. Έ, όλο αυτό το αμάγαλμα κάπως πρέπει να ονομαστεί. Το ονομάζω αθηναϊκή ιδεολογία. Και τις κυβερνήσεις που το υπηρετούν αθηναϊκές. Δεν έχει σε τίποτε να κάνει ούτε με τους αθηναίους, ούτε με το λαό. Μπορει, κάλλιστα, να υλοποιείται απο Θεσσαλονικείς. Και συνέβη σε κάποια απο τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ όταν πέντε απο τα ισχυρότερα στελέχη του Κινήματος ήταν βουλευτές Θεσσαλονίκης.

      • Ὁ καθένας ἔχει μία ἀναφορά, ἕνα ἰδανικό, ἕνα θεό πού πιστεύει. Τό κάθε κόμμα τήν ἰδεολογία του, τόν ἀρχηγό του, ἡ γυναίκα τόν ἄνδρα της, τό σκυλί τόν ἀφέντη του, τό ζήτημα εἶναι ἀπό ποῦ βλέπει ὁ καθένας τόν οὐρανό, ὅπως ἔχει γράψει ὁ Ἐλύτης.
        «ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ δεν τη βρήκα τόσο στους αγρούς ή, έστω,
        σ’ έναν Μποττιτσέλλι όσο σε μια μικρή Βαϊφόρο κόκκινη.
        Έτσι και μια μέρα, τη θάλασσα την ένιωσα κοιτάζοντας μια
        κεφαλή Διός.
        Όταν ανακαλύψουμε τις μυστικές σχέσεις των εννοιών και
        τις περπατήσουμε σε βάθος θα βγούμε σ’ ένα άλλου είδους
        ξέφωτο που είναι η Ποίηση. Και η Ποίηση πάντοτε είναι
        μία όπως ένας είναι ο ουρανός. Το ζήτημα είναι από πού
        βλέπει κανείς τον ουρανό.

        Εγώ τον έχω δει από καταμεσίς της θάλασσας.»
        ἀπό τόν Μικρό Ναυτίλο
        Τί ὁμοιότητες μπορεῖ κάποιος νά βρεῖ στόν Ἐλύτη καί στόν Μεγαλέξανδρο;
        Ὁ καθένας καί οἱ ρίζες του. Ἀλλά καί ἡ γλώσσα πού μιλάει καί καταλαβαίνει. Καί οἱ συμπάθειές του.

        Καταλαβαίνω τί ἐννοεῖτε, νομίζω ὅτι ὁ Κωνσταντίνος Καραμανλής εἶχε κάνει ἔργα κύριας ὑποδομῆς γιά τήν ἀνάπτυξη τῆς Ἑλλάδος, ἀλλά καί ἐπί κυβερνήσεων Ἀνδρέα Παπανδρέου γνωρίζω ὅτι ἔγιναν ἔργα μέ σκοπό τήν ἀποκέντρωση.

        Ἀπό θεούς σέ βασιλεῖς, διάφορα πολιτεύματα δημοκρατικά καί ἄλλα,
        μέ γλώσσες διάφορες, πολιτισμό ὑπέροχο, βρισκόμαστε σέ μία ἐποχή ὑπέροχη πού καί οἱ ὑπολογιστές ἔχουν μνήμη, νά ψάχνουμε νά βροῦμε τίς μνῆμες μας γιά νά ὁρίσουμε τόν ἑαυτό μας καί τήν πορεία μας, μέ τήν γλώσσα μας πάλι σάν σέ κρυφό σχολειό καί τήν χώρα σέ ἀπόλυτη τρικυμία.

        Ἀπ’ τὰ κόκκαλα βγαλμένη
        τῶν Ἑλλήνων τὰ ἱερά,

        Πάντα ἡ Ἐλευθερία
        Καί πιστεύω ὅτι ἡ ἀνασυγκρότησή μας πρέπει νά περάσει ἀπό μία ἐθνική συνεννόηση γιά νά μετατρέψουμε τά δεινά σέ σημεῖα ἀλλαγῆς καί ἀνάκαμψης.

  3. Υπάρχει δίπλα κείμενο το Α Ζαχαριάδη .
    Η ουσία του κειμένου αφορά την σχέση νότου βορά και ίσως του πιο πολύ βορά.
    Αν οι βορειοελλαδίτες έχουν τόσα προβλήματα με τους νότιους φαντάσου τι έχουν οι πιο βόρειοι.
    Είναι ο αγώνας αναγνώρισης της προσωπικότητας , των πιο βόρειων, της ύπαρξης ενός λαού που το μόνο που διαθέτει είναι το όνομα του γεωγραφικού χώρου που ζει.
    Με βάση αυτό το χώρο προβάλει εθνοτικά χαρακτηριστικά τη γλώσσα και το έθνος.
    Ενώ αναγνωρίζουν ότι η αρχαίοι Μακεδόνες είναι Έλληνες ,άρα η αρχαία Μακεδονία είναι Ελληνική ,αυτοί θέλουν να λέγονται Μακεδόνες αλλά όχι Έλληνες!
    Κι εμείς αντί να τους κάνουμε Έλληνες απαιτούμε να μη λέγονται Μακεδόνες!
    Μιζέρια και ανικανότητα.

  4. Μηπως θα μπορουσαμε οσοι διαφωνουμε-λεμε οσοι- με την Συμφωνια ,να την αρνηθουμε,χωρις αλλα σχολια , διοτι το εθνικο και αληθες δεν χρειαζεται φλυαριες;;;.
    Οσοι ομως δεχονται την Συμφωνια, οι οποιο, εκτος απο κομματοφυλακες των ΣυριζαΑνελ ειναι και ”φαν” της παγκοσμιοποιησεως, δεν εχουν εθνικα επιχειρηματα και καλα ειναι να αποφευγουν να πεισουν τους ήμερους μεχρι χθες συνελληνες οτι, καλως δωσαμε ονομα, εθνοτητα και γλωσσα για την ”συναναπτυξη και της αβεβαιη -οπως ολα οσα αναφερονται στο μελλον- σταθεροτητα στα Βαλκανια”, που ειναι και το ρεφρεν των συγκυβερνητικων, που την υπεγραψαν σημερα και την ψηφισαν χθες.
    Δεν ειναι υβρις προς την λογικη να ισχυριζομαστε οτι εξι(6) -δυο αειμνηστοι – και (4) ζωντες πρωην πρωθυπουργοι, οι οποιοι δεν εδωσαν αυτην την λυση εδω και 25 χρονια- ενηργησαν κατα των Εθνικων συμφεροντων και μονο οι τρεις (3) κ.κ.κ. Τσιπρας, Κοτζιας και Καμμενος ως εξυπνοτεροι, ειδαν το ”φως το αληθινο” για τα εθνικα συμφεροντα και υπεγραψαν χωρις μαλιστα εξουσιοδοτηση με εκλογες απο τον κυριαρχο και δραγουμανο Ελληνικο λαο;;;.;;;.
    Δικαιως,η, αδικως καλως,η κακως δεν παει ο νους των εχεφρονων Ελληνων ο,που γης και καπου αλλου ,γιαυτους τους τρεις , οταν μαλιστα εχουμε- οπως και αλλοι λαοι και κρατη – πολλα παραδειγματα απο την αρχαιοτητα Αλικιβιάδηδων ;;;.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,767ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
30,600ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisement -

Τελευταία Άρθρα