Σχετικά με την σημαία στον Μικρό Ανθρωποφάγο.

17/4/18 | 6 σχόλια | 7 απαντήσεις | 642 εμφανίσεις

Νίκος Καρατουλιώτης, Υποστρατηγος ε.α.

«Ήταν ξαφνική απόφαση την ώρα που πίναμε καφέ», δηλώνει ο νεαρός, σημειώνοντας πως «ανεβάσαμε τις σημαίες και ρίξαμε και στεφάνι στη θάλασσα προς τιμήν του Μπαλταδώρου».

Και προσθέτει: «Ξεκινήσαμε την Παρασκευή, στις 11 το πρωί και την πρώτη σημαία τη βάλαμε στο μικρό Ανθρωποφάγο, μετά στο Μεγάλο Ανθρωποφάγο, στο Ασπρονήσι, στο Μακρονήσι και τέλος στο Πετροκάραβο. Τελειώσαμε στις 4 το απόγευμα. Το στεφάνι το ρίξαμε στο Πρασονήσι πριν βάλουμε την πρώτη σημαία».

Είναι απαράδεκτο οι «παρέες» να εμπλέκουν την πατρίδα μας σε περιπέτειες, κάποτε πρέπει να σοβαρευτούμε.

Η σημαία είναι ιερή και προβολή ισχύος. Από την στιγμή που θα την υψώσεις πρέπει να την διαφυλάξεις και να δώσεις ακόμη και την ζωή σου.

Κανένας δεν έχει δικαίωμα να υψώνει μια σημαία και στην συνέχεια να την εγκαταλείπει στην τύχη της άλλωστε στην ορκωμοσία μας δίνουμε όρκο να μην εγκαταλείπουμε τις σημαίες . Αυτό είναι ύβρη προς τα σύμβολα και πρέπει να εξετασθούν και τυχόν ποινικές ευθύνες.

Η εξωτερική πολιτική της χώρας είναι υπόθεση της κυβέρνησης και δεν μπορούν οι παρεούλες  μεταξύ καφέ και τσιγάρου να εμπλέκουν  την πατρίδα μας σε περιπέτειες.

Κοζάνη 17/4/18

Νίκος Καρατουλιώτης Υποστράτηγος Ε.Α

 

 

Category: Το σχόλιο της ημέρας

( 6 σχόλια )

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. 1
    Γεώργιος Κωστάκης says:

    Καλησπέρα σας,

    Διάβασα το άρθρο σας προσεκτικά.

    Γιατί δεν πρέπει οι “παρέες να μην εμπλέκουν την πατρίδα μας σε περιπέτειες”?? Σε ελληνικό έδαφος Κύριε Καρατουλιώτη?

    Δηλαδή, να φοβόμαστε να εκφραστούμε όπως νιώθουμε στην ίδια μας την πατρίδα?? Εγώ ξέρω ότι προκαλείς όταν κάνεις κάτι σε αλλουνού έδαφος όχι στο δικό σου?? Η μήπως πρέπει να κάνουμε τις “κότες” μια ζωή και ν ακολουθούμε τις “διπλωματικές” ή “κυβερνητικές” οδούς (ανεξαρτήτου κόμματος ή χρώματος) που δεν γνωρίζουμε αν είναι και προς συμφέρον της χώρας μας στην τελική και ούτε είμαστε υποχρεωμένοι να πηγαίνουμε σύμφωνα με αυτές. Εδώ γίνεται χαμός κάθε μέρα με τις παραβιάσεις κάθε μέρα από ουρανό και θάλασσα και σας πείραξε αυτό??

    Μπορεί οι κινήσεις του κάθε Έλληνα πολίτη να είναι αυθόρμητες αλλά πρέπει να είναι και να τις αφήσουν για να δείξουμε σε αυτούς που ονειρεύονται ελληνικά νησιά ότι είμαστε ενωμένοι.

    Να σας θυμήσω τί είχε γίνει με την υπόθεση “Μεταξά” το 1940 που αν δεν είχε πιέσει ο ελληνικός λαός για το “Όχι” στους Ιταλογερμανούς θα είχε πει το “Ναι” και τελικά η ιστορία εκείνον έγραψε ως “Ήρωα” και όχι με άλλη ταμπέλα?

    Και προσβολή σημαίας δεν είναι αυτό, αλλά όλο αυτό που γίνεται από πηγές εντός της Ελλάδος για να καταδικάσουν το γεγονός ώστε να χαιδεύουμε τα αυτιά των όλο προκλήσεων Τούρκων Αξιωματούχων??

  2. 2
    ΣΑΝ says:

    Εντος της Ελληνικης Επικρατειας εχει δικαιωμα ο Ελληνας και καθε κατοικος της να ενεργει και να σφαλλει . Ποιος πρεπει να διαπιστωνει το σφαλμα του ;;; .Το κρατικο οργανο . Υπηρχαν κρατικα οργανα-της ακτοφυλακης εν προκειμενω- στην περιοχη για να αποτρεψουν τους ”τολμητιες” απο μια τετοια πραξη , που εγγιζει τα ορια του μεθοριακου επεισοδιου και αν δεν τα καταφερναν να τους συλλαβουν ;;;. Και αν δεν υπηρχαν ,γιατι δεν υπηρχαν, ενω σημερα γιατι υπαρχουν;;;. Αυτο επρεπε να υπογραμμισει και να ”στηλιτευσει” ο και αφυπηρετησας Αξ/κος κ. αρθρογραφος. Διοικηση θα πει προβλεψη αγαπητε κ. αρθρογραφε. Υ.Γ Αισθανομαι την αναγκη οτι πρεπει να δοθει και μια απαντηση στον προηγουμενο σχολιαστη, ο οποιος με α-κρισια εγραψε ( Να σας θυμισω τι ειχε γινει με την υποθεση ”Μεταξα” το 1940, που αν δεν ειχε πιεσει ο ελληνικος λαος για το ” Οχι” στους Ιταλογερμανους θα ειχε πει το ” Ναι” και τελικα η ιστορια εκεινον εγραψε ως ” Ηρωα” και οχι με αλλη ταμπελα ). Οσοι λοιπον αμφισβητουν την ετοιμοτητα και αποφασσιστικοτητα του μοναδικου Μεταξα , που στις τρεις τα χαραματα ειπε το ΟΧΙ στον Ιταλο πρεσβυ, ας αναλογισθουν οτι δεν ερωτησε κανενα συνελληνα του για να παρει την αποφαση του ,γιατι και δεν μπορουσε να επικοινωνησει μαζι τους ,ελλειψει τηλεφωνικων συνδεσεων και επειδη ολοι τους ”ησαν στο δευτερο υπνο τους ”. Αν αμφιβαλλει ο φιλος κ. Κωστακης ας ρωτησει κανενα επιζωντα συγγενη του, αν του τηλεφωνησε να ζητησει την γνωμη του εκεινο το πρωινο της 28ης Οκτωβριου 1940, ο τοτε πρωθυπουργος Μεταξας. Ξερετε οταν οι αυταπατες εγγιζουν το απιθανο καταντουν γελοιες και” το γελοιον σκοτωνει”. Σε τετοιες ιστορικες στιγμες ολοι οι ηγετες -πριν αποφασισουν -”επικοινωνουν” με τους νεκρους και τους αγεννητους συνελληνες και οι περισσοτεροι-οπως ο Μεταξας- αυτους τιμουν με τις αποφασεις τους.

    • 2.1
      Δεξάμενος says:

      ΣΑΝ ο Μεταξάς είπε το ΟΧΙ, διότι :
      1) Οι Γερμανοί είχαν αποφασίσει να δώσουν την Αν. Μακεδονία και την Θράκη στους Βουλγάρους.
      2) Η Αγγλία είχε ναυτική δύναμη και μπορούσε να προστατεύσει καλύτερα την Ελλάδα. Απο το 1938- 39, είχε αναπτύξει εμπορικές και διπλωματικές σχέσεις με την Αγγλία.
      3) Ήταν ο πιο φανατικός κρυφο-Βενιζελικός.
      4) Έκανε το αυτονόητο
      Επίσης : Εάν ήταν καλός στρατιωτικός θα πήγαινε να πολεμήσει στην Μ.Ασία (ήθελε, δεν ήθελε)… αλλά βλέπεις ο πατριωτισμός του ήταν επιλεκτικός, όπως και πολλών ομϊδεατών του. Η εξέλιξη του ήταν αποτέλεσμα του διαχρονικού βύσματος στην Ελλάδα.
      Είσαι ιδεοληπτικός και ανιστόρητος

      • 2.1.1
        ΣΑΝ says:

        Σημασια εχει οτι το δοξασμενο και εθνεγερτηριο ΟΧΙ το ειπε ο μοναδικος Μεταξας και τον ακολουθησαν ολοι οι συνελληνες εκεινης της εποχης μεχρι και ο Γ.Γ. του ΚΚΕ διεθνιστης Ζαχαριαδης. Υ.Γ Την τελευταια φραση σας την παρακαμπτω ,γιατι αυτοδιαψευδεστε, μιας και καταγραφω -με λεπτομερεια μαλιστα- ιστορικα γεγονοτα , τα οποια ενας ανιστορητος δεν μπορει να καταγραψει.

      • 2.1.2
        Επισκέπτης says:

        Δεξάμενε,

        Πότε να πάει να πολεμήσει στην Μ. Ασία; Από το 1917-1920 ήταν εξόριστος και μάλιστα καταδικασμένος εις θάνατον. Έχεις διαβάσει ποτέ την βιογραφία τού Μεταξά; Ή μήπως να ανελάμβανε την αρχιστρατηγία το 1921, όπως τού πρότειναν, μίας εκστρατείας, την οποία ευθύς εξ αρχής είχε θεωρήσει καταστροφική και τώρα έβλεπε να δικαιώνεται; Να έστελνε, δηλαδή, τον εαυτό του στου Γουδή, μαζί μ’ αυτούς που τού έκαναν την πρόταση;

      • 2.1.3
        Επισκέπτης says:

        Δεξάμενε,

        Τώρα στα υπόλοιπα, που γράφεις:

        1) Πώς το ήξερε ο Μεταξάς κι αν πράγματι το ήξερε, δώσε κάποια πηγή.

        2) Σωστό ως προς την ναυτική δύναμη, αλλά λάθος ως προς τα άλλα. Πριν το 1938- 39 δεν είχε η Ελλάδα εμπορικές και διπλωματικές σχέσεις με την Αγγλία;

        3) Τι εννοείς;

        4) Δεν ήταν καθόλου αυτονόητο. Από πού κι ως πού;

  3. 3
    Νίκος Καρατουλιώτης says:

    Σημαία έβαλε και η αείμνηστη Αχλαδιώτη (κυρά της Ρω). Αλλά έμεινε εκεί και την φύλαγε για χρόνια. Κάθε μέρα έκανε έπαρση και υποστολή, μέχρι που πέθανε και την θάψανε μαζί με την σημαία.
    Η σημαία δεν είναι κουβαδάκι που παίζουμε στη παραλία και μετά το αφήνουμε και φεύγουμε.
    Εάν είχαν τα νεφρά έπρεπε να καθίσουν και να την υπερασπιστούν μέχριθανάτου.

    • 3.1
      ΣΑΝ says:

      Χαιρομαι για την απαντηση σας ,αλλα απορω γιατι δεν σας ”αγγιξε” το σχολιο μου ,για την απουσια του κρατους για να σταματησει το πατριωτικο παθος των νεαρων μας, που τους μαθαινουμε οταν στρατευθουν να ψαλλουν-οπως και σημερα στο Καστελοριζο προ του κ .πρωθυπουργου-τον Εθνικο Υμνο και να πολεμουν ”σαν σκυλια Ροντβαιλερ ”. Πως κατοπιν τους θελουμε ”σκυλια κανις” ,η, να ειναι ”αραχτοι”, οπως οι περισσοτεροι -δυστυχως- νεοι μας ;;;. Γινονται αυτα;;;.

  4. 4
    Νίκος Καρατουλιώτης says:

    Παρκαλώ ακούστε και το ηχιτικό

    https://hellasjournal.com/2018/04/i-egkatalipsi-tis-simeas-ine-yvris-lei-sto-hj-o-ypostratigos-e-a-nikos-karatouliotis/

  5. 5
    Anemos says:

    Εφοσον η βραχονησιδα ειναι Ελληνικη καλως σηκωθηκε η σημαια.
    Όλα τα αλλα είναι φοβίες……

    Σχετικα με τον φίλο για το σχόλιο για τον Μεταξα θα συμφωνησω με τον “ΣΑΝ”, ο Μεταξας είχε τρομακτικές εμπειρίες δεκαετίων και στρατιωτικες γνωσεις(1915-1922, δεν πιστευε στην Μ.Ασιατικη εκστρατεια, και πιστεύω αυτές ήταν που τον εκαναν να πει το ΟΧΙ, βλεπε τα βιβλια του Μαυρογορδατου 1915 και 1922 οπου σαφώς τονίζεται η υπεροχή των Βενιζελικών και όχι των Αντιβενιζελικων στους οποιους ανήκε(ο Μεταξας)

    • 5.1
      Νίκος Καρατουλιώτης says:

      όσο για τις φοβίες και φοβικά σύνδρομα

      https://www.militaire.gr/meizon-einai-syndromo-tsamperlain-poy-diakatechei-tin-ellada/

      • 5.1.1
        ΣΑΝ says:

        Μηπως αγαπητε στρατηγε -λογω της ιδιοτητος σας- να γραφατε κατι και εσεις για τον Στρατηγο Μεταξα , για τον οποιον ο θρυλος λεει οτι οι δασκαλοι του στην Σχολη Πολεμου του Βερολινου εδηλωσαν και εγραψαν την φραση ” ουδεν αλυτον στρατιωτικο προβλημα για τον Ελληνα λοχαγο Ιωαννη Μεταξα”;;;.

  6. 6
    Μαρία Μ. says:

    Θα έπρεπε να είναι αυτονόητο για τους πάντες ότι το «εκφράζομαι όπως νοιώθω» σε ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΟ απαγορεύεται «δια ροπάλου».
    Το ότι ξεχάστηκε το «ρόπαλο» για τέτοια θέματα είναι δείγμα της εσκεμμένης ασυδοσίας για την αναίρεση της αληθινής Δημοκρατίας.

    Το να εκφράζομαι «αυθορμήτως» σε ΑΤΟΜΙΚΟ επίπεδο (που συμπεριλαμβάνει και τις παρέες) είναι ζήτημα ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ χώρου, είτε αφορά την πατρίδα ή όχι είτε βρίσκομαι εντός της πατρίδας μου ή όχι.

    Επιπλέον, το να χρησιμοποιώ για την έκφρασή μου ένα ιερό σύμβολο, που θα πει ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΡΑΓΜΑ (της πατρίδας μου ή όχι) χειροτερεύει το ζήτημα της αδικοπραξίας.
    Το γεγονός ότι άλλοι καίνε τις σημαίες για να εκφραστούν και άλλοι τις κραδαίνουν στα γήπεδα δεν κάνει καμία διαφορά.
    Αν σεβόμαστε τα δημοκρατικά στοιχειώδη, θα έπρεπε να ζητάμε από τον διπλανό μας στο λεωφορείο να μη φωνάζει μέσα στο αφτί μας και να μην φοβόμαστε τυχόν δική μας καταγγελία για ρατσισμό αν ζητήσουμε από τον μετανάστη να κατεβάσει τα πόδια του από το κάθισμα.

    Το να μας περνάει από το μυαλό ότι μπορεί ο κάθε πολίτης να ανακατεύεται στην κυβερνητική πολιτική είναι, εντελώς ζουγκλική κατάσταση, είναι παντελής άγνοια των ΘΕΣΜΩΝ.

    Μόνο ο Λαός ως συλλογικό Είναι μπορεί και πρέπει να αντιδρά. Μόνο πχ μια Εθνεγερσία επιτρέπεται ή επιβάλλεται. Μια πολιτική απόφαση «εν ονόματι» του λαού, πχ το Όχι το Μεταξά, παραμένει ατομική απόφαση και βεβαίως θεσμική, άσχετα αν ικανοποιεί ή όχι τον λαό. Το άτομο δικαιούται δια να ομιλεί και να κάνει ότι θέλει στην ιδιωτική του ζωή. Προς θεού όχι στη Δημόσια.

Back to Top

Leave a Reply

Το σχόλιο της ημέρας

Ροή ειδήσεων




Καιρός