Αλλο Εορτασμός, άλλο Πανήγυρις, άλλο Οραμα (Πού είναι η Εθνική Ελλάδος;)

Print Friendly, PDF & Email
- Advertisement -

Καταρχήν οι εορτασμοί της Επετείου δεν θα μοιάζουν καθόλου με τις εκδηλώσεις του 2004. Τώρα η Αθήνα πρέπει να πείσει και να κερδίσει τον υπόλοιπο κόσμο.

Καταρχήν οι εορτασμοί της Επετείου δεν θα μοιάζουν καθόλου με τις εκδηλώσεις του 2004. Επειδή τότε η διεθνής κοινότητα ήταν υποχρεωτικά στραμμένη προς την Αθήνα ενώ τώρα η Αθήνα πρέπει να πείσει και να κερδίσει τον υπόλοιπο κόσμο. Οι εκδηλώσεις επίσης, νομίζω, πρέπει να στοχεύουν πρώτον στους νέους μας που οφείλουν και να μάθουν αλλά κυρίως να συγκινηθούν και έπειτα στην παγκόσμια κοινότητα ώστε να συνειδητοποιήσει τι σήμαινε για τον 19ο αιώνα και για την πολιτική ιστορία της Ευρώπης η εθνική μας Παλιγγενεσία. 

Πώς επιτυγχάνεται κάτι τέτοιο; Προφανώς όχι μόνο μέσω συνεδρίων η εκδόσεων, αυτά αφορούν ελάχιστους αλλά μέσα από μεγάλες εκδηλώσεις, εκθέσεις,  συναυλίες, θεατρικές παραστάσεις όχι μόνο εδώ αλλά κυρίως εκεί: στο Παρίσι, στο Βερολίνο, στο Μόναχο, στο Λονδίνο στις πόλεις δηλαδή οι οποίες έπαιξαν ρόλο έμμεσα ή άμεσα στον αγώνα μας αλλά και για στις αγωνίες μας. Επίσης νομίζω ότι η επιτροπή είναι αρκετά μονοσήμαντη, σαφώς οι ιστορικοί ή οι κοινωνικοί επιστήμονες αλλά λείπουν οι δημιουργοί όπως λείπουν και οι συμβολικές παρουσίες του Μανώλη Γλέζου ή του Μίκη Θεοδωράκη. Και καλά με τους Φιλέλληνες, οι Έλληνες όμως; Δηλαδή μού έλειψε ένα πανεθνικό σάλπισμα που θα ένωνε τα διεστώτα και θα υπερέβαινε τους κομματικούς και ιδεολογικούς διαχωρισμούς αφού κυριαρχεί μάλλον το politically correct.

Πού είναι επίσης οι μεγάλοι συγγραφείς λ.χ ο Θανάσης Βαλτινός ή ο Ευγένιος Αρανίτσης; Πού είναι οι ποιητές, π.χ ο Νάσος Βαγενάς, ο Γιώργος Μαρκόπουλος, ο Μιχάλης Γκανάς ή ο Χάρης Βλαβιανός; Πού είναι οι ζωγράφοι, ο διεθνής Νάκης Παναγιωτίδης εγκατεστημένος μισόν αιώνα στη Βέρνη, ο Δημήτρης Αληθεινός, ο Κώστας Βαρώτσος ή Ρένα Παπασπύρου ή Λήδα Παπακωνσταντίνου ή ο πολυσχιδής Αλέκος Λεβίδης; Πού είναι οι σκηνοθέτες του σινεμά και του θεάτρου, ο Λάνθιμος, ο Γιάνναρης, ο Παντελής Βούλγαρης, ο Δήμος Αβδελιώδης; Πού είναι οι συνθέτες από τον Χάρη Βρόντο ως τον Νίκο Κυπουργό ή την Λένα Πλάτωνος; Ή ακόμα ο Σαββόπουλος, ο Διονύσης Φωτόπουλος ή ο γλύπτης Θόδωρος Παπαγιάννης; Πού είναι, τέλος, οι φωτογράφοι όπως ο Τάκης Οικονομόπουλος, ο Γιώργος Δεπόλλας, ο Πλάτων Ριβέλλης; Μήπως δεν είναι αυτοί που ορίζουν το πολιτιστικό μας πρόσωπο και σήμερα και ανέκαθεν;

Θα σας το πω απλά και λίγο κυνικά: όλοι αυτοί λείπουν γιατί η πολιτική ηγεσία και το κοινωνικό κατεστημένο είτε δεν τους γνωρίζουν και άρα δεν εκτιμούν το έργο τους είτε τους αγνοούν από ελλιπή ενημέρωση ή και αμάθεια.

Αν ζούσαν όμως ο Μάνος Χατζιδάκις ή ο Οδυσσέας Ελύτης ή ο Γιάννης Τσαρούχης ή ο Γιάννης Μόραλης ή ο Νίκος Κούνδουρος ή ο Κακογιάννης, ο Θόδωρος Αγγελόπουλος δεν θα συμμετείχαν σε μία τέτοια επιτροπή;

Πού είναι η φαντασία, πού είναι το όραμα εκτός από την τεχνοκρατική γνώση και την ακαδημαϊκή αυθεντία; Όλοι αυτοί θα μπορούσαν επάξια να εκφωνήσουν τον πανηγυρικό της 25ης Μαρτίου 2021 δεν αποτελούν όμως την ιδανική Εθνική Ελλάδος. Επιπλέον διερωτώμαι:

Ποιοί θα διοργανώσουν τις μεγάλες εκθέσεις του εξωτερικού που επιβάλλεται να γίνουν γιατί αν δεν γίνουν τότε η επέτειος θα βυθιστεί στην πιο άδικη απόφαση εσωστρέφεια; Ποιοί θα εμπνεύσουν έναν κόσμο που παραμένει δύσπιστος και παγωμένος; Πού είναι ο συνταρακτικός αρχαιολόγος Πέτρος Θέμελης, πού είναι οι επιτυχημένοι επικεφαλής των μουσείων μας, ο Νίκος Σταμπολίδης ή ο Κυριάκος Κουτσομάλλης ή ο Δημήτρης Παντερμαλής;Πού είναι οι διακεκριμένοι ιστορικοί τέχνης, ο καθηγητές Νίκος Χατζηνικολάου ή ο Άλκης Χαραλαμπίδης; Όταν το 1985 είχαν παρουσιαστεί οι ”Αστοί του Καλαί” του Ροντέν στον κήπο (!) της Εθνικής Πινακοθήκης και ο πίνακας ”Η Ελλάς θρηνούσα επί των ερειπίων του Μεσολογγίου” του Ντελακρουά, είχε εγκαινιάσει την έκθεση ο ίδιος ο Φρανσουά Μιτεράν. Και βέβαια είχε γίνει παγκόσμιο γεγονός. Ήταν όμως από πίσω ο τότε διευθυντής της Εθνικής Πινακοθήκης Δημήτρης Παπαστάμος που έκανε τις διαπραγματεύσεις με το εξωτερικό και βέβαια η Μελίνα Μερκούρη.

Κατά την πρώτη συνάντηση του ο πρωθυπουργός κ Μητσοτάκης ζήτησε από τον Γάλλο Πρόεδρο Μακρόν την μετόπη του Παρθενώνα που κατέχει το Λούβρο ώστε να εκτεθεί κατά τον εορτασμό επετείου. Είπα τότε πως τέτοια αιτήματα υποβάλλονται συντονισμένα ώστε να συγκροτούν μίαν εκθεσιακή πρόταση και όχι ένα πυροτέχνημα εντυπωσιασμού και βέβαια ότι η Ελλάς μπορεί να ζητήσει την επιστροφή της μετόπης έστω και ως διαρκές χρησιδάνειο κι όχι απλά την περιορισμένη χρονικά παρουσίαση της. Εξάλλου κι αυτή είναι κλεμμένη και μια τέτοια χειρονομία από την φίλη Γαλλία, θα αποκτούσε τεράστιο συμβολικό περιεχόμενο ως προς την διεκδίκηση και των λοιπών μαρμάρων του Παρθενώνα από την Μεγάλη Βρετανία.

Αλλά και τις μεγάλες εκθέσεις αργότερα του  Greco στην Εθνική Πινακοθήκη ήταν ο Χατζηνικολάου αυτός που οργάνωσε και έπεισε τα μεγάλα μουσεία να μάς δανείσουν τους πολύτιμους πίνακες. Συμμετέχει ο συμπαθέστατος Ναπολέων Μαραβέγιας αλλά δεν συμμετέχει ο διεθνής Γιάννης Ιωαννίδης από το πανεπιστήμιο του Stanford,  υποψήφιος για Νόμπελ Ιατρικής αλλά και δόκιμος ποιητής που συνδυάζει στο πρόσωπό του και τη λογιοσύνη και την καλλιτεχνική ευαισθησία. Εν ολίγοις πού είναι το πανεθνικό προσκλητήριο που θα περίμενε κανείς και σε πολιτικό αλλά και σε πολιτιστικό επίπεδο;  Δεν υπάρχει άλλη διανόηση στην Ελλάδα πλην των αρθρογράφων του Βήματος, της Καθημερινής και των Νέων; Μόνο ο Βέλτσος λείπει. Διερωτώμαι, αν ζούσαν, θα συμμετείχαν στην επιτροπή ο Δημήτρης Φωτιάδης, ο Παναγιώτης Κονδύλης, ο Γιάννης Σκαρίμπας με το ’21 και την αλήθεια του; Δεν είναι αρκούντως λόγιος ο Γιώργος Καραμπελιάς, παρά τα βιβλία και τις μελέτες του για το ’21 και το έθνος ώστε να συμμετάσχει; Εκτός κι αν είναι sine qua non προϋπόθεση της συμμετοχής το να μένει κανείς στο Κολωνάκι η έστω στην Εκάλη. Ή, να εκφράζει σκεπτικισμό ως προς την ιδέα του έθνους.

Και τέλος είναι η πού είναι η νεότητα; Η σοφία το γήρατος εκπροσωπείται από την κυρία Αρβελέρ, θα ήθελα όμως συμβολικά τον ή την αριστούχο του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του ΕΚΠΑ να είναι στην επιτροπή αλλά και τον (την) αριστούχο της Σχολής Καλών Τεχνών Θεσσαλονίκης. Κι έναν νεότερο δημιουργό σαν τον Φοίβο Δεληβοριά. Μάλλον η δεξιά δεν μπορεί να σκοράρει επικοινωνιακά ούτε και στο δικό της γήπεδο.

ΥΓ. Άσχετο: Συμφωνώ απολύτως με την κυρία Κεραμέως η οποία επανεξετάζει την ίδρυση των 37 νέων πανεπιστημιακών τμημάτων που είχε εξαγγείλει ο ΣΥΡΙΖΑ. Επρόκειτο για ανεπίτρεπτο λαϊκισμό ανάλογο με εκείνον της εξίσωσης των ΤΕΙ μετά ΑΕΙ. Δεν έχουμε ανάγκη νέων πανεπιστημίων αλλά οφείλουμε να εξορθολογήσουμε τα υφιστάμενα επαναπροσδιορίζοντας τη σχέση τους και με την έρευνα αλλά και με την αγορά εργασίας. Εκσυγχρονίζοντας τα σύμφωνα με τις ανάγκες της νέας εποχής.

spot_img

6 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Εύγε στον Μάνο Στεφανίδη! Εύχομαι να ακολουθήσουν και άλλοι κατέχοντες αληθινό-ελληνικό ΝΟΥ/Ψυχή και γνήσια ελληνική Παρρησία.

    Θερμά παρακαλώ τις Ανιχνεύσεις να μην κατεβεί το κείμενο παρά μόνο αν αντικατασταθεί με κάτι σχετικό: Το ότι η αρμόδια για «την Ελλάδα» Επιτροπή εκπροσωπεί μόνο τη μία από τις δύο Ελλάδες!

    Ακόμα πιο πολύ παρακαλώ τον κ. Σαββίδη να ασχολείται προσωπικά και να παροτρύνει ακαταπαύστως τους γύρω του να γράφουν και να μιλάνε περί του θέματος γιατί δεν είναι μόνο καταδικασμένη σε αποτυχία η Επιτροπή, αλλά και μόνο με τη σύστασή της καλλιεργεί τον διχασμό και διαχέει πικρία.

    Ο πυρήνας του προβλήματος είναι όπως το λέει ο Μ. Στεφανίδης, η κραυγαλέα απουσία μιας «Εθνικής Ελλάδος».
    Λείπουν οι αληθινοί Δημιουργοί και περισσεύουν οι «εθνομηδενιστές», οι «πολιτικά ορθοί» και γενικώς οι «δυτικότροποι» των ΑΕΙ και των ΜΜΕ.
    Το έργο της ανάδειξης «των αξιών μας» ανατέθηκε σε ανθρώπους που ενσωματώνουν τις ξένες αξίες που θάβουν τις δικές μας, όπως η «ορθολογικότητα», η «αυθεντία», οι «τεχνοκράτες» στη θέση της Κοινωνίας.

    Είναι χαρακτηριστικό ότι στις σχετικές ομιλίες αγνοείται η ελληνική Κοινωνία, ενώ για λόγους πολιτικής ορθότητας δεν γίνεται αναφορά στην πατρίδα. Αντί για την ύπαρξη του Εμείς, πάει και έρχεται το τζούφιο «Ελλάς», το οποίο βεβαίως έγινε το λογότυπο της Επιτροπής: «Ελλάδα 2021».
    Το πόσο ενσωματωμένες έχουν τις ξένες αξίες, αντί τις ελληνικές, φαίνεται στο σχετικό νομοσχέδιο όπου το Κράτος συνομιλεί με την «κοινωνία» που την έχει απέναντι και την ταυτίζει με τους φορείς του ιδιωτικού χώρου: «Στο τέλος», έχει προβλεφθεί διαβούλευση αφενός, με φορείς δημοσίου και αφετέρου με «εκπροσώπους της κοινωνίας»!!!!φορείς ιδιωτικού

    Μεταξύ άλλων, δεν μου άρεσε στη σύνθεση της Επιτροπής να υπάρχουν ξένοι λες και υπάρχει κάποιο ελληνικό κενό. Αρκετές είναι οι περιπτώσεις ημετέρων των ημετέρων, μέχρι το σημείο να δηλώνεται διαφορετική ειδικότητα για να έρθει και η φιλενάδα… Παρατήρησα επίσης το κριτήριο της κομματικής ισορροπίας, αν μη τι άλλο στους κοινωνιολόγους. Παρατήρησα και το απόλυτο κενό της απόλυτης ειδικότητας για το θέμα: της πολιτικής επιστήμης!

    Παρακαλείτε ο πολιτικός επιστήμων Γιώργος Κοντογιώργης να «σύρει το χορό»!

  2. Θα ηταν καλυτερα ο αρθρογραφος κ. Στεφανιδης- αντι να απαξιωνει τα ορισθεντα μεχρι τωρα μελη αυτης της Επιτροπης (θα ορισθουν και αλλα και θα συμμετασχουν σαυτην και η Βουλη και τα πολιτικα κομματα) και να καταγραφει οσους ο ιδιος θεωρει σπουδαιους ,να μας περιέγραφε την ενδελεχεια της προσπαθειας , η οποια σε καθε περιπτωση δεν θα εξυπηρετηθει απο αποψεις που θεωρουσαν και θεωρουν την Εθνικη Επανασταση ως κοινωνικη ,η, θεωρουν αντεθνικη την συμβολη της Εκκλησιας σαυτην (ολοι γνωριζουμε εδω και 45 χρονια τις αποψεις τους).
    Δεν ειναι αφηρημενες εννοιες η φαντασια και το οραμα -που θελει ο κ.Στεφανιδης να εχει η Επιτροπη-για ενα μοναδικο ιστορικο γεγονος , που ανετρεψε το δογμα των Αυτοκρατοριων της Ευρωπης , τις οποιες υπεχρεωσε απο την πρωτη ημερα να σχεδιασουν τα κληρονομικα τους δικαιωματα απο την ετοιμοθανατη Οθωμανικη Αυτοκρατορια και τα οποια εξασφαλισαν το 1923 , οταν μας ”εδιωξαν” απο την Μ.Ασια και την Ανατολικη Θρακη;;;.
    Εν τελει καμια επιτυχια δεν εξασφαλιζει η πολυμελης και πολυκομματικη Επιτροπη , ιδιαιτερα με πληθωρα καθηγητων (με γνωστη και την φραση ,καθηγηται τρεις εχαθη η πατρις)
    -που συνεχως μετατρεπουν σε μυθιστορηματα τα ιστορικα γεγονοτα-.
    Αλλα περαν τουτου γνωριζει ο κ. Στεφανιδης την φυσικη κατασταση του 98χρονου κ.Γλεζου και του 94χρονου κ. Θεοδωρακη και ολων των αλλων ,την συμμετοχη των οποιων θα ηθελε ;;;. Γιατι αραγε δεν ανεφερε και τον κ. Γιανναρα;;;.
    Υ.Γ Θα ακολουθησουν και αλλα τετοια δημοσιευματα και απο αλλους , που θα ηθελαν και αυτοι να ειναι σαυτην την υπερβολικα πολυμελους συνθεσεως Επιτροπη .
    Ενα ειναι βεβαιο .Οτι θα επιτυχει το καλυτερο αποτελεσμα και οτι το ολο εργο που θα υλοποιηθει θα καταγραψουν και θα σχεδιασουν οχι τα μελη της Επιτροπης , αλλα οι αρμοδιοι και οιεγκυροι ιστορικοι και σκηνοθετες , με ευθυνη αυτης της κυβερνησεως ,η οποια ας μη αμφιβαλλουμε και πατριωτικη ειναι και θα καρπωθει και την επιτυχια του ολου εορταστικου γεγονοτος .
    Ας το χαρουμε ολοι μας , μια που ως Ελλας δεν εορτασαμε , -λογω της Μικρασιατικης στρατιωτικης εμπλοκης μας -τα 100 χρονια απο την παλλιγγενεσια μας. ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ.

  3. Απάντηση στον ΣΑΝ
    Μας χρειάζεται πράγματι η ψυχική ένεση του «Ζήτω» αλλά να νοιώθουμε ότι σημαίνει «να ζήσει!» και ότι το υποκείμενο ταυτίζεται με το αντικείμενο, που δεν το εννοούμε χώρα-λάφυρο αλλά αληθινό Εμείς, προγόνων και απογόνων.

    Συμφωνώ ότι το κείμενο του Μ. Στεφανίδη χάνει τη δύναμή του από την υπερβολή στα προτεινόμενα ονόματα, η οποία δεν μπορεί να κρύψει την πικρία που δεν περιλαμβάνεται στους τριανταένα. Έφτανε να μνημονεύσει την περίπτωση του Γ. Καραμπελιά που αγωνίζεται με ψυχή και σώμα για την πατρίδα και δεν τον φτάνει κανένας πανεπιστημιακός στις γνώσεις και κυρίως στην Κρίση. Και μόνο το βραβευμένο από την Ακαδημία Αθηνών βιβλίο του για τον Ρήγα Βελεστινλή αρκούσε για να ήταν στην Επιτροπή. Τι να κάνουμε όμως, φέρει την αμαρτία ότι αυτός καθιέρωσε τον όρο «εθνομηδενισμός»…
    Φανταστείτε όμως ότι προσκάλεσαν και τον Αντώνη Λιάκο, που είναι χειρότερος και από την Μαρία Ρεπούση στον εθνομηδενισμό, ο οποίος δεν δέχτηκε (προφανώς να συνεργαστεί με τη Δεξιά).

    Όσο οδυνηρή και να είναι για τους παραδοσιακούς δεξιούς η παραδοχή της αλήθειας, ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει δυτικότροπη σκέψη: έχει τη σκέψη του «εκσυγχρονιστικού» κέντρου (δηλαδή αυτήν που ταυτίζεται με τη σκέψη του Σημίτη, της Διαμαντοπούλου κλπ) τη σκέψη του αμερικανικού «προοδευτισμού» (δηλαδή του ζεύγους Κλίντον, κλπ. Εξ ού και το κοινό σημείο του με τον Αλέξη Τσίπρα: η Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη).

    Είμαστε υποχρεωμένοι να διαβάζουμε τα «σημάδια των καιρών». Ο πρωθυπουργός έχει δηλώσει ότι η ιδεολογία της «πολυπολιτισμικότητας» (ή εθνομηδενισμού) δεν είναι μόνο προσωπική του άποψη αλλά κομματική γραμμή… Πολύ κακώς δεν αμφιβάλλετε για το είδος του πατριωτισμού της κυβέρνησης. Είναι άλλο να αγαπάς τη χώρα σου (όπως και οι ξένοι) και άλλο τα Πάτρια (όπως μόνον οι Έλληνες), δηλαδή τους πολύ ιδιαίτερους θεσμούς και τον πολύ ιδιαίτερο τρόπο ψυχικής ύπαρξης (Πολιτικό Βίο). Και να το κάνεις με αναγνώριση ότι χωρίς αυτήν την «τέλεια»-«άκτιστη» Κοινωνία που δημιούργησαν οι άξιοι πρόγονοι δεν θα ήσουν αυτός που είσαι.
    Ο τρόπος του ελληνικού Βίου είναι Νόημα και Σκοπός ζωής. Η διαφορά των Ελλήνων από τους άλλους λαούς είναι ότι δεν θέλουν τη σκέτη ζωή του απλώς έμβιου όντος, θέλουν η ζωή τους να έχει Νόημα, θέλουν τον τρόπο της όντως Ζωής, θέλουν να ανοίγει η ψυχή τους με τη Σοφία του Νου και όχι να κλείνει με την «ορθολογικότητα» για την «αποτελεσματικότητα» αφήνοντας τον άνθρωπο στο επίπεδο της φιλαυτίας.

    Δεν γίνεται να αγαπάς την πατρίδα σου και να μην αγανακτείς με τη σύνθεση της Επιτροπής. Δεν είναι καθόλου σωστό αυτό που γράφετε στο υστερόγραφο για τους ασκούντες κριτική, ότι το κίνητρο για δημοσιεύματα όπως του Μ. Στεφανίδη είναι το ήθελαν οι ίδιοι να είναι μέλη της Επιτροπής.
    Λέτε ότι ο Θοδωράκης και ο Γλέζος είναι πολύ ηλικιωμένοι. Η Γλύκαντζη-Αρβελέρ τι είναι; Είναι μόνον κατά ένα χρόνο μικρότερη του Θοδωράκη! Υπάρχει εξ άλλου και ιδιότητα του επίτιμου μέλους.

    Λέτε ότι γνωρίζετε τις απόψεις όσων θεωρούν αντεθνική τη συμβολή της Εκκλησίας. Είμαι σίγουρη ότι αν γνωρίζατε τις απόψεις των ιστορικών της Επιτροπής θα αντιδρούσατε και εσείς.

    Χαίρομαι που τουλάχιστον σημειώσατε το ωραίο: «καθηγηταί τρεις εχάθη η πατρίς».

    • Σας ευχαριστω κυρια ΜΑΡΙΑ Μ. για την αξιοπροσεκτη η απαντηση σας , που ξεφυγε την στενοκαρδη θεση του κ. Στεφανιδη.
      Θα ηταν καλυτερα και εσεις , οπως παρεκαλεσα και τον κ. Στεφανιδη -και οποιον αλλον-να καταθεσετε τις αποψεις σας για το κυριαρχο ”στορυ”-”σεναριο” των εκδηλωσεων ανα τον κοσμον -γιατι παντου υπαρχουν Ελληνες για την παλιγγενεσια του Εθνους μας μετα απο 400-500 χρονια σκλαβιας στους Οθωμανους Τουρκους .
      Ηταν Εθνικη η Επανασταση των πανελληνων , που αρχισε την επομενη της αλωσεως με ΤΑ ” παλι με χρονια ,με καιρους παλι δικα μας θ’αναι” , τον Μαρμαρωμενο βασιλια ,-που θα ζωντανεψει- και τον τελευταιο ιερεα , που δεν τελειωσε την τελευταια λειτουργια στην Αγια Σοφιά , τον Ρηγα τον Βελεστινλη , την Φιλικη Εταιρεια ,τους Ιερολοχιτες στο Δραγατσανι και οσα αλλα επακολουθησαν ,η, ηταν κοινωνικη επανασταση εναντιον των Τουρκων και των κοτσαμπασηδων ,οπως κατεγραψε πρωτος ο ιστορικος Γιαννης Κορδατος, την ιστορια του οποιου εκαναν ”’ευαγγγελιο” οι Αριστεροκομμουνιστοπροοδευτικοι” απο τοτε ,αλλα κυριως απο το 1981;;;.
      Ευτυχως που δεν εξελεγη στις τελευταιες εκλογες ο ΤσιπροΣυριζα , γιατι αλλοιως θα επικρατουσε η δευτερη εκδοχη και θα ειχαμε επικεφαλης της Επιτροπης -οποιον αριστερο βαλει ο νους σας – και τοτε και εσεις και ο κ.Στεφανιδης δεν θα γραφαμε ,αλλα θα ειχαμε εθνικη καταθλιψη ,αν φυσικα πιστευουμε σαυτα που γραφουμε ,η, απλως γραφουμε για να εξιλεωθουμε για ”παληες μας αμαρτιες ”,οπως ο κ. Καραμπελιας , που στην 10ετια του 1980 με την ”΄ΡΗΞΗ ”του ειχε καταπεισει πολλους συνελληνες για τον φασισμο των πατριωτων ,τους οποιους τωρα στηριζει .
      Με τον σημερινο εκμαυλισμο της καταναλωτικης κοινωνιας των Ελληνων , ολα τα Εθνικα θεματα θελουν προσοχη , αλλα να ειμαστε βεβαιοι -και μαζι μας οσο γινεται περισσοτεροι Ελληνες -οτι η Ελλαδα , που αλλαζει ,μαζι με την Ευρωπη, -που θα αποβαλλει την παγκοσμιοιποιηση -δεν εχει μονο τον πρωθυπουργο κ. Μητσοτακη ,αλλα πολλους αλλους σαυτην την Παραταξη , που απετελεσαν και θα αποτελεσουν τους εθνικους οδοδεικτες για την πανεθνικο εορτασμο αυτης της ιστορικης για τον Ελληνισμο εθνεγερσεως του. ( το Βουκουρεστι του 2008 δεν σας επεισε;;;)
      Ας μη τον ”βαφτιζουμε απο τωρα Γιαννη ,αφου ακομη δεν τον ειδαμε”.
      Υ.Γ. Η μοναδικη ως Βυζαντινολογος κα Αρβερλερ δεν μπορουσε να εξαιρεθει , αλλα -οπως ελεγχθη -θα κληθουν και αλλοι ,αλλα το ”χαμαληκι” (οπως παντοτε) θα το φορτωθουν και θα το περαιωσουν αξιολογα κρατικα στελεχη υπο την εποπτεια υπουργων , που θα συγκερασουν τις πολυστοχαστες εισηγησεις και προτασεις της εκατονταδος και πλεον των μελων της Επιτροπης .
      Μεχρι και σε διαβουλευση θα βγει το θεμα για να ικανοποιησουν τους ”φιλιστορες” Ελληνες πολιτες -που ισως τωρα ασχοληθουν για πρωτη φορα με την εθνεγερτηρια Επανασταση του 1821.
      Καιρος παντως ειναι να δεχθουμε οτι, αρμοδια για να χειρισθει και αυτο το θεμα ειναι η εκλεγμενη σημερινη κυβερνηση και ολοι οι αλλοι -που οι περισσοτεροι συνθως ειμαστε αντικυβερνητικοι (μαλλον γιατι υπηρξαμε στο παρελθον πολυ κυβερνητικοι) θα λεμε και θα γραφουμε ”το κοντό και το μακρύ μας” .
      ΤΕΛΟΣ-ΤΕΛΟΣ γνωριζω πολυ καλα και τα λογια και τις αποψεις των ”εθνομηδενιστων” -κατα τον κ. Καραμπελια -μελων της Επιτροπης και μαλιστα γνωριζω οτι πολυ συχνα-οπως συμβαινει με τους περισσοτερους περι το αστυ -τις αλλαζουν κατα το ο,που φυσαει ο ανεμος (Ο.Φ.Α).
      ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΟΣ Η ΑΣΥΝΕΠΕΙΑ ΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΓΓΕΝΕΣ ”ΝΤΑΗΛΙΚΙ” ΤΩΝ ”ΑΡΙΣΤΕΡΟΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΩΝ” ,ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟ ΜΕΝΙΟ ΚΟΥΤΣΟΓΕΩΡΓΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ Κ. ΠΟΛΑΚΗ;;;.
      Να ειστε καλα.

  4. Μία ἐθνική συμφιλίωση θά ἦταν ὅραμα ἐσωτερικό. Ἐθνικό σημαίνει ὅμαιμον, ὁμόθρησκον, ὁμόγλωσσον, ὁμότροπον. Τί ἔχει μείνει ἀπό αὐτά καί τί σημαίνει Ἑλληνισμός. Ὁ Καποδίστριας πίστευε ὅτι πρέπει αὐτή ἡ χώρα νά εἶναι ´ ἀφιερωμένη στάς ἐπιστήμας καί τήν διαφώτησιν τοῦ ἀνθρώπινου γένους´.

    http://ardin-rixi.gr/archives/213661

    Ἕνας πολιτισμός μέ οὐσία καί αὐθεντικότητα ἄλλοτε, σεβαστός ἀπό ὅλους ἄλλοτε, δείχνει νά ἔχει ξεχάσει τά ἰδιαίτερα χαρακτηριστικά του.

    Ἄν δέν βροῦμε τόν Ἑλληνισμό, Ἑλληνισμό δέν θά ἔχουμε. Δέν εἶναι τεχνική ἀλλά ψυχή.

  5. Παρητήθη η ιστορικός Μαρία Ευθυμίου από το 2021

    «Ουδετεροπατρία» και «Αποχρωματισμός» εθνικής ταυτότητας…

    Τι επέτειο θα γιορτάσουν άραγε όλοι αυτοί οι εθνομηδενιστές, που συγκέντρωσε η Δασκαλάκη; Θα είναι εορτή, η οποία θα τιμά την Παλιγγενεσία, ή αφορμή για ξαναγράψιμο τής Ιστορίας και εμπαιγμός τού ’21;

Leave a Reply to Μαρία Μ. Ακύρωση απάντησης

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,767ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
29,800ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisement -

Τελευταία Άρθρα