Ο Κώστας Γαβρόγλου για τη σημαία στα σχολεία, τη θητεία του και τις αντιδράσεις της αντιπολίτευσης

Print Friendly, PDF & Email
- Advertisement -

Ως προσωπική χαρακτήρισε την απόφασή του να εξαγοράσει τη στρατιωτική του θητεία ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ, κάνοντας λόγο για απόπειρα «δολοφονίας χαρακτήρα», την οποία απέδωσε στο «αδιέξοδο της αντιπολίτευσης».

«Δεν είναι τυχαίο ότι έγινε μετά την ψήφιση ενός νόμου που επαναφέρει τους ακαδημαϊκούς κανόνες στα πανεπιστημιακά ιδρύματα. Οι οπαδοί του νεοφιλελευθερισμού δεν θέλουν τους ακαδημαϊκούς κανόνες, επειδή ομνύουν στην αυτορρύθμιση. Είδαμε, όμως, ποιο ήταν το αποτέλεσμα» ανέφερε.

Σημείωσε ακόμη ότι στον Τύπο γράφονται πράγματα για τη σημαία που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. «Σημαία προφανώς θα έχουμε στα σχολεία. Θα είναι μάλιστα υψωμένες στη διάρκεια όλης της χρονιάς» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Αναλυτικότερα, στην επιλογή του να εξαγοράσει τη στρατιωτική του θητεία αναφέρθηκε ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην ΕΡΤ κάνοντας λόγο για απόπειρα «δολοφονίας χαρακτήρα», την οποία και απέδωσε στο “αδιέξοδο” της αντιπολίτευσης».

«Εχω γεννηθεί στην Κωνσταντινούπολη και όπως όλοι οι Ρωμιοί είχα τουρκική υπηκοότητα. Έπρεπε να κάνω την στρατιωτική μου θητεία στην Τουρκία, ήταν οι αρχές της δεκαετίας του ’70, υπάρχει δικτατορία στην Τουρκία, αρνούμαι να πάω στον στρατό. Ήμουν στην Αγγλία, κάνω αίτηση για ελληνική υπηκοότητα, μου τη δίνουν και υπάρχει αυτός ο νόμος με τον οποίο οι Έλληνες του εξωτερικού μπορούν να εξαγοράσουν τη θητεία τους. Είναι τόσο απλό, δεν το έχω κρύψει από κανέναν» ανέφερε ο υπουργός Παιδείας εξιστορώντας το σκεπτικό της επιλογής του, την οποία χαρακτήρισε «προσωπική».

Σε ερώτηση εάν αυτή η επιλογή πέρα από νόμιμη είναι και ηθική απάντησε: «Ας κρίνουν όσοι είναι να την κρίνουν την προσωπική μου απόφαση να εξαγοράσω την θητεία μου, την περίοδο της χούντας. Δεν θα πω τίποτε παραπάνω. Είναι αυτό που λέμε “δολοφονία χαρακτήρα” και συνηθίζεται από αντιπολιτευτικά έντυπα και κόμματα».

Ο Κώστας Γαβρόγλου συνέδεσε την ανακίνηση του θέματος με την ψήφιση του νόμου για την ανώτατη εκπαίδευση που «επαναφέρει τους ακαδημαϊκούς κανόνες» στα πανεπιστήμια. «Ξέρετε» συνέχισε ο υπουργός Παιδείας «το νεοφιλελεύθερο πρότυπο δεν θέλει ακαδημαϊκούς κανόνες, θέλει όλα να αυτορυθμίζονται. Και κοιτάξτε πού έχουμε οδηγηθεί με την αυτορρύθμιση στα πανεπιστήμια όπου ένα πολύ μικρό αλλά δυναμικό ποσοστό καθηγητών έχει υιοθετήσει νέου τύπου ήθη που κατά τη γνώμη μου υπονομεύουν την ακαδημαϊκότητα. Αυτό πήγαμε να διορθώσουμε».

Με αφορμή το θέμα της σημαίας, ο Κώστας Γαβρόγλου επανήλθε στα δημοσιεύματα του Τύπου, σημειώνοντας ότι «εάν υπήρχε ένα είδος πειθαρχικής Αρχής που θα επέβαλε την τάξη στους κραυγαλέους τίτλους και την απόκλιση αυτών των τίτλων από το περιεχόμενο, οι ποινές θα ήταν πολύ σοβαρές. Δεν καταργείται ούτε η προσευχή, ούτε τίποτε. Οι σημαίες θα υπάρχουν στα σχολεία σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Ο διάλογος με αυτόν τον τρόπο υπονομεύει και τη σημαία και την αριστεία».

«Δεν πρέπει να υπονομεύεται η καθημερινή λειτουργία του σχολείου. Ξέρετε τι τραβάνε οι εκπαιδευτικοί από διάφορους γονείς που πιέζουν για βαθμολογία για να γίνουν τα παιδιά σημαιοφόροι; Τι ανατροφή δίνει κανείς στο παιδί με αυτόν τον τρόπο; Με την απόφαση να γίνεται με κλήρωση η επιλογή των σημαιοφόρων, προστατεύουμε τους εκπαιδευτικούς αλλά και τα παιδιά που με αυτόν τον τρόπο καταλαβαίνουν πως υπάρχουν πράγματα πέραν της αριστείας» σημείωσε σχετικά.

Ως προς το θέμα των εισαγωγικών εξετάσεων, ο υπουργός Παιδείας ανέφερε ότι με το ισχύον σύστημα «έχουμε καταργήσει το Λύκειο ουσιαστικά» για να προσθέσει στη συνέχεια: «Εάν συμφωνούμε ότι θέλουμε να έχουμε Λύκειο, πρέπει να δούμε τι Λύκειο θέλουμε. Ένα Λύκειο με λιγότερα μαθήματα που θα εμβαθύνει περισσότερο ή με περισσότερες ώρες; Ανάλογα με το Λύκειο που θα θελήσουμε λοιπόν θα δούμε και ποιος θα είναι ο χαρακτήρας των εισαγωγικών εξετάσεων. Να ξεκαθαρίσουμε όμως ότι δεν μπορεί να υπάρχει εισαγωγή στο πανεπιστήμιο, χωρίς κάποιου είδους εξετάσεις».

Σύμφωνα με τον υπουργό Παιδείας, για μια αρχική περίοδο τριών χρόνων πρέπει να υπάρχει ένα μικτό σύστημα εξετάσεων – «ένα ποσοστό το απολυτήριο, ένα ποσοστό τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα» εξήγησε, για να προσθέσει πως «είναι απολύτως ρεαλιστικό σε πέντε χρόνια το σημερινό σύστημα εξετάσεων να αποτελεί παρελθόν».

Στο θέμα των μεταπτυχιακών, ο Κώστας Γαβρόγλου αναφέρθηκε στην εξαιρετική ποιότητα των προγραμμάτων, σημειώνοντας ότι με τον νέο νόμο, κάποιοι φοιτητές θα μπορούν να μην πληρώνουν δίδακτρα. «Προκαλώ κάποιον να μου βρει καλύτερα μεταπτυχιακά. Και πολλά από αυτά μάλιστα είναι δωρεάν» σημείωσε.

Για την επαναφορά των φοιτητών στα διοικητικά όργανα των πανεπιστημίων σημείωσε: «Είναι νέα παιδιά, είναι υπεύθυνα παιδιά και πρέπει να συμμετέχουν στις διαδικασίες των αποφάσεων. Διότι μπροστά στα νέα παιδιά ο άλλος δεν μπορεί να πει όποια κουβέντα θέλει, υπάρχει ένας άλλου τύπου και επί της ουσίας έλεγχος».

«Ποιος την έκανε τη διαπλοκή; Οι φοιτητές την έκαναν; Ή κάποιοι καθηγητές πηγαίνοντας στα κόμματα, τα οποία με τη σειρά τους ζήτησαν από τις φοιτητικές τους νεολαίες να υποστηρίξουν τον έναν ή τον άλλον;» διερωτήθηκε.

Ως προς το άσυλο, τέλος, σημείωσε ότι με τη ρύθμιση που υπήρχε τα προβλήματα πολλαπλασιάστηκαν. «Εμείς για πρώτη φορά βάζουμε έναν κανόνα. Να δούμε το θέμα της παραβατικότητας μέσα στα πανεπιστήμια, που είναι ένα βαθύτερο πρόβλημα της κοινωνίας» είπε.

koutipandoras.gr
spot_img

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Τωρα ειναι που υπεβιβασε τον αντιλογο του ο Κωνσταντινουπολιτης Ρωμηος υπουργος Παιδειας κ. Γαβρογλου και για τα θεματα της δικης του επικαιροτητος. Ωστε κατηργησε την ισχυουσα-που οχι δεν εβλαψε, αλλα συνεβαλε στην μεγαλουργια Ελλαδος και Ελληνων, οπου γης,- δηλαδη την ΑΡΙΣΤΕΙΑ γιατι-ειπε- δεχονταν πιεσεις οι εκπαιδευτικοι απο τους γονεις των παιδιων για να γινουν τα παιδια τους σημαιοφοροι. Αφοπλιστικο επιχειρημα ακομη και για τους πανεξυπνους Ελληνες. Τι να αντιτεινεις. Το ορθο θα ηταν να επαινουνταν οσοι δασκαλο-σε Δημοτικα σχολεια αναφερομαστε- απορριπτουν τα μονιμα παραπονα των γονεων εναντιον των δασκαλων και οριζουν ως σημαιοφορο τον αξιο-ολα δεκα αριστα οι περισσοτεροι-μαθητη τους και να τιμωρουνταν οσοι δασκαλοι υποχωρουν στα παραπονα των γονεων και δεχονται επιδαψιλευσεις επανω,η, κατω απο το τραπεζι ανεβαινοντας κοινωνικα και κυριως κομματικα. . Και ομιλουμε για συλλογους διδασκοντων στα πολυθεσια σχολεια ,στα οποια ουδεν κρυπτον υπο τον ηλιον. Οσο για την εξαγορα της στρατιωτικης του θητειας, θα μπορουσε αντι της γνωστης μομφης εναντιον πασης αντιπολιτικης φωνης να παραθεσει τον νομον της 7ετιας και να αναφερει και ονοματα αλλων- επωνυμων αντιστασιακων,αντιχουντικων Ρωμηων απο την Πολη , που επωφεληθηκαν απο τον νομο αυτο και εξαγορασαν την στρατιωτικη τους θητεια . ( ο τιτλος του ως αντιστασιακου-αντιχουντικου ειναι που δημιουργει το προβλημα της ασυνεπειας λογων και εργων του )αλλοιως θα ηταν πολυ φυσιολογικο σε ενα κρατος που εχει συνεχεια. Τελος ,καλον θα ηταν να επαιρνε και την ευλογια του ”σκλαβωμενου” Οικουμενικου Πατριαρχου μας κ.κ.Βαρθολομαιου ,που αγωνιζεται για την επαναλειτουργια της Σχολης της Χαλκης, προς μορφωση και αναδειξη των αριστων-οχι με κληρωσεις φυσικα- για να πλαισιωσουν ολα τα εκκληασιαστικα καθιδρυματα του κληρονομηθεντος Ελληνορθοδοξου πληρωματος των Εκκλησιων της Ανατολης ,αλλα και των αλλογενων ορθοδοξων. Το ζητουμενο ειναι να επιβιωσει ο Ελληνισμος και γιαυτο καθε γνωμη ψυχωμενου και κυριως επαίοντος Ελληνος , ειναι ευπροσδεκτη και πρεπει να αναζητειται και οταν ανευρισκεται να ”επιστρατευεται ,χωρις δικαιωμα εξαγορας της προσφορας του” ,γιατι θα θεωρηθει ριψασπις . Παντως τετοια οιηση -σαν την σημερινη-της μοναδικης αληθειας δεν ειχε και ο σοφος των σοφων Σωκρατης μας, που μας διδασκε εφαρμοζων κιολας το ”εν οιδα οτι ουδεν οιδα” .

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,767ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
30,600ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisement -

Τελευταία Άρθρα