Και πρόκληση, και ξετσίπωτη!

Print Friendly, PDF & Email
- Advertisement -

ΘΑΝΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΣ  11|08|2017  iefimerida

Δεν ήξερε ο Τσίπρας ότι ο διορισμός του… μπαμπά του κολλητού του σε δημόσια θέση θα προκαλούσε; Φυσικά και το ήξερε. Τότε, γιατί το επέτρεψε; Μα, δεν το «επέτρεψε» -το μεθόδευσε! Για να επιδείξει γι’ άλλη μια φορά, εμβληματική τούτη, τον καθεστωτικό τσαμπουκά του κυβερνώντος τσούρμου…

Ο μπαμπάς του υπουργού Νίκου Παππά, ο Στέλιος, ανεδείχθη ξαφνικά ως «έμπειρος οικονομολόγος», ως ο ενδεδειγμένος για να διευθύνει τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης στο διάστημα της διαδικασίας κρατικοποίησης του ΟΑΣΘ. Έτσι είπε ο αρμόδιος υπουργός κ. Σπίρτζης. Ο ίδιος ο μπαμπάς Στέλιος, πιο… σεμνός, περιορίσθηκε να δηλώσει «εγώ πάω όπου με στέλνει το κόμμα»!

Μπορεί και να είναι «έμπειρος οικονομολόγος» (πάντως, ως συνδικαλιστής διακρίθηκε στην καριέρα του) ο κ. Στέλιος. Αλλά αυτό που θα μείνει από τον διορισμό του είναι η ιδιότητά του ως μπαμπάς του υπουργού (και εξ απορρήτων του πρωθυπουργού) κ. Νίκου Παππά. Γι’ αυτό ξέσπασε ο σάλος που ξέσπασε, όχι για την… εμπειρία του στα οικονομικά.

Σίγουρα θα υπάρχουν και άλλα κομματικά στελέχη στον ΣΥΡΙΖΑ με γνώσεις στα οικονομικά, αλλά και κομματική πειθαρχία να «πηγαίνουν όπου τους στέλνει το κόμμα». Γιατί, λοιπόν, ο μπαμπάς Στέλιος;

Μα, επιλέχθηκε ως συνειδητή προβοκάτσια. Σε μια συγκυρία κατά την οποία η συγκυβέρνηση των Συριζανέλιων αποψιλώνεται από όσα ερείσματα στην κοινωνία της έχουν απομείνει και ταυτόχρονα επικρίνεται δυναμικά (αν και σχεδόν σιωπηλά) από τους κομματικούς ιδεοληπτικούς Τουπαμάρος, το think (;) tank του Μεγάρου Μαξίμου, επέλεξε να στείλει στην μεν κοινωνία το μήνυμα «ότι και να λέτε ή κάνετε, εμείς ήρθαμε να μείνουμε, πάση θυσία, και σας γράφουμε στα…». Προς δε το σκληροπυρηνικό απαράτ, την καθησυχαστική διαβεβαίωση «μη βλέπετε τις τακτικές αναδιπλώσεις μας, λόγω μνημονιακών πιέσεων, εμείς ήρθαμε ως καθεστώς και τέτοιο ακριβώς θα παραμείνουμε! Ελέγχουμε ασφυκτικά τα πάντα…»!

Ο διορισμός του μπαμπά (από ένα κόμμα που έχει ξελαρυγγιαστεί να καταγγέλλει την… οικογενειοκρατία!) ήταν μελετημένη επίδειξη πυγμής και αποφασιστικότητας, ένθεν κακείθεν. Η επιβεβαίωση καθεστωτικού τσαμπουκά, μια προειδοποίηση προθέσεων, μια χρήσιμη εκφοβιστική υπόμνηση ότι «ναι, εμείς είμαστε στην πραγματικότητα αυτό που πολλοί φοβάστε -και μη μας υποτιμάτε…»!

Μια κίνηση η οποία, εκτός από προκλητική, είναι και ξετσίπωτη. Είναι μία ύβρις, ένα ξεπέρασμα των ορίων. Και, οι άφρονες, ούτε που υποψιάζονται, μέσα στον πανικό του μη υποκρυπτόμενου πλέον καθεστωτισμού τους, ότι οσονούπω θα τους γυρίσει μπούμερανγκ…

 

spot_img

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο κοσμος ΟΜΩΣ ενθεν-κακειθεν κ υ ρ ι ο ς ,(με καμια αντιδραση απο τους εκλεγμενους δημαρχους κλπ, που οι ερημοι δεν εχουν καταλληλους για την Προεδρια τους δικου τους απο το 1957 ΟΑΣΘ) ασχετως αν- ποτε,ποτε – ψελλιζει, πως του Ελληνος ο τραχηλος ζυγον δεν υπομενει. Ολα αυτα βεβαιως μεχρι την δηλη ημερα του Σεπτεμβριου 2019, που υποχρεωτικα θα γινουν οι εκλογες ,αν δεν γινουν τον Μαιον του 2019 μαζι με τις Ευρωεκλογες και τις εκλογες της Τοπικης Αυτοδιοικησεως. Ειμαστε Ευρωπαιοι απο το 1981, ειμαστε στα Μνημονια απο το 2010, γιναμε φιλοι των κ.κ. Μερκελ και Σωυμπλε απο το καλοκαιρι του 2015, δεν μας παιρνει αλλη ”μπλοφα” για ο,τιδηποτε . Απλως οι σκεπτομενοι δια βιου απορουν κυριως για την ομογενοποιηση των Αν.Ελ -οσων εμειναν- και οικτιρουν , ιδιως τον κ. Καμμενο και φυσικα ολα τα στελεχη του Συριζα-υπαρχουν και ακαδημαικοι δασκαλοι- για αυτες τις εξελιξεις. Παντως τον ΟΑΣΘ μαλλον θα τον” κληρονομησει” το κρατος αντι ενος ευρω- τα αλλα θα τα χρωστουν οι μετοχοι- και μαλλον στη συνεχεια θα τον ”μοσχοπουλησει” ,βασει της Ευρωπαικης Νομοθεσιας σε ιδιωτικα και δημοτικα συμφεροντα. Το ποσο θα στοιχιζουν τα εισιτηρια, ειδικα μεχρι να γινει το μετρο -καπου το 2025-λιγο το υπολογιζουν.Εκλελεγμενοι ειναι , το προγραμμα τους υλοποιουν.

  2. Θα παρακαλούσα τον κύριο Σαββίδη, να μας σύστηνε κάποια άρθα που αναλύουν το ζήτημα του ΟΑΣΘ, δεν έχω καταλάβει το τί ακριβώς έχει συμβεί και χρεωκόπησε..

    Όπως και να έχει το πράγμα πάντως, έχω την αίσθηση πως οι αστικές συγκοινωνίες θα ιδιωτικοποιηθούν ως προς μεταφορικό έργο με υπεργολαβίες, ενώ θα εποπτεύονται στενά από έναν τοπικό ισχυρό οργανισμό, που ήδη υπάρχουν νομίζω.
    Αυτό που δεν υπάρχει , είναι οι υπεργολάβοι, που μέσα από μερικές κωλοτούμπες θα εμφανιστούν και θα ευλογηθούν, ελπίζω από το συριζα, ώστε να μην έχουμε και αναταραχές.

    Να έχει καλά το παιδί μας τον Αλέξη ο καλός Θεός μας και να συνεχίσει και να ολοκληρώσει όλες τις μεταρρυθμίσεις που χρειαζόμαστε!
    Τα περισσότερα τα έχει κάνει και γι αυτό τσιρίζουν οι αντίπαλοι!

    Μέχρι και το νόμο Γιαννίτση πέρασε…ουπς..Κατρούγκαλου που είναι και καλύτερος και αποτελεσματικότερος του Γιαννίτση..

    • Δεν υποκαθιστω τον κ. Σαββιδη, αλλα ο ΟΑΣΘ-επειδη ερωτατε- δεν χρεωκοπησε. Απλως επαυσε να επιδοτειται εγκαιρως και πληρως , -συμφωνα με την Συμβαση , που ληγει τον Δεκμβριου του 2019 , με 2ετη παραταση μετα την ολοκληρωση των εργων του ΜΕΤΡΟ Θεσ/νικης- για τις δωρεαν μετακινησεις των ανεργων και των ΑΜΕΑ και του μειωμενου -στο μισο- εισιτηριου των μαθητων , σπουδαστων, φοιτητων και των των 65 ετων επιβατων του, με αποτελεσμα να μη πληρωνεται εγκαιρως το προσωπικο του,η, να πληρωνεται κατοπιν απεργιων (ισως σικε με κυβερνηση , την μεχρι τωρα διοικηση του κκαι με συνεργια των συνδικαλιστων) και γενικα να φαινεται οτι δυσλειτουργει , για να δυσφημιζεται και για να απαξιωθει και για να Κ Ρ Α Τ Ι Κ Ο Π Ο Ι Η Θ Ε Ι -φυσικα μετα την ληξη της Συμφωνιας, αν εν τω μεταξυ δεν καταπεσει ο σχετικος νομος ως αντιευρωπαικος και αντισυνταγματικος και αν το κυριωτερο δεν συμβει αυτο που εσεις επισημαινεται , να αναλαβουν το μεταφορικο εργο υπεργολαβιες-ελληνικες, μικτες κλπ- . Σημασια εχει οτι το απεφασισε η κυβερνηση και φαινεται οτι το απεφασισε δυναμικα, αφου ορισε και για νεο προεδρο του τον πατερα Παππα, παρ’οτι με τον νομο με τα καναλια δεν τα πηγε καλα ο υιος Παππας. Εν τελει Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ του 1,5 εκατομυριου περιπου κατοικων και αλλων τοσων τουριστων εσωτερικου και εξωτερικου, με μονιμη πληγη τις κυκλοφοριακες συμφορησεις και τις διακοπες της κυκλοφοριας , λογω των καθημερινων πορειων των εργαζομενων και των πασης φυσεως συλλογικοτητων-θα ελεγα του καθε πικραμενου- με δυο βασικους οδικους αξονες την οδο Εγνατια και την οδο Τσιμισκη και τις λοιπες οδους με μονιμη σταθμευση αυτοκινητων -πασης φυσεως- και πεζοδρομια κατειλημμενα απο δικυκλα και μπαζα- ΕΙΔΕ τον απο το 1957 -επι ”διαπλεκομενου”, αειμνηστου Κων/νου Καραμανλη,(το ειπε και αυτο ο κ.Σπιρτζης ,που ισως τοτε να μη ειχε γεννηθει). Καραμανλη , που μετεμορφωσε την Θεσ/νικη ΤΟΥ- Οργανισμο Αστικων Συγκοινωνιων Θεσ/νικης να γινεται εξιλαστηριο θυμα της πληρους ανεπαρκειας των κρατικων και τοπικων Αρχων, για βελτιωση των συνθηκων κυκλοφοριας. Ισως η συνεχεια ”ξυπνησει” τους Θεσσαλονικεις και αποφασισουν να ”παρουν την μοιρα τους στα χερια τους ”,μια που αναγνωριζονται και συμπρωτευουσιανοι. Ηταν φυσικα τετοιοι αλλα με πρωτευουσα την Βασιλευουσα ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ-ΠΟΛΗ. Καλη Παναγιά. Υ.Γ Ελπιζω καπως να σας ενημερωσα.

Leave a Reply to Σ Α Ν Ακύρωση απάντησης

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,767ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
29,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisement -

Τελευταία Άρθρα